Termin składania ofert
Numer ogłoszenia
Status ogłoszenia
Zakończone
Miejsce i sposób składania ofert
Oferty należy składać w siedzibie Zamawiającego ul. Krajobrazowa 20/E2, 35-119 Rzeszów lub przesłać na adres e-mail: biuro@maluszkowo.com.pl do dnia 19.06.2019 r. do godz. 9.00.
WYKONAWCA ZAMIESZCZA OFERTĘ W KOPERCIE OZNACZONEJ NAZWĄ I ADRESEM ZAMAWIAJĄCEGO ORAZ OPISANEJ W NASTĘPUJĄCY SPOSÓB: OFERTA NA USŁUGĘ ORGANIZACJI IMPREZ OKOLICZNOŚCIOWYCH
W RAMACH REALIZACJI PROJEKTU PN. „KLUB SENIORA 2 PRZY PLACÓWKACH MALUSZKOWO” NR WNIOSKU RPPK.08.03.00-18-0044/18, DZIAŁANIE 8.3 RPO WP 2014-2020
Adres e-mail, na który należy wysłać ofertę
biuro@maluszkowo.com.pl
Osoba do kontaktu w sprawie ogłoszenia
Anna Lubaś
Nr telefonu osoby upoważnionej do kontaktu w sprawie ogłoszenia
509911055
Skrócony opis przedmiotu zamówienia
Przedmiotem zamówienia jest usługa organizacji imprez okolicznościowych dla uczestników projektu pn. „Klub Seniora 2 przy placówkach Maluszkowo” nr wniosku RPPK.08.03.00-18-0044/18, Działanie 8.3 RPO WP 2014-2020.
Kategoria ogłoszenia
Usługi
Podkategoria ogłoszenia
Usługi inne
Miejsce realizacji zamówienia
Województwo:
podkarpackie
Powiat:
Cel zamówienia
Celem zamówienia jest zapewnienie usługi organizacji imprez okolicznościowych dla uczestników projektu pn. „Klub Seniora 2 przy placówkach Maluszkowo” nr wniosku RPPK.08.03.00-18-0044/18, Działanie 8.3 RPO WP 2014-2020 w okresie 25.06.2019 - 15.03.2022 r.
Przedmiot zamówienia
Szczegółowy opis przedmiotu zamówienia ujęto w załączniku nr 3 do niniejszego Zapytania.
Należy wziąć pod uwagę, że uczestnikami projektu są osoby niesamodzielne często posiadające orzeczenie o niepełnosprawności, w wieku 60 + wymagające zastosowania specjalnych diet, stąd należy uwzględnić przy kalkulacji fakt iż konieczne będzie zapewnienie niektórym uczestnikom zamienników w stosunku do wyżywienia opisanego w ofercie.
Ponadto, wszystkie lokale/obiekty, w których będą organizowane formy wsparcia, jak również oferowane formy wsparcia w ramach danej imprezy muszą odbywać się w lokalach dostosowanych do potrzeb osób z niepełnosprawnością/być dostosowane do potrzeb osób z niepełnosprawnością.
Kod CPV
79952000-2
Nazwa kodu CPV
Usługi w zakresie organizacji imprez
Harmonogram realizacji zamówienia
Termin realizacji zamówienia:
- termin rozpoczęcia: 25.06.2019 r.
- termin zakończenia: 15.03.2022 r.
Załączniki
Pytania i wyjaśnienia
Brak pytań i wyjaśnień
Warunki zmiany umowy
1. Wszelkie zmiany lub uzupełnienia niniejszej umowy mogą nastąpić za zgodą Stron w formie pisemnego aneksu pod rygorem nieważności.
