Termin składania ofert
Numer ogłoszenia
Status ogłoszenia
Zakończone
Miejsce i sposób składania ofert
1) Kompletna oferta musi zawierać:
- wypełniony formularz ofertowy,
- informację o przetwarzaniu danych osobowych RODO,
- oświadczenie o zatrudnieniu i dochodach - dotyczy Wykonawców, którzy wybiorą formę zatrudnienia umowę zlecenie,
- wykaz usług.
2) Ofertę należy złożyć w formie pisemnej, w nieprzekraczalnym terminie do dnia 24.05.2019r., do godz. 9:30.
3) Zamawiający dopuszcza możliwości składania ofert częściowych.
4) Wykonawca może złożyć ofertę do jednej lub większej liczby części postępowania.
5) Zamawiający nie dopuszcza składania ofert wariantowych.
6) Zamawiający nie przewiduje składania zamówień uzupełniających.
7) Ofertę prosimy dostarczyć: osobiście, kurierem lub pocztą tradycyjną do dnia 24.05.2019 r. do godz. 9:30 na adres:
4System Polska Sp. z o.o., ul. Bohaterów Westerplatte 30, 65-034 Zielona Góra
do sekretariatu (czynny od poniedziałku do piątku w godzinach 8:00-16:00)
w zaklejonych kopertach z dopiskiem:
„Oferta do postępowania o numerze - DOLJST/2/2019, dla części …”
oraz
„Prosimy nie otwierać przed 24.05.2019 r., godz. 10:30”.
8) O terminowości złożenia oferty decyduje data i godzina jej wpływu do siedziby Zamawiającego.
Adres e-mail, na który należy wysłać ofertę
e.ostrowska@4system.com
Osoba do kontaktu w sprawie ogłoszenia
Pani Ewa Ostrowska
Nr telefonu osoby upoważnionej do kontaktu w sprawie ogłoszenia
tel.: 68 45 10 888 wew. 304
Skrócony opis przedmiotu zamówienia
Przedmiot zamówienia dotyczy świadczenia usług wsparcia i doradztwa dla 77 Jednostek Samorządu Terytorialnego, w celu wytworzenia lokalnych planu rozwoju oświaty oraz wspomagania szkół w zakresie kompetencji kluczowych uczniów a także objęcie procesowym wspomaganiem co najmniej 200 szkół lub placówek.
Kategoria ogłoszenia
Usługi
Podkategoria ogłoszenia
Usługi inne
Miejsce realizacji zamówienia
Województwo:
dolnośląskie
Powiat:
Cel zamówienia
Cel zamówienia jest:
- świadczenie usług wsparcia i doradztwa dla 77 Jednostek Samorządu Terytorialnego,
- utworzenie 77 lokalnych planu rozwoju oświaty oraz wspomagania szkół w zakresie kompetencji kluczowych uczniów,
- objęcie procesowym wspomaganiem co najmniej 200 szkół lub placówek oświaty,
na potrzeby projektu: ”Wsparcie kadry kierowniczej systemu oświaty (kadra JST II etap) w zarządzaniu oświatą ukierunkowanym na rozwój szkół i kompetencji kluczowych uczniów woj. dolnośląskim”.
Przedmiot zamówienia
Zamówienie składa się z pięciu części.
1) Część I - doradztwo dla 256 przedstawicieli JST w procesie tworzenia lokalnych planów rozwoju oświaty;
2) Część II - przeprowadzenie 4 spotkań dla 77 JST w środowisku lokalnym, w celu udzielenia pomocy w zawiązaniu lokalnej koalicji na rzecz rozwoju oświaty;
3) Część III – prowadzenie sieci współpracy dla przedstawicieli JST;
4) Część IV – opracowanie 77 lokalnych planów rozwoju oświaty;
5) Część V – objęcie procesowym wspomaganiem wytypowanych szkół/placówek.
Szczegółowy zakres i sposób realizacji prac został opisany w załącznik nr 1 do niniejszego postępowania (Opis przedmiotu zamówienia).
