Termin składania ofert
Numer ogłoszenia
Status ogłoszenia
Zakończone
Miejsce i sposób składania ofert
1. Ofertę należy złożyć w siedzibie Zamawiającego: Związek Harcerstwa Polskiego Chorągiew Gdańska, ul Za Murami 2-10, 80-823 Gdańsk w nieprzekraczalnym terminie do dnia 25 czerwca 2019 r. lub na adres mailowy hanna.zglinska@zhp.net.pl
2. Oferty otrzymane po wyznaczonym terminie nie będą rozpatrywane.
3. Wykonawca winien umieścić ofertę w zamkniętej kopercie zaadresowanej na adres Związek Harcerstwa Polskiego Chorągiew Gdańska, ul Za Murami 2-10, 80-823 Gdańsk. Na kopercie należy umieścić nazwę i adres Wykonawcy, oraz napis: Zapytanie zapewnienie wyżywienia oraz zakwaterowania podczas wypoczynku letniego trwającego 10 dni nr projektu RPPM.06.02.02-22-0054/17
4. Ofertę należy złożyć na załączniku nr 1 do Zapytania.
5. Oferta musi być podpisana przez Wykonawcę lub osobę/osoby upoważnione do reprezentowania Wykonawcy. Pełnomocnictwo powinno być dołączone do oferty.
6. W przypadku braku pieczęci imiennej osoby podpisującej ofertę, podpisy złożone przez Wykonawcę w części ofertowej oferty oraz innych załączonych do niej dokumentach powinny być czytelne.
7. Wykonawca może złożyć tylko jedną ofertę.
8. Dokumenty sporządzone w języku obcym będą składane wraz z tłumaczeniem na język polski
9. Zamawiający zabrania jakichkolwiek modyfikacji treści dokumentów, za wyjątkiem miejsc służących do wypełnienia oferty.
10. Jakiekolwiek odstępstwo od wyżej opisanego sposobu przygotowania oferty jest równoznaczne z jej odrzuceniem, ze względu na niespełnienie kryteriów formalnych.
11. Termin związania ofertą wynosi 30 dni od upływu terminu składania ofert.
Adres e-mail, na który należy wysłać ofertę
hanna.zglinska@zhp.net.pl
Osoba do kontaktu w sprawie ogłoszenia
Hanna Zglińska
Nr telefonu osoby upoważnionej do kontaktu w sprawie ogłoszenia
501494657
Skrócony opis przedmiotu zamówienia
1. Zapewnienie zakwaterowania podczas wypoczynku letniego nad jeziorem w obszarze leśnym w powiecie bytowskim w odległości minimalnie 40 kilometrów, a maksymalnie 75 km od Kościerzyny.
2. Zapewnienie pobytu w namiotach typu wojskowego „10” spełniających obowiązujące normy sanitarne i przeciwpożarowe, 6-8 osobowych wyposażonego w: komplet na osobę: kanadyjka/łóżko polowe, materac, 2 koce oraz półka namiotowa.
3. Zapewnienie całodobowej opieki medycznej dla grupy to znaczy: pielęgniarka lub ratownik medyczny - w razie konieczności dowiezienie i odwiezienie uczestnika wraz z opiekunem do punku opieki medycznej tj. przychodni lub szpitala, zapewnienie apteczki wyposażonej w podstawowe materiały potrzebne do udzielenia pierwszej pomocy przedlekarskiej (np. plaster, bandaż itp.) w ramach kosztów obozu. Wykonawca zobowiązany zostanie do konsultacji telefonicznej z rodzicem/opiekunem w przypadkach nagłej konieczności udania się ośrodka zdrowia/szpitala.
4. Zapewnienie węzła sanitarnego w budynku tj. prysznice, umywalki, toalety - ilość zgodna z wymaganiami sanitarnymi dla danego typu obiektu wypoczynkowego.
5. Na każde 40 uczestników i uczestniczek zapewnienie świetlicy do prowadzenia zajęć programowych w przypadku braku pogody.
