Termin składania ofert
Numer ogłoszenia
Status ogłoszenia
Zakończone
Miejsce i sposób składania ofert
Prosimy o odpowiedź do dnia 6 maja 2019, poprzez przesłanie skanu podpisanej i opieczętowanej oferty na adres email: julia.gemser@get3clicks.com
Za datę złożenia oferty przyjmuje się datę otrzymania oferty w wersji elektronicznej przez 3Clicks Sp. z o. o.
Wybór wykonawcy zostanie dokonany dnia 7 maja 2019. Każdy z oferentów zostanie niezwłocznie poinformowany o wynikach postępowania ofertowego.
Adres e-mail, na który należy wysłać ofertę
julia.gemser@get3clicks.com
Osoba do kontaktu w sprawie ogłoszenia
Julia Gemser
Skrócony opis przedmiotu zamówienia
Usługa dotyczy wyszukania, selekcji i nawiązanie kontaktów oraz doprowadzanie do negocjacji z wybranymi partnerami działającymi na rynku niemieckim. Przedmiotem internacjonalizacji będzie platforma cyfrowa umożliwiająca tworzenie interaktywnych aplikacji mobilnych w dwóch systemach iOS i Android, które są adresowane do głównych interesariuszy rynku zdrowia: lekarzy oraz pielęgniarek. Każda aplikacja mobilna jest tworzona dla wybranego terytorium terapeutycznego, np. kardiologia-nadciśnienie tętnicze, onkologia-nowotwór nerki, nowotwór jelita grubego, czy antybiotykoterapia w chorobach infekcyjnych i zawiera niezbędne informacje dotyczące diagnostyki oraz leczenia w postaci prostych algorytmów, skal diagnostycznych, krótkiej informacji o dawkach leków czy wytycznych towarzystw naukowych.
Kategoria ogłoszenia
Usługi
Podkategoria ogłoszenia
Usługi inne
Miejsce realizacji zamówienia
Województwo:
zagraniczne
Powiat:
Niemcy
Cel zamówienia
W związku realizacją przez 3Clicks Sp. z o.o. projektu w ramach programu operacyjnego Polska Wschodnia działania 1.2 Internacjonalizacja MŚP, numer projektu POPW.01.02.00-06-0017/18 zwracamy się z prośbą o przedstawienie oferty handlowej na:
1. Wyszukanie, selekcja i nawiązanie kontaktów oraz doprowadzanie do negocjacji z wybranymi partnerami działającymi na rynku niemieckim (bez udziału doradcy w negocjacjach).
Opis zamówienia:
Usługa dotyczy wyszukania, selekcji i nawiązanie kontaktów oraz doprowadzanie do negocjacji z wybranymi partnerami działającymi na rynku niemieckim. Przedmiotem internacjonalizacji będzie platforma cyfrowa umożliwiająca tworzenie interaktywnych aplikacji mobilnych w dwóch systemach iOS i Android, które są adresowane do głównych interesariuszy rynku zdrowia: lekarzy oraz pielęgniarek. Każda aplikacja mobilna jest tworzona dla wybranego terytorium terapeutycznego, np. kardiologia-nadciśnienie tętnicze, onkologia-nowotwór nerki, nowotwór jelita grubego, czy antybiotykoterapia w chorobach infekcyjnych i zawiera niezbędne informacje dotyczące diagnostyki oraz leczenia w postaci prostych algorytmów, skal diagnostycznych, krótkiej informacji o dawkach leków czy wytycznych towarzystw naukowych.
Przedmiot zamówienia
Dobór partnerów na rynku docelowym - Niemcy. Partnerzy spośród których ma zostać dokonana selekcja to zarówno firmy farmaceutyczne, jak i stowarzyszenia lekarzy i pielęgniarek oraz Key Opinion Leaderów (tj. specjalistów i autorytety w danej dziedzinie medycyny).
W ramach niniejszego zamówienia dokonana ma zostać selekcja 10 potencjalnych partnerów.