Kod CPV
73220000-0
Nazwa kodu CPV
Usługi doradcze w zakresie rozwoju
Harmonogram realizacji zamówienia
Zamówienie realizowane będzie od dnia podpisania umowy do:
1) Dla części I od dnia wskazanego w formularzu ofertowym do 31.12.2019 roku,
2) Dla części II od dnia wskazanego w formularzu ofertowym do 31.10.2019 roku,
3) Dla części III od dnia wskazanego w formularzu ofertowym do 31.12.2020 roku,
4) Dla części IV od dnia wskazanego w formularzu ofertowym do 29.02.2020 roku,
5) Dla części V od dnia wskazanego w formularzu ofertowym do 31.12.2020 roku.
Dokładny harmonogram realizacji przedmiotu zamówienia przedstawiony zostanie wyłonionemu Wykonawcy po podpisaniu umowy oraz będzie aktualizowany na bieżąco, w trakcie realizacji projektu. Harmonogram dostarczania cateringu będzie zależał od harmonogramu szkoleń, który zostanie ustalony z wykonawcą, który będzie realizował szkolenia. Zamawiający zastrzega sobie prawo do wydłużenia terminu realizacji zamówienia w przypadku wydłużenia terminu realizacji projektu, na rzecz którego świadczone będą usługi.
Załączniki
Pytania i wyjaśnienia
Brak pytań i wyjaśnień
Uprawnienia do wykonywania określonej działalności lub czynności
Wykonawca musi posiadać kwalifikacje i uprawnienia do świadczenia czynności które będzie wykonywała w ramach złożonej oferty dla danej części postępowania.
Wiedza i doświadczenie
Dotyczy części I, II i III postępowania
Wykonawca, w okresie ostatnich 5 lat, wykonał co najmniej jedną usługę polegającą na udzieleniu wsparcia doradczego przedstawicielom JST/oświaty w opracowaniu lokalnego planu rozwoju oświaty/ rozwoju oświaty oraz wspomagania szkół w zakresie kompetencji kluczowych uczniów oraz prowadzeniu szkoleń dla kadry kierowniczej systemu oświaty/ placówek oświaty, z zakresu zarządzania oświatą/diagnozowania systemu oświaty/ finansowania oświaty/zarządzania strategicznego, o wartości co najmniej 70.000 brutto.
Dotyczy części IV i V postępowania
Wykonawca, w okresie ostatnich 5 lat, wykonał co najmniej jedną usługę polegającą na podnoszeniu jakości usług oświatowych, dla co najmniej 150 przedstawicieli JST / przedstawicieli oświaty z co najmniej 40 JST / placówek oświatowych.
Potencjał techniczny
Wykonawca zapewni sprzęt i rozwiązania techniczne do prawidłowej realizacji zamówienia.
