Strona główna
Logo unii europejskiej

05/05/2019/PBK Zakup nowej prasy udarowej pneumatycznej wraz z osprzętem

Data publikacji: 31.05.2019

Informacje o ogłoszeniu

Termin składania ofert

do dnia 10-06-2019

Numer ogłoszenia

1188141

Status ogłoszenia

Zakończone

Miejsce i sposób składania ofert

Drogą elektroniczną na adres agnieszka.piatkowska@zieta.pl

Adres e-mail, na który należy wysłać ofertę

agnieszka.piatkowska@zieta.pl

Osoba do kontaktu w sprawie ogłoszenia

Agnieszka Piątkowska

Nr telefonu osoby upoważnionej do kontaktu w sprawie ogłoszenia

695232067

Skrócony opis przedmiotu zamówienia

Zakup nowej prasy udarowej pneumatycznej wraz z osprzętem w ramach projektu „Rozwój elementów konstrukcji ram w technologii FiDU dla mikropojazdów 2-, 3- i 4-kołowych z napędem elektrycznym”

Kategoria ogłoszenia

Dostawy

Podkategoria ogłoszenia

Dostawy inne

Miejsce realizacji zamówienia

Województwo: dolnośląskie Powiat: Wrocław Miejscowość: Wrocław

Opis przedmiotu zamówienia

Cel zamówienia

Celem niniejszego zapytania jest zakup nowej prasy udarowej pneumatycznej wraz z osprzętem w ramach projektu „Rozwój elementów konstrukcji ram w technologii FiDU dla mikropojazdów 2-, 3- i 4-kołowych z napędem elektrycznym”

Przedmiot zamówienia

Zamówienie tyczy się zakupu nowej prasy udarowej pneumatycznej wraz z osprzętem dla potrzeb realizacji projektu „Rozwój elementów konstrukcji ram w technologii FiDU dla mikropojazdów 2-, 3- i 4-kołowych z napędem elektrycznym”.
Wykonawca w ramach zamówienia zobowiązany jest do dostarczenia nowej prasy udarowej pneumatycznej wraz z oprzętem, gotowej do pracy wg podanej specyfikacji technicznej i podanej ilości. Poda w ofercie szacunkowy czas dostarczenia zamówienia.
Szczególne warunki zamówienia:
Dane techniczne:
1) Nowa prasa udarowa pneumatyczna 1 szt.
Typ: prasa pneumatyczna,udarowa,
- lekka konstrukcja,
- stołowa,
Wymiary [mm]: max. 210x650x450,
Nacisk [kg/kN]: min. 30kN –z regulacją,
Max. wysokość przedmiotu [mm]: 25,
Waga [kg]: max.65,
T otwór [mm]: max. 12,
Średnica trzonu [mm]: max. 12x40,
Skok [mm]: 60,
Skok sprężyny znakującej [mm]: max. 18,
Skok użytkowany [mm]: max.45 [mm],
Ciśnienie [bar]: max. 6,
Dopływ powietrza (gaz): ¼,
- Możliwość pracy ręcznej i pneumatycznej,
- Wyzwalacz pracy: nożny,
- Podłączenie wszystkich podzespołów przewodami pneumatycznymi,
- Gotowa do użytkowania.
2) Zintegrowany trzpień znakujący 1 szt.
Max. długość trzpienia znakującego [mm]: 400,
Moc regulowana [kg/kN]: min. 3000/30,
Średnica trzonu [mm]: max. 12x40,
Skok [mm]: 60,
Skok sprężyny znakującej [mm]: max. 18,
Skok użytkowany [mm]: max.45 [mm],
3) Nożny wyzwalacz pracy 1 szt.
Ciśnienie [bar]: 6,
Typ polecenia: włącz lub wyłącz,
Z osłoną ochronną stopy,
Temp. pracy: -30stopni C do +60stopni C,
Max. częstotliwość przełączania: 3000/godzina,
Żywotność mechaniczna 10x10(do szóstej) operacji (bez obciążania),

Podana w ofercie cena całościowa w tabeli nr [1] w okresie trwania umowy zawiera:
- wszystkie koszty związane z dostawą, opakowaniem itp.
- wszystkie podatki, opłaty i inne ewentualne obciążenia związane z realizacją zamówienia z wyłączeniem podatku VAT,
- koszt. Transportu pod wskazany adres Zamawiającego: ul.Kościerzyńska 16-18, 51-430 Wrocław
- ewentualne upusty oferowane przez Oferenta.
Cena musi być wyrażona w złotych polskich (PLN).
Cena określona przez Oferenta zostanie ujęta w umowie i będzie obowiązywała w całym okresie jej obowiązywania.

