Termin składania ofert
Numer ogłoszenia
Status ogłoszenia
Zakończone
Miejsce i sposób składania ofert
Ofertę w języku polskim na Formularzu oferty (załącznik Nr 1 do zaproszenia do składania ofert) należy złożyć w terminie do dnia 20.05.2019 r. do godz. 10:00 w formie pisemnej (osobiście lub listownie).
1. Oferty składane są w jednym egzemplarzu, w nieprzezroczystych i zamkniętych kopertach, w taki sposób, aby nie budziło to żadnych wątpliwości co do możliwości ich wcześniejszego otwarcia lub ujawnienia treści oferty przez osoby nieupoważnione.
2. Koperta powinna być zaadresowana w sposób następujący:
Powiatowe Centrum Pomocy Rodzinie w Jędrzejowie
ul. Okrzei 49b
28-300 Jędrzejów
z dopiskiem – Dostawa 13 szt. tabletów dla podopiecznych PCPR.
Otwarcie ofert nastąpi w dniu 20.05.2019 r. o godz. 10:10
Osoba do kontaktu w sprawie ogłoszenia
Zofia Różańska
Nr telefonu osoby upoważnionej do kontaktu w sprawie ogłoszenia
41 386 36 00
Skrócony opis przedmiotu zamówienia
1. Przedmiotem zamówienia jest dostarczenie 13 szt. tabletów, określonych jako "sprzęt", o parametrach minimum:
Procesor
8 rdzeni
Pamięć RAM
3 GB DDR3
Pamięć wbudowana
32 GB
Przekątna ekranu
10" lub więcej
Łączność
Wbudowany modem 4G
Wi-Fi 802.11 a/b/g/n
Moduł Bluetooth
Wbudowany moduł GPS
Złącza
Czytnik kart pamięci - 1 szt.
Gniazdo kart nanoSIM - 1 szt.
Bateria
Litowo-polimerowa co najmniej 5000 mAh
Zainstalowany system operacyjny
Android 8.0 Oreo lub nowszy
Aparat co njamniej
1.5 Mpix - przód
5.0 Mpix - tył
Dodatkowe informacje
Wbudowane głośniki stereo
Wbudowany mikrofon
Akcelerometr
Czujnik światła
Czujnik zbliżeniowy
Gwarancja
24 miesiące (gwarancja producenta)
Przedmiot zamówienia musi być nowy, nieużywany, wolny od wad fizycznych i prawnych oraz obciążeń prawami osób trzecich w I gatunku
Kategoria ogłoszenia
Dostawy
Podkategoria ogłoszenia
Sprzęt IT
Miejsce realizacji zamówienia
Województwo:
świętokrzyskie
Powiat:
jędrzejowski
Miejscowość:
jędrzejowski
Cel zamówienia
celem zamówienia jest wybór wykonawcy który dostarczy 13 szt. tabletów dla podopiecznych PCPR
Przedmiot zamówienia
1. Przedmiotem zamówienia jest dostarczenie 13 szt. tabletów, określonych jako "sprzęt", o parametrach minimum:
Procesor
8 rdzeni
Pamięć RAM
3 GB DDR3
Pamięć wbudowana
32 GB
Przekątna ekranu
10" lub więcej
Łączność
Wbudowany modem 4G
Wi-Fi 802.11 a/b/g/n
Moduł Bluetooth
Wbudowany moduł GPS
Złącza
Czytnik kart pamięci - 1 szt.
Gniazdo kart nanoSIM - 1 szt.
Bateria
Litowo-polimerowa co najmniej 5000 mAh
Zainstalowany system operacyjny
Android 8.0 Oreo lub nowszy
Aparat co njamniej
1.5 Mpix - przód
5.0 Mpix - tył
Dodatkowe informacje
Wbudowane głośniki stereo
Wbudowany mikrofon
Akcelerometr
Czujnik światła
Czujnik zbliżeniowy
Gwarancja
24 miesiące (gwarancja producenta)
Przedmiot zamówienia musi być nowy, nieużywany, wolny od wad fizycznych i prawnych oraz obciążeń prawami osób trzecich w I gatunku
Przedmiot zamówienia Wykonawca na swój koszt, ryzyko i odpowiedzialność dostarczy do siedziby Zamawiającego.
Dostarczony przedmiot zamówienia powinien być zgodny z normami i wymaganiami obowiązującymi w tym zakresie.
Wraz z dostawą przedmiotu zamówienia, Wykonawca dostarczy kartę gwarancyjną, wykona pierwsze uruchomienie.