Ze względu na różny charakter interesariuszy objętych zamówieniem, wśród których znajdą się zarówno osoby fizyczne, jak i stowarzyszenia oraz przedsiębiorstwa, Zamawiający nie przedstawia zamkniętego katalogu działań jakie należy wykonać z celu uzasadnienia wyboru (selekcji) potencjalnego partnera, jednakże w miarę możliwości należy użyć poniższych przykładowych kategorii:
Dla osób fizycznych (głownie Key Opinion Leaderzy):
• Weryfikacja zatrudnienia (jeżeli znane) i powiazań z jednostkami naukowymi/badawczymi (w przypadku lekarzy),
• ogólna analiza publikacji naukowych (jeżeli występują), obejmująca ich tematykę, nie treść
• weryfikacja powiazań z firmami z branży farmaceutycznej (wcześniejsze kontrakty, udział w sponsorowanych seminariach, wykładach itp. – o ile dane są dostępne)
• weryfikacja powiązań ze stowarzyszeniami branżowymi (których są członkami lub z którymi współpracują)
Dla stowarzyszeń:
• Liczba członków (jeżeli znana)
• Źródła finansowania
• Podstawowe zadania i aspekty aktywności (np. jakie kampanie organizuje, jakim wydarzeniom partneruje, jakie konferencje lub szkolenia organizuje itp.)
• Powiązania z Key Opinion Liderami (np. kto z członków stowarzyszenia jest KOLem, jaki KOL uczestniczy w sympozjach, konferencjach organizowanych przez stowarzyszenia itp.)
Dla przedsiębiorstw:
• Dane finansowe (przychody, obroty, zatrudnienie - jeżeli dostępne publicznie; dopuszczalne jest pominięcie tych danych w przypadku osób fizycznych prowadzących działalność gospodarczą, spółek zagranicznych z siedzibami w krajach które nie wymagają publikacji takich danych oraz spółek holdingowych zarejestrowanych w jurysdykcjach niewymagających upubliczniania takich danych)
• Informacje o najważniejszych produktach, kontrahentach, sektorach rynku na których przedsiębiorstwo radzi sobie najlepiej lub najgorzej (tj. osiąga największą część swoich przychodów z tego sektora rynku lub ma wysoki udział w rynku) itp. (o ile takie dane są dostępne)
• Informacje dotyczące aktywności na rynku w tym obejmujące np. informacje o przyznanych dofinansowaniach z UE lub innych źródeł i rodzaju projektów które zostały dofinansowane, wywiady prasowe osób decyzyjnych wskazujące na dalsze planowane kierunki rozwoju przedsiębiorstwa, informacje o toczących się i zakończonych procesach sądowych i ich wyniku, w przypadku gdy zakres sporu może być istotny dla działalności przedsiębiorstwa)
• Informacja i powiązania z Key Opinion Leaderami i stowarzyszeniami branżowymi w tym o zakresie i historii współpracy, wspólnych inicjatywach itp.
Powyższe stanowi przykład informacji, których pozyskaniem Zamawiający jest zainteresowany. W przypadku gdy część z tych informacji nie jest dostępna, a dostępne są inne informacje, które uzasadniają wartościowość współpracy z danym partnerem, Zamawiający przyjmie takie informacje jako poprawne.
Celem Zamawiającego jest dobór odpowiednich partnerów i od Wykonawcy oczekujemy wykonania selekcji i odpowiedniego uzasadnienia, dlaczego wybrani partnerzy są dla Zamawiającego najlepsi.
W związku z tym jesteśmy w stanie zaakceptować inną dokumentację niż wskazana w punktach powyżej, jeżeli będzie ona wystarczającym potwierdzeniem tego faktu.
UWAGA: Ze względu na limit znaków w tym polu zasady obioru prac opisano w polu "Dodatkowe warunki" niniejszego zapytania.
Kod CPV
79411100-9
Nazwa kodu CPV
Usługi doradcze w zakresie rozwoju działalności gospodarczej
Harmonogram realizacji zamówienia
Harmonogram realizacji zamówienia:
Wybór wykonawcy 7 maja 2019
Podpisanie umowy – niezwłocznie po wyborze wykonawcy.
Realizacja: od podpisania umowy do 30 czerwca 2019
Załączniki
Pytania i wyjaśnienia
Brak pytań i wyjaśnień
Dodatkowe warunki
WARUNKI/ZASADY OBIORU PRAC:
Wynikiem usługi musi być raport w języku polskim przekazany Zamawiającemu w formie pliku Word/OpenDocument oraz PDF (w wersji niezabezpieczonej przed kopiowaniem i wydrukiem).
