Strona główna
Logo unii europejskiej

Przeprowadzenie kompleksowej kampanii informacyjno-edukacyjnej dla mieszkańców w ramach projektu nr RPWP.04.02.01-30-0008/17 Wielkopolskiego Regionalnego Programu Operacyjnego na lata 2014-2020

Data publikacji: 30.05.2019

Informacje o ogłoszeniu

Termin składania ofert

do dnia 07-06-2019

Numer ogłoszenia

1187728

Status ogłoszenia

Zakończone

Miejsce i sposób składania ofert

1. Ofertę cenową należy złożyć w terminie do dnia 7 czerwca 2019 r. do godz. 10.00 w zaklejonej kopercie w siedzibie Zamawiającego, tj. w biurze Związku Gmin Krajny w Złotowie, ul. Wawrzyniaka 4A, 77 – 400 Złotów, pok. nr 4.
2. Na kopercie należy umieścić nazwę i adres Zamawiającego, nazwę i adres Wykonawcy oraz napis: Propozycja cenowa na zadanie pn.: Przeprowadzenie kompleksowej kampanii informacyjno-edukacyjnej dla mieszkańców w ramach projektu nr RPWP.04.02.01-30-0008/17 Wielkopolskiego Regionalnego Programu Operacyjnego na lata 2014-2020.
3. Propozycję cenową należy złożyć w nieprzejrzystej i zamkniętej kopercie.
4. Ceny w niej podane mają być wyrażone cyfrowo i słownie.
5. Ma być napisana w języku polskim, czytelną i trwałą techniką.
6. Ma obejmować całość zamówienia oraz oddzielnie za poszczególne zadania.
7. Propozycja otrzymana przez Zamawiającego po terminie podanym powyżej zostanie zwrócona Wykonawcy nie otwarta.
8. Wykonawca może wprowadzić zmiany lub wycofać złożoną przez siebie propozycję przed terminem upływu jej składania.

Osoba do kontaktu w sprawie ogłoszenia

Andrzej Ruta

Nr telefonu osoby upoważnionej do kontaktu w sprawie ogłoszenia

67 353 39 41

Skrócony opis przedmiotu zamówienia

W ramach kompleksowej kampanii informacyjno-edukacyjnej zrealizowane zostaną następujące elementy:

1) organizacja i przeprowadzenie w okresie od dnia podpisania niniejszej umowy do 31.12.2019 r. 100 prelekcji zgodnie ze Szczegółowym Opisem Przedmiotu Zamówienia (SOPZ zadanie I)

2) opracowanie treści, zaprojektowanie i jednorazowy wydruk - po wcześniejszym zatwierdzeniu projektów przez Zamawiającego od dnia podpisania umowy do dnia 30.06.2019 r. broszur informacyjnych oraz plakatów informacyjnych zgodnie ze Szczegółowym Opisem Przedmiotu Zamówienia (SOPZ zadanie II).

3) opracowanie treści i sporządzenie projektów, a po ich akceptacji dokonanej przez Zamawiającego:
a) publikacja na łamach dwóch lokalnych czasopism po sześć przygotowanych przez Wykonawcę w porozumieniu z Zamawiającym artykułów prasowych o różnej treści zgodnie ze Szczegółowym Opisem Przedmiotu Zamówienia (SOPZ zadanie III). Publikacja w równych odstępach czasowych, przy czym pierwszy artykuł musi ukazać się nie później niż 1.07.2019 r. a ostatni 30.11.2019 r.
b) umieszczenie banerów na trzech lokalnych portalach internetowych przygotowanych przez Wykonawcę w porozumieniu z Zamawiającym zgodnie ze Szczegółowym Opisem Przedmiotu Zamówienia (SOPZ zadanie III), w równych odstępach czasowych, przy czym pierwszy baner musi ukazać się nie później niż 1.07.2019 r. a ostatni 30.11.2019 r.
c) zapewnienie trzykrotnej emisji spotu telewizyjnego przygotowanego przez Wykonawcę w porozumieniu z Zamawiającym w równych odstępach czasowych, przy czym pierwszy nie później niż 1.07.2019 r. a ostatni 30.11.2019 r. zgodnie ze Szczegółowym Opisem Przedmiotu zamówienia (SOPZ zadnie III).