Kod CPV

42636000-3

Nazwa kodu CPV

Prasy

Dodatkowe przedmioty zamówienia

brak

Harmonogram realizacji zamówienia

Realizacja zamówienia w podanym terminie przez Oferenta na podstawie podpisanej umowy.

Załączniki

Pytania i wyjaśnienia

Brak pytań i wyjaśnień

Uprawnienia do wykonywania określonej działalności lub czynności

Oferent powinien wykazać uprawnienia do wykonania określonej działalności lub czynności

Wiedza i doświadczenie

Oferent powinien wykazać się wiedzą i doświadczeniem w zakresie tematyki opisanej w przedmiocie zamówienia.

Potencjał techniczny

Oferent powinien posiadać niezbędny potencjał techniczny umożliwiający realizację zakresu usługi badawczej opisanej w przedmiocie zamówienia.

Osoby zdolne do wykonania zamówienia

Oferent powinien posiadać niezbędny potencjał osobowy umożliwiający realizację zakresu usługi opisanej w przedmiocie zamówienia.

Sytuacja ekonomiczna i finansowa

Oferenci biorący udział w postępowaniu muszą znajdować się w sytuacji ekonomicznej i finansowej zapewniającej terminowe i zgodne z wymaganiami wykonanie zamówienia, muszą posiadać niezbędną wiedzę i doświadczenie oraz potencjał techniczny, a także dysponować osobami zdolnymi do wykonania Zamówienia. Wzór oświadczenia stanowi załącznik nr 2 do niniejszej oferty.

Dodatkowe warunki

Podane w ofercie cena całościowa, w okresie trwania umowy zawierają:
- wszystkie koszty związane z dostawą, opakowaniem itp.
- wszystkie podatki, opłaty i inne ewentualne obciążenia związane z realizacją zamówienia z wyłączeniem podatku VAT,
- koszt transportu pod wskazany adres Zamawiającego: ul.Kościerzyńska 16-18, 51-430 Wrocław
- ewentualne upusty oferowane przez Oferenta.
Cena musi być wyrażona w złotych polskich (PLN).
Cena określona przez Oferenta zostanie ujęta w umowie i będzie obowiązywała w całym okresie jej trwania.
Postanowienia ogólne:
1. Zamawiający zastrzega sobie prawo do unieważnienia postępowania bez podania przyczyny.
2. W przypadku unieważnienia postępowania o zamówienie Oferentom nie przysługuje roszczenie o zwrot kosztów uczestnictwa w postępowaniu.
3. Złożenie oferty jest równoznaczne z przyjęciem bez zastrzeżeń wszystkich warunków postępowania.
4. Odstąpienie przez Zamawiającego od zawarcia umowy w przypadku zawiadomienia Oferenta o wyborze jego oferty nie może być podstawą roszczeń poniesionych kosztów udziału w postępowaniu.
5. W toku dokonywania oceny złożonych wniosków Zamawiający może żądać udzielenia przez Oferentów wyjaśnień dotyczących treści złożonych przez nich dokumentów.
6. Jeżeli oferta nie zawiera wszystkich wymaganych elementów, Zamawiający może w uzasadnionych przypadkach wezwać Oferenta do jego uzupełnienia.
7. Zamawiający rezerwuje prawo do nagrywania dźwięku podczas spotkań technicznych z dostawcami. Przesłanie oferty będzie traktowane jako udzielenie zgody na nagrywanie spotkań.
8. Zamawiający zastrzega sobie prawo negocjacji ceny z Oferentem, którego oferta uzyskała najwyższą liczbę punktów, w przypadku, gdy cena zaoferowana przez Oferenta przekracza kwotę przeznaczoną przez Zamawiającego na realizację zamówienia