UWAGA: Dokumenty źródłowe załączone do raportu np. sprawozdania finansowe, wywiady prasowe kluczowego personelu itp. nie muszą być tłumaczone na język polski o ile wersja oryginalna załączona do raportu jest w języku angielskim lub niemieckim. Sam raport w części napisanej przez Wykonawcę musi być przygotowany w języku polskim.
Zamawiający nie wymaga potwierdzenia nawiązania kontaktów i doprowadzenia do negocjacji w formie pisemnej – Wykonawca może dokonać takich kontaktów telefonicznie lub w dowolnie wybrany sposób.
W wyjątkowych przypadkach gdy Wykonawca uzna, że jego pośrednictwo w nawiązywaniu kontaktu jest niewskazane i kontakt powinien być zainicjowany bezpośrednio przez Zabawiającego, jest do dopuszczalne, pod warunkiem, że zostanie jasno wskazane w raporcie. Dotyczy to sytuacji gdy np. kontakt z osobą na wysokim stanowisku u potencjalnego partnera powinien być ze względów dyplomatycznych zainicjowany bezpośrednio przez osobę na podobnym stanowisku po stronie Zamawiającego. W takiej sytuacji część usługi określona w nazwie zamówienia jako „nawiązanie kontaktów oraz doprowadzanie do negocjacji” będzie uznana za wykonaną.
Zamawiający nie sprzeciwia się co do zasady wykorzystywania informacji powszechnie dostępnych – raportów, artykułów prasowych itp. jednak za niedopuszczalne uznaje się przedstawienie nieprzetworzonych lub w nieznacznym stopniu zmienionych danych dostępnych np. na stronie www potencjalnego partnera.
Informacje pochodzące bezpośrednio od potencjalnego partnera (z wyjątkiem danych znajdujących się w rejestrach) powinny być zweryfikowane i potwierdzone w innych źródłach.
Po przekazaniu wyników prac Zmawiający i Wykonawca podpiszą protokół zdawczo-odbiorczy z zastrzeżeniem sytuacji opisanej poniżej.
Zamawiający zastrzega sobie prawo do nieprzyjęcia wyników prac, w przypadku gdyby przedstawione informacje były pobieżne i nie uzasadniały, dlaczego współpraca z potencjalnym partnerem miałaby stanowić wartość dla Zamawiającego.
W takiej sytuacji Zamawiający odmówi podpisania protokołu odbioru dokonania płatności, a wykonawca będzie mógł dochodzić wynagrodzenia na drodze sądowej.
W przypadku zgłoszenia przez Zamawiającego zastrzeżeń, wykonawca otrzyma termin na ich usunięcie lub złożenie wyjaśnień (14 dni). W przypadku braku usunięcia zastrzeżeń lub przedstawienia niewystarczających wyjaśnień Zamawiający odmówi przyjęcia wyników prac.
Jednocześnie w przypadku podpisania przez Zamawiającego protokołu odbioru, Wykonawca nie będzie ponosił odpowiedzialności, nawet w przypadku gdyby instytucja odpowiedzialna za weryfikację dokumentacji (PARP) uznała ją za niewystarczającą.
Inne istotne informacje dotyczące postępowania:
• W przypadku niezrealizowania przedmiotu zamówienia w terminie Wykonawca zapłaci karę umowną w wysokości 100% ofertowanej kwoty.
• Niniejsze postępowanie jest prowadzone zgodnie z zasadą konkurencyjności. Do zamówienia nie mają zastosowania przepisy Ustawy Prawo Zamówień Publicznych.
• Kod CPV odpowiadający przedmiotowi zamówienia to „79411100-9 Usługi doradcze w zakresie rozwoju działalności gospodarczej”.
• Zamawiający zastrzega sobie prawo do unieważnienia niniejszego zapytania bez podania przyczyn.
• Zamawiający nie dopuszcza składania ofert częściowych ani wariantowych.
• Oferent może złożyć tylko jedną ofertę.
• Zamawiający nie przewiduje zamówień uzupełniających.
• Szacunkowa wartość zamówienia przekracza 50 tys. PLN.
• Wymagany termin ważności oferty – co najmniej do 16 maja 2019. Wymagane jest aby przez okres ważności oferty cena nie ulegała zmianie i była zgodna z ceną przedstawioną w ofercie.
• Niniejsze zapytanie umieszczono na stronie zamawiającego www.get3clicks.com, oraz https://bazakonkurencyjnosci.funduszeeuropejskie.gov.pl/.