Osoby zdolne do wykonania zamówienia
Dla Wykonawców składającą ofertę dla I i V części postępowania
Wykonawca zobowiązany jest do realizacji zamówienia zapewnić wykwalifikowaną kadrę doradców i mentorów, w ilości wskazanej w formularzu ofertowym, gdzie każdy z nich musi spełniać wszystkie wskazane poniżej następujące warunki minimalne:
- posiadać doświadczenie w prowadzeniu doradztwa z zakresu kształtowania umiejętności przywódczych potrzebnych w procesie rozwijania kompetencji kluczowych uczniów niezbędnych do poruszania się na rynku pracy, nauczania eksperymentalnego, właściwych postaw uczniów (kreatywności, innowacyjności, pracy zespołowej) oraz metod zindywidualizowanego podejścia do ucznia;
- posiadać wykształcenie wyższe magisterskie,
- posiadać min. 6 lat doświadczenia zawodowego w pracy w szkole /przedszkolu /placówce oświatowe / placówce doskonalenia nauczycieli/ kuratorium oświaty/ jednostce samorządu terytorialnego na stanowisku z realizacją zadań oświatowych i/lub współpraca z jednostką samorządu terytorialnego w obszarze oświaty,
- posiadać doświadczenie, w zakresie co najmniej 150 godzin dydaktycznych w ciągu ostatnich 5 lat, w prowadzeniu szkoleń dla kadry kierowniczej systemu oświaty z zakresu zarządzania oświatą/diagnozowania systemu oświaty/ finansowania oświaty/zarządzania strategicznego,
- posiadać doświadczenie, w okresie ostatnich 3 lat, w zakresie opracowywania programów/scenariuszy (co najmniej 20 godzin dydaktycznych) lub innych form doskonalenia adresowanych do przedstawicieli jednostek samorządu terytorialnego JST (różnego typu) (bycie autorem/ współautorem takich programów),
- posiadać doświadczenie, w okresie ostatnich 3 lat, w prowadzeniu zajęć/ szkoleń (w tym z wykorzystaniem metod warsztatowych) dla przedstawicieli jednostek samorządu terytorialnego (nie można tu podać tych samych szkoleń, które są wymienione w punkcie dotyczącym szkoleń dla kadry kierowniczej systemu oświaty).
Dla Wykonawców składającą ofertę dla II części postępowania
Wykonawca zobowiązany jest do realizacji zamówienia zapewnić wykwalifikowaną kadrę moderatorów/ mentorów spotkań, w ilości wskazanej w formularzu ofertowym, gdzie każdy z nich mus spełniać wszystkie wskazane poniżej następujące warunki minimalne:
- posiadać wykształcenie wyższe humanistyczne,
- posiadać co najmniej dwuletnie doświadczenie w zakresie moderowania spotkania / dyskusji, w której udział brali pracownicy sektora publicznego.
- posiadać doświadczenie w przeprowadzeniu co najmniej 50 godzin spotkań, w ramach których moderował lub/ i prowadził dyskusję lub / i prowadził spotkanie dla przedstawicieli sektora publicznego.
Dla Wykonawców składającą ofertę dla III części postępowania
Wykonawca zobowiązany jest do realizacji zamówienia zapewnić wykwalifikowaną kadrę konsultantów/ mentorów, w ilości wskazanej w formularzu ofertowym, gdzie każdy z nich mus spełniać wszystkie wskazane poniżej następujące warunki minimalne:
- posiada wykształcenie wyższe informatyczne,
- posiada co najmniej dwuletnie doświadczenie w zakresie wykonywanie obowiązków konsultanta on-line.
Sytuacja ekonomiczna i finansowa
Wykonawca musi znajdować się w sytuacji ekonomicznej lub finansowej pozwalającej na realizację zamówienia.
Dodatkowe warunki
1) Formularz oferty ze strony Wykonawcy musi spełniać wszystkie wymogi stawiane
w zapytaniu ofertowym i być złożony na wzorze dołączonym do niniejszego zapytania.
2) Zamawiający może w toku badania i oceny ofert żądać od Wykonawcy wyjaśnień oraz dokumentów dotyczących treści złożonych ofert.
3) Zamawiający jest uprawniony do poprawienia w tekście oferty oczywistych omyłek pisarskich, niezwłocznie zawiadamiając o tym danego Wykonawcę. W przypadku rozbieżności co do kwoty oferty, za cenę oferty Zamawiający przyjmuje kwotę wpisaną słownie.
4) Wykonawca zobowiązany jest umieścić w zaproponowanej przez siebie cenie wykonania zamówienia wszystkie koszty niezbędne do prawidłowego wykonania zamówienia, gdyż wskazana w formularzu ofertowym cena jest stała przez cały okres trwania umowy i w żadnym przypadku nie podlega zmianom z jakiegokolwiek powodu.