Wszystkie dokumenty dotyczące dostarczanych urządzeń i materiałów powinny być sporządzone w języku polskim.
Koszt dostawy i szkolenia należy uwzględnić w cenach jednostkowych dostarczanych produktów
i nie powinien stanowić odrębnej pozycji na fakturze/rachunku.
Zamawiający wymaga, aby cały przedmiot zamówienia posiadał w widocznym miejscu oznakowanie (np. w formie naklejki- projekt do uzgodnienia z Zamawiającym) zgodne z „Podręcznikiem wnioskodawcy i beneficjenta programów polityki spójności 2014-2020 w zakresie informacji promocji” dostępnym na stronie internetowej: http://www.2014-2020.rpo-swietokrzyskie.pl
Zamówienie współfinansowane jest ze środków Europejskiego Funduszu Społecznego oraz środków budżetu państwa w ramach Regionalnego Programu Operacyjnego Województwa Świętokrzyskiego na lata 2014-2020 .
Zamawiający informuje, że w przypadku określenia przedmiotu zamówienia poprzez wskazanie nazw han-dlowych, dopuszcza jednocześnie wszelkie ich odpowiedniki rynkowe nie gorsze niż wskazane. Parametry wskazanego przez zamawiającego standardu przedstawiają warunki techniczne, eksploatacyjne, użytkowe, funkcjonalne oraz inne cechy istotne dla przedmiotu zamówienia. Natomiast wskazana marka lub nazwa handlowa lub zwyczajowa określa klasę produktu, a nie konkretnego producenta. Zamawiający dopuszcza możliwość składania ofert równoważnych w stosunku do opisanych i podanych w wymaganych parame-trach w opisie przedmiotu zamówienia pod warunkiem, że będą posiadały nie gorsze parametry techniczne.
Sprzęt powinien być objęty pełnym wsparciem producenta oprogramowania z urządzeniem oraz pełną gwarancją producenta
Kod CPV
32000000-3
Nazwa kodu CPV
Sprzęt radiowy, telewizyjny, komunikacyjny, telekomunikacyjny i podobny
Harmonogram realizacji zamówienia
Zamówienie musi być zrealizowane : do 30 dni kalendarzowych od dnia podpisania umowy.
Załączniki
Pytania i wyjaśnienia
Brak pytań i wyjaśnień
Uprawnienia do wykonywania określonej działalności lub czynności
Zamawiający odstępuje od opisu sposobu dokonania oceny spełniania warunku
w tym zakresie. Zamawiający dokona oceny spełnienia warunku udziału w postępowaniu w tym
zakresie na podstawie oświadczenia o spełnianiu warunków udziału w postępowaniu,
Wiedza i doświadczenie
Zamawiający odstępuje od opisu sposobu dokonania oceny spełniania warunku
w tym zakresie. Zamawiający dokona oceny spełnienia warunku udziału w postępowaniu w tym
zakresie na podstawie oświadczenia o spełnianiu warunków udziału w postępowaniu,
Potencjał techniczny
Zamawiający odstępuje od opisu sposobu dokonania oceny spełniania warunku
w tym zakresie. Zamawiający dokona oceny spełnienia warunku udziału w postępowaniu w tym
zakresie na podstawie oświadczenia o spełnianiu warunków udziału w postępowaniu,
Osoby zdolne do wykonania zamówienia
Zamawiający odstępuje od opisu sposobu dokonania oceny spełniania warunku
w tym zakresie. Zamawiający dokona oceny spełnienia warunku udziału w postępowaniu w tym
zakresie na podstawie oświadczenia o spełnianiu warunków udziału w postępowaniu,
Sytuacja ekonomiczna i finansowa
Zamawiający odstępuje od opisu sposobu dokonania oceny spełniania warunku
w tym zakresie. Zamawiający dokona oceny spełnienia warunku udziału w postępowaniu w tym
zakresie na podstawie oświadczenia o spełnianiu warunków udziału w postępowaniu,
Dodatkowe warunki
1.O udzielenie zamówienia ubiegać się mogą Wykonawcy, którzy spełniają łącznie warunki określone w niniejszym zapytaniu ofertowym:
a) posiadają uprawnienia do wykonywania działalności opisanej w zaproszeniu,
b) posiadają wiedzę i doświadczenie niezbędne do wykonania przedmiotu zamówienia;
c) dysponują potencjałem technicznym wymaganym dla prawidłowego wykonania przedmiotu niniejszego zamówienia tj. urządzeniami umożliwiającymi przeprowadzenie prac w zakresie objętym przedmiotem zamówienia oraz potencjałem kadrowym tj. osobą/osobami zdolnymi do wykonania zamówienia.
