Strona główna
Logo unii europejskiej

Przedmiot zapytania obejmuje dostawę tokarki.

Data publikacji: 02.05.2019

Informacje o ogłoszeniu

Termin składania ofert

do dnia 13-05-2019

Numer ogłoszenia

1182099

Status ogłoszenia

Zakończone

Miejsce i sposób składania ofert

Ofertę należy w co najmniej jeden z poniższych sposobów:
a) przesłać w wersji elektronicznej (pdf) na adres:
r.wojtynek@zetkama.com.pl

b) złożyć osobiście w siedzibie Zamawiającego:
Pan Robert Wojtynek
Dyrektor ds. Badań i Rozwoju
Zetkama R&D Sp. z o. o.
Ścinawka Średnia 57-410
ul. 3 Maja 12

c) przesłać pocztą na adres:
Zetkama R&D Sp. z o. o.
Ścinawka Średnia 57-410
ul. 3 Maja 12

z dopiskiem: „Oferta do Zapytania nr 1”

Adres e-mail, na który należy wysłać ofertę

r.wojtynek@zetkama.com.pl

Osoba do kontaktu w sprawie ogłoszenia

Pan Robert Wojtynek - Dyrektor ds. Badań i Rozwoju

Nr telefonu osoby upoważnionej do kontaktu w sprawie ogłoszenia

Tel. stacjonarny 32 368 00 36 Tel. komórkowy 604 451 533

Skrócony opis przedmiotu zamówienia

Przedmiot zapytania obejmuje dostawę tokarki, według specyfikacji podanej poniżej.

Kategoria ogłoszenia

Dostawy

Podkategoria ogłoszenia

Dostawy inne

Miejsce realizacji zamówienia

Województwo: śląskie Powiat: Sosnowiec Miejscowość: Sosnowiec

Opis przedmiotu zamówienia

Cel zamówienia

Celem zamówienia jest wyłonienie dostawcy tokarki w ramach projektu „Utworzenia nowego centrum badawczo-rozwojowego konstrukcji zaworów bezpieczeństwa przy firmie Zetkama R&D sp. z o.o.”

Przedmiot zamówienia

Tokarka o następujących parametrach technicznych:

1. Wszystkie prowadnice wykonane jako prowadnice ślizgowe.

2. Liczba gniazd narzędziowych: co najmniej 12.

3. Sterowanie FANUC 0i- TF lub równoważne.

4. Szybkie przejazdy min. 20 m/min w osi X/Z.

5. Waga maszyny min. 3000 kg.

6. Przelot nad łożem min. 400 mm.

7. Maksymalna średnica toczenia min. 320 mm.

8. Maksymalna długość toczenia min. 600 mm.

9. Uchwyt hydrauliczny 3 szczękowy 10”.

10. Transporter wiórów.

11. Konik, programowalny wysuw pinoli.

12. Max. średnica materiału we wrzecionie minimum fi65.

13. Wyjmowana dotykowa sonda do pomiaru narzędzi (możliwość montażu po zdjęciu uchwytu np. tarczy zabierakowej o średnicy przelotu nad łożem).

Kod CPV

42621000-5

Nazwa kodu CPV

Tokarki

Dodatkowe przedmioty zamówienia

Brak

Harmonogram realizacji zamówienia

Termin realizacji dostawy: 30.11.2019 r.

Załączniki

Pytania i wyjaśnienia

Brak pytań i wyjaśnień

Uprawnienia do wykonywania określonej działalności lub czynności

Nie dotyczy.

Wiedza i doświadczenie

W okresie ostatnich 3 lat do dnia ogłoszenia zapytania dostawa minimum 2 tokarek o wartości minimum 250 tys. zł netto potwierdzona referencjami od klientów.

Potencjał techniczny

Nie dotyczy.

Osoby zdolne do wykonania zamówienia

Nie dotyczy.

Sytuacja ekonomiczna i finansowa

Nie dotyczy.

