Strona główna
Logo unii europejskiej

Przeprowadzenie grupowych spotkań informacyjnych z zakresu zdrowych nawyków żywieniowych dla pracowników oraz pacjentów 46 podmiotów leczniczych udzielających świadczeń podstawowej opieki zdrowotnej – uczestników projektu „Przyjazny POZ-Zadowolony pacjent”

Data publikacji: 28.05.2019

Informacje o ogłoszeniu

Termin składania ofert

do dnia 05-06-2019

Numer ogłoszenia

1187424

Status ogłoszenia

Zakończone

Miejsce i sposób składania ofert

1. Ofertę należy złożyć osobiście bądź za pośrednictwem poczty lub kuriera w formie pisemnej w zamkniętej kopercie (opakowaniu) w formie dokumentu podpisanego przez osobę/y uprawnione do składania oświadczeń woli w imieniu Wykonawcy. Na kopercie (opakowaniu) powinny widnieć nazwa i adres Zamawiającego oraz następujące oznaczenie:
„Usługa przeprowadzenia grupowych spotkań informacyjnych. Nie otwierać przed: 05.06.2019 r. godz.13:00”
2. Na kopercie należy podać również nazwę i adres Wykonawcy lub pieczęć firmową Wykonawcy.
3. Miejsce złożenia oferty:
Biuro projektu „Przyjazny POZ-Zadowolony pacjent”
Związek Pracodawców „ Mazowieckie Porozumienie Pracodawców Ochrony Zdrowia”
ul. Żwirki i Wigury 33 lok. 50, 26-600 Radom
tel. 531-370-370
Biuro czynne od poniedziałku do piątku w godzinach 9.00 – 16.00.

Osoba do kontaktu w sprawie ogłoszenia

Magdalena Dawidowska

Nr telefonu osoby upoważnionej do kontaktu w sprawie ogłoszenia

531 370 370

Skrócony opis przedmiotu zamówienia

Przedmiotem zamówienia jest wyłonienie wykonawców usługi przeprowadzenia grupowych spotkań informacyjnych z zakresu zdrowych nawyków żywieniowych dla pracowników oraz pacjentów 46 podmiotów leczniczych udzielających świadczeń podstawowej opieki zdrowotnej (instytucje POZ) w miejscu wskazanym przez POZ w wymiarze 12 godzin zegarowych (6 spotkań) na jedną instytucję POZ, dla łącznie 46 instytucji POZ tj. łącznie 552 godzin zegarowych (276 spotkań).
Celem grupowych spotkań informacyjnych jest edukacja zdrowotna uczestników spotkań w zakresie zdrowych nawyków żywieniowych, metod odchudzania i innych czynności wpływających na utratę wagi, w szczególności przekazanie najistotniejszej wiedzy w ww. obszarze.

Kategoria ogłoszenia

Usługi

Podkategoria ogłoszenia

Usługi inne

Miejsce realizacji zamówienia

Województwo: cała Polska Powiat: Miejscowość: Ostrołęka, Czerwin, Kadzidło, Olszewo-Borki, Lelis, Warka, Grójec, Jasieniec, Garbatka-Letnisko, Rusinów, Radom, Jedlnia-Letnisko, Gózd, Jedlińsk, Pionki, Bartodzieje, Rzewnie, Płoniawy-Bramura, Przasnysz, Raszyn, Warszawa, Halinów, Ząbki, Nowy Duninów, Łochów, Sadowne, Grębków, Węgrów, Sokołów Podlaski, Kosów Lacki, Ostrów Mazowiecka, Małkinia Górna, Goworowo

Opis przedmiotu zamówienia

Cel zamówienia

Celem zamówienia jest wyłonienie wykonawców usługi przeprowadzenia grupowych spotkań informacyjnych z zakresu zdrowych nawyków żywieniowych dla pracowników oraz pacjentów 46 podmiotów leczniczych udzielających świadczeń podstawowej opieki zdrowotnej (instytucje POZ)

Przedmiot zamówienia

Przedmiotem zamówienia jest wyłonienie wykonawców usługi przeprowadzenia grupowych spotkań informacyjnych z zakresu zdrowych nawyków żywieniowych dla pracowników oraz pacjentów 46 podmiotów leczniczych udzielających świadczeń podstawowej opieki zdrowotnej (instytucje POZ) w wymiarze 12 godzin zegarowych (6 spotkań) na jedną instytucję POZ, dla łącznie 46 instytucji POZ tj. łącznie 522 godzin zegarowych (276 spotkań), w podziale na:
a) Spotkania dla pracowników instytucji POZ (personel pomocniczy, medyczny)– 138 spotkań po 2 godziny zegarowe, łącznie 276 godzin zegarowych,
b) Spotkania dla pacjentów instytucji POZ (z nadwagą, otyłością, osób starszych, przewlekle chorych, niepełnosprawnych)- 138 spotkania po 2 godziny zegarowe, łącznie 276 godzin zegarowych.