2. O udzielenie zamówienia mogą ubiegać się wyłącznie Wykonawcy, którzy oświadczą brak podstaw do wykluczenia z postępowania.
3. Weryfikacja spełnienia ww. warunków dotyczących udziału w postępowaniu nastąpi na podstawie złożenia stosownych oświadczeń, które stanowią załączniki do niniejszego zaproszenia do składania ofert. Złożenie podpisu pod oświadczeniami zostanie uznane za potwierdzenie spełnienia warunków udziału w postępowaniu.
4. Zamawiający może w każdym czasie wezwać Wykonawców, którzy złożyli ofertę do złożenia wyjaśnień w zakresie spełnienia warunków udziału w niniejszym postępowaniu, w tym zażądać przedłożenia stosownych dokumentów potwierdzających spełnienie przez Wykonawcę warunków udziału w postępowaniu.
Warunki zmiany umowy
1. Zamawiający przewiduje możliwość zmian postanowień zawartej umowy w stosunku do treści oferty, na podstawie, której dokonano wyboru Wykonawcy, w przypadku wystąpienia, co najmniej jednej z okoliczności wymienionych poniżej, z uwzględnieniem podawanych warunków ich wprowadzenia:
a) zmiany obowiązującej stawki VAT – jeśli zmiana stawki VAT będzie powodować zwiększenie kosztów wykonania umowy po stronie Wykonawcy, Zamawiający do-puszcza możliwość zwiększenia wynagrodzenia o kwotę równą różnicy
w kwocie podatku zapłaconego przez Wykonawcę;
b) zmiany sposobu rozliczania umowy lub dokonywania płatności na rzecz Wykonawcy np. na skutek zmian zawartej przez Zamawiającego umowy
o dofinansowanie projektu lub wytycznych dotyczących realizacji projektu;
c) zmiany terminu realizacji przedmiotu Umowy w sytuacji:
- wystąpienia okoliczności niezależnych od Wykonawcy przy zachowaniu przez niego należytej staranności, skutkujących niemożnością dotrzymania terminu realizacji przedmiotu Umowy,
- zaistnienia po zawarciu Umowy siły wyższej, przez którą należy rozumieć zdarzenie nagłe i nieprzewidywalne lub takie, któremu z zachowaniem najwyższej staranności nie dało się zapobiec lub zniweczyć jego skutków;
d) innego zdarzenia uniemożliwiającego wykonanie przedmiotu umowy zgodnie
z zapytaniem ofertowym
2. Zmiany postanowień zawartej umowy wymagają formy pisemnej pod rygorem nieważności w postaci aneksu podpisanego przez obie strony.
Lista dokumentów/oświadczeń wymaganych od Wykonawcy
wypełniony druk oferty
Zamówienia uzupełniające
nie przewidziano
Kryteria oceny i opis sposobu przyznawania punktacji
1. Cena 90 %
2. Aspekty społeczne-Klauzule społeczne 10 %
W kryterium „cena” (Kc), zamawiający dokona oceny punktowej każdej z ofert zgodnie z formułą:
Kc = (C min / C x) * 90 pkt * 100%
gdzie:
Kc = ilość punktów przyznana badanej ofercie w kryterium „cena”,
C x = cena zaoferowana w ofercie badanej,
C min = najniższa zaoferowana cena spośród badanych ofert.
Liczba punktów (maksymalnie–10 pkt), którą można uzyskać w ramach kryterium „klauzule społeczne”(Ks) zostanie obliczona w następujący sposób:
Kryterium Klauzule społeczne będzie ocenione poprzez przyznanie 10pkt w przypadku spełnienia niniejszego kryterium, opisanego szczegółowo w punkcie– Klauzule społeczne.
Oferta, która nie będzie spełniała w/w kryterium otrzyma 0pkt.
W oparciu o klauzulę zatrudnieniową Zamawiający preferuje przy wyborze Wykonawcy:
1. Spółdzielnie socjalne w rozumieniu Ustawy z dnia 27 kwietnia 2006 r. o spółdzielniach socjalnych (Dz.U. Nr 94, poz. 651 ze zm.)
