Strona główna
Logo unii europejskiej

ZAPYTANIE OFERTOWE NR 1/ŚT/2019/ RPO WSL - aparaty ultrasonograficzne

Data publikacji: 23.05.2019

Informacje o ogłoszeniu

Termin składania ofert

do dnia 03-06-2019

Numer ogłoszenia

1186464

Status ogłoszenia

Zakończone

Miejsce i sposób składania ofert

a) Ofertę należy sporządzić w formie pisemnej, na szablonie oferty stanowiącej załącznik do niniejszego zapytania, zawierającym:
• nazwę i adres oferenta,
• datę sporządzenia,
• opis oferowanych urządzeń wraz ze specyfikacją, potwierdzającą co najmniej parametry wskazane w niniejszym zapytaniu ofertowym/uzasadnienie równoważności,
• wartość oferty (netto oraz w razie możliwości brutto). Ważne: prosimy o podanie wartości oferty dla każdego z przedmiotów zamówienia osobno.
• termin ważności oferty nie krótszy niż 30 dni od daty wpływu oferty,
• maksymalny czas realizacji zamówienia - nie dłuższy niż do 30.06.2019 r.,
• informacje na temat terminów i warunków płatności,
• warunki gwarancji,
• warunki czasu reakcji serwisu.
b) Oferty można składać do dnia 3 czerwca 2019 r. w siedzibie Zamawiającego.
c) Oferty złożone po terminie nie będą podlegać ocenie. Za termin złożenia oferty przyjmuje się datę jej wpływu do siedziby firmy bądź na jej adres mailowy.
d) Ofertę należy dostarczyć w zamkniętej kopercie (w przypadku składania oferty w formie papierowej).
e) Dopuszcza się złożenie oferty drogą mailową. W takim przypadku oferent powinien ją przesłać w terminie wskazanym w punkcie b) na adres: sarosiek@ziebaclinic.home.pl
g) Do oferty należy dołączyć podpisane oświadczenie stanowiące Załącznik nr 1 do niniejszego zapytania.
h) Oferent może przed upływem terminu składania ofert wycofać lub zmienić swoją ofertę.
i) Dopuszcza się złożenie ofert częściowych. W przypadku złożenia oferty częściowej prosimy o wypełnienie szablonu oferty w odpowiedniej pozycji, natomiast w pozycji, która nie jest przedmiotem oferty wpisać „nie dotyczy”.
Braki formalne oferty oraz oczywiste omyłki będą mogły podlegać uzupełnieniu/wyjaśnieniu.
a) o możliwości uzupełnienia oferty Zamawiający poinformuje Oferenta drogą mailową po upływie terminu składania ofert. W przesłanym mailu Oferent zostanie poinformowany o terminie złożenia uzupełnień/wyjaśnień. Termin ten nie będzie jednak dłuższy niż 2 dni robocze liczone od dnia następnego po dniu wysłania wiadomości. Uzupełnienia złożone po wyznaczonym terminie nie będą brane pod uwagę w ostatecznym wyborze Oferenta,
b) zamawiający poprawi w ofercie oczywiste omyłki pisarskie i rachunkowe.

Adres e-mail, na który należy wysłać ofertę

sarosiek@ziebaclinic.home.pl

Osoba do kontaktu w sprawie ogłoszenia

Aleksandra Sarosiek

Nr telefonu osoby upoważnionej do kontaktu w sprawie ogłoszenia

(+48) 668868619

Skrócony opis przedmiotu zamówienia

Skrócony opis przedmiotu zamówienia
Przedmiotem zamówienia jest dostawa nowych środków trwałych wg specyfikacji podanej w pkt. Przedmiot zamówienia – Aparaty ultrasonograficzne 2 szt.

Kategoria ogłoszenia

Dostawy

Podkategoria ogłoszenia

Dostawy inne

Miejsce realizacji zamówienia

Województwo: śląskie Powiat: Katowice Miejscowość: Katowice

Opis przedmiotu zamówienia

Cel zamówienia

Celem zamówienia jest zakup i dostawa nowych środków trwałych wskazanych w niniejszym zapytaniu w związku z realizacją projektu pt. „Wdrożenie innowacyjnej usługi profilaktyki niepłodności i świadomego rodzicielstwa szansą na wzrost konkurencyjności firm”, realizowanego w ramach Regionalnego Programu Operacyjnego Województwa Śląskiego na lata 2014-2020 dla osi priorytetowej: III. Konkurencyjność MŚP dla działania: 3.2. Innowacje w MŚP

Przedmiot zamówienia

1. Aparat ultrasonograficzny - 1 sztuka
Przedmiot zamówienia powinien odpowiadać poniżej opisanym funkcjonalnościom/właściwościom bądź być równoważny z właściwościami funkcjonalnymi i jakościowymi urządzenia opisanego poniżej.