Przez jedną godzinę zegarową spotkań rozumie się 60 minut.

Celem głównym projektu jest wzrost zadowolenia pacjenta i podniesienie jakości funkcjonowania instytucji POZ poprzez wdrożenie systemowych rozwiązań organizacyjnych.

Z uwagi na harmonogram realizacji usługi oraz liczbę instytucji POZ objętych wsparciem, których lokalizacja wskazana została w Załączniku nr 4 do zapytania ofertowego, Zamawiający dopuszcza składanie ofert częściowych na dowolną liczbę części spośród 9 części zamówienia.

Liczba spotkań do realizacji dla jednego podmiotu POZ jest identyczna i obejmuje ogółem 6 spotkań po 2 godziny zegarowe, łącznie 12 godzin zegarowych tj. :
a) Spotkania dla pracowników instytucji POZ (personel pomocniczy, medyczny)– 3 spotkania po 2 godziny zegarowe, łącznie 6 godzin zegarowych, grupa uczestników na 1 spotkaniu obejmuje maksymalnie 5 osób,
b) Spotkania dla pacjentów instytucji POZ (z nadwagą, otyłością, osób starszych, przewlekle chorych, niepełnosprawnych)- 3 spotkania po 2 godziny zegarowe, łącznie 6 godzin zegarowych, grupa uczestników na 1 spotkaniu obejmuje maksymalnie 20 osób.

W skład poszczególnych części zamówienia wchodzi różna liczba instytucji POZ pogrupowanych wg lokalizacji:
- część I zamówienia – 13 POZ-ów zlokalizowanych na terenie powiatu ostrołęckiego (6) i m. Ostrołęka (7)
- część II zamówienia – 4 POZ-y zlokalizowane na terenie powiatów grójeckiego (3) i kozienickiego (1)
- część III zamówienia – 13 POZ-ów zlokalizowanych na terenie powiatów radomskiego (5),
przysuskiego (1), m. Radom (7)
- część IV zamówienia – 3 POZ-y zlokalizowane na terenie powiatów przasnyskiego (1) i makowskiego (2)
- część V zamówienia – 2 POZ-y zlokalizowane na terenie powiatów pruszkowskiego (1) i m. Warszawy (1)
- część VI zamówienia – 2 POZ-y zlokalizowane na terenie powiatu mińskiego (1) i wołomińskiego (1)
- część VII zamówienia – 1 POZ zlokalizowany na terenie powiatu płockiego
- część VIII zamówienia – 4 POZ-y zlokalizowane na terenie powiatu węgrowskiego
- część IX zamówienia –4 POZ-y zlokalizowane na terenie powiatów sokołowskiego (2) i ostrowskiego (2).

Zakres merytoryczny spotkań przedstawiony w treści zapytania ofertowego.

Wykonawca w okresie realizacji zamówienia zobowiązany jest:
- zapewnić różne godziny realizacji spotkań,
- prowadzić dokumentację z realizacji spotkań na wzorach udostępnionych przez Zamawiającego tj.
a) Harmonogram spotkań,
b) lista obecności uczestników
c) dziennik spotkań.

Kod CPV

80400000-8

Nazwa kodu CPV

Usługi edukacji osób dorosłych oraz inne

Harmonogram realizacji zamówienia

Termin realizacji zamówienia: czerwiec 2019 – styczeń 2020 wg harmonogramów spotkań ustalanych indywidualnie w trybie roboczym z każdą z instytucji POZ.

Miejsce: na terenie siedziby instytucji POZ zgodnie z adresami wskazanymi w załączniku nr 4 do zapytania ofertowego i/lub innym miejscu wskazanym przez POZ.

Zamawiający zastrzega możliwość zmiany terminu realizacji spotkań.

