Termin składania ofert
Numer ogłoszenia
Status ogłoszenia
Zakończone
Treść ogłoszenia została zmieniona
Zamawiający w wyniku udzielonych odpowiedzi na pytania w dniu 19.06.2019r. dokonuje korekty zapisów w zakresie opisu przedmiotu zamówienia:
z zapisu:
• plac manewrowy dla pojazdów obsługujących obiekt, o nawierzchni betonowej i powierzchni około 850 m2 z dojazdem od strony komór osadu czynnego,
na zapis:
• plac manewrowy dla pojazdów obsługujących obiekt, o nawierzchni betonowej i powierzchni około 600 m2 z dojazdem od strony komór osadu czynnego.
Miejsce i sposób składania ofert
1. Ofertę należy złożyć w 2 egzemplarzach (1 oryginał i 1 kopia) w siedzibie Zamawiającego: „Zielonogórskie Wodociągi i Kanalizacja” Sp. z o.o., ul. Zjednoczenia 110A, 65-120 Zielona Góra (kancelaria) w nieprzekraczalnym terminie: do dnia 03.07.2019r. do godz. 12:00
2. Ofertę należy złożyć w nieprzezroczystej, zabezpieczonej przed otwarciem kopercie (paczce). Kopertę (paczkę) należy opisać następująco:
„Zielonogórskie Wodociągi i Kanalizacja” Sp. z o.o.
ul. Zjednoczenia 110 a
65-120 Zielona Góra
Oferta w postępowaniu o udzielenie zamówienia publicznego na zadanie:
„Budowa magazynu do awaryjnego składowania międzyoperacyjnego osadów odwodnionych”.
Nie otwierać przed dniem: 03.07.2019r., godz. 12:15 (data i godzina zgodna z pkt.14 Zapytania ofertowego)
3. Na kopercie (paczce) oprócz opisu jw. należy umieścić nazwę i adres Wykonawcy.
4. Otwarcie ofert nastąpi w siedzibie Zamawiającego: „Zielonogórskie Wodociągi i Kanalizacja” Sp. z o.o., ul. Zjednoczenia 110A, 65-120 Zielona Góra (sekretariat) w dniu 03.07.2019r. o godz. 12:15.
Osoba do kontaktu w sprawie ogłoszenia
Krystyna Sterna
Skrócony opis przedmiotu zamówienia
Przedmiotem niniejszego zamówienia jest zaprojektowanie i wykonanie magazynu do awaryjnego składowania międzyoperacyjnego osadów odwodnionych, zgodnie z Programem Funkcjonalno – Użytkowym.
Przedsięwzięcie obejmuje budowę magazynu do awaryjnego międzyoperacyjnego składowania osadów odwodnionych, w tym:
• jednonawową wiatę o powierzchni w rzucie około 2000 m2 i wysokości ściany 2,0 m ponad posadzkę,
• posadzkę betonową wyprofilowaną ze spadkami w kierunku korytek odwodnieniowych z rusztem ze stali nierdzewnej,
• odprowadzenie odcieków z każdego korytka do kanalizacji wewnątrzzakładowej o średnicy d = 300 mm zlokalizowanej na wysokości komory zasuw przy zagęszczaczach, należy przewidzieć konieczność zastosowania pompowni odcieków z rurociągiem tłocznym,
• plac manewrowy dla pojazdów obsługujących obiekt, o nawierzchni betonowej i powierzchni około 600 m2 z dojazdem od strony komór osadu czynnego,
• oświetlenie terenu przed magazynem osadu z systemu energetycznego oczyszczalni (słupy oświetleniowe przy komorze osadu czynnego),
• woda wodociągowa na potrzeby p.poż. i zmywania posadzki magazynu z sieci wodociągowej wewnątrzzakładowej,
• kanalizację do odprowadzenia odcieków z magazynu,
• wody opadowe z terenu placu betonowego przed halą i powierzchni dachu rozprowadzone powierzchniowo po terenie i przy pomocy skrzynek rozsączających do gruntu, dopuszcza się odprowadzenie nadmiaru wód do wewnątrzzakładowej kanalizacji deszczowej,
• wykonanie w niezbędnym zakresie przełożeń istniejących, kolidujących z projektowanym obiektem, istniejących sieci infrastruktury technicznej oczyszczalni ścieków,
• inne niezbędne elementy zagospodarowania terenu.
