Termin składania ofert
Numer ogłoszenia
Status ogłoszenia
Zakończone
Miejsce i sposób składania ofert
Ofertę należy złożyć osobiście, pocztą tradycyjną, lub kurierem do dnia 24.05.2019 do godz. 10.00 w siedzibie Zamawiającego. 1. Ofertę należy złożyć w języku polskim, napisanym w sposób czytelny na formularzu ofertowym stanowiącym załącznik nr 1 do niniejszego zapytania wraz z pozostałymi niezbędnymi oświadczeniami/dokumentami. Ofertę pod rygorem nieważności składa się w formie pisemnej. Wykonawca może złożyć tylko jedną ofertę. Wykonawca powinien złożyć ofertę wraz z wymaganymi załącznikami w zapieczętowanej kopercie opisanej w następujący sposób:
………………………………
…………………………………
(Dane Wykonawcy)
Zielony Wojszyn sp. z o.o.
ul. Zielona 19
24-100 Puławy
Oferta na realizację zamówienia pn.
„Zakup i montaż fabrycznie nowego wyposażenia do pokoi i łazienek oraz wewnętrznych i zewnętrznych klimatyzatorów na potrzeby realizacji projektu pn. „Nadwiślańskie Centrum Animaloterapii Zielony Wojszyn”.
- nie otwierać przed dniem 24.05.2019 przed godz. 10.00
Osoba do kontaktu w sprawie ogłoszenia
Mirosław Skwarek
Skrócony opis przedmiotu zamówienia
Przedmiotem niniejszego zamówienia jest zakup i montaż fabrycznie nowego wyposażenia do łazienek i pokoi oraz wewnętrznych i zewnętrznych klimatyzatorów. Szczegółowy opis przedmiotu zamówienia zawiera załącznik nr 1 do zapytania.
Kategoria ogłoszenia
Dostawy
Podkategoria ogłoszenia
Meble
Miejsce realizacji zamówienia
Województwo:
lubelskie
Powiat:
puławski
Miejscowość:
Wojszyn
Cel zamówienia
Celem zamówienia jest zakup wyposażenia w celu realizacji projektu "Nadwiślańskie Centrum Animaloterapii Zielony Wojszyn".
Przedmiot zamówienia
Przedmiotem niniejszego zamówienia jest zakup i montaż fabrycznie nowego wyposażenia do łazienek i pokoi oraz wewnętrznych i zewnętrznych klimatyzatorów. Szczegółowy opis przedmiotu zamówienia zawiera załącznik nr 1 do zapytania.
Wymagania ogólne:
1.1 Zamówienie swoim zakresem obejmuje: sprzedaż z dostawą rozładunek, wniesienie oraz zamontowanie i ustawienie przedmiotu zamówienia w pomieszczeniach wskazanych przez Zamawiającego, a także (o ile dotyczy) jego instalację i uruchomienie,
1.2. Wykonawca we własnym zakresie zorganizuje transport przedmiotu zamówienia.
1.3 Odpowiedzialność za uszkodzenia przedmiotu zamówienia podczas transportu ponosi Wykonawca.
1.4 Oferowany sprzęt musi być fabrycznie nowy, nieuszkodzony, wolny od wad fizycznych
i prawnych, w pełni sprawny i funkcjonujący bez jakichkolwiek zakłóceń, wolny od
obciążeń praw trzecich
1.5 Wyposażenie powinno spełniać wymogi bezpieczeństwa oraz techniczne i funkcjonalno-użytkowe
1.6 Zakupiony sprzęt powinien odpowiadać obowiązującym normom i posiadać niezbędne certyfikaty i atesty zgodnie z obowiązującymi przepisami prawa, które zostaną przekazane Zamawiającemu przed podpisaniem protokołu odbioru.
1.7 Wykonawca dostarczy przedmiot zamówienia kompletny posiadający wszelkie kable, materiały eksploatacyjne, podzespoły itp. niezbędne do jego prawidłowego użytkowania, gotowy do uruchomienia i użytkowania bez dodatkowych nakładów i zakupów.