2. Strony przewidują możliwość wprowadzenia zmian do umowy, w okolicznościach określonych poniżej:
a) warunków oraz terminu płatności, w szczególności w przypadku konieczności uwzględnienia okoliczności, których nie można było przewidzieć w chwili zawarcia umowy o udzielenie zamówienia publicznego, jak również w przypadku, gdy ze względu na interes Zamawiającego zmiana warunków oraz terminu płatności jest konieczna;
b) sposobu wykonania przedmiotu zamówienia opisanego w szczegółowym opisie zamówienia, także w przypadku gdy zmiana sposobu realizacji zamówienia wynika ze zmian w obowiązujących przepisach prawa bądź wytycznych mających wpływ na wykonanie zamówienia lub ze względu na komfort lub bezpieczeństwo uczestników imprez okolicznościowych zaplanowanych w zakresie zamówienia;
c) ograniczenia zakresu przedmiotu umowy, w przypadku zaistnienia okoliczności, w których zbędne będzie wykonanie danej części zamówienia wraz ze związanym z tym obniżeniem wynagrodzenia;
d) zaistnienia okoliczności leżących po stronie Zamawiającego, w szczególności spowodowanych sytuacją finansową, zdolnościami płatniczymi lub warunkami organizacyjnymi - zmianie może ulec termin realizacji danej imprezy okolicznościowej;
e) zmian doprecyzowujących treść umowy, jeżeli potrzeba ich wprowadzenia wynika z rozbieżności lub niejasności w umowie, których nie można usunąć w inny sposób, a zmiana będzie umożliwiać usunięcie rozbieżności i doprecyzowanie umowy w celu jednoznacznej interpretacji jej zapisów;
f) innych zapisów umowy, spowodowanych koniecznością dostosowania ich do zmieniających się wymogów realizowanego Projektu do interpretacji i wytycznych Ministerstwa oraz do obowiązujących przepisów prawa;
g) innych zmian niezbędnych do prawidłowej realizacji umowy w granicach obowiązujących przepisów prawa, wynikających z niemożliwych do przewidzenia w momencie zawarcia umowy okoliczności prawnych, ekonomicznych lub technicznych, za którą żadna ze Stron nie ponosi odpowiedzialności;
h) zapisów umowy, co do których konieczne są zmiany wynikające z zaistnienia siły wyższej np. powódź, pożar, wypadki komunikacyjne, przerwy w dostawie energii elektrycznej i mającej wpływ na realizację umowy.
i) ograniczenia zakresu przedmiotu umowy w zakresie liczby osób co spowoduje obniżenie wynagrodzenia dla Wykonawcy proporcjonalnie w stosunku do liczby osób uczestniczących w danej imprezie okolicznościowej.
Lista dokumentów/oświadczeń wymaganych od Wykonawcy
W celu wykazania spełnienia warunków udziału w postępowaniu oraz braku podstaw do wykluczenia z postępowania o udzielenie zamówienia Wykonawcy muszą przedłożyć:
1 Oświadczenie o braku powiązań kapitałowych z Zamawiającym
Treść oświadczenia zawarta została we wzorze dokumentu „Oświadczenie
o braku powiązań kapitałowych” stanowiącym załącznik nr 2 do niniejszego zapytania ofertowego.
Forma dokumentu: oryginał.
Inne wymagane dokumenty:
1 Formularz oferty
Forma dokumentu: oryginał.
2 Pełnomocnictwo
Do oferty należy dołączyć pełnomocnictwo (pełnomocnictwa) w formie oryginału lub kopii poświadczonej za zgodność z oryginałem, jeśli oferta będzie podpisana przez pełnomocnika, przy czym dotyczy to również przypadków składania ofert przez podmioty występujące wspólnie, tj.:
- wykonawców działających w formie Spółki Cywilnej, jeżeli z dokumentów dołączonych do oferty np. umowy spółki nie wynika odpowiedni sposób reprezentacji dla podpisania oferty, bądź wynika inny sposób reprezentacji;
-wykonawców występujących wspólnie, czyli uczestników konsorcjum.
Forma dokumentu: oryginał lub kopia potwierdzona za zgodność z oryginałem.