Załączniki

Pytania i wyjaśnienia

Brak pytań i wyjaśnień

Wiedza i doświadczenie

O udzielenie zamówienia ubiegać się mogą Wykonawcy, którzy łącznie spełniają poniższe warunki udziału w postępowaniu dla każdej z części osobno:

Wykonawca musi posiadać niezbędną wiedzę i doświadczenie do prawidłowego wykonywania usługi - musi dysponować co najmniej jednym ekspertem, który:
• posiada minimum tytuł zawodowy dietetyka/ dyplom potwierdzający kwalifikacje zawodowe w zawodzie dietetyk/ tytuł zawodowy technika technologii żywienia/ tytuł zawodowy magistra lub licencjata na kierunku dietetyka/ tytuł magistra studiów wyższych w specjalności dietetyka/ tytuł magistra lub magistra inżyniera studiów wyższych na kierunku technologia żywności i żywienie człowieka
• oraz zrealizował minimum 30 godzin usług o tematyce pokrewnej z zamówieniem opisanym w niniejszej procedurze lub równoważnych w okresie ostatnich 5 lat przed dniem składania ofert. Przez usługi równoważne rozumie się usługi o zakresie przedmiotowym zbliżonym do tematyki ww. organizowane w różnych formach tj. np. grupowych i/lub indywidualnych szkoleń, konsultacji, seminariów itp. W przypadku wskazania większej liczby ekspertów wszystkie osoby muszą spełniać ww. warunki.

Opis sposobu dokonania oceny spełnienia tego warunku:
W celu spełnienia tego warunku Wykonawca, w tabeli stanowiącej Załącznik nr 2 do zapytania ofertowego musi przedstawić co najmniej jednego eksperta, który spełnia powyższe wymagania oraz dołączyć kserokopię dokumentów potwierdzających posiadane wykształcenie i tytuł zawodowy. Zamawiający zastrzega możliwość weryfikacji dokumentów potwierdzających dysponowanie tymi osobami i ich kompetencje. Wykonawca zobowiązany jest do wypełnienia Załącznika nr 2 do zapytania ofertowego w sposób umożliwiający jednoznaczną ocenę spełnienia wymagań formalnych przez zaproponowaną kadrę.

Zamówienia uzupełniające

Zamawiający przewiduje możliwość dokonywania zamówień uzupełniających nie przekraczających 50% wartości zamówienia określonego w pierwotnej umowie

Ocena oferty

Kryteria oceny i opis sposobu przyznawania punktacji

1. Cena:
Ocena złożonych ofert wg kryterium „Cena”, dokonana zostanie według następującego wzoru dla każdej z części osobno:
C = Cn / Co x 80 pkt
gdzie:
C – przyznane punkty w ramach kryterium cena
Cn – najniższa cena ofertowa spośród ważnych ofert
Co – cena oferty ocenianej

Cena musi być podana w PLN cyfrowo i musi uwzględniać wszystkie koszty związane z realizacją usługi.

Wykonawca wypełnia załącznik nr 1 do zapytania ofertowego.

W tym kryterium Wykonawca może otrzymać maksymalnie 80 pkt.

2. Jakość 1 – przez jakość 1 rozumie się liczbę godzin usług o tematyce pokrewnej z zamówieniem opisanym w niniejszej procedurze lub równoważnych ponad min. 30 godz. wskazane jako warunek udziału w postępowaniu w pkt. IV w okresie ostatnich 5 lat przed dniem składania ofert oferty ocenianej na podstawie informacji zawartych w ofercie dla każdej z części osobno. Przez usługi równoważne rozumie się usługi o zakresie przedmiotowym zbliżonym do tematyki ww. organizowane w różnych formach tj. np. grupowych i/lub indywidualnych szkoleń, konsultacji, seminariów itp.

Wykonawca posiadający doświadczenie w realizacji usług o tematyce pokrewnej z ww. zamówieniem wypełnia załącznik nr 3 do zapytania ofertowego, który dołącza do oferty. Wykonawca zobowiązany jest do wypełnienia ww. załącznika w sposób umożliwiający jednoznaczną ocenę spełnienia warunku m.in. np. nazwy usługi bądź jego opis muszą jednoznacznie wskazywać na tożsamość lub równoważność usługi. W innym wypadku Wykonawca zobowiązany jest dodatkowo dołączyć do oferty dokumenty jednoznacznie poświadczające spełnianie ww. warunków.
W przypadku wskazania większej liczby osób Zamawiający oceni i porówna z pozostałymi ofertami tylko jedną osobę o największych kwalifikacjach.