Warunki zmiany umowy

Zamawiający przewiduje możliwość wprowadzenia istotnych zmian umowy zawartej w wyniku przeprowadzonego postępowania o udzielenie zamówienia w stosunku do treści oferty, na podstawie której dokonano wyboru Oferenta, w przypadku ziszczenia się konieczności zmiany wskazanego w ofercie/umówionego zakresu robót wynikającej z:
1. Koniecznych lub uzasadnionych zmian w dokumentacji projektowej powstałych z przyczyn niemożliwych do przewidzenia;
2. konieczności wykonania rozwiązań równoważnych wynikających z uwarunkowań technologicznych lub użytkowych;
3. ograniczeń finansowych po stronie Zamawiającego powodujących konieczność ograniczenia zakresu prac ujętych w ofercie.
Wszelkie zmiany i uzupełnienia do umowy zawartej z wybranym Oferentem będą dokonywane w formie pisemnych aneksów do umowy podpisanych przez obie strony, pod rygorem nieważności

Lista dokumentów/oświadczeń wymaganych od Wykonawcy

Zamawiający wymaga od Oferenta oprócz przedstawienia wypełnionego formularza ofertowego (zgodnego ze wzorem stanowiącym załącznik nr 1 do zapytania) przedstawienia następujących dokumentów:
1)Oświadczenia potwierdzające spełnienie warunków zamówienia – załącznik nr 2 do oferty.
2)Oświadczenie w przedmiocie powiązań osobowych i kapitałowych z Zamawiającym - załącznik nr 3 do oferty.
3)Złożenie oświadczenia o posiadaniu uprawnień do reprezentowania Oferenta - załącznik nr 4 do oferty.
4)Podpisanie wzoru umowy - załącznik nr 5 do oferty.
5)Przedłożenie aktualnego wydruku z KRS lub z CEDIG lub inny dokument potwierdzający posiadanie uprawnień do wykonywania i reprezentowania określonej działalności (nr/symbol dokumentu rejestrowego i wskazania organu który go wydał).

Zamówienia uzupełniające

Nie wyklucza się udzielenia zamówień uzupełniających w wysokości nieprzekraczającej 30% wartości zamówienia określonej w umowie zawartej z Oferentem, o ile te zamówienia są zgodne z przedmiotem zamówienia podstawowego

Ocena oferty

Kryteria oceny i opis sposobu przyznawania punktacji

Kryteria oceny i opis sposobu przyznawania punktacji
Kryterium oceny ofert: Kryterium WAGA (%)
- Cena oferty (70%)
- Termin realizacji zamówienia (30%)

Punkty za poszczególne kryteria będą obliczane zgodnie z poniższym wzorem:
Kryterium – cena
P=Cn/Cob x[70]
gdzie:
P – liczba punktów przyznanych Oferentowi za zaoferowaną cenę
CN – najniższa zaoferowana cena w postępowaniu
COB – cena zaoferowana w ofercie badanej
Kryterium – termin realizacji zamówienia
R=Tn/Tob x[30]
gdzie:
R – liczba punktów przyznanych Oferentowi za termin realizacji zamówienia
TN – najkrótszy termin zaoferowany w postępowaniu (liczony w dniach kalendarzowych)
TOB – termin zaoferowany w ofercie badanej (liczony w dniach kalendarzowych)

Maksymalna łączna liczba punktów do zdobycia wynosi 100. Suma poszczególnych kryteriów (1+2) będzie stanowiła wynik końcowy każdego z oferentów. Wygrywa oferta, która otrzyma największą łączną liczbę punktów

Wykluczenia

Zamawiający ma prawo odrzucenia oferty złożonej przez Oferenta niespełniającego warunków udziału w postępowaniu lub jeśli oferta jest niezgodna z niniejszym zapytaniem.

Zamawiający - Beneficjent

Nazwa

ZIETA PROZESSDESIGN SPÓŁKA Z OGRANICZONĄ ODPOWIEDZIALNOŚCIĄ

Adres

Stanisława Moniuszki 29/2

51-610 Wrocław

dolnośląskie , Wrocław

Numer telefonu

693 969 063

NIP

8982176666

Tytuł projektu

Rozwój elementów konstrukcji ram w technologii FiDU dla mikropojazdów 2-, 3- i 4-kołowych z napędem elektrycznym

Numer projektu

POIR.01.02.00-00-0328/16-00

Informacja o wybranym wykonawcy

Rozstrzygnięte

Nazwa i adres, data wpłynięcia oferty oraz jej cena

CLOOS-POLSKA Sp. z o.o.
ul. Stawki Nr 5
58-100 Świdnica Śl
NIP : 884-000-73-91
REGON : 890013832

data wpłynięcia: 10.06.2019
cena: 7 049,00 netto
8 670,00 brutto
Liczba wyświetleń: 474