Strona główna
Logo unii europejskiej

01/06/2019/PBK Wybór sukcesywnego dostawcy cięcia termicznego

Data publikacji: 10.06.2019

Informacje o ogłoszeniu

Termin składania ofert

do dnia 17-06-2019

Numer ogłoszenia

1189819

Status ogłoszenia

Zakończone

Miejsce i sposób składania ofert

Drogą elektroniczną na adres agnieszka.piatkowska@zieta.pl

Adres e-mail, na który należy wysłać ofertę

agnieszka.piatkowska@zieta.pl

Osoba do kontaktu w sprawie ogłoszenia

Agnieszka Piątkowska

Nr telefonu osoby upoważnionej do kontaktu w sprawie ogłoszenia

695232067

Skrócony opis przedmiotu zamówienia

Wybór sukcesywnego dostawcy cięcia termicznego w ramach projektu „Rozwój elementów konstrukcji ram w technologii FiDU dla mikropojazdów 2-, 3- i 4-kołowych z napędem elektrycznym.

Kategoria ogłoszenia

Dostawy

Podkategoria ogłoszenia

Dostawy inne

Miejsce realizacji zamówienia

Województwo: dolnośląskie Powiat: Wrocław Miejscowość: Wrocław

Opis przedmiotu zamówienia

Cel zamówienia

Celem niniejszego zapytania jest wyłonienie stałego dostawcy cięcia termicznego, w ramach sukcesywnych zamówień cząstkowych wedle zapotrzebowań,- dla Zamawiającego w okresie trwania w/w projektu.

Przedmiot zamówienia

Szacowane ilości, dla sukcesywnych cząstkowych zamówień cięcia termicznego:
Lp Nazwa elementu Grubość blachy [mm] Materiał Dodatkowe wymagania
1 Profil_Complex_01_5mm_DC01 5 DC01, Długość całkowita cięcia [mb] 265, Ilość wypaleń całkowita 973, Waga całkowita [kg]285 grawer wg rys.
Profil_Complex_04_5mm_DC01
2 Profil_Complex_02_0,8mm_DC01 0,8 DC01, Długość całkowita cięcia [mb] 1052, Ilość wypaleń całkowita 558, Waga całkowita [kg]341 grawer wg rys.
Profil_Complex_03_0,8mm_DC01
3 Profil_Complex_02_0,8mm_DP500 0,8 DP500, Długość całkowita cięcia [mb] 208, Ilość wypaleń całkowita 104, Waga całkowita [kg]63 grawer wg rys.
Profil_Complex_03_0,8mm_DP500
4 Profil_Complex_02_0,8mm_INOX 0,8 INOX 1.4301, Długość całkowita cięcia [mb] 258, Ilość wypaleń całkowita 124, Waga całkowita [kg]85 grawer wg rys.
Profil_Complex_03_0,8mm_INOX
5 Profil_Complex_02_1mm_ALU 1 ALU 5754, Długość całkowita cięcia [mb] 392 Ilość wypaleń całkowita 212, Waga całkowita [kg]53 grawer wg rys.
Profil_Complex_03_1mm_ALU
6 Profil_Simple_01_0,8mm_INOX 0,8 INOX 1.4301, Długość całkowita cięcia [mb] 3922, Ilość wypaleń całkowita 1625, Waga całkowita [kg] 1096 grawer wg rys.
Profil_Simple_02_0,8mm_INOX
7 Profil prosty 1 0,8 DC01 Długość całkowita cięcia [mb]131, Ilość wypaleń całkowita 104, waga całkowita [kg] 20, grawer wg rys.
8 Profil prosty 2 2 DC01 Długość całkowita cięcia [mb] 156, Ilość wypaleń całkowita 120, waga całkowita [kg] 114, grawer wg rys.
9 Profil prosty 3 5 DC01 Długość całkowita cięcia [mb] 36, Ilość wypaleń całkowita 24 , waga całkowita [kg] 170, grawer wg rys.
10 Profil zagięty 1 0,8 DC01 Długość całkowita cięcia [mb] 62,9, Ilość wypaleń całkowita 96, waga całkowita [kg] 9,6 grawer wg rys.
1 Al5754 Długość całkowita cięcia [mb] 62,9 Ilość wypaleń całkowita 96, waga całkowita [kg] 3,4 grawer wg rys.
0,8 Inox Długość całkowita cięcia [mb] 62,9 Ilość wypaleń całkowita 96, Waga całkowita [kg] 9,9 grawer wg rys.
Długość całkowita cięcia [mb] 6608,7
ilość wypaleń całkowita 4132
Waga całkowita [kg] 2249,9