Kategoria ogłoszenia

Usługi

Podkategoria ogłoszenia

Usługi szkoleniowe

Miejsce realizacji zamówienia

Województwo: wielkopolskie Powiat: złotowski Miejscowość: Gminy członkowskie Związku Gmin Krajny: Gmina Lipka, Gmina Łobżenica, Gmina Miasto Złotów, Gmina Tarnówka, Gmina Zakrzewo, Gmina Złotów

Opis przedmiotu zamówienia

Cel zamówienia

Przeprowadzenie kompleksowej kampanii informacyjno-edukacyjnej dla mieszkańców w ramach projektu nr RPWP.04.02.01-30-0008/17 Wielkopolskiego Regionalnego Programu Operacyjnego na lata 2014-2020

Przedmiot zamówienia

Szczegółowy Opis Przedmiotu Zamówienia (SOPZ) stanowi załącznik nr 1 do niniejszego zaproszenia do złożenia propozycji cenowej.

W ramach kompleksowej kampanii informacyjno-edukacyjnej zrealizowane zostaną następujące elementy:

1) organizacja i przeprowadzenie w okresie od dnia podpisania niniejszej umowy do 31.12.2019 r. 100 prelekcji zgodnie ze Szczegółowym Opisem Przedmiotu Zamówienia (SOPZ zadanie I)

2) opracowanie treści, zaprojektowanie i jednorazowy wydruk - po wcześniejszym zatwierdzeniu projektów przez Zamawiającego od dnia podpisania umowy do dnia 30.06.2019 r. broszur informacyjnych oraz plakatów informacyjnych zgodnie ze Szczegółowym Opisem Przedmiotu Zamówienia (SOPZ zadanie II).

3) opracowanie treści i sporządzenie projektów, a po ich akceptacji dokonanej przez Zamawiającego:
a) publikacja na łamach dwóch lokalnych czasopism po sześć przygotowanych przez Wykonawcę w porozumieniu z Zamawiającym artykułów prasowych o różnej treści zgodnie ze Szczegółowym Opisem Przedmiotu Zamówienia (SOPZ zadanie III). Publikacja w równych odstępach czasowych, przy czym pierwszy artykuł musi ukazać się nie później niż 1.07.2019 r. a ostatni 30.11.2019 r.
b) umieszczenie banerów na trzech lokalnych portalach internetowych przygotowanych przez Wykonawcę w porozumieniu z Zamawiającym zgodnie ze Szczegółowym Opisem Przedmiotu Zamówienia (SOPZ zadanie III), w równych odstępach czasowych, przy czym pierwszy baner musi ukazać się nie później niż 1.07.2019 r. a ostatni 30.11.2019 r.
c) zapewnienie trzykrotnej emisji spotu telewizyjnego przygotowanego przez Wykonawcę w porozumieniu z Zamawiającym w równych odstępach czasowych, przy czym pierwszy nie później niż 1.07.2019 r. a ostatni 30.11.2019 r. zgodnie ze Szczegółowym Opisem Przedmiotu zamówienia (SOPZ zadnie III).

Kod CPV

80000000-4

Nazwa kodu CPV

Usługi edukacyjne i szkoleniowe

Dodatkowe przedmioty zamówienia

Dodatkowe kody CPV:
- usługi szkolenia w dziedzinie środowiska naturalnego - 80540000-1,
- usługi w zakresie promocji - 79342200-5,
- broszury - 22150000-6,
- produkcja filmów informacyjnych – 92111250-9,

Harmonogram realizacji zamówienia

Wymagany termin realizacji umowy:

1) organizacja, rozpropagowanie i przeprowadzenie prelekcji od dnia podpisania umowy do dnia 31 grudnia 2019 roku. Zamawiający zastrzega sobie możliwość wydłużenia terminu realizacji cyklu prelekcji. Zmiana terminu wymaga formy pisemnej. Zamawiający zastrzega sobie możliwość wydłużenia w/w terminu w drodze zawiadomienia skierowanego do Wykonawcy drogą elektroniczną bez konieczności aneksowania umowy do niniejszego zaproszenia do złożenia propozycji cenowej;

2) opracowanie treści, zaprojektowanie i jednorazowy wydruk :
a) broszur informacyjnych– od dnia podpisania umowy do dnia 30 czerwca 2019 roku,
b) plakatów informacyjnych – od dnia podpisania umowy do dnia 30 czerwca 2019 roku.