Ocena złożonych ofert wg kryterium „Jakość 1”, dokonana zostanie według następującego wzoru dla każdej z części osobno:
J1 = J1o / J1n x 20 pkt.
gdzie:
J1 – przyznane punkty w ramach kryterium jakość 1
J1o – liczba godzin przeprowadzonych usług o tematyce pokrewnej z ww. zamówieniem
J1n – największa liczba godzin przeprowadzonych usług o tematyce pokrewnej z ww. zamówieniem spośród wszystkich ofert

W kryterium tym Wykonawca może otrzymać maksymalnie 20 pkt.

3. Łączna ilość punktów ocenianej oferty dla każdej z części osobno (ocena końcowa):
W = C + J1
gdzie:
W – ocena końcowa,
C – przyznane punkty w ramach kryterium cena,
J1 – przyznane punkty w ramach kryterium jakość 1.

Oferta, która uzyska największą liczbę punktów zostanie uznana przez Zamawiającego za ofertę najkorzystniejszą w ramach danej części zamówienia.

UWAGA: Zamawiający zastrzega sobie możliwość odstąpienia od realizacji zamówienia na każdym jego etapie bez podawania przyczyny oraz podjęcia negocjacji w przypadku, gdy podana kwota przekroczy budżet projektu przewidziany na realizację usługi. Zamawiający może w toku badania i oceny ofert żądać od Wykonawców wyjaśnień oraz dokumentów dotyczących treści złożonych ofert.

Wykluczenia

Zamówienie publiczne nie może być udzielone osobom/podmiotom powiązanym z Zamawiającym (Liderem i/lub Partnerem Projektu) osobowo lub kapitałowo. Przez powiązania kapitałowe lub osobowe rozumie się wzajemne powiązania między Zamawiającym lub osobami upoważnionymi do zaciągania zobowiązań w imieniu Zamawiającego lub osobami wykonującymi w imieniu Zamawiającego czynności związane z przygotowaniem i przeprowadzeniem procedury wyboru wykonawcy a wykonawcą, polegające w szczególności na:
- uczestniczeniu w spółce jako wspólnik spółki cywilnej lub spółki osobowej,
- posiadaniu co najmniej 10% udziałów lub akcji
- pełnieniu funkcji członka organu nadzorczego lub zarządzającego, prokurenta, pełnomocnika,
- pozostawaniu w związku małżeńskim, w stosunku pokrewieństwa lub powinowactwa w linii prostej, pokrewieństwa drugiego stopnia lub powinowactwa drugiego stopnia w linii bocznej lub w stosunku przysposobienia, opieki lub kurateli.

Opis sposobu dokonania oceny spełnienia tego warunku:
Podpisanie oferty jest jednoznaczne ze złożeniem oświadczenia o niepodleganiu wykluczeniu i spełnianiu ww. warunku.

Zamawiający - Beneficjent

Nazwa

ZWIĄZEK PRACODAWCÓW "MAZOWIECKIE POROZUMIENIE PRACODAWCÓW OCHRONY ZDROWIA"

Adres

Żwirki i Wigury 33/50

26-600 Radom

mazowieckie , Radom

Numer telefonu

693630702

Fax

483869097

NIP

7962701614

Tytuł projektu

Przyjazny POZ - Zadowolony pacjent

Numer projektu

POWR.05.02.00-00-0005/17-00

Informacja o wybranym wykonawcy

Rozstrzygnięte

Nazwa i adres, data wpłynięcia oferty oraz jej cena

W zakresie realizacji części 5 -4800,00 PLN i części 6- 5280,00PLN wygrała oferta ELŻBIETA KOLCZYŃSKA, RADONICE 38, 05-870 BŁONIE. ,2019-06-05, g.9.04


Dla części 1,2 3,4,7,8,9 postępowania nie rozstrzygnięto.

Oferta PRZYJEMNOŚĆ JEDZENIA MAŁGORZATA ŁYŻNIAK, UL.FRASZKI 20, 02-406 WARSZAWA została odrzucona ze względu brak spełnienia kryterium formalnego dotyczącego – BRAKU WYKAZU ZREALIZOWANYCH GODZIN USŁUG DLA WSZYSTKICH EKSPERTÓW.
Liczba wyświetleń: 591