Kategoria ogłoszenia
Roboty budowlane
Podkategoria ogłoszenia
Roboty budowlane
Miejsce realizacji zamówienia
Województwo:
lubuskie
Powiat:
Zielona Góra
Miejscowość:
Zielona Góra - Łężyca
Cel zamówienia
Celem niniejszego zamówienia jest zaprojektowani i wykonanie magazynu do awaryjnego składowania międzyoperacyjnego osadów odwodnionych, zgodnie z Programem Funkcjonalno-Użytkowym.
Przedmiot zamówienia
1) Przedmiotem niniejszego zamówienia jest zaprojektowanie i wykonanie magazynu do awaryjnego składowania międzyoperacyjnego osadów odwodnionych, zgodnie z Programem Funkcjonalno – Użytkowym.
Przedsięwzięcie obejmuje budowę magazynu do awaryjnego międzyoperacyjnego składowania osadów odwodnionych, w tym:
• jednonawową wiatę o powierzchni w rzucie około 2000 m2 i wysokości ściany 2,0 m ponad posadzkę,
• posadzkę betonową wyprofilowaną ze spadkami w kierunku korytek odwodnieniowych z rusztem ze stali nierdzewnej,
• odprowadzenie odcieków z każdego korytka do kanalizacji wewnątrzzakładowej o średnicy d = 300 mm zlokalizowanej na wysokości komory zasuw przy zagęszczaczach, należy przewidzieć konieczność zastosowania pompowni odcieków z rurociągiem tłocznym,
• plac manewrowy dla pojazdów obsługujących obiekt, o nawierzchni betonowej i powierzchni około 600 m2 z dojazdem od strony komór osadu czynnego,
• oświetlenie terenu przed magazynem osadu z systemu energetycznego oczyszczalni (słupy oświetleniowe przy komorze osadu czynnego),
• woda wodociągowa na potrzeby p.poż. i zmywania posadzki magazynu z sieci wodociągowej wewnątrzzakładowej,
• kanalizację do odprowadzenia odcieków z magazynu,
• wody opadowe z terenu placu betonowego przed halą i powierzchni dachu rozprowadzone powierzchniowo po terenie i przy pomocy skrzynek rozsączających do gruntu, dopuszcza się odprowadzenie nadmiaru wód do wewnątrzzakładowej kanalizacji deszczowej,
• wykonanie w niezbędnym zakresie przełożeń istniejących, kolidujących z projektowanym obiektem, istniejących sieci infrastruktury technicznej oczyszczalni ścieków,
• inne niezbędne elementy zagospodarowania terenu.
Parametry i cechy w/w obiektów określono w Programie Funkcjonalno-Użytkowym, stanowiącym Część III niniejszego Zapytania ofertowego.
Zamówienie realizowane będzie zgodnie z „Warunkami kontraktowymi dla Urządzeń oraz Projektowania i Budowy; dla urządzeń elektrycznych i mechanicznych oraz robót inżynieryjnych i budowlanych projektowanych przez Wykonawcę (YELLOW FIDIC) - drugie wydanie angielsko-polskie 2004 (tłumaczenie pierwszego wydania 1999)”.
Kod CPV
45000000-7
Nazwa kodu CPV
Roboty budowlane
Harmonogram realizacji zamówienia
Czas na ukończenie: 18 miesięcy od daty podpisania umowy, w tym 9 miesięcy od daty podpisania umowy na wykonanie dokumentacji projektowej i uzyskanie pozwolenia na budowę.