Aparat ultrasonograficzny NX3 marki SIEMENS (lub równoważny) wraz z wyposażeniem: pełny pakiet aplikacji klinicznych głowica endowaginalna EC9-4v (lub równoważna), głowica convexowa CH5-2 (lub równoważna),, videoprinter czarno-biały

Niezbędny do wdrożenia innowacji produktowej (usługowej). Dedykowany do przeprowadzania wszystkich procedur w nowej usłudze związanych z badaniami ginekologicznymi.

2. Aparat ultrasonograficzny - 1 sztuka
Przedmiot zamówienia powinien odpowiadać poniżej opisanym funkcjonalnościom/właściwościom bądź być równoważny z właściwościami funkcjonalnymi i jakościowymi urządzenia opisanego poniżej.

Aparat ultrasonograficzny Voluson E8 BT13/BT13,5 marki GE (lub równoważny) wraz z wyposażeniem: głowica endowaginalna wolumetryczna RIC5-9-D (lub równoważna), głowica convexowa wolumetryczna RAB6-D (lub równoważna), głowica liniowa 11L-D (lub równoważna), videoprinter czarno-biały.

Niezbędny do wdrożenia innowacji produktowej (usługowej). Dedykowany do przeprowadzania wszystkich procedur w nowej usłudze związanych z badaniami endokrynologicznymi

Dopuszcza się złożenie ofert równoważnych.

Oferta równoważna to taka, która przedstawia przedmiot zamówienia o właściwościach funkcjonalnych i jakościowych takich samych lub zbliżonych do tych, które zostały zakreślone w niniejszym Zapytaniu ofertowym lecz oznaczonych innym znakiem towarowym, patentem lub pochodzeniem. Przy czym istotne jest to, że oferta równoważna aparatów ultrasonograficznych to oferta która nie jest identyczna, tożsama z aparatami ultrasonograficznymi referencyjnymi, ale posiada ona istotne dla zamawiającego, zbliżone do aparatów ultrasonograficznych cechy i parametry.

Kod CPV

33112200-0

Nazwa kodu CPV

Aparaty ultrasonograficzne

Dodatkowe przedmioty zamówienia

nie dotyczy

Harmonogram realizacji zamówienia

Wykonawca musi zobowiązać się do dostarczenia nowych i w pełni sprawnych środków trwałych zgodnie ze specyfikacją z punktu Przedmiot zamówienia w terminie umożliwiającym wdrożenie usług związanych ze środkami trwałymi w firmie Zamawiającego najpóźniej w dn. 15.06.2019 r.
Termin związania ofertą wynosi: 30 dni. Bieg terminu związania ofertą rozpoczyna się wraz z upływem terminu składania ofert wskazanym w pkt. Miejsce i sposób składania ofert. Dzień ten jest 1 (pierwszym) dniem terminu związania ofertą.

Załączniki

Pytania i wyjaśnienia

Brak pytań i wyjaśnień

Uprawnienia do wykonywania określonej działalności lub czynności

Zamawiający nie konkretyzuje warunku udziału w postępowaniu poprzez stworzenie opisu sposobu dokonywania oceny spełnienia warunku

Wiedza i doświadczenie

Zamawiający nie konkretyzuje warunku udziału w postępowaniu poprzez stworzenie opisu sposobu dokonywania oceny spełnienia warunku

Potencjał techniczny

Zamawiający nie konkretyzuje warunku udziału w postępowaniu poprzez stworzenie opisu sposobu dokonywania oceny spełnienia warunku

Osoby zdolne do wykonania zamówienia

Zamawiający nie konkretyzuje warunku udziału w postępowaniu poprzez stworzenie opisu sposobu dokonywania oceny spełnienia warunku

Sytuacja ekonomiczna i finansowa

Zamawiający nie konkretyzuje warunku udziału w postępowaniu poprzez stworzenie opisu sposobu dokonywania oceny spełnienia warunku

Dodatkowe warunki

Wykonawca musi zobowiązać się do dostarczenia nowych i w pełni sprawnych środków trwałych zgodnie ze specyfikacją z punktu Przedmiot zamówienia w terminie umożliwiającym wdrożenie usług związanych ze środkami trwałymi w firmie Zamawiającego najpóźniej w dn. 30.06.2019 r.
Termin związania ofertą wynosi: 30 dni. Bieg terminu związania ofertą rozpoczyna się wraz z upływem terminu składania ofert wskazanym w pkt. Miejsce i sposób składania ofert. Dzień ten jest 1 (pierwszym) dniem terminu związania ofertą.