Wartości te są obliczone szacunkowo i określają bieżące zapotrzebowanie Zamawiającego w okresie od dnia zawarcia umowy do dnia 31 stycznia 2020 r. Oznacza to, że Zamawiający nie jest zobowiązany do realizacji pełnego zakresu przedmiotu zamówienia (Zamawiający zrealizuje ilości cięcia wg bieżącego zapotrzebowania), a także „pula” pozycji danego zamówienia będzie określana wg potrzebnej specyfikacji technicznej i konstrukcyjnej, co do realizacji produkcyjnych zadań projektowych.
Wymaga się, by:
• Stal 1.4301 cięta razem z folią ochronną, miejsca wpaleń odsunięte od krawędzi.
• Cięcie wysokiej jakości, wykonane z wyjątkową starannością i dokładnością (brak wgnieceń, zarysowań, uszkodzeń) z dokładnością wg normy PN-EN-ISO-9013:2008
• Krawędzie po paleniu bez dodatkowej obróbki, bez przepaleń, gratu.
• Krawędzie cięte azotem. Blacha powinna być ułożona zgodnie z kierunkiem z rysunku.
Zamówienia cząstkowe będą realizowane sukcesywnie w miarę zużycia i zapotrzebowań produkcyjnych Zamawiającego - w czasie od momentu podpisania umowy z wybranym Oferentem do końca stycznia 2020r. Proszę podać ilość dni potrzebną do zrealizowania zleconego zamówienia od momentu jego zgłoszenia do Oferenta/Wykonawcy.

Kod CPV

71333000-1

Nazwa kodu CPV

Mechaniczne usługi inżynieryjne

Dodatkowe przedmioty zamówienia

brak

Harmonogram realizacji zamówienia

Termin realizacji jest rozumiany jako sukcesywna cząstkowa dostawa przedmiotu zamówienia (w ilości i rodzaju) podanego przez Zamawiającego. Zamówienia cząstkowe będą realizowane sukcesywnie w miarę zużycia i zapotrzebowań produkcyjnych Zamawiającego - w czasie od momentu podpisania umowy z wybranym Oferentem do końca stycznia 2020r.
Zamówienia cząstkowe będą realizowane sukcesywnie w miarę zużycia i zapotrzebowań produkcyjnych Zamawiającego - w czasie od momentu podpisania umowy z wybranym Oferentem do końca stycznia 2020r.

Załączniki

Pytania i wyjaśnienia

Brak pytań i wyjaśnień

Uprawnienia do wykonywania określonej działalności lub czynności

Oferent powinien wykazać uprawnienia do wykonania określonej działalności lub czynności

Wiedza i doświadczenie

Oferent powinien wykazać się wiedzą i doświadczeniem w zakresie tematyki opisanej w przedmiocie zamówienia.

Potencjał techniczny

Oferent powinien posiadać niezbędny potencjał techniczny umożliwiający realizację zakresu usługi badawczej opisanej w przedmiocie zamówienia.

Osoby zdolne do wykonania zamówienia

Oferent powinien posiadać niezbędny potencjał osobowy umożliwiający realizację zakresu usługi opisanej w przedmiocie zamówienia.

Sytuacja ekonomiczna i finansowa

Oferenci biorący udział w postępowaniu muszą znajdować się w sytuacji ekonomicznej i finansowej zapewniającej terminowe i zgodne z wymaganiami wykonanie zamówienia, muszą posiadać niezbędną wiedzę i doświadczenie oraz potencjał techniczny, a także dysponować osobami zdolnymi do wykonania Zamówienia. Wzór oświadczenia stanowi załącznik nr 2 do niniejszej oferty

Dodatkowe warunki

Podane w ofercie ceny jednostkowe dla każdego gatunku i rodzaju materiału oraz akcesorii ściernych i polerskich w okresie trwania umowy zawierają:
- wszystkie koszty związane z dostawą, opakowaniem itp.
- wszystkie podatki, opłaty i inne ewentualne obciążenia związane z realizacją zamówienia z wyłączeniem podatku VAT,
- koszt. transportu,
- ewentualne upusty oferowane przez Oferenta

