Termin składania ofert
Numer ogłoszenia
Status ogłoszenia
Aktualne
Miejsce i sposób składania ofert
N/A
Adres e-mail, na który należy wysłać ofertę
export@pumice.pl
Osoba do kontaktu w sprawie ogłoszenia
Magdalena Sierocka
Nr telefonu osoby upoważnionej do kontaktu w sprawie ogłoszenia
+48 54 230 91 11
Skrócony opis przedmiotu zamówienia
Firma I.M.P.A. Rafał Gołębiowski, zwraca się z prośbą o przedstawienie oferty handlowej na wytworzenie oraz dystrybucję materiałów informacyjno-promocyjnych w związku z udziałem Zamawiającego na targach Beauty Eurasia w Istambule, Turcja w terminie 20-22 czerwca 2019 rok
Kategoria ogłoszenia
Usługi
Podkategoria ogłoszenia
Usługi drukarskie
Miejsce realizacji zamówienia
Województwo:
kujawsko-pomorskie
Powiat:
Włocławek
Miejscowość:
Włocławek
Cel zamówienia
Promocja beneficjenta oraz jego wyrobów na targach Beauty Eurasia w Istambule, Turcja w terminie 20-22.06.2019 rok, a także promocja polskiej gospodarki na rynkach zagranicznych.
Przedmiot zamówienia
Wytworzenie oraz dystrybucja materiałów informacyjno-promocyjnych na targi Beauty Eurasia w Istambule, Turcja w 2019 roku zgodnie z poniższymi wytycznymi:
Plakaty – 10 szt.:
- format B2 68x48cm
- kreda 250 g Heaven 42
- druk 4+0
- folia mat Soft Touch 1+0 na całości
- lakier UV wybiórczo 1+0
- hot stamping srebrny o wymiarach 20x8 cm (logo firmy)
Ulotki – 5000 szt.:
- format A4
- składane do formatu 99x210 w „C”
- kreda 200g Heaven 42
- druk 4+4
- folia mat Soft Touch 1+1
- lakier UV wybiórczo 1+1 na powierzchni około 40% (zdjęcia + nazwy produktów)
- hot stamping o wymiarach 4x2 cm na pierwszej oraz ostatniej stronie
Kartoniki na testerki – 100 szt.:
- format testerka po rozłożeniu 12x24 cm
- składany do formatu 12x12 cm
- karton 350g Invercote Creato 2-stronnie powlekany
- druk 4+4
- folia mat Soft Touch 1+1
- lakier UV wybiórczo 1+1
- hot stamping o wymiarach 4x2 cm na pierwszej stronie
- wykrawanie wykrojnikiem według wzoru (łamy + okienka)
Katalogi – 500 szt.:
- format 680x300 składany do formatu 170x300
- kreda 350 g Heaven 42
- druk 4+4
- folia mat Sopft Touch 1+1
- lakier UV wybiorczo 1+1 na powierzchni 30% na każdej stronie (zdjęcia + nazwy produktów)
- hot stamping o wymiarach 4x2 cm na pierwszej oraz ostatniej stronie
Kod CPV
22462000-6
Nazwa kodu CPV
Materiały reklamowe
Dodatkowe przedmioty zamówienia
N/A
Harmonogram realizacji zamówienia
Ostateczny termin realizacji zamówienia to 17.06.2019 rok, potwierdzony protokołem odbioru.
Planowany termin realizacji działań promujących: 20-22.06.2019 rok.
Załączniki
Pytania i wyjaśnienia
Brak pytań i wyjaśnień
Uprawnienia do wykonywania określonej działalności lub czynności
Zapytanie ofertowe jest skierowane do podmiotów czynnie prowadzących działalność gospodarczą tj. osób fizycznych, jednostek organizacyjnych posiadających zdolność prawną, bądź osób prawnych prowadzących działalność gospodarczą (weryfikowane poprzez wgląd do CEIDG/KRS, w przypadku podmiotów zagranicznych /organizatorów zagranicznych rozpatruje się wpis do rejestru handlowego właściwego dla danego państwa).
Osoby zdolne do wykonania zamówienia
Z postępowania wykluczone są podmioty powiązane z Zamawiającym osobowo lub kapitałowo tj.
przez powiązania kapitałowe lub osobowe rozumie się wzajemne powiązania między Zamawiającym lub osobami upoważnionymi do zaciągania zobowiązań w imieniu Zamawiającego lub osobami wykonującymi w imieniu Zamawiającego czynności związane z przygotowaniem i przeprowadzeniem procedury wyboru wykonawcy, a wykonawcą, polegające w szczególności na:
- Uczestnictwie w spółce jako wspólnik spółki cywilnej lub spółki osobowej;
- Posiadaniu co najmniej 5% udziałów lub akcji;
- Pełnieniu funkcji członka organu nadzorczego lub zarządzającego, prokurenta, pełnomocnika;
- Pozostawaniu w związku małżeńskim, w stosunku pokrewieństwa lub powinowactwa w linii prostej, pokrewieństwa drugiego stopnia lub powinowactwa drugiego stopnia w linii bocznej lub w stosunku przysposobienia, opieki lub kurateli;
Dodatkowe warunki
Oferty należy składać w formie pisemnej w języku polskim.