• Więcej informacji o profilu działalności firmy 3Clicks Sp. z o. o. można uzyskać na stronie www.get3clicks.com.
• Do niniejszego zapytania dołączono formularz oferty, z którego należy obowiązkowo skorzystać.
Warunki zmiany umowy
• Zamawiający przewiduje możliwość zmiany umowy zawartej z wykonawcą wybranym w wyniku niniejszego postępowania, w przypadku gdy nastąpi zmiana powszechnie obowiązujących przepisów prawa w zakresie mającym wpływ na realizację przedmiotu umowy.
• Zamawiający przewiduje możliwość zmiany umowy w przypadku zaistnienia czynników zewnętrznych niezależnych od Zamawiającego, takich jak: siła wyższa, nieprzewidziane warunki pogodowe itd.
Lista dokumentów/oświadczeń wymaganych od Wykonawcy
Wymagane złożenia oferty na formularzu ofertowym załączonym do niniejszego zapytania.
Kryteria oceny i opis sposobu przyznawania punktacji
Kryteria formalne:
• Oferta złożona w terminie przewidzianym w zapytaniu
• Oferta podpisana i opieczętowana
• Oferta jasno identyfikująca oferenta i czytelna
• Oferta kompletna złożona na formularzu ofertowym załączonym do niniejszego zapytania.
• Oferta tożsama z opisem zamówienia umieszczonym w zapytaniu ofertowym
• Cena wyrażona w PLN
Oferty niespełniające powyższych kryteriów zostaną odrzucone z przyczyn formalnych, pozostałe oferty będą podlegać ocenie wg kryteriów opisanych poniżej.
Kryteria dopuszczające:
• Spełnienie wymogów dotyczących braku powiązań z Zamawiającym (na podstawie oświadczenia Oferenta),
Kryteria merytoryczne:
• Cena netto 100%.
Cena netto powinna zawierać wszystkie opłaty przewidziane przez oferenta.
Sposób przyznawania punktów – najtańsza oferta otrzymuje 100 pkt a kolejna oferta otrzymuje o tyle mniej punktów o ile procent jest droższa od najtańszej. Oferta droższa o 100% lub więcej od najtańszej otrzyma 0 pkt.
Przykład: Najtańsza oferta 100PLN = 100 pkt. Kolejna oferta 150 PLN = 50 pkt, trzecia oferta 200 PLN = 0 pkt
Wybrana zostanie oferta która zdobyła największą ilość punktów. Punkty będą zaokrąglane zgodnie z zasadami matematyki do drugiego miejsca po przecinku.
W przypadku gdy dwie oferty zdobędą identyczną ilość punktów, wybrana zostanie oferta, która została złożona wcześniej.
Wykluczenia
Z ubiegania się o zamówienie wykluczeni są oferenci powiązani osobowo lub kapitałowo z Zamawiającym.
Przez powiązania kapitałowe lub osobowe rozumie się wzajemne powiązania między Zamawiającym, a Wykonawcą, polegające na:
• uczestniczeniu w spółce jako wspólnik spółki cywilnej lub spółki osobowej;
• posiadaniu udziałów lub co najmniej 5 % akcji;
• pełnieniu funkcji członka organu nadzorczego lub zarządzającego, prokurenta, pełnomocnika;
• pozostawaniu w takim stosunku prawnym lub faktycznym, który może budzić uzasadnione wątpliwości, co do bezstronności w wyborze Wykonawcy, w szczególności pozostawanie w związku małżeńskim, w stosunku pokrewieństwa lub powinowactwa w linii prostej, pokrewieństwa lub powinowactwa w linii bocznej do drugiego stopnia lub w stosunku przysposobienia, opieki lub kurateli.
Nazwa
3CLICKS SPÓŁKA Z OGRANICZONĄ ODPOWIEDZIALNOŚCIĄ
Adres
20-601 Lublin
lubelskie
, Lublin
Numer telefonu
+48 512604606
NIP
5213710426
Tytuł projektu
Rozwój firmy 3Clicks przez wejście na rynek niemiecki.
Numer projektu
POPW.01.02.00-06-0017/18-00
Rozstrzygnięte
Nazwa i adres, data wpłynięcia oferty oraz jej cena
Leverage Consulting Marcin Bosakirski, ul. Zagójska 14/38, 04-101 Warszawa, oferta na kwotę 33000,00 PLN netto wpłynęła 6 maja 2019.