Dodatkowe warunki

Dodatkowe wymagania, które zostaną ujęte w umowie z Dostawcą:

1. Minimalny okres gwarancji na przedmiot zamówienia wynosi: 12 miesięcy, na oprogramowanie 24 miesiące (od podpisania końcowego protokołu odbioru).

2. W okresie trwania gwarancji na przedmiot zamówienia Dostawca (Oferent, który wygrał postępowanie o udzielenie zamówienia) zapewni naprawy gwarancyjne, usuwanie awarii, wad oraz przeglądy przedmiotu umowy w miejscu jego użytkowania, a za zgodą Zamawiającego w innym miejscu, na koszt Dostawcy.

3. Czas naprawy przedmiotu zamówienia dla części dostępnych do 48 godzin może wynosić maksymalnie 3 dni robocze, natomiast dla pozostałych części 7 dni roboczych. W przypadkach skomplikowanych awarii Dostawca ustali wspólnie z Zamawiającym termin ich usunięcia.

4. W przypadku stwierdzenia wad w wykonanym przedmiocie umowy Dostawca musi dostarczyć i zainstalować u Zamawiającego naprawiony lub fabrycznie nowy sprzęt w terminie do 21 dni roboczych od daty zgłoszenia.

5. W przypadku gdy czas naprawy w okresie gwarancyjnym przekroczy 21 dni od zgłoszenia usterki lub usterki będą występować w sposób ciągły (duża usterkowość powodująca nieplanowane przestoje) utrudniający realizację prac Zamawiającego, Zamawiający może skorzystać z prawa rękojmi lub wystąpić o zwrot kosztu zakupu przedmiotu dostawy w pełnej wysokości.

6. Przedmiot zamówienia musi być oznakowany w taki sposób, aby możliwa była identyfikacja zarówno urządzenia, jak i producenta.

7. Wszystkie dostarczone komponenty muszą być kompatybilne z przedmiotem zamówienia.

8. Dostarczone urządzenie musi być fabrycznie nowe, nieużywane, wolne od wad prawnych i fizycznych, nadające się do użytku zgodnie z przeznaczeniem, wyprodukowane nie wcześniej niż na 12 miesięcy przed jego dostarczeniem.

9. Dostawca musi dołączyć do przedmiotu zamówienia dokumentację w języku polskim obejmującą:
- szczegółową specyfikację techniczną,
- instrukcję obsługi i konserwacji,
- deklaracja CE (dopuszczalny język angielski),
- wykaz części zamiennych,
w postaci papierowej – 2 komplety.

10. Dostawa i uruchomienie w zakładzie Zamawiającego na koszt oraz ryzyko Oferenta.

11. Zasady płatność: 30% w ciągu 14 dni od podpisania umowy, 50% do 7 dni po dostawie, 20% po podpisaniu protokołu odbioru bez zastrzeżeń.

12. Zabrania się stosowania w przedmiocie dostawy materiałów zawierających azbest, PCB (polichlorowane bifenyle), związki chlorowęglowodorowe, fluorochlorowęglowodory, kadm, rtęć oraz substancje wykazane w załączniku XIV do rozporządzenia EU REACH aktualnym na dzień ogłoszenia zapytania ofertowego. W przypadku stwierdzenia w przedmiocie dostawy niezgodności w zakresie polityki ochrony środowiska (niezależnie od czasu tego stwierdzenia) Zamawiający uzna to za naruszenie zasad postępowania ofertowego i wystąpi o zwrot kosztów zakupu całości przedmiotu dostawy.

13. Zamawiający wymaga dostarczenia wraz z tokarką protokołu z badań dokładności geometrycznej wykonanego w zakładzie Dostawcy lub Zamawiającego.

14. Przedmiot zamówienia musi spełniać wymagania wynikające z przepisów bezpieczeństwa i higieny pracy obowiązujące na terenie RP oraz wymagania określone w Dyrektywach Nowego Podejścia. Przedmiot dostawy musi posiadać Deklarację Zgodności WE.

