Strona główna
Logo unii europejskiej

Zakup wartości niematerialnych i prawnych oraz środków trwałych w ramach projektu pt. „Zakup proinnowacyjnych usług doradczych wspierających wdrożenie innowacji technologicznej w przedsiębiorstwie ZUMFI Sp. z o.o.”

Data publikacji: 23.05.2019

Informacje o ogłoszeniu

Termin składania ofert

do dnia 30-05-2019

Numer ogłoszenia

1186692

Status ogłoszenia

Zakończone

Miejsce i sposób składania ofert

1. Oferty należy złożyć w nieprzekraczalnym terminie do 30.05.2019 r. do końca dnia.
Ofertę należy złożyć osobiście lub za pośrednictwem poczty albo kuriera pod adresem: ul. Metalurgiczna 15 C, 20-234 Lublin. Godziny otwarcia placówki: pon. – pt. w godzinach 08.00 – 16.00.
2. O terminie złożenia oferty decyduje data i godzina wpływu na ww. adres.
3. Oferty złożone po terminie nie będą rozpatrywane.

Osoba do kontaktu w sprawie ogłoszenia

Paweł Chemperek, e-mail: p.chemperek@zumfi.com.

Skrócony opis przedmiotu zamówienia

Przedmiotem zamówienia jest zakup wartości niematerialnych i prawnych oraz środków trwałych w ramach projektu pt. „Zakup proinnowacyjnych usług doradczych wspierających wdrożenie innowacji technologicznej w przedsiębiorstwie ZUMFI Sp. z o.o.” dofinansowanego z Europejskiego Funduszu Rozwoju Regionalnego w ramach Działania 2.3 Proinnowacyjne usługi dla przedsiębiorstw, Poddziałania 2.3.1 Proinnowacyjne usługi IOB dla MŚP Regionalnego Programu Operacyjnego Inteligentny Rozwój 2014-2020, nr wniosku: POIR.02.03.01-06-0005/18.

Środki trwałe:
1) Komputery przenośne klasy business - (2 szt.)
2) Komputer przenośny o podwyższonych parametrach dla programisty wraz z osprzętem, stacją dokującą i monitorem 27'' - (1 szt.)
3) Graficzna stacja robocza wraz z osprzętem i monitorem 27'' - sprzęt dla grafika komputerowego - (1 szt.)
4) Specjalistyczny tablet graficzny – dla grafika komputerowego (1 szt.)
5) Urządzenie wielofunkcyjne - (All in one) - (1 szt.)
6) Serwer plików NAS – (1 szt.)
7) Dyski twarde do serwera plików NAS – (2 szt.)
8) Infrastruktura serwerowa – Data Center (1 kpl.)

Wartości niematerialne i prawne:
1) Zakup licencji na pakiet aplikacji biurowych dla małych firm (zespołów)
2) Zakup licencji na pakiet programów graficznych dla małych firm (zespołów)

Kategoria ogłoszenia

Dostawy

Podkategoria ogłoszenia

Sprzęt IT

Miejsce realizacji zamówienia

Województwo: lubelskie Powiat: Lublin Miejscowość: Lublin

Opis przedmiotu zamówienia

Cel zamówienia

Celem zamówienia jest wybór dostawcy wartości niematerialnych i prawnych oraz środków trwałych w ramach projektu pt. „Zakup proinnowacyjnych usług doradczych wspierających wdrożenie innowacji technologicznej w przedsiębiorstwie ZUMFI Sp. z o.o.” dofinansowanego z Europejskiego Funduszu Rozwoju Regionalnego w ramach Działania 2.3 Proinnowacyjne usługi dla przedsiębiorstw, Poddziałania 2.3.1 Proinnowacyjne usługi IOB dla MŚP Regionalnego Programu Operacyjnego Inteligentny Rozwój 2014-2020, nr wniosku: POIR.02.03.01-06-0005/18.

Przedmiot zamówienia

Przedmiotem zamówienia jest zakup wartości niematerialnych i prawnych oraz środków trwałych.

