Strona główna
Logo unii europejskiej

Wyjazd integracyjny dla 25 UP PCPR w Jędrzejowie – Wisła i okolice.

Data publikacji: 05.06.2019

Informacje o ogłoszeniu

Termin składania ofert

do dnia 13-06-2019

Numer ogłoszenia

1188896

Status ogłoszenia

Zakończone

Miejsce i sposób składania ofert

Ofertę w języku polskim na Formularzu oferty (załącznik Nr 1 do zaproszenia do składania ofert) należy złożyć w terminie do dnia 13.06.2019 r. do godz. 10:00 w formie pisemnej (osobiście lub listownie).
1. Oferty składane są w jednym egzemplarzu, w nieprzezroczystych i zamkniętych kopertach, w taki sposób, aby nie budziło to żadnych wątpliwości co do możliwości ich wcześniejszego otwarcia lub ujawnienia treści oferty przez osoby nieupoważnione.

2. Koperta powinna być zaadresowana w sposób następujący:
Powiatowe Centrum Pomocy Rodzinie w Jędrzejowie
ul. Okrzei 49b
28-300 Jędrzejów
z dopiskiem – wyjazd integracyjny


Otwarcie ofert nastąpi w dniu13.06.2019 r. o godz. 10:10

Osoba do kontaktu w sprawie ogłoszenia

Zofia Różańska

Nr telefonu osoby upoważnionej do kontaktu w sprawie ogłoszenia

41 386 36 00

Skrócony opis przedmiotu zamówienia

Przedmiotem zamówienia jest organizacja pobytu dla 25 osób obejmująca:
- zwiedzanie Wisły (Skocznia narciarska, zabytkowy park przygód, trofea Adama Małysza),
- wjazd oraz zjazd wyciągiem krzesełkowym na Czantorię
- Izba Regionalna (Chata Kawoluka) – Istebna
- Muzeum Koronki Istebna
- Aqupark
- Kompleks skoczni w Szczyrku
- Szczyrk Mountain Resort – wjazd i zjazd krzesełkiem
- Karaoke - śpiewanie znanych i lubianych piosenek
- Nordic Walking - spacery
- zajęcia wieczorne: ognisko z pieczeniem kiełbasek, zajęcia sportowe na terenie ośrodka (piłka nożna,
siatkówka, koszykówka), zabawy świetlicowe, itp.
Zamawiający warunkuje udzielenie zamówienia otrzymaniem zgody Instytucji Zarządzającej na realizacje
niniejszego wyjazdu.

Kategoria ogłoszenia

Usługi

Podkategoria ogłoszenia

Usługi inne

Miejsce realizacji zamówienia

Województwo: śląskie Powiat: cieszyński Miejscowość: Wisła i okolice

Opis przedmiotu zamówienia

Cel zamówienia

celem zamówienia jest wybór wykonawcy-organizatora wyjazdu integracyjnego dla 25 osób