1.8 Dostarczone wyposażenie powinno być dopuszczone do obrotu i stosowania w krajach UE.
1.9 Wykonawca jest zobowiązany do dostarczenia wraz ze sprzętem instrukcję obsługi w języku polskim oraz karty gwarancyjne do poszczególnych urządzeń wydanych przez producenta, (o ile dotyczy);
1.10. Wykonawca powinien zapewnić Zamawiającemu gwarancję na montaż wyposażenia oraz klimatyzatorów na okres 36 miesięcy.
1.11 Wady przedmiotu zamówienia powstałe z winy Wykonawcy, których Zamawiający nie mógł stwierdzić przy odbiorze zostaną usunięte przez Wykonawcę poprzez wymianę towaru na nowy w terminie 7 dni od zgłoszenia przez Zamawiającego.
1.12 Wykonawca dostarczy przedmiot zamówienia bezpośrednio do miejscowości Wojszyn 108 A w terminie wspólnie uzgodnionym przez strony.
Zamawiający nie dopuszcza składania ofert częściowych.
Jeżeli gdziekolwiek w dokumentacji użyte są znaki towarowe, patenty lub pochodzenie, źródło lub szczególny proces, który charakteryzuje produkty lub usługi dostarczane przez konkretnego wykonawcę, zamawiający dopuszcza składanie ofert z rozwiązaniami równoważnymi, o ile zapewniają one zgodność realizacji przedmiotu zamówienia z dokumentacją. Znaki towarowe, patenty lub pochodzenie powinny być uwzględnione jako definicje standardu, a nie jako określone marki zastosowane w projekcie. Oznacza to, że przewidziane przez wykonawcę do zastosowania na etapie realizacji umowy, urządzenia i materiały powinny spełniać parametry określone w opisie przedmiotu zamówienia i nie powinny być gorsze od jej założeń (równe lub lepsze). Zamawiający dopuszcza wszelkie rynkowe odpowiedniki o parametrach równych lub lepszych niż wskazane. Ciężar udowodnienia, że materiał (wyrób) jest równoważny w stosunku do wymogu określonego przez zamawiającego spoczywa na składającym ofertę. W takim wypadku wykonawca musi przedłożyć odpowiednie dokumenty opisujące parametry techniczne, wymagane prawem certyfikaty i inne dokumenty dopuszczające dane materiały (wyroby) do użytkowania, oraz pozwalające jednoznacznie stwierdzić, że są one rzeczywiście równoważne. Będą one podlegały Zamawiającego, który podejmie decyzję o akceptacji „równoważników” lub odrzucenia oferty z powodu ich „nierównoważności”.
Kod CPV
39150000-8
Nazwa kodu CPV
Różne meble i wyposażenie
Dodatkowe przedmioty zamówienia
Kod CPV 39290000-1 wyposażenie różne
Kod CPV 32324600-6 telewizor LED
KOD CPV 39515400-9 rolety
Harmonogram realizacji zamówienia
1.Maksymalny termin wykonania zamówienia 60 dni kalendarzowych od dnia podpisania umowy.
2. Termin realizacji zamówienia stanowi kryterium oceny ofert.
3. Z odbioru przedmiotu zamówienia strony sporządzą protokół odbioru.
Załączniki
Pytania i wyjaśnienia
Uprawnienia do wykonywania określonej działalności lub czynności
Wykonawca musi posiadać odpowiednie uprawnienia do wykonania określonej działalności lub czynności (o ile wynika to z odrębnych przepisów)
Zamawiający dokona oceny spełnienia warunku udziału w postępowaniu na podstawie oświadczenia stanowiącego załącznik nr 3 do niniejszego zapytania.
Wiedza i doświadczenie
Wykonawca musi posiadać wiedzę i doświadczenie, pozwalające na poprawną realizację zamówienia.
Zamawiający dokona oceny spełnienia warunku udziału w postępowaniu na podstawie oświadczenia stanowiącego załącznik nr 3 do niniejszego zapytania.
Potencjał techniczny
Wykonawca musi posiadać odpowiedni potencjał techniczny, pozwalający na poprawną realizację zamówienia.
Zamawiający dokona oceny spełnienia warunku udziału w postępowaniu na podstawie oświadczenia stanowiącego załącznik nr 3 do niniejszego zapytania.