6. Zapewnienie miejsca ogniskowego dla min 30 osób na terenie obiektu.
7. Zapewnienie terenów rekreacyjno-sportowych do prowadzenia zajęć rekreacyjno-sportowych.
8. Zapewnienie zaplecza kuchennego i obsługi kuchni umożliwiającego przygotowanie i jednoczesne wydanie posiłków dla wszystkich uczestników wypoczynku. Posiłki muszą być przygotowywane zgodnie z wytycznymi przepisami prawa i muszą spełniać warunki dotyczące wyżywienia grupowego dla dzieci i młodzieży.
9. Zapewnienie uczestnikom i uczestniczkom wypoczynku udziału w pracach porządkowych związanych z przygotowywaniem posiłków np. dyżur na stołówce
10. Zapewnienie 4 posiłków dziennie zgodnie z obowiązującymi normami (śniadanie, dwudaniowy obiad, podwieczorek, kolacja). Posiłki dostępne w opcjach: wegetariańska, bezglutenowa, normalna. Pierwszym posiłkiem w dniu przyjazdu będzie obiad, ostatnim w dniu wyjazdu jest śniadanie.
11. Zapewnienie dodatkowej wody pitnej w butelkach 1,5 l dziennie na osobę.
12. Zapewnienie minimum raz podczas trwania wypoczynku wyżywienia dla wszystkich uczestników w postaci - kiełbaski, pieczywo, sosy (na ognisko).
13. Zapewnienie suchego prowiantu w przypadku zajęć programowych realizowanych poza terenem wypoczynku.
14. Wykonawca zobowiązany jest do prowadzenia dokumentacji zgodnie z przekazanymi wzorami.
Kategoria ogłoszenia
Usługi
Podkategoria ogłoszenia
Usługi inne
Miejsce realizacji zamówienia
Województwo:
pomorskie
Powiat:
bytowski
Cel zamówienia
1. Zapewnienie zakwaterowania podczas wypoczynku letniego nad jeziorem w obszarze leśnym w powiecie bytowskim w odległości minimalnie 40 kilometrów, a maksymalnie 75 km od Kościerzyny.
2. Zapewnienie pobytu w namiotach typu wojskowego „10” spełniających obowiązujące normy sanitarne i przeciwpożarowe, 6-8 osobowych wyposażonego w: komplet na osobę: kanadyjka/łóżko polowe, materac, 2 koce oraz półka namiotowa.
3. Zapewnienie całodobowej opieki medycznej dla grupy to znaczy: pielęgniarka lub ratownik medyczny - w razie konieczności dowiezienie i odwiezienie uczestnika wraz z opiekunem do punku opieki medycznej tj. przychodni lub szpitala, zapewnienie apteczki wyposażonej w podstawowe materiały potrzebne do udzielenia pierwszej pomocy przedlekarskiej (np. plaster, bandaż itp.) w ramach kosztów obozu. Wykonawca zobowiązany zostanie do konsultacji telefonicznej z rodzicem/opiekunem w przypadkach nagłej konieczności udania się ośrodka zdrowia/szpitala.
4. Zapewnienie węzła sanitarnego w budynku tj. prysznice, umywalki, toalety - ilość zgodna z wymaganiami sanitarnymi dla danego typu obiektu wypoczynkowego.
5. Na każde 40 uczestników i uczestniczek zapewnienie świetlicy do prowadzenia zajęć programowych w przypadku braku pogody.
6. Zapewnienie miejsca ogniskowego dla min 30 osób na terenie obiektu.
7. Zapewnienie terenów rekreacyjno-sportowych do prowadzenia zajęć rekreacyjno-sportowych.
8. Zapewnienie zaplecza kuchennego i obsługi kuchni umożliwiającego przygotowanie i jednoczesne wydanie posiłków dla wszystkich uczestników wypoczynku. Posiłki muszą być przygotowywane zgodnie z wytycznymi przepisami prawa i muszą spełniać warunki dotyczące wyżywienia grupowego dla dzieci i młodzieży.
9. Zapewnienie uczestnikom i uczestniczkom wypoczynku udziału w pracach porządkowych związanych z przygotowywaniem posiłków np. dyżur na stołówce
10. Zapewnienie 4 posiłków dziennie zgodnie z obowiązującymi normami (śniadanie, dwudaniowy obiad, podwieczorek, kolacja). Posiłki dostępne w opcjach: wegetariańska, bezglutenowa, normalna. Pierwszym posiłkiem w dniu przyjazdu będzie obiad, ostatnim w dniu wyjazdu jest śniadanie.