Załączniki
Brak załączników
Pytania i wyjaśnienia
Brak pytań i wyjaśnień
Wiedza i doświadczenie
1) zdolności technicznej lub zawodowej:
Za spełniającego niniejszy warunek uznany będzie Wykonawca, który:
a) w okresie ostatnich 5 lat, przed upływem terminu składania ofert, a jeżeli okres prowadzenia działalności jest krótszy, w tym okresie, wykonał co najmniej jedną robotę, której przedmiotem było zaprojektowanie i budowa obiektu/ów i instalacji sanitarnych na oczyszczalni ścieków, o wartości robót min. 1 500 000,00 zł (bez VAT)
lub
- co najmniej jeden projekt budowlany wraz z pozwoleniem na budowę, którego przedmiotem było zaprojektowanie obiektu/ów i instalacji sanitarnych na oczyszczalni ścieków
oraz
- co najmniej jedną robotę, której przedmiotem była budowa obiektu/ów i instalacji sanitarnych na oczyszczalni ścieków, o wartości min. 1 500 000,00 zł (bez VAT)
(w przypadku wspólnego ubiegania się dwóch lub więcej Wykonawców o udzielenie niniejszego zamówienia, oceniane będą ich łączne kwalifikacje i doświadczenie - w tym celu dokumenty ma obowiązek złożyć ten lub ci z Wykonawców, którzy w imieniu wszystkich wykazywać będą spełnianie tego warunku).
b) wskaże do uczestnictwa w wykonaniu niniejszego zamówienia następujące osoby:
kierownik budowy - niniejsza osoba ma posiadać następujące kwalifikacje:
• minimum 5-letnie doświadczenie zawodowe po uzyskaniu uprawnień do kierowania robotami w specjalności konstrukcyjno-budowlanej bez ograniczeń, przy wykonywaniu samodzielnych funkcji technicznych w budownictwie jako kierownik budowy/robót,
• uprawnienia budowlane do kierowania robotami w specjalności konstrukcyjno-budowlanej, bez ograniczeń, projektant branży konstrukcyjno-budowlanej - niniejsza osoba ma posiadać następujące kwalifikacje:
• minimum 5-letnie doświadczenie zawodowe po uzyskaniu uprawnień przy wykonywaniu samodzielnych funkcji technicznych w budownictwie jako projektant w specjalności konstrukcyjno-budowlanej,
• uprawnienia budowlane do projektowania w specjalności konstrukcyjno-budowlanej, bez ograniczeń.
Zamawiający nie dopuszcza łączenia kilku funkcji przez osoby wskazane przez Wykonawcę, pomimo posiadania przez nie odpowiednich uprawnień budowlanych.
Samodzielne funkcje techniczne w budownictwie, określone w art. 12 ust. 1 Prawa budowlanego, mogą również wykonywać osoby, których odpowiednie kwalifikacje zawodowe zostały uznane na zasadach określonych w przepisach odrębnych, tj. w szczególności w ustawie z dnia 18 marca 2008 r. o zasadach uznawania kwalifikacji zawodowych nabytych w państwach członkowskich Unii Europejskiej (Dz. U. z 2008 r. Nr 63, poz. 394, z 2013 r. poz. 1650, z 2014 r. poz. 1004).
Jeżeli wskazane w pkt 7.1.1)b) osoby nie posiadają biegłej znajomości języka polskiego, Wykonawca jest zobowiązany zapewnić co najmniej jednego tłumacza na czas obowiązywania Umowy.
Warunki określone powyżej w pkt a) i b) uważa się za wstępnie spełnione, jeśli Wykonawca złoży stosowne oświadczenie, iż posiada zdolności techniczne i zawodowe odpowiednie do prawidłowego wykonania zamówienia (według wzoru stanowiącego załącznik nr 2 do Zapytania ofertowego).
Sytuacja ekonomiczna i finansowa
Za spełniającego niniejszy warunek Zamawiający uzna Wykonawcę, który posiada środki finansowe w wysokości co najmniej 1 000 000,00 PLN lub posiada zdolność kredytową w wysokości co najmniej 1 000 000,00 PLN,
Warunek ten uważa się za wstępnie spełniony, jeśli Wykonawca złoży stosowne oświadczenie, iż jego sytuacja ekonomiczna lub finansowa umożliwia prawidłowe wykonanie zamówienia (według wzoru stanowiącego załącznik nr 2 do Zapytania ofertowego).