W przypadku Wykonawców ubiegających się wspólnie o udzielenie zamówienia kopie dokumentów dotyczących odpowiednio Wykonawcy powinny być poświadczone za zgodność z oryginałem przez Wykonawcę. W przypadku składania oferty wspólnej przez kilku przedsiębiorców, każdy ze wspólników musi złożyć dokumenty wymienione powyżej dot. wykluczenia wykonawcy (wzór zał. nr 2)
Wspólnicy muszą ustanowić pełnomocnika do reprezentowania ich w postępowaniu o udzielenie zamówienia albo do reprezentowania w postępowaniu i zawarcia umowy. Do oferty należy dołączyć stosowne pełnomocnictwo, podpisane przez osoby upoważnione do składania oświadczeń woli każdego ze wspólników.
Zamówienia uzupełniające
Nie przewiduje się udzielania zamówienia uzupełniającego.
Kryteria oceny i opis sposobu przyznawania punktacji
Przy wyborze najkorzystniejszej oferty oferty Zamawiający będzie kierować się następującymi kryteriami i ich znaczeniem oraz w następujący sposób będzie oceniać oferty w poszczególnych kryteriach:
Kryterium I - Cena - 100%
Punkty przyznawane liczone według następujących wzorów:
Cena
Liczba punktów = ( Cmin/Cof ) * 100
gdzie:
- Cmin - najniższa cena spośród wszystkich ofert
- Cof - cena podana w ofercie
Wykluczenia
W postępowaniu mogą wziąć udział Wykonawcy, którzy nie podlegają wykluczeniu na podstawie Wytycznych w zakresie kwalifikowalności wydatków w ramach Europejskiego Funduszu Rozwoju Regionalnego, Europejskiego Funduszu Społecznego oraz Funduszu Spójności na lata 2014 – 2020 z dnia 19 lipca 2017r. wydanych przez Ministerstwo Rozwoju.
W celu uniknięcia konfliktu interesów, zamówienia publiczne nie mogą być udzielane podmiotom powiązanym osobowo lub kapitałowo z Zamawiającym (w tym z Kierownikiem Zamawiającego). Przez powiązania kapitałowe lub osobowe rozumie się wzajemne powiązania między Zamawiającym lub osobami upoważnionymi do zaciągania zobowiązań w imieniu Zamawiającego lub osobami wykonującymi w imieniu Zamawiającego czynności związane z przeprowadzeniem procedury wyboru wykonawcy a wykonawcą, polegające w szczególności na:
a: uczestniczeniu w spółce jako wspólnik spółki cywilnej lub spółki osobowej,
b: posiadaniu co najmniej 10 % udziałów lub akcji, o ile niższy próg nie wynika z przepisów prawa lub nie został określony przez IZ PO,
c: pełnieniu funkcji członka organu nadzorczego lub zarządzającego, prokurenta, pełnomocnika,
d: pozostawaniu w związku małżeńskim, w stosunku pokrewieństwa lub powinowactwa w linii prostej, pokrewieństwa drugiego stopnia lub powinowactwa drugiego stopnia w linii bocznej lub w stosunku przysposobienia, opieki lub kurateli.
Nazwa
A2 SPÓŁKA Z OGRANICZONĄ ODPOWIEDZIALNOŚCIĄ
Adres
35-119 Rzeszów
podkarpackie
, Rzeszów
Numer telefonu
509911055
Fax
178501101
NIP
8133712347
Tytuł projektu
Klub Seniora 2 przy placówkach Maluszkowo
Numer projektu
RPPK.08.03.00-18-0044/18-00
Inne źródła finansowania
Projekt finansowany w ramach realizacji projektu pn. pn. „Klub Seniora 2 przy placówkach Maluszkowo” nr wniosku RPPK.08.03.00-18-0044/18, Działanie 8.3 RPO WP 2014-2020.
Rozstrzygnięte
Nazwa i adres, data wpłynięcia oferty oraz jej cena
MADART Małgorzata Hałkowska
z siedzibą ul. Lenartowicza 9/1, 38-200 Jasło
Cena oferty: 135 000,00 zł brutto