3) opracowanie treści i sporządzenie projektów, a po ich akceptacji dokonanej przez Zamawiającego:
a) publikacja po sześć artykułów prasowych w dwóch lokalnych czasopismach w równych odstępach czasowych, przy czym pierwszy artykuł musi ukazać się nie później niż 1 lipca 2019 roku a ostatni 30 listopada 2019 roku,
b) umieszczenie banerów internetowych na trzech lokalnych portalach internetowych przez okres minimum jednego tygodnia na każdym portalu w równych odstępach czasowych, przy czym pierwszy artykuł nie później niż 1 lipca 2019 roku a ostatni 30 listopada 2019 roku,
c) zapewnienie trzykrotnej emisji spotu telewizyjnego przygotowanego przez Wykonawcę w porozumieniu z Zamawiającym w równych odstępach czasowych, przy czym pierwszy nie później niż 1 lipca 2019 roku a ostatni 30 listopada 2019 roku.

Załączniki

Pytania i wyjaśnienia

Brak pytań i wyjaśnień

Uprawnienia do wykonywania określonej działalności lub czynności

Wykonawca zobowiązany jest do złożenia oświadczenia, że posiada uprawnienia do wykonywania określonej działalności lub czynności, jeżeli ustawy nakładają obowiązek takich uprawnień.

Wiedza i doświadczenie

Wykonawca zobowiązany jest do złożenia oświadczenia, że posiada niezbędną wiedzę i doświadczenie dla prawidłowego wykonania przedmiotu zamówienia.

Potencjał techniczny

Wykonawca zobowiązany jest do złożenia oświadczenia, że dysponuje potencjałem technicznym (sprzętem i środkami technicznymi) niezbędnym dla prawidłowego wykonania przedmiotu umowy.

Osoby zdolne do wykonania zamówienia

Wykonawca zobowiązany jest do złożenia oświadczenia, że dysponuje osobami zdolnymi do wykonania przedmiotu zamówienia.
Wykonawca zagwarantuje wykonanie przedmiotu umowy przez kadrę dysponującą kompetencjami, umiejętnościami i doświadczeniem.
Wykonawca zapewni niezbędny personel dla właściwego i terminowego wykonania umowy.
Wykonawca ponosi całkowitą odpowiedzialność za nadzór nad personelem zaangażowanym do realizacji umowy oraz zobowiązany jest do wypełnienia wszystkich prawnych zobowiązań związanych z zaangażowaniem personelu do wykonania umowy oraz poszanowania polityki równości szans i niedyskryminacji.

Sytuacja ekonomiczna i finansowa

Wykonawca zobowiązany jest do złożenia oświadczenia, że znajduje się w sytuacji ekonomicznej i finansowej zapewniającej prawidłowe wykonanie przedmiotu zamówienia.

Dodatkowe warunki

Wykonawca zobowiązany jest do złożenia oświadczenia, że nie jest powiązany z Zamawiającym osobowo i kapitałowo.

Warunki zmiany umowy

Zamawiający zastrzega sobie możliwość wydłużenia terminu realizacji cyklu prelekcji. Zmiana terminu wymaga formy pisemnej. Zamawiający zastrzega sobie możliwość wydłużenia w/w terminu w drodze zawiadomienia skierowanego do Wykonawcy drogą elektroniczną bez konieczności aneksowania umowy do niniejszego zaproszenia do złożenia propozycji cenowej.

Lista dokumentów/oświadczeń wymaganych od Wykonawcy

Wykonawca składając propozycję cenową, składa następujące dokumenty:

1) formularz propozycji wg załączonego wzoru (załącznik nr 2),
2) wypełniony i zaparafowany wzór umowy (załącznik nr 3),
3) oświadczenie Wykonawcy, że spełnia następujące warunki:
• posiada uprawnienia do wykonywania określonej działalności lub czynności, jeżeli ustawy nakładają obowiązek takich uprawnień,
• posiada niezbędną wiedzę i doświadczenie oraz dysponuje potencjałem technicznym i osobami zdolnymi do wykonania zamówienia,
• znajduje się w sytuacji ekonomicznej i finansowej zapewniającej wykonanie zamówienia,
• nie podlega wykluczeniu z postępowania o udzielenie zamówienia
4) oświadczenie wykonawcy – grupa kapitałowa (załącznik nr 4).