Przedmiot zamówienia

Przedmiotem zamówienia jest organizacja pobytu dla 25 osób obejmująca:
- zwiedzanie Wisły (Skocznia narciarska, zabytkowy park przygód, trofea Adama Małysza),
- wjazd oraz zjazd wyciągiem krzesełkowym na Czantorię
- Izba Regionalna (Chata Kawoluka) – Istebna
- Muzeum Koronki Istebna
- Aqupark
- Kompleks skoczni w Szczyrku
- Szczyrk Mountain Resort – wjazd i zjazd krzesełkiem
- Karaoke - śpiewanie znanych i lubianych piosenek
- Nordic Walking - spacery
- zajęcia wieczorne: ognisko z pieczeniem kiełbasek, zajęcia sportowe na terenie ośrodka (piłka nożna,
siatkówka, koszykówka), zabawy świetlicowe, itp.
Wyjazd sobota godz. 8-9; Powrót środa godz. 15-16.
usługa dla 25 osób z czego 13 wychowanków rodzin zastępczych , 12 osób z otoczenia.
- opłacenie przez wykonawcę taksy klimatycznej za wszystkich uczestników wyjazdu
- zakwaterowanie w jednym obiekcie z bezpłatnym wifi (dostępne m.in. w pokojach), zabezpieczonym przed
wstępem osób nieupoważnionych: Domu Wczasowym / Ośrodku Wypoczynkowym / Hotelu / Ośrodku
Sanatoryjno – Wypoczynkowym / Pensjonacie w miejscowości w powiecie cieszyńskim:
1 pokój 5 – osobowy;3 pokoje 4 - osobowe
2 pokoje 3 – osobowe,
1 pokój 2 – osobowy.
prosimy podać pełną nazwę, dokładny adres i opis ośrodka, wykluczone domki campingowe, namioty,
kwatery prywatne,
- pokoje muszą być czyste, z dostępem światła dziennego, (bez łóżek piętrowych),
- pokoje wyposażone w sprawne sprzęty i instalacje, z dostępem do węzła sanitarnego w każdym pokoju,
- pokoje muszą być wyposażone w pościel (1 komplet pościeli na jedną zakwaterowaną osobę)
- pokoje muszą być przystosowane dla dzieci w wieku od 7 do 18 lat oraz osób dorosłych
Zlokalizowane winny być w jednym budynku. Temperatura w pomieszczeniach min. 22°C z możliwością
regulacji.
- bilety wstępu do zwiedzanych obiektów, na atrakcje turystyczne, opieka miejscowych przewodników w
czasie zwiedzania ;
Usługi ogólne:
- wyżywienie
(1 dzień – obiad, kolacja, 2-4 dzień – śniadanie, obiad, kolacja, 5 dzień – śniadanie, obiad)
- wszystkie posiłki urozmaicone i zawierające produkty ze wszystkich grup produktów spożywczych
- posiłki z dodatkiem świeżych owoców i warzyw
- napój do każdego z posiłków (woda, sok, kawa, herbata)
- możliwość zapewnienia posiłków wegetariańskich a także uwzględnienie specjalnej diety;
- preferowane wyżywienie w formie bufetu
- opieka (min.1 opiekun na 15 osób)
- stały kontakt z kierownikiem grupy;
- opieka medyczna: zapewnienie w koniecznych przypadkach opieki lekarskiej, polegającej na wezwaniu
lekarza, pogotowia lub niezwłocznym dowiezieniu uczestnika do punktu opieki zdrowotnej
- ubezpieczenie następstw nieszczęśliwych wypadków– ubezpieczenie każdego z uczestników od następstwa
nieszczęśliwych wypadków (NNW).Wybór firmy ubezpieczeniowej pozostaje po stronie Wykonawcy,
jednakże Wykonawca zobowiązany jest do przesłania Zamawiającemu kopii polisy ubezpieczeniowej
najpóźniej na 3 dni przed terminem wyjazdu;
- transport busem lub autokarem dostosowanym do ilości uczestników
sprawnym technicznie na trasie Jędrzejów – Ośrodek Wypoczynkowy / Dom Wczasowy / Hotel / Ośrodek
Sanatoryjno – Wypoczynkowy / Pensjonat w miejscowości w powiecie cieszyńskim –Jędrzejów, wszelkie
opłaty z tym związane w szczególności koszt parkingów , przejazdy autokarowe w czasie pobytu, dojazd na
teren miejsc docelowych, opłat drogowych i itp.

Kod CPV

63511000-4

Nazwa kodu CPV

Organizacja wycieczek

Harmonogram realizacji zamówienia

Zamówienie musi być zrealizowane : 22-26 czerwiec 2019 r.,
Za termin „zrealizowanie” rozumie się udostępnienie miejsc noclegowych, zapewnienie posiłków,
zrealizowanie oferty turystyczno-rekreacyjnej. Wszystkie realizowane usługi muszą spełniać warunki
zawarte w szczegółowym opisie przedmiotu zamówienia.