Warunki zmiany umowy

- w zakresie zmiany terminu dostawy, w sytuacji uzasadnionej, gdy brak możliwości dochowania pierwotnego terminu dostawy, z przyczyn niezawinionych przez Wykonawcę. Zamawiający może wyrazić zgodę na zmianę terminu. Wykonawca na piśmie przedstawi okoliczności uniemożliwiające dochowanie terminu dostawy wynikającego z oferty. Jednakże informacja o zmianie terminu nastąpić musi najpóźniej do dnia 15.06.2019 r.
- zmiany cen w przypadku, kiedy zmiana ta będzie korzystna dla Zamawiającego tzn. na cenę niższą, na pisemny wniosek jednej ze Stron;
Zamawiający może odstąpić od podpisania umowy jeśli po wyłonieniu oferenta wyjdą na jaw informacje uniemożliwiające prawidłową realizację umowy.

Lista dokumentów/oświadczeń wymaganych od Wykonawcy

- Ofertę należy sporządzić w formie pisemnej, na szablonie oferty stanowiącej załącznik do niniejszego zapytania

- Do oferty należy dołączyć podpisane oświadczenie dotyczące braku powiązań osobowych lub kapitałowych z Beneficjentem projektu (Zamawiającym) stanowiące Załącznik nr 1 do niniejszego zapytania

Zamówienia uzupełniające

nie dotyczy

Ocena oferty

Kryteria oceny i opis sposobu przyznawania punktacji

KRYTERIA OCENY OFERT
1. Cena – waga 80%, maksymalna możliwa do uzyskania liczba punktów 80
2. Gwarancja – waga 10%, maksymalna możliwa do uzyskania liczba punktów 10
3. Czas reakcji serwisu - waga 10%, maksymalna możliwa do uzyskania liczba punktów 10
Maksymalna ilość punktów – 100
Za najkorzystniejszą zostanie uznana oferta, która uzyska największą liczbę punktów wg wzoru: Liczba punktów = C + G + S, gdzie C oznacza liczbę punktów uzyskanych przez ofertę w kryterium ceny oferty, G oznacza liczbę punktów uzyskanych przez ofertę w kryterium okresu udzielanej gwarancji, S oznacza liczbę punktów uzyskanych przez ofertę w kryterium czasu reakcji serwisu. Wyliczenia punktów zostaną dokonane z dokładnością do drugiego miejsca po przecinku, zgodnie z matematycznymi zasadami zaokrąglania. Maksymalna łączna suma punktów możliwych do uzyskania - 100 punktów.
Liczba punktów dla kryterium ceny oferty będzie wyliczana wg wzoru:
C = N/B x W
Gdzie:
C – liczba punktów w kryterium cena,
N - cena ofertowa najniższa spośród wszystkich rozpatrywanych ofert,
B - cena ofertowa oferty badanej (przeliczanej),
W – waga danego kryterium wyrażona w punktach - 80 pkt.
Cena podana w ofercie powinna zawierać cenę jednostkową netto oraz, gdy jest to możliwe, cenę brutto za urządzenie wskazane w punkcie 3.
Przy obliczaniu punktów, Zamawiający zastosuje zaokrąglenie do dwóch miejsc po przecinku.

Liczba punktów dla kryterium okresu gwarancji zostanie przyznana zgodnie z poniższym zapisem:
- gwarancja do 12 miesięcy – 0 pkt,
- gwarancja od 13 do 24 miesięcy – 5 pkt,
- gwarancja od 25 do 36 miesięcy i więcej – 10 pkt,

Liczba punktów dla kryterium czasu reakcji serwisu zostanie przyznana zgodnie z poniższym zapisem:
- reakcja serwisu do 24 godzin (włącznie) – 10 pkt.
- reakcja serwisu od 25 godzin do 48 godzin (włącznie) – 5 pkt.
- reakcja serwisu powyżej 48 godzin – 0 pkt.