Osoby zdolne do wykonania zamówienia
Wykonawca spełni ten warunek jeżeli wykaże że dysponuje co najmniej jedną osobą posiadającą ważny certyfikat potwierdzający posiadanie kwalifikacji instalowania urządzeń klimatyzacyjnych.
Zamawiający dokona oceny spełnienia warunków udziału w postępowaniu na podstawie danych zawartych w formularzy ofertowym stanowiącym załącznik nr 2 do niniejszego zapytania oraz na podstawie przedłożonych do oferty kserokopii posiadanych uprawnień.
Sytuacja ekonomiczna i finansowa
Wykonawca musi znajdować się w sytuacji finansowej i ekonomicznej, pozwalającej na poprawną realizację zamówienia.
Zamawiający dokona oceny spełnienia warunków udziału w postępowaniu na podstawie oświadczenia o spełnieniu warunków udziału w postępowaniu złożonego zgodnie z załącznikiem nr 3 do niniejszego zapytania.
Dodatkowe warunki
WADIUM.
Wykonawcy przystępujący do niniejszego postępowania są obowiązani do wniesienia wadium. Warunkiem udziału w postępowaniu jest wpłacenie przez Oferenta wadium
w wysokości 15.000,00 PLN (słownie: piętnaście tysięcy złotych). Wadium może być wnoszone w jednej lub kilku następujących formach:
a) pieniądzu,
b) poręczeniach bankowych,
c) poręczeniach spółdzielczej kasy oszczędnościowo-kredytowej, z tym że poręczenie kasy jest zawsze poręczeniem pieniężnym,
d) gwarancjach bankowych,
e) gwarancjach ubezpieczeniowych,
f) poręczeniach udzielanych przez podmioty, o których mowa w art. 6b ust. 5 pkt 2 ustawy z dnia 9 listopada 2000 roku o utworzeniu Polskiej Agencji Rozwoju Przedsiębiorczości (Dz. U. z 2019 r., poz. 310, tj.)
Wadium wnoszone w pieniądzu wpłaca się przelewem na rachunek bankowy zamawiającego w banku: BNP Paribas Bank Polska S.A. o numerze: 66 1750 0012 0000 0000 3399 4893 z dopiskiem na przelewie „Wadium w postępowaniu -zapytanie ofertowe nr 1/2019”. Skuteczne wniesienie wadium w pieniądzu następuje z chwilą uznania środków pieniężnych na rachunku bankowym Zamawiającego, tj. najpóźniej do upływu terminu składania ofert. Zamawiający zaleca, aby dokument potwierdzający dokonanie przelewu wadium został załączony do oferty. Wpływ wadium wnoszonego w pieniądzu na rachunek Zamawiający sprawdzi w momencie upływu terminu składania ofert.
Oferty podmiotów, którzy nie wpłacili wadium lub wpłacili wadium po terminie, będą odrzucone bez rozpatrywania.
Dokument potwierdzający wniesienie wadium w formie innej niż pieniężna należy dołączyć do oferty (w formie oryginału). Wadium zostanie zwrócone Oferentom niezwłocznie po podpisaniu umowy z wybranym Oferentem lub po unieważnieniu niniejszego postępowania.
Zamawiający zatrzyma wadium, jeżeli Oferent, którego oferta została wybrana:
a) odmówił podpisania umowy w sprawie realizacji przedmiotu zamówienia na warunkach określonych w ofercie;
b) zawarcie umowy w sprawie realizacji przedmiotu zamówienia stanie się niemożliwe z przyczyn leżących po stronie Oferenta.
Oferentowi, którego oferta została wybrana jako najkorzystniejsza, Zamawiający zwróci wadium niezwłocznie po zawarciu umowy w sprawie realizacji przedmiotu zamówienia. Zamawiający zwróci niezwłocznie wadium, na wniosek Oferenta, który wycofał ofertę przed upływem terminu składania ofert.
Zamawiający zwróci wadium na ten sam rachunek bankowy Oferenta z którego je otrzymał.
