Strona główna
Logo unii europejskiej

Zapewnienie zakwaterowania dla 16 osób i wyżywienia dla 19 osób podczas spotkania Grupy Wymiany Doświadczeń-Oświata w dniach 6-7 czerwca 2019 roku w Łańcucie

Data publikacji: 30.04.2019

Informacje o ogłoszeniu

Termin składania ofert

do dnia 07-05-2019

Numer ogłoszenia

1182712

Status ogłoszenia

Zakończone

Miejsce i sposób składania ofert

Oferty prosimy przesyłać na adres: Związek Miast Polskich, 61-517 Poznań, ul. Robocza 42; (oferta może być przesłana listem – decyduje data wpływu do biura Związku Miast Polskich, faksem nr 61/63-350-60 lub e-mailem na adres: rr@zpp.pl wraz z zeskanowanymi załącznikami i otrzymanie jej w każdej z tych form będzie liczone, jako spełnienie warunku dotrzymania terminu złożenia oferty).

Adres e-mail, na który należy wysłać ofertę

rr@zpp.pl

Osoba do kontaktu w sprawie ogłoszenia

Rafał Rudka

Nr telefonu osoby upoważnionej do kontaktu w sprawie ogłoszenia

696-099-882

Skrócony opis przedmiotu zamówienia

Przedmiotem zamówienia jest zapewnienie zakwaterowania dla 16 osób i wyżywienia dla 19 osób podczas spotkania Grupy Wymiany Doświadczeń-Oświata w dniach 6-7 czerwca 2019 roku w ramach realizowanego projektu: „Wsparcie kadry jednostek samorządu terytorialnego w zarządzaniu oświatą ukierunkowanym na rozwój szkół i kompetencji kluczowych uczniów” II etap

Kategoria ogłoszenia

Usługi

Podkategoria ogłoszenia

Usługi hotelarskie

Miejsce realizacji zamówienia

Województwo: podkarpackie Powiat: łańcucki Miejscowość: Łańcut

Opis przedmiotu zamówienia

Cel zamówienia

Celem zamówienia jest zapewnienie zakwaterowania dla 16 osób i wyżywienia dla 19 osób podczas spotkania Grupy Wymiany Doświadczeń-Oświata w dniach 6-7 czerwca 2019 roku w Łańcucie

Przedmiot zamówienia

Przedmiotem zamówienia jest zapewnienie zakwaterowania dla 16 osób i wyżywienia dla 19 osób podczas spotkania Grupy Wymiany Doświadczeń-Oświata w dniach 6-7 czerwca 2019 roku w Łańcucie
a) zakwaterowanie podczas 2-dniowego spotkania 6-7 czerwca 2019 roku:
- Nocleg ze śniadaniem dla 16 osób - zapewnienie uczestnikom zakwaterowania w hotelu/pensjonacie/ośrodku wypoczynkowym 3* dysponującym pokojami 1 osobowymi lub 2 osobowymi do pojedynczego wykorzystania
Wszystkie pokoje z łazienkami, pościelą oraz ręcznikami. Cena brutto 1 noclegu dla 1 osoby nie może przekraczać: 220 zł dla hotelu 3*
b) wyżywienie
6 czerwca 2019 roku: obiad, przerwa kawowa (catering), kolacja dla 19 osób
7 czerwca 2019 roku: przerwa kawowa (catering), obiad dla 19 osób
Obiady: dwudaniowe (zupa +drugie danie) z napojem – cena 1 obiadu nie może przekraczać 35 zł/osobę (brutto)
Kolacja: dwudaniowa (zupa +drugie danie) z napojem – cena kolacji nie może przekraczać 35 zł/osobę (brutto)
- Każdego dnia różne zestawy obiadowe.
Przerwy kawowe: gorące napoje (kawa, herbata czarna), mleko, ciasteczka - cena przerwy kawowej nie może przekraczać 15 zł/osobę (brutto).
Realizacja usługi cateringowej polega na przygotowaniu i dostarczeniu do wskazanej Sali w Powiatowym Centrum Kształcenia Praktycznego i Edukacji Zawodowej w Łańcucie, Armii Krajowej 51a wraz z rozłożeniem na stołach poczęstunku zgodnie ze szczegółowym wytycznymi określonymi w zapytaniu ofertowym.
Wykonawca zobowiązany jest do dostarczenia własnych naczyń, sztućców i wszystkich pozostałych elementów wymaganych do prawidłowej realizacji usługi cateringu.
Prosimy o przesłanie propozycji menu przewidzianego na czas pobytu.
c) lokalizacja Hotelu: Łańcut

Kod CPV

55120000-7

Nazwa kodu CPV

Usługi hotelarskie w zakresie spotkań i konferencji

Harmonogram realizacji zamówienia

Termin realizacji zamówienia 6-7 czerwca 2019r. miejsce: Łańcut
6 czerwca 2019 roku
Od 11.30 stała przerwa kawowa dostępna już przed rozpoczęciem spotkania
11.30-12.45 obrady
12.45-13.45 obiad
13.45-18.30 obrady
19.00-20.00 kolacja
7 czerwca 2019 roku
Od 9.00 stała przerwa kawowa dostępna już przed rozpoczęciem spotkania
9.00-14.00 obrady
14.00-15.00 obiad