Warunki zmiany umowy

Zamawiający przewiduje możliwość dokonania zmian postanowień zawartej umowy w stosunku do treści oferty, na podstawie której dokonano wyboru Dostawcy, w następującym zakresie i z powodu:

a) działania siły wyższej, za które uważa się zdarzenie o charakterze nadzwyczajnym, występujące po zawarciu umowy, a których strony nie były w stanie przewidzieć w momencie zawarcia umowy i który zaistnienie lub skutki uniemożliwiają wykonanie przedmiotu umowy w terminie,

b) zmiany regulacji prawnych wprowadzonych po dniu podpisania umowy,

c) zmiany wartości umowy tj. zwiększenia bądź zmniejszenia stawek podatku od towarów i usług, dotyczących przedmiotu zamówienia w wyniku zmian ustawy z dnia 11 marca 2004 roku o podatku od towarów i usług, które wejdą w życie po dniu zawarcia umowy, a przed wykonaniem przez Dostawcę przedmiotu zamówienia,

d) przyczyn niezawinionych przez żadną ze stron, wykonanie umowy w terminie w niej przewidzianym nie jest możliwe,

e) zmiany harmonogramu realizacji umowy wynikającej z postanowień podpisanej Umowy o dofinansowanie Zamawiającego z Instytucją Organizującą Konkurs, jeżeli umowa ta zostanie podpisana po udzieleniu zamówienia,

f) zmiany harmonogramu realizacji umowy wynikającej z postanowień planowanej do podpisania Umowy o dofinansowanie Zamawiającego z Instytucją Organizującą Konkurs, jeżeli umowa ta zostanie podpisana po udzieleniu zamówienia,

g) otrzymania decyzji Instytucji Organizującej Konkurs zawierającej zmiany zakresu zadań, terminów realizacji czy też ustalającej dodatkowe postanowienia, do których Zamawiający zostanie zobowiązany, a mających wpływ na przedmiot zamówienia.
Zmiana istotnych postanowień umowy w stosunku do treści oferty jest dopuszczalna, gdy jest ona korzystna dla Zamawiającego i nie była możliwa do przewidzenia na etapie podpisywania umowy w szczególności, gdy nastąpi zmiana powszechnie obowiązujących przepisów prawa w zakresie mającym wpływ na realizację przedmiotu umowy i/lub wynikają rozbieżności lub niejasności w umowie, których nie można usunąć w inny sposób, a zmiana będzie uniemożliwiać usunięcie rozbieżności i doprecyzowanie Umowy, w celu jednoznacznej interpretacji jej postanowień przez strony.

Zmiany, o których mowa powyżej mogą zostać wprowadzone w życie po odpowiednich negocjacjach Dostawcy z Zamawiającym i akceptacji ustaleń przez obie strony umowy.

Wszelkie zmiany i uzupełnienia muszą być zawarte w formie pisemnego aneksu do umowy pod rygorem nieważności.

Lista dokumentów/oświadczeń wymaganych od Wykonawcy

I. Oferta w części formalnej powinna zawierać:

1. Dane Oferenta – nazwa, adres, numer KRS, NIP, REGON.

2. Dane osób do kontaktu w imieniu Oferenta.

3. Potwierdzenie, że Oferent zapoznał się, spełnia i akceptuje warunki określone w niniejszej Specyfikacji Istotnych Warunków Zamówienia.

4. Listę referencyjną zrealizowanych projektów.

II. Oferta w części technicznej powinna zawierać:

1. Szczegółowy opis techniczny przedmiotu zamówienia i sposób realizacji umożliwiający ocenę stopnia zgodności oferowanego zakresu ze szczegółowymi wymaganiami zawartymi w zapytaniu.

III. Oferta handlowa powinna zawierać:

1. Stałą ryczałtową cenę netto w PLN za wykonanie całości prac objętych przedmiotem zapytania.

2. Kompletna oferta Oferenta powinna być podpisana przez osoby uprawnione do reprezentacji Oferenta.

3. Termin ważności oferty – min. 90 dni od dnia jej złożenia Zamawiającemu.

Zamówienia uzupełniające

Zamawiający nie przewiduje możliwości udzielenia zamówień uzupełniających.