Wszelkie parametry określone w niniejszym zapytaniu są parametrami minimalnymi – oznacza to, iż mogą zostać zastąpione parametrami równoważnymi lub lepszymi.
Wszystkie nazwy własne technologii itp. użyte w zapytaniu ofertowym są podane przykładowo i określają jedynie minimalne oczekiwane parametry jakościowe oraz wymagany standard. Jeśli w opisie przedmiotu zamówienia i warunków udziału w postępowaniu zostały wskazane znaki towarowe, patenty oraz pochodzenie urządzeń i materiałów należy je traktować, jako propozycje Zamawiającego. W związku z tym wszystkie opisy i wskazania zawierające funkcje i wymagania związane z korzyściami i funkcjonalnościami wymaganymi przez Zamawiającego, powinny być traktowane jako wskazania minimalnych wymagań dotyczące warunków równoważności. Zamawiający dopuszcza zastosowanie równoważnych technologii itp. w stosunku do zaproponowanych z zachowaniem tych samych lub lepszych standardów technicznych, technologicznych i jakościowych. Wykonawca, który powołuje się na rozwiązania równoważne jest zobowiązany wykazać, że oferowane przez niego w ramach przedmiotu zamówienia elementy spełniają wymagania określone przez Zamawiającego.
Poniżej wymienione środki trwałe powinny być fabrycznie nowe, nieużywane oraz wolne od wad fizycznych i wad prawnych.


Środki trwałe:
1) Komputery przenośne klasy business - (2 szt.)
Min. parametry: system operacyjny (wersja polska 64-bitowa) pro, Procesor 6 generacji (2 rdzenie, 4 wątki od 2,4 do 3,0 GHz 3 MB cache, 14 nm TDP - 15 W), Pamięć RAM min. 8 GB (SO-DIMM DDR4, 2400MHz), Dysk twardy SSD 256 GB, Wbudowany modem GSM/LTEZ, Karta graficzna zintegrowana, Architektura: Skylake, Zegar rdzenia 300-1050 MHz, Magistrala 64/128 bit, Typ pamięci: DDR3/DDR4, DirectX 12, Technologia 14 nm, Obsługiwane technologie QuickSyncHD 620, Wyświetlacz (przekątna) 14 cale/cali, Rozdzielczość: 1920 x 1080 pikseli, Typ ekranu: Matowy, LED, IPS, Full HD.

2) Komputer przenośny o podwyższonych parametrach dla programisty wraz z osprzętem, stacją dokującą i monitorem 27'' - (1 szt.) - szczegółowa specyfikacja znajduje się w zapytaniu ofertowym nr 2.
3) Graficzna stacja robocza wraz z osprzętem i monitorem 27'' - sprzęt dla grafika komputerowego - (1 szt.) - szczegółowa specyfikacja znajduje się w zapytaniu ofertowym nr 2.
4) Specjalistyczny tablet graficzny – dla grafika komputerowego (1 szt.) - szczegółowa specyfikacja znajduje się w zapytaniu ofertowym nr 2.
5) Urządzenie wielofunkcyjne - (All in one) - (1 szt.) - szczegółowa specyfikacja znajduje się w zapytaniu ofertowym nr 2.
6) Serwer plików NAS – (1 szt.) - szczegółowa specyfikacja znajduje się w zapytaniu ofertowym nr 2.
7) Dyski twarde do serwera plików NAS – (2 szt.) - szczegółowa specyfikacja znajduje się w zapytaniu ofertowym nr 2.
8) Infrastruktura serwerowa – Data Center (1 kpl.) - szczegółowa specyfikacja znajduje się w zapytaniu ofertowym nr 2.

Wartości niematerialne i prawne:

1) Zakup licencji na pakiet aplikacji biurowych dla małych firm (zespołów) - szczegółowa specyfikacja znajduje się w zapytaniu ofertowym nr 2.
2) Zakup licencji na pakiet programów graficznych dla małych firm (zespołów) - szczegółowa specyfikacja znajduje się w zapytaniu ofertowym nr 2.