Załączniki

Pytania i wyjaśnienia

Brak pytań i wyjaśnień

Dodatkowe warunki

Ofertę należy przygotować w języku polskim dołączając do niej wszystkie niezbędne dokumenty stanowiące załączniki do zapytania ofertowego. Należy podać cenę brutto za jeden dzień zakwaterowania ze śniadaniem dla 1 osoby, cenę brutto dla 1 osoby: obiadu, przerwy kawowej oraz kolacji.
Podana w ofercie cena musi uwzględniać wszystkie wymagania zapytania oraz obejmować koszty, jakie poniesie wykonawca z tytułu należytej realizacji przedmiotu zamówienia. Prosimy o przesłanie propozycji menu przewidzianego na czas pobytu.
Każdy WYKONAWCA może złożyć tylko jedną ofertę.
ZAMAWIAJĄCY nie dopuszcza składania ofert częściowych.
WYKONAWCA nie może powierzyć wykonania zamówienia ani jego części podwykonawcom.
WYKONAWCA ponosi wszelkie koszty związane z przygotowaniem oferty.
WYKONAWCA dysponuje obiektem dostosowanym do potrzeb osób niepełnosprawnych
WYKONAWCA realizując zamówienie będzie przestrzegać bezpieczeństwa pracy i ochrony zdrowia
WYKONAWCA stosuje zasadę równości szans kobiet i mężczyzn
ZAMAWIAJĄCY zastrzega sobie prawo do unieważnienia procedury zapytania ofertowego w każdym momencie trwania procedury bez podania przyczyny.
ZAMAWIAJĄCY może odstąpić od podpisania umowy bez podania przyczyny.
ZAMAWIAJĄCY nie dopuszcza możliwości negocjacji cenowej.

Warunki zmiany umowy

Podana liczba osób korzystających z noclegu (16 osoby) oraz wyżywienia (19 osób) nie jest ostateczna. Dokładna liczba zostanie potwierdzona na 3 dni przed rozpoczęciem spotkania, w związku, z czym Zamawiający ma prawo do bez kosztowej zmiany wielkości zamówienia do 30%, zgodnie z cenami jednostkowymi wskazanymi w ofercie.
Zamawiający zastrzega sobie prawo unieważnienia postępowania w szczególności, jeżeli:
a. cena najkorzystniejszej oferty lub oferta z najniższą ceną przewyższają kwotę, którą Zamawiający może przeznaczyć na realizację zamówienia,
b. wystąpiła zmiana okoliczności powodująca, że wykonanie zamówienia nie leży już w interesie Zamawiającego, o czym Zamawiający poinformuje wykonawców przed upływem terminu składania ofert.

Lista dokumentów/oświadczeń wymaganych od Wykonawcy

Formularz oferty - załącznik nr 1
Oświadczenia - załącznik nr 2
Propozycja menu przewidzianego na czas pobytu

Ocena oferty

Kryteria oceny i opis sposobu przyznawania punktacji

Przesłane przez Państwa informację będą brane pod uwagę przy wyborze najkorzystniejszej oferty spełniającej wyżej opisane warunki oraz proponowane ceny z tyt. świadczonych usług.
100 pkt - maksymalna ilość punktów przyznanych danej ofercie za część A, B , C przy czym:
Część (A) – max 30 pkt - cena (brutto) wyżywienia (podstawa wyliczenia dla jednej osoby: dwa obiady, dwie przerwy kawowe oraz kolacja)
liczba punktów oferty ocenianej = cena najniższa/ cena oferty ocenianej x 30pkt
Część (B) – max 50 pkt - cena (brutto) nocleg ze śniadaniem (podstawa wyliczenia dla jednej osoby)
liczba punktów oferty ocenianej = cena najniższa/ cena oferty ocenianej x 50pkt
Część (C) – max 20 pkt – odległość od Powiatowego Centrum Kształcenia Praktycznego i Edukacji Zawodowej w Łańcucie, Armii Krajowej 51a
liczba punktów oferty ocenianej = odległość najmniejsza/ odległość oferty ocenianej x 20pkt

*Odległość lokalu od Powiatowego Centrum Kształcenia Praktycznego i Edukacji Zawodowej w Łańcucie, Armii Krajowej 51a zostanie obliczona na podstawie informacji podanych w Google Maps

Zamawiający - Beneficjent

Nazwa

OŚRODEK ROZWOJU EDUKACJI

Adres

al. Aleje Ujazdowskie 28

00-478 Warszawa

mazowieckie , Warszawa

Numer telefonu

223453700

Fax

223453700

NIP

7010211452

Tytuł projektu

Wsparcie kadry jednostek samorządu terytorialnego w zarządzaniu oświatą ukierunkowanym na rozwój szkół i kompetencji kluczowych uczniów

Numer projektu

POWR.02.10.00-00-0003/15-00

Informacja o wybranym wykonawcy

Nierozstrzygnięte – Brak ofert
Liczba wyświetleń: 433