2. Te z podmiotów, które zatrudniają osoby mające utrudniony dostęp do rynku pracy, tj. są zakładem pracy chronionej lub innym wykonawcą, którego działalność, lub działalność ich wyodrębnionych jednostek, które będą realizowały zamówienie, obejmuje społeczną i zawodową integrację osób będących członkami grup społecznie marginalizowanych w szczególności:
a. osób niepełnosprawnych w rozumieniu ustawy z dnia 27 sierpnia 1997r.,
o rehabilitacji zawodowej i społecznej oraz zatrudnianiu osób niepełnosprawnych (Dz.U. 2011 nr 127 poz. 721 z póź.zm.) – Zamawiający analogicznie do przepisu art. 22 ust. 2a PZP określa, iż Wykonawca spełni ten warunek, jeśli wykaże, że ponad 50% zatrudnionych u niego pracowników stanowią osoby niepełnosprawne;
b. osób bezrobotnych w rozumieniu ustawy z dnia 20 kwietnia 2004r. o promocji zatrudnienia o instytucjach rynku pracy (Dz. U. z 2017r. poz. 1065) – Wymóg ten Zamawiający uzna za spełniony, jeżeli Wykonawca wykaże, że ponad 30% osób zatrudnionych u niego stanowią osoby bezrobotne;
3. Co najmniej 30% osób skierowanych do wykonania zadań w ramach niniejszego zamówienia musi należeć do jednej lub więcej kategorii, o których mowa powyżej.
4. Zmiana osób, które będą uczestniczyły w wykonaniu zamówienia przez Wykonawcę, którego oferta została wybrana jest możliwa wyłącznie za uprzednią zgodą Zamawiającego. Ryzyko opóźnienia w wykonaniu zamówienia w takiej sytuacji obciąża Wykonawcę.
Weryfikacji wstępnej kryterium Ks Zamawiający dokona na podstawie oświadczenia Wykonawcy.
W przypadku nie załączania oświadczania dotyczącego spełniania kryterium klauzul społecznych- Zamawiający przyzna 0pkt
Za ofertę najkorzystniejszą zostanie uznana ta, która spełni wszystkie wymagania Zamawiającego i uzyska największa liczbę punktów. W przypadku, gdy Zamawiający nie może dokonać wyboru najkorzystniejszej oferty ze względu, że Wykonawcy uzyskali taką samą liczbę punktów, wówczas wzywa Wykonawców, którzy złożyli te oferty, do złożenia ofert dodatkowych w terminie określonym przez Zamawiającego. Wykonawcy składając oferty dodatkowe nie mogą zaoferować cen wyższych niż zaoferowane w złożonych ofertach.
Wykluczenia
1. Z udziału w postępowaniu są wykluczeni Wykonawcy, którzy posiadają powiązania osobowe lub kapitałowe z Zamawiającym, w rozumieniu określonym w rozdziale 6.5.2. pkt 3 Wytycznych ., nie spełniają warunków udziału w postępowaniu
2. Przez powiązania osobowe i kapitałowe rozumie się wzajemne powiązania między Zamawiającym lub osobami upoważnionymi do zaciągania zobowiązań w imieniu Zamawiającego lub osobami wykonującymi w imieniu Zamawiającego czynności związane z przygotowaniem i przeprowadzeniem procedury wyboru Wykonawcy, a Wykonawcą, polegające w szczególności na: a) uczestnictwu w spółce jako wspólnik spółki cywilnej lub spółki osobowej,
b) posiadaniu co najmniej 10% udziałów lub akcji, o ile niższy próg nie wynika z przepisów prawa lub nie został określony przez Instytucję Zarządzającą w wytycznych programowych,
c) pełnieniu funkcji członka organu nadzorczego lub zarządzającego, prokurenta, pełnomocnika,
d) pozostawaniu w związku małżeńskim, w stosunku pokrewieństwa lub powinowactwa w linii prostej, pokrewieństwa lub powinowactwa linii bocznej do drugiego stopnia lub w stosunku przysposobienia, opieki lub kurateli.
3. W celu potwierdzenia spełniania ww. warunku Wykonawcy przedłożą oświadczenie o braku powiązań osobowych i kapitałowych z Zamawiającym.
Nazwa
POWIAT JĘDRZEJOWSKI/POWIATOWE CENTRUM POMOCY RODZINIE
Adres
28-300 Jędrzejów
świętokrzyskie
, jędrzejowski
Numer telefonu
413863600
Fax
413863600
NIP
6561916136
Tytuł projektu
POWIAT JĘDRZEJOWSKI REALIZATOREM INNOWACYJNYCH I WYSOKOSPECJALISTYCZNYCH USŁUG SPOŁECZNYCH
Numer projektu
RPSW.09.02.01-26-0027/17-00
Rozstrzygnięte
Nazwa i adres, data wpłynięcia oferty oraz jej cena
EnterKom Leszek Komisarczyk Ruda Strawczyńska 116; 26-067 Strawczyn 17.05.2019 r. 11 992,50 zł