Warunki zmiany umowy
1. Zamawiający przewiduje możliwość zmian postanowień zawartej umowy
w stosunku do treści zawartej oferty, na podstawie której dokonano wyboru Wykonawcy, w przypadku wystąpienia co najmniej jednej z okoliczności niżej wskazanych:
1) zmiana nie prowadzi do zmiany charakteru umowy i zostały spełnione łącznie następujące warunki:
a) konieczność zmiany umowy spowodowana jest okolicznościami, których Zamawiający działając z należytą starannością nie mógł przewidzieć
b) wartość zmiany nie przekracza 50% wartości zamówienia określonej pierwotnie w umowie
2) wykonawcę, któremu Zamawiający udzielił zamówienia, ma zastąpić nowy Wykonawca w wyniku połączenia, podziału, przekształcenia, upadłości, restrukturyzacji, lub nabycia dotychczasowego wykonawcy lub jego przedsiębiorstwa, o ile nowy wykonawca spełnia warunki udziału w postępowaniu, nie zachodzą wobec niego podstawy wykluczenia oraz nie pociąga to za sobą innych istotnych zmian umowy
3) zmiany wysokości wynagrodzenia związanego ze zmianą stawki podatku Vat
4) jakości lub innych parametrów materiałów lub urządzeń wskazanych w ofercie, przy czym zmiana ta może być spowodowana w szczególności:
a) niedostępnością na rynku materiałów lub urządzeń wskazanych w ofercie
spowodowanej zaprzestaniem produkcji lub wycofaniem z rynku materiałów lub urządzeń
b) pojawieniem się na rynku części, materiałów lub urządzeń nowszej generacji pozwalających na:
- zaoszczędzenie czasu i kosztów realizacji przedmiotu zamówienia lub czasów i kosztów eksploatacji wykonanego przedmiotu zamówienia lub wykonania przedmiotu zamówienia w innej technologii, na którą wyraził zgodę Zamawiający
- poprawę warunków bezpieczeństwa i eksploatacji pracy urządzenia
Lista dokumentów/oświadczeń wymaganych od Wykonawcy
11. Dokumenty i oświadczenia, które Wykonawca składa wraz z ofertą:
a) oświadczenie o spełnieniu warunków udziału w postępowaniu (załącznik nr 3 do zapytania ofertowego)
b) oświadczenie o braku podstaw do wykluczenia (załącznik nr 4 do zapytania ofertowego)
c) pełnomocnictwo do podpisania oferty – oryginał lub kopia poświadczona za zgodność jeżeli prawo do podpisywania oferty nie wynika z dostępnych zamawiającemu dokumentów.
d)kserokopie posiadanych uprawnień instalacji klimatyzacji
e) potwierdzenie wniesienia wadium
f) aktualny odpis z właściwego rejestru (KRS, CEIDG itp.)
Przed podpisaniem umowy, Wykonawca którego oferta okaże się najkorzystniejsza zobowiązany będzie do złożenia zbiorczego wykazu cen przedstawiającego wyposażenie:
-pokoi
-łazienek
- klimatyzatorów
- poszczególnego wyposażenia wchodzącego w skład kosztów niekwalifikowalnych
Zamówienia uzupełniające
Zamawiający nie przewiduje udzielenia zamówień uzupełniających.
Kryteria oceny i opis sposobu przyznawania punktacji
Kryterium oceny ważnych ofert stanowi:
1) Cena brutto [C] 50%
2) Termin wykonania zamówienia [T] 35%
3) Czas reakcji [R] 15%
Sposób obliczania punktów dla kryterium ceny :
Poszczególny ofertom zostaną przyznane punkty za cenę obliczone wg poniższego wzoru:
Cena oferty- max 50 pkt
C = cena brutto oferty z najniższą ceną/cena brutto oferty badanej x 50 pkt
2) Termin wykonania zamówienia - 35% kryterium to wyliczone będzie zgodnie z następującym wzorem:
T= (Tn/Tob)*35 % gdzie:
T- ilość punktów za termin wykonania badanej oferty
Tn - termin najkrótszy wykonania zamówienia
Tob - termin wykonania zamówienia oferty badanej
Termin należy podawać w dniach kalendarzowych liczonych od dnia podpisania umowy.
Przy czym zamawiający określa minimalny termin wykonania zamówienia jako termin realny to 21 dni kalendarzowych, maksymalny termin wykonania zamówienia to 60 dni kalendarzowych od dnia podpisania umowy.