Wartości te są obliczone szacunkowo i określają bieżące zapotrzebowanie Zamawiającego w okresie od dnia zawarcia umowy do dnia 31 stycznia 2020 r. Oznacza to, że Zamawiający nie jest zobowiązany do realizacji pełnego zakresu przedmiotu zamówienia (Zamawiający zakupi ilości wg bieżącego zapotrzebowania), a także „pula” pozycji danego zamówienia będzie określana wg potrzebnej specyfikacji i rodzaju na materiały oraz akcesoria ścierne i polerskie, co do realizacji produkcyjnych zadań projektowych.
Cena musi być wyrażona w złotych polskich (PLN).
Cena jednostkowa określona przez Oferenta zostanie ujęta w umowie i będzie obowiązywała w całym okresie obowiązywania umowy.
Zamawiający dopuszcza sytuację, gdzie cena przedmiotu zamówienia ujęta w umowie, może ulec zmianie w czasie - pomiędzy kolejnymi zamówieniami wg zapotrzebowań. Jednak zmiany te nie mogą przekraczać 110% ceny zaoferowanej, do której zobowiąże się Oferent w odpowiedzi na niniejsze zapytanie. Oferent każdorazowo jest zobowiązany poinformować o zmianie cen, a Zamawiający musi je zaakceptować. Zamawiający każdorazowo sprawdzi, czy jakakolwiek zmiana cen mieści się w zakresie do 110% kwoty ujętej w umowie.

Termin realizacji jest rozumiany jako sukcesywna dostawa przedmiotu zamówienia (w ilości i rodzaju) podanego przez Zamawiającego. Zamówienia cząstkowe będą realizowane sukcesywnie w miarę zużycia i zapotrzebowań produkcyjnych Zamawiającego - w czasie od momentu podpisania umowy z wybranym Oferentem do końca stycznia 2020r. Proszę podać ilość dni potrzebną do zrealizowania zleconego zamówienia od momentu jego zgłoszenia do Oferenta/Wykonawcy.
Postanowienia ogólne:
1. Zamawiający zastrzega sobie prawo do unieważnienia postępowania bez podania przyczyny.
2. W przypadku unieważnienia postępowania o zamówienie Oferentom nie przysługuje roszczenie o zwrot kosztów uczestnictwa w postępowaniu.
3. Złożenie oferty jest równoznaczne z przyjęciem bez zastrzeżeń wszystkich warunków postępowania.
4. Odstąpienie przez Zamawiającego od zawarcia umowy w przypadku zawiadomienia Oferenta o wyborze jego oferty nie może być podstawą roszczeń poniesionych kosztów udziału w postępowaniu.
5. W toku dokonywania oceny złożonych wniosków Zamawiający może żądać udzielenia przez Oferentów wyjaśnień dotyczących treści złożonych przez nich dokumentów.
6. Jeżeli oferta nie zawiera wszystkich wymaganych elementów, Zamawiający może w uzasadnionych przypadkach wezwać Oferenta do jego uzupełnienia.
7. Zamawiający rezerwuje prawo do nagrywania dźwięku podczas spotkań technicznych z dostawcami. Przesłanie oferty będzie traktowane jako udzielenie zgody na nagrywanie spotkań.
8. Zamawiający zastrzega sobie prawo negocjacji ceny z Oferentem, którego oferta uzyskała najwyższą liczbę punktów, w przypadku, gdy cena zaoferowana przez Oferenta przekracza kwotę przeznaczoną przez Zamawiającego na realizację zamówienia.

Warunki zmiany umowy

Zamawiający przewiduje możliwość wprowadzenia istotnych zmian umowy zawartej w wyniku przeprowadzonego postępowania o udzielenie zamówienia w stosunku do treści oferty, na podstawie której dokonano wyboru Oferenta, w przypadku ziszczenia się konieczności zmiany wskazanego w ofercie/umówionego zakresu robót wynikającej z:
1. Koniecznych lub uzasadnionych zmian w dokumentacji projektowej powstałych z przyczyn niemożliwych do przewidzenia;
2. konieczności wykonania rozwiązań równoważnych wynikających z uwarunkowań technologicznych lub użytkowych;
3. ograniczeń finansowych po stronie Zamawiającego powodujących konieczność ograniczenia zakresu prac ujętych w ofercie.
Wszelkie zmiany i uzupełnienia do umowy zawartej z wybranym Oferentem będą dokonywane w formie pisemnych aneksów do umowy podpisanych przez obie strony, pod rygorem nieważności.