Ocena oferty

Kryteria oceny i opis sposobu przyznawania punktacji

Przy wyborze propozycji do realizacji Zamawiający będzie się kierował kryterium:
• w 100 % cena za wykonanie całości przedmiotu zamówienia,
• w ramach przedmiotowego postępowania będą brane pod uwagę tylko i wyłącznie oferty spełniające wszystkie wymagania.
• maksymalna liczba punktów możliwych do zdobycia – 100.
• Zamawiający za najkorzystniejszą uzna ofertę, która nie podlega odrzuceniu oraz uzyska największą liczbę punktów przyznanych w ramach ustalonych kryteriów.

RAZEM: 1 kryterium oceny max. 100 pkt.
Sposób oceny: Najkorzystniejsza oferta w zakresie ceny brutto (najniższa cena) = 100 pkt.

Oferent podający najniższą cenę (w PLN) uzyska największą liczbę punktów w danym kryterium.
Porównanie nastąpi w sposób polegający na obliczeniu stosunku ceny w ofercie z najniższą ceną do ceny badanej oferty. Ilość punktów przyznawanych poszczególnym ofertom nastąpi w wyniku przemnożenia otrzymanego ilorazu przez 100.
K cena - Kryterium cena = (C min / C bof) x 100
C min - Cena najniższej oferty
C bof - Cena badanej oferty

Maksymalna ilość punktów tego kryterium: 100 punktów

Wykluczenia

Z postępowania wykluczone są podmioty powiązane z Zamawiającym osobowo lub kapitałowo tj. przez powiązania kapitałowe lub osobowe rozumie się wzajemne powiązania między Zamawiającym lub osobami upoważnionymi do zaciągania zobowiązań w imieniu Zamawiającego lub osobami wykonującymi w imieniu Zamawiającego czynności związane z przeprowadzaniem procedury wyboru wykonawcy a wykonawcą, polegające w szczególności na:

1) uczestniczeniu w spółce, jako wspólnik spółki cywilnej lub spółki osobowej,
2) posiadaniu co najmniej 10% udziałów lub akcji, o ile niższy próg nie wynika z przepisów prawa lub nie został określony przez IZ PO
3) pełnieniu funkcji członka organu nadzorczego lub zarządzającego, prokurenta, pełnomocnika,
4) pozostawaniu w związku małżeńskim, w stosunku pokrewieństwa lub powinowactwa w linii prostej, pokrewieństwa drugiego stopnia lub powinowactwa drugiego stopnia w linii bocznej lub w stosunku przysposobienia, opieki lub kurateli.

Zamawiający - Beneficjent

Nazwa

ZWIĄZEK GMIN KRAJNY

Adres

77-400 Złotów

wielkopolskie , złotowski

Numer telefonu

673533941

NIP

7671493312

Tytuł projektu

Budowa PSZOK na terenie gmin: Lipka, Łobżenica, Tarnówka i Zakrzewo, wraz z rozbudową systemu informatycznego do zarządzania systemem gospodarki odpadami komunalnymi i przeprowadzeniem kompleksowej kampanii informacyjno-edukacyjnej dla mieszkańców

Numer projektu

RPWP.04.02.01-30-0008/17-00

Informacja o wybranym wykonawcy

Rozstrzygnięte

Nazwa i adres, data wpłynięcia oferty oraz jej cena

Wykonawca: Centrum Promocji i Reklamy Remedia Spółka z ograniczoną odpowiedzialnością Spółka komandytowa, z siedzibą w Bydgoszczy (85-212) przy ul. Dolina 35.
Data wpłynięcia oferty: 06.06.2019 r. godz. 13:38
Cena oferty: 71 285,82 zł brutto (VAT 23%) 57 955, 95 zł netto
Liczba wyświetleń: 551