Dodatkowe kody CPV: 30213100-6 Komputery przenośne, 48820000-2 Serwery, 30214000-2 Stacje robocze, 30237450-8 Tablety graficzne, 42962000-7 Urządzenia drukujące i graficzne, 48823000-3 Serwery plików, 30234000-8 Nośniki do przechowywania, 48322000-1 Pakiety oprogramowania graficznego, 48000000-8 Pakiety oprogramowania i systemy informatyczne

Kod CPV

30236000-2

Nazwa kodu CPV

Różny sprzęt komputerowy

Harmonogram realizacji zamówienia

Maksymalny termin realizacji zamówienia jest uzależniony od informacji wykazanej w ofercie wybranego Wykonawcy w odniesieniu do kryterium „Termin realizacji zamówienia”. Miejsce dostawy: ul. Metalurgiczna 15C, 20-234 Lublin.

Załączniki

Pytania i wyjaśnienia

Brak pytań i wyjaśnień

Warunki zmiany umowy

1. Zamawiający przewiduje możliwość wprowadzenia ewentualnych zmian okresu realizacji zamówienia, miejsca przeprowadzenia niezbędnych działań, terminów rozpoczęcia oraz zakończenia realizacji przedmiotu umowy wyłącznie na wniosek Zamawiającego.
2. Umowa zawarta w wyniku postępowania wszczętego na skutek niniejszego zapytania ofertowego, może zostać zmieniona w drodze aneksu do umowy w następującym zakresie i przypadkach:
- w przypadku rozwiązania umowy, jeżeli z Zamawiającym zostanie rozwiązana umowa
o dofinansowanie przez Polską Agencję Rozwoju Przedsiębiorczości,
- w przypadku zmiany harmonogramu realizacji umowy wynikającej z postanowień umowy zawartej pomiędzy Zamawiającym a Polską Agencją Rozwoju Przedsiębiorczości, jeżeli umowa ta została zmieniona po udzieleniu zamówienia,
- zmiany terminu wykonania zamówienia, w przypadku wystąpienia w toku realizacji Projektu okoliczności uzasadniających wprowadzenie zmiany w zakresie terminu wykonania przedmiotu zamówienia w celu należytej realizacji Projektu.
3. Zamawiający przewiduje możliwość zmian postanowień zawartej Umowy w stosunku do treści oferty, na podstawie której dokonano wyboru wykonawcy, wyłącznie w sytuacji, kiedy będzie to związane z pojawieniem się nowych informacji, faktów uniemożliwiających realizację umowy w pierwotnym kształcie, wyłącznie z przyczyn niemożliwych do przewidzenia na etapie jej zawierania oraz pod warunkiem, że nie będzie to miało wpływu na cele i rezultaty projektu, a zmiana będzie wprowadzona dla dobra projektu. Wprowadzenie zmiany nastąpi w drodze porozumienia obu Stron Umowy.

Lista dokumentów/oświadczeń wymaganych od Wykonawcy

Zał. 1 Formularz „Oferta cenowa” wraz z załącznikami (o ile dotyczy).
Zał. 2 Oświadczenie o braku powiązań kapitałowych lub osobowych.