Termin ważności oferty – 07.06.2019 rok.
Nie dopuszczamy ofert częściowych w zakresie pkt. 3.
Złożona oferta powinna zawierać następujące elementy:
- nazwa i adres oferenta;
- data sporządzenia oferty;
- opis oferowanego towaru/usługi;
- cenę jednostkową netto i brutto;
- warunki i termin płatności.
Oferta powinna być podpisana przez osoby upoważnione do podpisania oferty.
Termin płatności wystawionego dokumentu księgowego nie może być krótszy niż 7 dni.
Oferty powinny zawierać cenę całkowitą zamówienia netto i brutto.
Złożenie oferty przez Wykonawcę nie stanowi zawarcia umowy
Wykonawca podpisze oświadczenie, że nie jest powiązany kapitałowo ani osobowo z Zamawiającym.
Wnioskodawca złoży oświadczenie o zdolności do wykonania zadania.
Wszelkie koszty związane ze złożeniem oferty ponosi oferent.
Warunki zmiany umowy
Zamawiający przewiduje możliwość zmiany umowy w przypadku, gdy nastąpi zmiana powszechnie obowiązujących przepisów prawa w zakresie mającym wpływ na realizacje przedmiotu umowy.
Zamawiający przewiduje możliwość zmiany umowy w zakresie wydłużenia terminu wykonania umowy w przypadku zdarzeń losowych lub z przyczyn niezależnych od Zamawiającego i Wykonawcy (np. zmiana terminu targów przez organizatora).
Dopuszcza się rozwiązanie umowy w przypadku rezygnacji Zamawiającego z udziału w targach lub działania siły wyższej.
Zamówienia uzupełniające
Zamawiający przewiduje możliwość udzielania Wykonawcy wyłonionemu w trybie zasady konkurencyjności zamówień publicznych uzupełniających, w wysokości nieprzekraczającej 50% wartości zamówienia publicznego określonego w umowie zawartej z Wykonawcą, o ile te zamówienia publiczne są zgodne z przedmiotem zamówienia publicznego podstawowego.
Kryteria oceny i opis sposobu przyznawania punktacji
Wybór najkorzystniejszej oferty nastąpi w oparciu o kryterium cena oraz termin płatności faktury.
W ramach postępowania przedmiotowego będą brane pod uwagę tylko i wyłącznie oferty spełniające wszystkie wymagania.
Maksymalna liczba punktów do zdobycia to 100 punktów.
Zamawiający uzna ofertę za najkorzystniejszą jeżeli nie będzie podlegała odrzuceniu oraz uzyska największą liczbę punktów przyznanych w ramach ustalonych kryteriów.
Sposób oceny:
Najkorzystniejsza oferta w zakresie ceny (najniższa cena) = 80 pkt.
Termin płatności faktury 30 dni = 20 pkt.
Suma kryterium cena oraz termin płatności faktury będzie czynnikiem rozstrzygającym.
Nazwa kryterium: cena
Punktacja od 0 do 80 pkt.
Waga kryterium: 80%
Wyliczenie punktacji będzie odbywać się w następujący sposób:
Oferta z najniższą ceną otrzyma 80 pkt., pozostałe oferty będą punktowane według wzoru:
cena oferty z najniższą ceną / cena rozpatrywanej oferty x 80 pkt
Maksymalna ilość punktów tego kryterium: 80 punktów.
Nazwa kryterium: termin płatności faktury
Punktacja od 0 do 20 pkt.
Waga kryterium: 20%
Oferent oferujący termin płatności faktury 30 dni otrzyma 20 punktów.
Oferent oferujący termin płatności faktury poniżej 30 dni otrzyma 0 punktów.
Wykluczenia
Z postępowania wykluczone są podmioty powiązane z Zamawiającym osobowo lub kapitałowo tj.
przez powiązania kapitałowe lub osobowe rozumie się wzajemne powiązania między Zamawiającym lub osobami upoważnionymi do zaciągania zobowiązań w imieniu Zamawiającego lub osobami wykonującymi w imieniu Zamawiającego czynności związane z przygotowaniem i przeprowadzeniem procedury wyboru wykonawcy, a wykonawcą, polegające w szczególności na:
- Uczestnictwie w spółce jako wspólnik spółki cywilnej lub spółki osobowej;
- Posiadaniu co najmniej 5% udziałów lub akcji;
- Pełnieniu funkcji członka organu nadzorczego lub zarządzającego, prokurenta, pełnomocnika;
- Pozostawaniu w związku małżeńskim, w stosunku pokrewieństwa lub powinowactwa w linii prostej, pokrewieństwa drugiego stopnia lub powinowactwa drugiego stopnia w linii bocznej lub w stosunku przysposobienia, opieki lub kurateli;
Nazwa
I.M.P.A. RAFAŁ GOŁĘBIOWSKI
Adres
Aleja Kazimierza Wielkiego 6D
87-800 Włocławek
kujawsko-pomorskie
, Włocławek
Numer telefonu
54 230 91 11
Fax
54 235 52 51
NIP
8882647497
Tytuł projektu
Dalszy rozwój eksportu firmy I.M.P.A. na nowych rynkach perspektywicznych
Numer projektu
POIR.03.03.03-04-0008/17-00