Załączniki

Pytania i wyjaśnienia

Brak pytań i wyjaśnień

Uprawnienia do wykonywania określonej działalności lub czynności

Zamawiający odstępuje od opisu sposobu dokonania oceny spełniania warunku
w tym zakresie. Zamawiający dokona oceny spełnienia warunku udziału w postępowaniu w tym
zakresie na podstawie oświadczenia o spełnianiu warunków udziału w postępowaniu,

Wiedza i doświadczenie

Zamawiający odstępuje od opisu sposobu dokonania oceny spełniania warunku
w tym zakresie. Zamawiający dokona oceny spełnienia warunku udziału w postępowaniu w tym
zakresie na podstawie oświadczenia o spełnianiu warunków udziału w postępowaniu,

Potencjał techniczny

Zamawiający odstępuje od opisu sposobu dokonania oceny spełniania warunku
w tym zakresie. Zamawiający dokona oceny spełnienia warunku udziału w postępowaniu w tym
zakresie na podstawie oświadczenia o spełnianiu warunków udziału w postępowaniu,

Osoby zdolne do wykonania zamówienia

Zamawiający odstępuje od opisu sposobu dokonania oceny spełniania warunku
w tym zakresie. Zamawiający dokona oceny spełnienia warunku udziału w postępowaniu w tym
zakresie na podstawie oświadczenia o spełnianiu warunków udziału w postępowaniu,

Sytuacja ekonomiczna i finansowa

Zamawiający odstępuje od opisu sposobu dokonania oceny spełniania warunku
w tym zakresie. Zamawiający dokona oceny spełnienia warunku udziału w postępowaniu w tym
zakresie na podstawie oświadczenia o spełnianiu warunków udziału w postępowaniu,

Dodatkowe warunki

1.O udzielenie zamówienia ubiegać się mogą Wykonawcy, którzy spełniają łącznie warunki określone w
niniejszym zapytaniu ofertowym:
a) posiadają uprawnienia do wykonywania działalności opisanej w zaproszeniu,
b) posiadają wiedzę i doświadczenie niezbędne do wykonania przedmiotu zamówienia;
c) dysponują potencjałem technicznym wymaganym dla prawidłowego wykonania przedmiotu niniejszego
zamówienia tj. urządzeniami umożliwiającymi przeprowadzenie prac w zakresie objętym przedmiotem
zamówienia oraz potencjałem kadrowym tj. osobą/osobami zdolnymi do wykonania zamówienia.
2. O udzielenie zamówienia mogą ubiegać się wyłącznie Wykonawcy, którzy oświadczą brak podstaw do
wykluczenia z postępowania.
3. Weryfikacja spełnienia ww. warunków dotyczących udziału w postępowaniu nastąpi na podstawie złożenia
stosownych oświadczeń, które stanowią załączniki do niniejszego zaproszenia do składania ofert. Złożenie
podpisu pod oświadczeniami zostanie uznane za potwierdzenie spełnienia warunków udziału w
postępowaniu.
4. Zamawiający może w każdym czasie wezwać Wykonawców, którzy złożyli ofertę do złożenia wyjaśnień w
zakresie spełnienia warunków udziału w niniejszym postępowaniu, w tym zażądać przedłożenia stosownych
dokumentów potwierdzających spełnienie przez Wykonawcę warunków udziału w postępowaniu.