Ocena oferty

Kryteria oceny i opis sposobu przyznawania punktacji

1. Przy wyborze najkorzystniejszej oferty Zamawiający będzie kierować się poniższymi kryteriami:
a) Najniższa cena brutto – 70%:
W kryterium „Cena” (C) najwyższą liczbę punktów (70,00 punktów) otrzyma oferta zawierająca najniższą cenę brutto, a każda następna zgodnie ze wzorem:
Liczba punktów oferty = (najniższa oferowana cena brutto x 70,00): cena oferty ocenianej.
b) Najdłuższy termin gwarancji udzielony na zakupione środki trwałe poza standardową gwarancją producenta – 20%:
W kryterium „Termin gwarancji” (G) oferta może uzyskać maksymalnie 20,00 punktów.
Najwyższą liczbę punktów tj. 20,00 otrzyma oferta/y zawierająca/ce najdłuższy zadeklarowany w pełnych miesiącach termin gwarancji liczony od daty zakończenia standardowej gwarancji producenta na poszczególne środki trwałe, pozostali odpowiednio mniej zgodnie z poniższym opisem
Liczba punktów za termin gwarancji = (termin gwarancji oferty ocenianej x 20,00): najdłuższy zaoferowany termin gwarancji.
c) Termin realizacji zamówienia – 10%:
W kryterium „Termin realizacji” (T) oferta może uzyskać maksymalnie 10,00 punktów. Najwyższą liczbę punktów tj. 10,00 otrzyma oferta/y zawierająca/ce najkrótszy termin realizacji zamówienia liczony w dniach roboczych od daty podpisania umowy z wybranym wykonawcą (przewidywany termin podpisania umowy z wybranym wykonawcą: początek czerwca 2019 r.), pozostali odpowiednio mniej zgodnie z poniższym opisem:
Liczba punktów za termin realizacji = (najkrótszy liczony w dniach roboczych termin realizacji zamówienia x 10,00): termin realizacji oferty ocenianej.
2. Zamawiający wybierze tego Wykonawcę, którego oferta uzyska największą ilości punktów liczona według wzoru:
K = C + G + T, gdzie
K – łączna liczba punktów za ocenianą ofertę,
C – liczba punktów za cenę brutto,
G – liczba punktów za termin gwarancji liczony w pełnych miesiącach od daty zakończenia standardowej gwarancji producenta na poszczególne środki trwałe,
T - liczba punktów za termin realizacji zamówienia liczony w dniach roboczych od daty podpisania umowy z wybranym wykonawcą (przewidywany termin podpisania umowy z wybranym wykonawcą: początek czerwca 2019 r.).
Ogólna ilość uzyskanych punktów (K) nie może przekroczyć 100,00 punktów.
Punkty będą obliczane z dokładnością do dwóch miejsc po przecinku.

Wykluczenia

Wykonawca/Oferent nie może być podmiotem powiązanym osobowo lub kapitałowo z Zamawiającym. Przez powiązania kapitałowe lub osobowe rozumie się wzajemne powiązania między Zamawiającym lub osobami upoważnionymi do zaciągania zobowiązań w imieniu Zamawiającego lub osobami wykonującymi w imieniu Zamawiającego czynności związane z przygotowaniem i przeprowadzeniem procedury wyboru Wykonawcy a Wykonawcą/Oferentem, polegające w szczególności na:
- uczestniczeniu w spółce, jako wspólnik spółki cywilnej lub spółki osobowej,
- posiadaniu udziałów lub co najmniej 5 % akcji,
- pełnieniu funkcji członka organu nadzorczego lub zarządzającego, prokurenta, pełnomocnika,
- pozostawaniu w takim stosunku prawnym lub faktycznym, który może budzić uzasadnione wątpliwości, co do bezstronności w wyborze wykonawcy, w szczególności pozostawanie w związku małżeńskim, w stosunku pokrewieństwa lub powinowactwa w linii prostej, pokrewieństwa lub powinowactwa w linii bocznej do drugiego stopnia lub w stosunku przysposobienia, opieki lub kurateli.

Zamawiający - Beneficjent

Nazwa

ZUMFI SP. Z O.O.

Adres

Metalurgiczna 15C

20-234 Lublin

lubelskie , Lublin

Numer telefonu

601807744

NIP

9462662881

Tytuł projektu

Zakup proinnowacyjnych usług doradczych wspierających wdrożenie innowacji technologicznej w przedsiębiorstwie ZUMFI Sp. z o.o.

Numer projektu

POIR.02.03.01-06-0005/18-00

Informacja o wybranym wykonawcy

Rozstrzygnięte

Nazwa i adres, data wpłynięcia oferty oraz jej cena

Help Desk Express – Krzysztof Łaszewski, ul. Hirszfelda 11, 02-771 Warszawa, NIP: 9281759074.
Data wpłynięcia oferty: 29 maja 2019 r.
Cena brutto: 85 600,00 zł.
Liczba wyświetleń: 629