Lista dokumentów/oświadczeń wymaganych od Wykonawcy

Zamawiający wymaga od Oferenta oprócz przedstawienia wypełnionego formularza ofertowego (zgodnego ze wzorem stanowiącym załącznik nr 1 do zapytania) przedstawienia następujących dokumentów:
1)Oświadczenia potwierdzające spełnienie warunków zamówienia – załącznik nr 2 do oferty.
2)Oświadczenie w przedmiocie powiązań osobowych i kapitałowych z Zamawiającym - załącznik nr 3 do oferty.
3)Złożenie oświadczenia o posiadaniu uprawnień do reprezentowania Oferenta - załącznik nr 4 do oferty.
4)Złożenie oświadczenia o zachowaniu stałych cen podczas trwania umowy - załącznik nr 5 do oferty.
5)Podpisanie wzoru umowy - załącznik nr 6 do oferty.
6)Przedłożenie aktualnego wydruku z KRS lub z CEDIG lub inny dokument potwierdzający posiadanie uprawnień do wykonywania i reprezentowania określonej działalności (nr/symbol dokumentu rejestrowego i wskazania organu który go wydał).
7) plik z rysunkami poglądowymi, konstrukcyjnymi

Zamówienia uzupełniające

Nie wyklucza się udzielenia zamówień uzupełniających w wysokości nieprzekraczającej 30% wartości zamówienia określonej w umowie zawartej z Oferentem, o ile te zamówienia są zgodne z przedmiotem zamówienia podstawowego

Ocena oferty

Kryteria oceny i opis sposobu przyznawania punktacji

Kryterium oceny ofert: Kryterium WAGA (%)
- Cena oferty (70%)
- Termin realizacji zamówienia (30%)

Punkty za poszczególne kryteria będą obliczane zgodnie z poniższym wzorem:
Kryterium – cena
P=Cn/Cob x[70]
gdzie:
P – liczba punktów przyznanych Oferentowi za zaoferowaną cenę
CN – najniższa zaoferowana cena w postępowaniu
COB – cena zaoferowana w ofercie badanej
Kryterium – termin realizacji zamówienia
R=Tn/Tob x[30]
gdzie:
R – liczba punktów przyznanych Oferentowi za termin realizacji zamówienia
TN – najkrótszy termin zaoferowany w postępowaniu (liczony w dniach kalendarzowych)
TOB – termin zaoferowany w ofercie badanej (liczony w dniach kalendarzowych)

Maksymalna łączna liczba punktów do zdobycia wynosi 100. Suma poszczególnych kryteriów (1+2) będzie stanowiła wynik końcowy każdego z oferentów. Wygrywa oferta, która otrzyma największą łączną liczbę punktów.
Wykluczenia

Wykluczenia

Zamawiający ma prawo odrzucenia oferty złożonej przez Oferenta niespełniającego warunków udziału w postępowaniu lub jeśli oferta jest niezgodna z niniejszym zapytaniem.

Zamawiający - Beneficjent

Nazwa

ZIETA PROZESSDESIGN SPÓŁKA Z OGRANICZONĄ ODPOWIEDZIALNOŚCIĄ

Adres

Stanisława Moniuszki 29/2

51-610 Wrocław

dolnośląskie , Wrocław

Numer telefonu

693 969 063

NIP

8982176666

Tytuł projektu

Rozwój elementów konstrukcji ram w technologii FiDU dla mikropojazdów 2-, 3- i 4-kołowych z napędem elektrycznym

Numer projektu

POIR.01.02.00-00-0328/16-00

Informacja o wybranym wykonawcy

Rozstrzygnięte

Nazwa i adres, data wpłynięcia oferty oraz jej cena

Kom-Eko
ul. Składowa 2
64-000 Kościan
tel.65 5127174 wew.26,
fax. 65 5119847
NIP: 698-16-96-397
REGON: 411524340
www.kom-eko.com.pl

data wpłynięcia oferty: 14.06.2019r.
cena oferty: kwota netto 75 721,26 PLN
kwota brutto 93 137,15 PLN
Liczba wyświetleń: 484