5) Wykonawca przystępujący do postępowania zobowiązany jest do wniesienia, przed upływem terminu składania ofert, wadium, w wysokości:
- Dla część I: 1.800 złotych (słownie: tysiąc osiemset złotych) ;
- Dla część II: 1.500 złotych (słownie: tysiąc pięćset złotych);
- Dla część III: 800 złotych (słownie: osiemset złotych);
- Dla część IV: 300 złotych (słownie: trzysta złotych);
- Dla część V: 600 złotych (słownie: sześćset złotych);
6) Wadium może być wnoszone w jednej lub kilku następujących formach:
- pieniądzu,
- poręczeniach bankowych lub poręczeniach spółdzielczej kasy oszczędnościowo-kredytowej, z tym że poręczenie kasy jest zawsze poręczeniem pieniężnym,
- gwarancjach bankowych,
- gwarancjach ubezpieczeniowych,
- poręczeniach udzielanych przez podmioty, o których mowa w art. 6b ust. 5 pkt 2 ustawy z dnia 9 listopada 2000 roku o utworzeniu Polskiej Agencji Rozwoju Przedsiębiorczości (Dz. U. z 2014 roku, poz. 1804 oraz z 2015 roku poz. 978 i 1240).
7) Wadium wnoszone w pieniądzu należy wpłacić przelewem na rachunek bankowy:
4system Polska z o. o., ul. Bohaterów Westerplatte 30, 65-034 Zielona Góra,
w BGŻ nr: 24 2030 0045 1110 0000 0173 1220, przed terminem składania ofert,
z oznaczeniem:
- Dla części I : „Wadium –- DOLJST/2/2019 – część I”;
- Dla części II : „Wadium –- DOLJST/2/2019 – część II”;
- Dla części III : „Wadium –- DOLJST/2/2019 – część III”;
- Dla części IV : „Wadium –- DOLJST/2/2019 – część IV”
- Dla części V : „Wadium –- DOLJST/2/2019 – część V”.
8) Datą wniesienia wadium jest data uznania na rachunku Zamawiającego.
W treści Zapytania ofertowego Zamawiający określił szczegółowe warunki realizacji zamówienia a także udziału w postępowaniu.
Warunki zmiany umowy
1) Zmiany postanowień zawartej umowy wymagają dla swej ważności formy pisemnej w postaci aneksu, pod rygorem nieważności, podpisanego przez obie strony.
2) Zamawiający przewiduje możliwość zmiany postanowień zawartej umowy w stosunku do treści oferty, na podstawie której dokonano wyboru Wykonawcy, w przypadku wystąpienia co najmniej jednej z poniższych okoliczności:
a) zmiana terminu realizacji przedmiotu zamówienia, ulegnie przesunięciu o czas występowania przeszkód o obiektywnym charakterze (zdarzenia nadzwyczajne, zewnętrzne i niemożliwe do zapobieżenia a więc mieszczące się w zakresie pojęciowym tzw. „siły wyższej”), jednak nie dłużej niż o 30 dni lub z uwagi na przedłużającą się procedurę wyboru wykonawcy w postępowaniu o udzieleniu niniejszego zamówienia lub w związku z innymi okolicznościami, których nie dało się wcześniej przewidzieć i które wynikły w toku prac przeprowadzonych w niniejszym zamówieniu lub w toku realizacji innych zamówień powiązanych z niniejszym zamówieniem;
b) wystąpienie siły wyższej;
c) zmiana obowiązującej stawki podatku od towarów i usług (VAT);
d) zmiana sposobu rozliczania umowy lub dokonywania płatności na rzecz Wykonawcy (np. na skutek zmian umowy o dofinansowanie projektu zawartej przez Zamawiającego lub zmian wytycznych dotyczących realizacji projektu).
Lista dokumentów/oświadczeń wymaganych od Wykonawcy
1) Opis przedmiotu zamówienia;
2) Formularz ofertowy;
3) Informacja o przetwarzaniu danych osobowych RODO;
4) Oświadczenie o zatrudnieniu i dochodach- dotyczy osób, które zostaną zatrudnione na umowę zlecenie,
5) Wykaz usług.