Dodatkowe warunki
Niepodleganie wykluczeniu z postępowania.
Z postępowania o udzielenie zamówienia wyklucza się:
a) Wykonawcę, który nie wykazał spełniania warunków udziału w postępowaniu lub nie wykazał braku podstaw wykluczenia;
b) Wykonawcę będącego osobą fizyczną, którego prawomocnie skazano za przestępstwo:
- o którym mowa w art. 165a, art. 181-188, art. 189a, art. 218-221, art. 228-230a, art. 250a, art.258 lub art. 270-309 ustawy z dnia 6 czerwca 1997 r. – Kodeks karny (Dz. U. 2018, poz. 1600, z późn. zm.) lub art. 46 lub art. 48 ustawy z dnia 25 czerwca 2010 r. o sporcie (Dz. U. z 2018 r. poz.1263 i 1669),
- o charakterze terrorystycznym, o którym mowa w art. 115 §20 ustawy z dnia 6 czerwca 1997 r. – Kodeks karny,
- skarbowe,
- o którym mowa w art. 9 lub art. 10 ustawy z dnia 15 czerwca 2012 r. o skutkach powierzania wykonywania pracy cudzoziemcom przebywającym wbrew przepisom na terytorium Rzeczypospolitej Polskiej (Dz. U. poz. 769),
c) Wykonawcę, jeżeli urzędującego członka jego organu zarządzającego lub nadzorczego, wspólnika spółki w spółce jawnej lub partnerskiej albo komplementariusza w spółce komandytowej lub komandytowo-akcyjnej lub prokurenta prawomocnie skazano
za przestępstwo, o którym mowa w pkt. powyżej,
d) Wykonawcę, wobec którego wydano prawomocny wyrok sądu lub ostateczną decyzję administracyjną o zaleganiu z uiszczaniem podatków, opłat lub składek na ubezpieczenia społeczne lub zdrowotne, chyba że Wykonawca dokonał płatności należnych podatków, opłat lub składek na ubezpieczenia społeczne lub zdrowotne wraz z odsetkami lub grzywnami lub zawarł wiążące porozumienie w sprawie spłaty tych należności,
e) Wykonawcę, który w wyniku zamierzonego działania lub rażącego niedbalstwa wprowadził Zamawiającego w błąd przy przedstawieniu informacji, że nie podlega wykluczeniu, spełnia warunki udziału w postępowaniu lub obiektywne i niedyskryminacyjne kryteria, zwane dalej „kryteriami selekcji”, lub który zataił te informacje lub nie jest w stanie przedstawić wymaganych dokumentów,
f) Wykonawcę, który w wyniku lekkomyślności lub niedbalstwa przedstawił informacje wprowadzające w błąd Zamawiającego, mogące mieć istotny wpływ na decyzje podejmowane przez Zamawiającego w postępowaniu o udzielenie zamówienia,
g) Wykonawcę, który bezprawnie wpływał lub próbował wpłynąć na czynności Zamawiającego lub pozyskać informacje poufne, mogące dać mu przewagę w postępowaniu o udzielenie zamówienia,
h) Wykonawcę, który brał udział w przygotowaniu postępowania o udzielenie zamówienia lub którego pracownik, a także osoba wykonywająca pracę na podstawie umowy zlecenia, o dzieło, agencyjnej lub innej umowy o świadczenie usług, brał udział w przygotowaniu takiego postępowania, chyba że spowodowane tym zakłócenie konkurencji może być wyeliminowane w inny sposób niż przez wykluczenie Wykonawcy z udziału w postępowaniu,
i) Wykonawcę, który z innymi Wykonawcami zawarł porozumienie mające na celu zakłócenie konkurencji między Wykonawcami w postępowaniu o udzielenie zamówienia, co Zamawiający jest w stanie wykazać za pomocą stosownych środków dowodowych,
j) Wykonawcę będącego podmiotem zbiorowym, wobec którego sąd orzekł zakaz ubiegania się o zamówienie publiczne na podstawie ustawy z dnia 28 października 2002 r.