Warunki zmiany umowy

1. Zamawiający przewiduje możliwość zmian postanowień zawartej umowy w stosunku do treści oferty, na
podstawie, której dokonano wyboru Wykonawcy, w przypadku wystąpienia, co najmniej jednej z
okoliczności wymienionych poniżej, z uwzględnieniem podawanych warunków ich wprowadzenia:
a) zmiany obowiązującej stawki VAT – jeśli zmiana stawki VAT będzie powodować zwiększenie kosztów
wykonania umowy po stronie Wykonawcy, Zamawiający do-puszcza możliwość zwiększenia wynagrodzenia
o kwotę równą różnicy
w kwocie podatku zapłaconego przez Wykonawcę;
b) zmiany sposobu rozliczania umowy lub dokonywania płatności na rzecz Wykonawcy np. na skutek zmian
zawartej przez Zamawiającego umowy
o dofinansowanie projektu lub wytycznych dotyczących realizacji projektu;
c) zmiany terminu realizacji przedmiotu Umowy w sytuacji:
- wystąpienia okoliczności niezależnych od Wykonawcy przy zachowaniu przez niego należytej staranności,
skutkujących niemożnością dotrzymania terminu realizacji przedmiotu Umowy,
- zaistnienia po zawarciu Umowy siły wyższej, przez którą należy rozumieć zdarzenie nagłe i
nieprzewidywalne lub takie, któremu z zachowaniem najwyższej staranności nie dało się zapobiec lub
zniweczyć jego skutków;
d) innego zdarzenia uniemożliwiającego wykonanie przedmiotu umowy zgodnie
z zapytaniem ofertowym
2. Zmiany postanowień zawartej umowy wymagają formy pisemnej pod rygorem nieważności w postaci
aneksu podpisanego przez obie strony.

Lista dokumentów/oświadczeń wymaganych od Wykonawcy

wypełniony druk oferty

Zamówienia uzupełniające

nie przewidziano

Ocena oferty

Kryteria oceny i opis sposobu przyznawania punktacji

1. Cena 90 %
2. Aspekty społeczne-Klauzule społeczne 10 %
W kryterium „cena” (Kc), zamawiający dokona oceny punktowej każdej z ofert zgodnie z formułą:
Kc = (C min / C x) * 90 pkt * 100%
gdzie:
Kc = ilość punktów przyznana badanej ofercie w kryterium „cena”,
C x = cena zaoferowana w ofercie badanej,
C min = najniższa zaoferowana cena spośród badanych ofert.
Liczba punktów (maksymalnie–10 pkt), którą można uzyskać w ramach kryterium „klauzule społeczne”(Ks)
zostanie obliczona w następujący sposób:
Kryterium Klauzule społeczne będzie ocenione poprzez przyznanie 10pkt w przypadku spełnienia
niniejszego kryterium, opisanego szczegółowo w punkcie– Klauzule społeczne.
Oferta, która nie będzie spełniała w/w kryterium otrzyma 0pkt.
W oparciu o klauzulę zatrudnieniową Zamawiający preferuje przy wyborze Wykonawcy:
1. Spółdzielnie socjalne w rozumieniu Ustawy z dnia 27 kwietnia 2006 r. o spółdzielniach socjalnych (Dz.U.
Nr 94, poz. 651 ze zm.)
2. Te z podmiotów, które zatrudniają osoby mające utrudniony dostęp do rynku pracy, tj. są zakładem pracy
chronionej lub innym wykonawcą, którego działalność, lub działalność ich wyodrębnionych jednostek, które
będą realizowały zamówienie, obejmuje społeczną i zawodową integrację osób będących członkami grup
społecznie marginalizowanych w szczególności:
a. osób niepełnosprawnych w rozumieniu ustawy z dnia 27 sierpnia 1997r.,
o rehabilitacji zawodowej i społecznej oraz zatrudnianiu osób niepełnosprawnych (Dz.U. 2011 nr 127 poz.
721 z póź.zm.) – Zamawiający analogicznie do przepisu art. 22 ust. 2a PZP określa, iż Wykonawca spełni ten
warunek, jeśli wykaże, że ponad 50% zatrudnionych u niego pracowników stanowią osoby niepełnosprawne;
b. osób bezrobotnych w rozumieniu ustawy z dnia 20 kwietnia 2004r. o promocji zatrudnienia o instytucjach
rynku pracy (Dz. U. z 2017r. poz. 1065) – Wymóg ten Zamawiający uzna za spełniony, jeżeli Wykonawca
wykaże, że ponad 30% osób zatrudnionych u niego stanowią osoby bezrobotne;
3. Co najmniej 30% osób skierowanych do wykonania zadań w ramach niniejszego zamówienia musi należeć
do jednej lub więcej kategorii, o których mowa powyżej.
4. Zmiana osób, które będą uczestniczyły w wykonaniu zamówienia przez Wykonawcę, którego oferta
została wybrana jest możliwa wyłącznie za uprzednią zgodą Zamawiającego. Ryzyko opóźnienia w
wykonaniu zamówienia w takiej sytuacji obciąża Wykonawcę.
Weryfikacji wstępnej kryterium Ks Zamawiający dokona na podstawie oświadczenia Wykonawcy.
W przypadku nie załączania(zaznaczenia) oświadczania dotyczącego spełniania kryterium klauzul
społecznych- Zamawiający przyzna 0pkt
Za ofertę najkorzystniejszą zostanie uznana ta, która spełni wszystkie wymagania Zamawiającego i uzyska
największa liczbę punktów. W przypadku, gdy Zamawiający nie może dokonać wyboru najkorzystniejszej
oferty ze względu, że Wykonawcy uzyskali taką samą liczbę punktów, wówczas wzywa Wykonawców,
którzy złożyli te oferty, do złożenia ofert dodatkowych w terminie określonym przez Zamawiającego.
Wykonawcy składając oferty dodatkowe nie mogą zaoferować cen wyższych niż zaoferowane w złożonych
ofertach.