Kryteria oceny i opis sposobu przyznawania punktacji
Dla części I i IV postępowania
Ocena oferty zostanie dokonana przez Zamawiającego w oparciu o następujące kryteria:
- cena (C)– 20 pkt,
- gotowość do świadczenia usługi (dalej: gotowość) (G)– 20 pkt,
- termin w jakim Wykonawca zobowiązuje się dostarczyć uzupełnione i dostosowane lokalne plany rozwoju oświaty i wspomagania szkół (T)– 20 pkt,
- ilość spotkań w miesiącu z Zamawiającym, w których uczestniczył będzie Wykonawca (S) – 20 pkt,
- okres gwarancji na wykonane lokalne plany rozwoju oświaty i wspomagania szkół, dalej zwane gwarancją (GR) – 20 pkt.
Dla części II, III i V postępowania
Ocena oferty zostanie dokonana przez Zamawiającego w oparciu o następujące kryteria:
- cena (C)– 30 pkt,
- gotowość do świadczenia usługi (dalej: gotowość) (G)– 30 pkt,
- ilość spotkań w miesiącu z Zamawiającym, w których uczestniczył będzie Wykonawca (S) – 40 pkt.
Zamawiający w treści Zapytania ofertowego Zamawiający określił szczegółowe kryteria i oceny ofert Wykonawców.
Wykluczenia
Z postępowania o udzielenie zamówienia wyklucza się:
1. Wykonawcę, który nie wykazał spełniania warunków udziału w postępowaniu lub nie wykazał braku podstaw wykluczenia.
2. Wykonawcę powiązanego osobowo lub kapitałowo z Zamawiającym.
3. Wykonawcę, który wprowadził zamawiającego w błąd przy przedstawieniu informacji, że nie podlega wykluczeniu, spełnia warunki udziału w postępowaniu lub który zataił te informacje lub nie jest w stanie przedstawić wymaganych dokumentów
4. Wykonawcę, który w wyniku lekkomyślności lub niedbalstwa przedstawił informacje wprowadzające w błąd zamawiającego, mogące mieć istotny wpływ na decyzje podejmowane przez zamawiającego w postępowaniu o udzielenie zamówienia.
Uwaga!
Wykonawca nie jest podmiotem powiązanym z Zamawiającym osobowo lub kapitałowo. Przez powiązania kapitałowe lub osobowe rozumie się wzajemne powiązania między Zamawiającym lub osobami upoważnionymi do zaciągania zobowiązań w imieniu Zamawiającego lub osobami
wykonującymi w imieniu Zamawiającego czynności związane z przygotowaniem i przeprowadzeniem procedury wyboru wykonawcy a wykonawcą, polegające w szczególności na: a) uczestniczeniu w spółce jako wspólnik spółki cywilnej lub spółki osobowej, b) posiadaniu co najmniej 10 % udziałów lub akcji, c) pełnieniu funkcji członka organu nadzorczego lub zarządzającego, prokurenta, pełnomocnika, d) pozostawaniu w związku małżeńskim, w stosunku pokrewieństwa lub powinowactwa w linii prostej, pokrewieństwa drugiego stopnia lub powinowactwa drugiego stopnia w linii bocznej lub w stosunku przysposobienia, opieki lub kurateli, e) inne niż wskazane w lit. a-d;
Nazwa
4 SYSTEM POLSKA SPÓŁKA Z OGRANICZONĄ ODPOWIEDZIALNOŚCIĄ
Adres
Bohaterów Westerplatte 30
65-034 Zielona Góra
lubuskie
, Zielona Góra
Numer telefonu
684510888
Fax
684510888
NIP
9291660561
Tytuł projektu
Wsparcie kadry kierowniczej systemu oświaty (kadra JST II etap) w zarządzaniu oświatą ukierunkowanym na rozwój szkół i kompetencji kluczowych uczniów woj. dolnośląskie
Numer projektu
POWR.02.10.00-00-4001/18-00