KRYTERIA WYBORU
Wybór najkorzystniejszej oferty nastąpi w oparciu o kryteria podane w punkcie powyżej. W związku z faktem, że dopuszcza się złożenie ofert częściowych wyliczenie nastąpi osobno dla każdego z przedmiotu zamówienia.
Za najkorzystniejszą ofertę Zamawiający uzna tę ofertę, która spełnia warunki dostępowe określone w punkcie Warunki udziału w postępowaniu oraz która uzyska najwyższą liczbę punktów.
Zamawiający zastrzega sobie prawo wezwania oferenta do złożenia wyjaśnień w przypadku gdy cena oferty będzie rażąco odbiegać od stawek rynkowych.
Zamawiający może odstąpić od podpisania umowy, jeżeli cena wybranej oferty przewyższa kwotę, którą zamierzał przeznaczyć na sfinansowanie zamówienia.
W sytuacji odrzucenia ofert z powodu, iż kwota ofert przewyższa kwotę, którą Zamawiający zamierzał przeznaczyć na sfinansowanie zamówienia, Zamawiający może podjąć negocjacje z wybranymi oferentami.
Zamawiający może odstąpić od podpisania umowy jeśli po wyłonieniu oferenta wyjdą na jaw informacje uniemożliwiające prawidłową realizację umowy.

Wykluczeni z możliwości realizacji zamówienia zostaną oferenci którzy złożą oferty po terminie, w sposób niezgodny z punktem Miejsce i sposób składania ofert, a także podmioty wykluczone zgodnie z punktem Wykluczenia.

Wykluczenia

Z udziału w postępowaniu wykluczone są podmioty powiązane osobowo lub kapitałowo z Zamawiającym. W celu uniknięcia konfliktu interesów zamówienia nie mogą być udzielane podmiotom powiązanym z Beneficjentem (Zamawiającym) osobowo lub kapitałowo. Przez powiązania kapitałowe lub osobowe rozumie się wzajemne powiązania między Beneficjentem (Zamawiającym) lub osobami upoważnionymi do zaciągania zobowiązań w imieniu beneficjenta (Zamawiającego) lub osobami wykonującymi w imieniu Beneficjenta (Zamawiającego) czynności związane z przygotowaniem i przeprowadzeniem procedury wyboru wykonawcy a wykonawcą, polegające w szczególności na:
a) uczestniczeniu w spółce jako wspólnik spółki cywilnej lub spółki osobowej,
b) posiadaniu co najmniej 10 % udziałów lub akcji,
c) pełnieniu funkcji członka organu nadzorczego lub zarządzającego, prokurenta, pełnomocnika,
d) pozostawaniu w związku małżeńskim, w stosunku pokrewieństwa lub powinowactwa w linii prostej, pokrewieństwa drugiego stopnia lub powinowactwa drugiego stopnia w linii bocznej lub w stosunku przysposobienia, opieki lub kurateli.
Wykluczone z udziału w postępowaniu są podmioty które w okresie udzielania zamówienia pozostają z Beneficjentem (Zamawiającym) w takim stosunku prawnym lub faktycznym, że może to budzić uzasadnione wątpliwości co do bezstronności Beneficjenta przy udzielaniu zamówienia.

Ponadto wykluczeni z możliwości realizacji zamówienia zostaną oferenci którzy złożą oferty po terminie i/lub w sposób niezgodny z punktem Miejsce i sposób składania ofert.

Zamawiający - Beneficjent

Nazwa

ZIĘBA CLINIC NIEPUBLICZNY ZAKŁAD OPIEKI ZDROWOTNEJ MAŁGORZATA ZIĘBA

Adres

Tadeusza Kościuszki 255A

40-608 Katowice

śląskie , Katowice

NIP

6341759189

Tytuł projektu

Wdrożenie innowacyjnej usługi profilaktyki niepłodności i świadomego rodzicielstwa szansą na wzrost konkurencyjności firmy.

Numer projektu

RPSL.03.02.00-24-010E/17-00

Inne źródła finansowania

nie dotyczy

Informacja o wybranym wykonawcy

Rozstrzygnięte

Nazwa i adres, data wpłynięcia oferty oraz jej cena

Intimex Sp. z o.o. Sp.k.
data wpłynięcia: 31.05.2019
Cena netto:
1) 94 444,44 zł
2) 250 000,00 zł

Cena brutto:
1) 102 000,00 zł
2) 270 000,00 zł
Liczba wyświetleń: 533