o odpowiedzialności podmiotów zbiorowych za czyny zabronione pod groźbą kary (Dz. U. z 2018 r. poz.703 i 1277),
k) Wykonawcę, wobec którego orzeczono tytułem środka zapobiegawczego zakaz ubiegania się o zamówienie publiczne,
l) Wykonawców, którzy należąc do tej samej grupy kapitałowej w rozumieniu ustawy z dnia 16 lutego 2007 r. o ochronie konkurencji i konsumentów (Dz. U. z 2018 r. poz. 798, 650 i 1637 i 1669), złożyli odrębne oferty, chyba że wykażą, że istniejące między nimi powiązania nie prowadzą do zakłócenia konkurencji w postępowaniu o udzielenie zamówienia,
m) Wykonawcę, w stosunku do którego otwarto likwidację, w zatwierdzonym przez sąd układzie w postępowaniu restrukturyzacyjnym jest przewidziane zaspokojenie wierzycieli przez likwidację jego majątku lub sąd zarządził likwidację jego majątku w trybie art. 332 ust. 1 ustawy z dnia 15 maja 2015 r. – Prawo restrukturyzacyjne (Dz. U. z 2017 r. poz. 1508 oraz Dz.U. z 2018 r. poz. 149,398,1544 i 1629) lub którego upadłość ogłoszono, z wyjątkiem Wykonawcy, który po ogłoszeniu upadłości zawarł układ zatwierdzony prawomocnym postanowieniem sądu, jeżeli układ nie przewiduje zaspokojenia wierzycieli przez likwidację majątku upadłego, chyba że sąd zarządził likwidację jego majątku w trybie art. 366 ust. 1 ustawy z dnia 28 lutego 2003 r. – Prawo upadłościowe (Dz. U. z 2017 r. poz. 2344 i 2491 oraz Dz.U. z 2018 r. poz. 398,685, 1544 i 1629).
Warunek ten uważa się za spełniony, jeśli Wykonawca złoży stosowne oświadczenie, iż nie podlega wykluczeniu z postępowania na podstawie przesłanek wymienionych w pkt. 3) a) – k) i m) powyżej (według wzoru stanowiącego załącznik nr 2 do niniejszego Zapytania ofertowego).
Wykonawca potwierdza brak podstawy do wykluczenia, o której mowa w pkt 3) l) powyżej zgodnie z pkt 7.2.2), na druku stanowiącym załącznik nr 6 do Zapytania ofertowego.
Warunki zmiany umowy
Warunki zmiany umowy zostały określone w zapisach Zapytania ofertowego (udostępnione na stronie internetowej Zamawiającego www.zwik.zgora.pl/przetargi/zamowienia-publiczne-z-udzialem-srodkow-ue/).
Lista dokumentów/oświadczeń wymaganych od Wykonawcy
Lista dokumentów / oświadczeń wymaganych od Wykonawcy została określona w zapisach Zapytania ofertowego (udostępnione na stronie internetowej Zamawiającego www.zwik.zgora.pl/przetargi/zamowienia-publiczne-z-udzialem-srodkow-ue/).
Zamówienia uzupełniające
1. Zamawiający dopuszcza możliwość udzielenia Wykonawcy przewidzianych w zapytaniu ofertowym zamówień uzupełniających, polegających na powtórzeniu podobnych robót budowlanych, w okresie 3 lat od udzielenia zamówienia podstawowego, w wysokości nieprzekraczającej 20% wartości zamówienia podstawowego.
2. Do określenia wynagrodzenia za w/w roboty zostaną zastosowane stawki - nośniki kosztów, tj. stawka roboczogodziny, koszty ogólne, koszty zakupu i zysk oraz ceny materiałów i sprzętu nie wyższe niż średnie wg cennika SEKOCENBUD z kwartału poprzedzającego sporządzenie wyceny dla województwa lubuskiego.