Ocena oferty

Kryteria oceny i opis sposobu przyznawania punktacji

Zamawiający udzieli zamówienia Dostawcy, którego oferta odpowiada wszystkim wymaganiom i spełnia wszystkie warunki określone w załącznikach do niniejszego Zapytania Ofertowego.

Przy wyborze najkorzystniejszej oferty Zamawiający będzie się kierował następującymi kryteriami i wagami wyrażonymi w procentach (maksymalnie 100% - 100 pkt.):

1. Całkowita cena netto za całość przedmiotu zamówienia – 50% (max 50 pkt.)

Sposób obliczania wartości punktowej kryterium ceny:
Wartość punktowa wyliczana będzie według wzoru:
(C min : C n) x 50 pkt.
gdzie:
C min - najniższa cena ogółem netto spośród ofert nieodrzuconych
C n - cena ogółem netto ocenianej ofercie

2. Parametry techniczne - 40 % (maks. 40 pkt.):

Za spełnienie każdego z poniższych warunków technicznych Oferent
otrzyma wskazaną ilość punktów:
a. Szybkie przejazdy min. 30 m/min – 10 pkt.
b. Waga obrabiarki:
- waga powyżej 3500 kg - 5 pkt.
- waga równa lub powyżej 4000 kg - 10 pkt.
c. Dotykowa sonda do pomiaru narzędzi - 10 pkt.
d. Przelot nad łożem min. 500 mm – 10 pkt.

3. Czas reakcji serwisowej – 10% (maks. 10 pkt.):

Punktacja w ramach kryterium będzie przydzielana w następujący sposób:
- maksymalny czas reakcji od zgłoszenia awarii do 24 h – 10 pkt.

Wykluczenia

W celu uniknięcia konfliktu interesów zamówienie publiczne nie będzie udzielone podmiotom powiązanym z Zamawiającym osobowo lub kapitałowo. Przez powiązania kapitałowe lub osobowe rozumie się wzajemne powiązania między Zamawiającym lub osobami upoważnionymi do zaciągania zobowiązań w imieniu Zamawiającego lub osobami wykonującymi w imieniu Zamawiającego czynności związane z przygotowaniem i przeprowadzeniem procedury wyboru oferenta, polegające w szczególności na:
a) uczestniczeniu w spółce jako wspólnik spółki cywilnej lub osobowej,
b) posiadaniu co najmniej 10 % udziałów lub akcji,
c) pełnieniu funkcji członka organu nadzorczego lub zarządzającego, prokurenta, pełnomocnika,
d) pozostawaniu w związku małżeńskim, w stosunku pokrewieństwa lub powinowactwa w linii prostej, pokrewieństwa drugiego stopnia lub powinowactwa drugiego stopnia w linii bocznej lub w stosunku przysposobienia, opieki lub kurateli.

Zamawiający - Beneficjent

Nazwa

ZETKAMA R & D SPÓŁKA Z OGRANICZONĄ ODPOWIEDZIALNOŚCIĄ

Adres

3 Maja 12

57-410 Ścinawka Średnia

dolnośląskie , kłodzki

Numer telefonu

74 865 21 56

Fax

74 865 21 01

NIP

5252489569

Tytuł projektu

Utworzenie nowego centrum badawczo-rozwojowego konstrukcji zaworów bezpieczeństwa przy firmie Zetkama R&D sp. z o.o.

Numer projektu

POIR.02.01.00-00-0037/18-00

Inne źródła finansowania

-

Informacja o wybranym wykonawcy

Rozstrzygnięte

Nazwa i adres, data wpłynięcia oferty oraz jej cena

NTM Sp. z o.o.
ul. Robotnicza 2; 44-100 Gliwice
NIP: 6312261558

Data wpłynięcia oferty: 09.05.2019
Cena: 294 180,50 PLN netto
Liczba wyświetleń: 539