Sposób obliczania punktów dla kryterium czas reakcji:
Czas reakcji dotyczy zamontowanych klimatyzatorów oraz wykonanych prac montażowych. Czas reakcji jest rozumiany jako czas niezbędny na usunięcie zgłoszonej przez Zamawiającego wady/usterki/awarii (reakcja serwisowa zdalna lub osobista) przez czas trwania okresu gwarancyjnego tj. 36 miesięcy.
Zamawiający dokona oceny ofert na podstawie danych wpisanych w formularzu ofertowym. Zamawiający informuje, ze najkrótszy czas reakcji wynosi 1 godzina, najdłuższy czas reakcji 72 godziny. Okres czasu reakcji rozpoczyna się z dniem podpisania protokołu końcowego.eżeli Wykonawca wskaże okres czasu reakcji krótszą lub dłuższą niż dopuszczalną, Zamawiający odrzuci ofertę Wykonawcy jako niezgodną z treścią zapytania ofertowego.
Czas reakcji należy podawać w pełnych godzinach, w przeciwnym wypadku oferta będzie podlegać odrzuceniu jako niezgodna z treścią zapytania ofertowego.
We wzorze umowy zostanie wpisany czas reakcji na podstawie informacji uzyskanych z formularza ofertowego.
Za kryterium czas reakcji oferta może maksymalnie otrzymać 15 punktów.
Oferty w ramach kryterium czas reakcji będą oceniane w następujący sposób:
R=Oferta z najkrótszym czasem reakcji wyrażona w pełnych godzinach/ Czas reakcji oferty badanej wyrażona w pełnych godzinach x 15 pkt
Ostateczna ilość punktów dla każdej z ofert zostanie obliczona wg następującego wzoru:
P= C+T + R
Wykluczenia
1. Wykonawca, który nie wykaże spełnienia warunku udziału w postępowaniu zostanie
z niego wykluczony.
2. Z postępowania Zamawiający wykluczy także podmioty powiązane z nim osobowo lub kapitałowo. Przez powiązania kapitałowe lub osobowe rozumie się wzajemne powiązania między beneficjentem lub osobami upoważnionymi do zaciągania zobowiązań w imieniu Zamawiającego lub osobami wykonującymi dla Zamawiającego czynności związane
z przygotowaniem i przeprowadzeniem procedury wyboru Wykonawcy, a Wykonawcą, polegające w szczególności na:
a) uczestniczenie w spółce jako wspólnik spółki cywilnej lub spółki osobowej
b) posiadanie co najmniej 10% udziałów lub akcji
c) pełnienie funkcji organu członka nadzorczego lub zarządzającego, prokurenta lub pełnomocnika
d) pozostawaniu w związku małżeńskim, stosunku pokrewieństwa lub powinowactwa w linii prostej, pokrewieństwa drugiego stopnia lub powinowactwa drugiego stopnia
w linii bocznej lub w stosunku przysposobienia, opieki lub kurateli.
3. Zamawiający wykluczy z udziału w postępowaniu wykonawcę, w` stosunku do którego prowadzone jest postępowanie egzekucyjne lub upadłościowe, w stosunku do którego otwarto likwidacje lub zawieszono działalność gospodarczą.
Zamawiający dokona oceny braku podstaw do wykluczenia Wykonawcy
w postępowaniu na podstawie oświadczenia złożonego zgodnie z załącznikiem nr 4 do niniejszego zapytania.
Nazwa
ZIELONY WOJSZYN SPÓŁKA Z OGRANICZONĄ ODPOWIEDZIALNOŚCIĄ
Adres
24-100 Puławy
lubelskie
, puławski
Numer telefonu
605-062-333
Fax
N/D
NIP
7162819024
Tytuł projektu
Nadwiślańskie Centrum Animaloterapii ZIELONY WOJSZYN
Numer projektu
RPLU.03.07.00-06-0129/16-00
Rozstrzygnięte
Nazwa i adres, data wpłynięcia oferty oraz jej cena
M87 Marta Budrewicz, ul. Kochanowskiego 39/34 01-864 Warszawa Cena brutto: 386 000, 00 zł. Data wpływu: 22.05.2019