3. W przypadku wystąpienia w/w robót, wymagane są następujące dokumenty stanowiące podstawę przygotowania umowy:
a) protokół konieczności sporządzony przez Zamawiającego,
b) kosztorys robót objętych protokołem konieczności - sporządzony przez Wykonawcę i sprawdzony przez Inżyniera Kontraktu,
c) protokół z negocjacji upoważnionych przedstawicieli stron.
Kryteria oceny i opis sposobu przyznawania punktacji
Oferty zostaną ocenione przez Zamawiającego w oparciu o następujące kryteria i ich znaczenie:
1. cena (C)
2. gwarancja (okres) (G)
Maksymalna liczba punktów jakie może otrzymać oferta za dane kryterium
1) Cena (C) 60% - 60 punktów
2) Gwarancja (G) - minimum 36 miesięcy, maksymalnie 48 miesięcy 40% - 40 punktów
Zasady punktacji:
a) kryterium „Cena” (C) - oferta z najniższą ceną otrzyma maksymalną liczbę 60 punktów, oferty pozostałe otrzymają zaokrągloną do dwóch miejsc po przecinku liczbę punktów proporcjonalnie mniejszą, obliczoną na podstawie poniższego wzoru:
P(Ci) = (Cmin : Ci) * 60 pkt.
gdzie:
Pi(C) - liczba punktów jakie otrzyma oferta "i" za kryterium "Cena"
Cmin - najniższa cena spośród wszystkich ważnych i nieodrzuconych ofert
Ci - cena oferty badanej "i"
b) kryterium „Gwarancja” (G) - Minimalny okres gwarancji, jaki jest wymagany od Wykonawcy wynosi 36 miesięcy.
a. 20 pkt. otrzyma oferta Wykonawcy, który zadeklaruje okres gwarancji wynoszący 42 miesięcy,
b. 40 pkt. otrzyma Wykonawca, który zadeklaruje okres gwarancji wynoszący 48 miesięcy.
Wykonawca, który zadeklaruje minimalny okres gwarancji wynoszący 36 miesięcy otrzyma 0 pkt.
Zamawiający zastrzega, iż Wykonawca może zadeklarować zwiększenie okresu gwarancji o wielokrotność 6 m-cy. Maksymalny okres gwarancji to 48 miesięcy.
Zamawiający wybierze jako najkorzystniejszą ofertę, która uzyska największą liczbę punktów za wszystkie kryteria, obliczoną według wzoru: Pi = Pi(C) + Pi(G).
2. Jeżeli Zamawiający nie może dokonać wyboru oferty najkorzystniejszej ze względu na fakt, że dwie lub więcej ofert przedstawia taki sam bilans ceny i gwarancji, Zamawiający spośród tych ofert wybierze ofertę z niższą ceną.
3. Zamawiający nie przewiduje prowadzenia aukcji elektronicznej.
Nazwa
ZIELONOGÓRSKIE WODOCIĄGI I KANALIZACJA SP. Z O. O.
Adres
65-120 Zielona Góra
lubuskie
, Zielona Góra
Numer telefonu
684519 300-3
Fax
684519 340
NIP
1040000159
Tytuł projektu
Gospodarka ściekowa na terenie aglomeracji Zielona Góra – Etap V
Numer projektu
POIS.02.03.00-00-0238/17-00
Nierozstrzygnięte – Inne
Opis
Zamawiający w postępowaniu o udzielenie zamówienia publicznego prowadzonego zgodnie z zasadą konkurencyjności dla Zadania pn.: „Budowa stanowiska czyszczenia specjalistycznych pojazdów technicznych”, nr POIiŚ/2.3/NFOŚiGW-V-04. informuje, że na podstawie pkt. 27.2) Zapytania ofertowego unieważnia postępowanie, albowiem oferta z najniższą ceną przewyższa kwotę, którą Zamawiający zamierza przeznaczyć na sfinansowanie zamówienia.