11. Zapewnienie dodatkowej wody pitnej w butelkach 1,5 l dziennie na osobę.
12. Zapewnienie minimum raz podczas trwania wypoczynku wyżywienia dla wszystkich uczestników w postaci - kiełbaski, pieczywo, sosy (na ognisko).
13. Zapewnienie suchego prowiantu w przypadku zajęć programowych realizowanych poza terenem wypoczynku.
14. Wykonawca zobowiązany jest do prowadzenia dokumentacji zgodnie z przekazanymi wzorami.
Przedmiot zamówienia
Przedmiotem zapytania ofertowego jest zakup usługi wyżywienia oraz zakwaterowania podczas wypoczynku letniego trwającego 10 dni 3-12 lipca 2019 r. dla 70 uczestników i uczestniczek projektu i 10 osób kadry merytorycznej.
Kod CPV
55270000-3
Nazwa kodu CPV
Usługi świadczone przez placówki oferujące wyżywienie i miejsca noclegowe
Harmonogram realizacji zamówienia
3-12 lipca 2019 r.
Załączniki
Pytania i wyjaśnienia
Brak pytań i wyjaśnień
Kryteria oceny i opis sposobu przyznawania punktacji
Zamawiający przy wyborze ofert będzie się kierować kryterium 90% cena, kryterium 10% nieodpłatne miejsca dla kadry opiekuńczej i merytorycznej, która uzyska za najwyższą liczbę punktów (suma kryteriów C + N) uznana zostanie za najkorzystniejszą.
A. Opis sposobu obliczania kryterium cena.
Punkty przyznawane za kryterium cena będą naliczone według następującego wzoru:
C = (Cmin / C0 ) x 90
C – ilość punktów przyznana danej ofercie
Cmin – najniższa cena spośród ważnych ofert
C0 – cena oferty rozpatrywanej
Wykonawca wypełnia załącznik nr 1 wskazując cenę za godzinę usługi.
Maksymalna liczba punktów do uzyskania przez Wykonawcę w kryterium cena wynosi 90.
B. Punkty przyznawane za kryterium nieodpłatne miejsca dla kadry opiekuńczej i merytorycznej będą:
0 opiekunów 0 punktów
1-2 opiekunów 2 punkty
3-4 opiekunów 4 punkty
5-6 opiekunów 6 punktów
7-8 opiekunów 8 punktów
9-10 opiekunów 10 punktów
Maksymalna liczba punktów do uzyskania przez Wykonawcę w kryterium nieodpłatne miejsca dla kadry opiekuńczej i merytorycznej wynosi 10.
Jeżeli nie można wybrać najkorzystniejszej oferty z uwagi na to, że dwie lub więcej ofert przedstawia taki sam bilans ceny i innych kryteriów oceny ofert, zamawiający spośród tych ofert wybiera ofertę z najniższą ceną, a jeżeli zostały złożone oferty o takiej samej cenie, zamawiający wzywa Wykonawców, którzy złożyli te oferty, do złożenia w terminie określonym przez zamawiającego ofert dodatkowych.
Nazwa
ZWIĄZEK HARCERSTWA POLSKIEGO CHORĄGIEW GDAŃSKA
Adres
80-823 Gdańsk
pomorskie
, Gdańsk
Numer telefonu
583011327
Fax
brak
NIP
5832969085
Tytuł projektu
Uwierz w siebie - kompleksowe usługi społeczne wsparcia rodziny na obszarze powiatu kościerskiego
Numer projektu
RPPM.06.02.02-22-0054/17-01
Rozstrzygnięte
Nazwa i adres, data wpłynięcia oferty oraz jej cena
Data wpłynięcia oferty 25.06.2019
1. Centralna Składnica Harcerska 4 Żywioły Sp. z o.o.
Ul. M. Konopnickiej 6
00-491 Warszawa
NIP: 526-23-45-458
550 brutto