Wykluczenia

1. Z udziału w postępowaniu są wykluczeni Wykonawcy, którzy posiadają powiązania osobowe lub
kapitałowe z Zamawiającym, w rozumieniu określonym w rozdziale 6.5.2. pkt 3 Wytycznych .
2. Przez powiązania osobowe i kapitałowe rozumie się wzajemne powiązania między Zamawiającym lub
osobami upoważnionymi do zaciągania zobowiązań w imieniu Zamawiającego lub osobami wykonującymi
w imieniu Zamawiającego czynności związane z przygotowaniem i przeprowadzeniem procedury wyboru
Wykonawcy, a Wykonawcą, polegające w szczególności na: a) uczestnictwu w spółce jako wspólnik spółki
cywilnej lub spółki osobowej,
b) posiadaniu co najmniej 10% udziałów lub akcji, o ile niższy próg nie wynika z przepisów prawa lub nie
został określony przez Instytucję Zarządzającą w wytycznych programowych,
c) pełnieniu funkcji członka organu nadzorczego lub zarządzającego, prokurenta, pełnomocnika,
d) pozostawaniu w związku małżeńskim, w stosunku pokrewieństwa lub powinowactwa w linii prostej,
pokrewieństwa lub powinowactwa linii bocznej do drugiego stopnia lub w stosunku przysposobienia, opieki
lub kurateli.
3. W celu potwierdzenia spełniania ww. warunku Wykonawcy przedłożą oświadczenie o braku powiązań
osobowych i kapitałowych z Zamawiającym.

Zamawiający - Beneficjent

Nazwa

POWIAT JĘDRZEJOWSKI/POWIATOWE CENTRUM POMOCY RODZINIE

Adres

Okrzei 49/b

28-300 Jędrzejów

świętokrzyskie , jędrzejowski

Numer telefonu

413863600

Fax

413863600

NIP

6561916136

Tytuł projektu

POWIAT JĘDRZEJOWSKI REALIZATOREM INNOWACYJNYCH I WYSOKOSPECJALISTYCZNYCH USŁUG SPOŁECZNYCH

Numer projektu

RPSW.09.02.01-26-0027/17-00

Informacja o wybranym wykonawcy

Rozstrzygnięte

Nazwa i adres, data wpłynięcia oferty oraz jej cena

Magdalena Siśkiewicz New Challenge ul. Rydłówka 5/107 30-363 Kraków 12.06.2019 r. 22.450,00 zł
Liczba wyświetleń: 528