Termin składania ofert
Numer ogłoszenia
Status ogłoszenia
Zakończone
Miejsce i sposób składania ofert
Ofertę należy w co najmniej jeden z poniższych sposobów:
a) przesłać w wersji elektronicznej (pdf) na adres:
r.wojtynek@zetkama.com.pl
b) złożyć osobiście w siedzibie Zamawiającego:
Pan Robert Wojtynek
Dyrektor ds. Badań i Rozwoju
Zetkama R&D Sp. z o. o.
Ścinawka Średnia 57-410
ul. 3 Maja 12
c) przesłać pocztą na adres:
Zetkama R&D Sp. z o. o.
Ścinawka Średnia 57-410
ul. 3 Maja 12
z dopiskiem: „Oferta do Zapytania nr 1”
Adres e-mail, na który należy wysłać ofertę
r.wojtynek@zetkama.com.pl
Osoba do kontaktu w sprawie ogłoszenia
Pan Robert Wojtynek - Dyrektor ds. Badań i Rozwoju
Nr telefonu osoby upoważnionej do kontaktu w sprawie ogłoszenia
Tel. stacjonarny 32 368 00 36 Tel. komórkowy 604 451 533
Skrócony opis przedmiotu zamówienia
Przedmiot zapytania obejmuje dostawę frezarki, według specyfikacji podanej poniżej.
Kategoria ogłoszenia
Dostawy
Podkategoria ogłoszenia
Dostawy inne
Miejsce realizacji zamówienia
Województwo:
śląskie
Powiat:
Sosnowiec
Miejscowość:
Sosnowiec
Cel zamówienia
Celem zamówienia jest wyłonienie dostawcy frezarki w ramach projektu „Utworzenia nowego centrum badawczo-rozwojowego konstrukcji zaworów bezpieczeństwa przy firmie Zetkama R&D sp. z o.o.”
Przedmiot zamówienia
Frezarka o następujących parametrach technicznych:
1. Wymiary stołu roboczego X / Y = min. 1300 mm / 560 mm.
2. Minimalne parametry obróbcze wrzeciona:
- moc wrzecion: min 15 kW ( praca chwilowa)
- obroty wrzeciona: min 8000 obr/min.
3. Magazyn narzędziowy na min. 30 narzędzi.
4. Czas zmiany pozycji:
- narzędzie do narzędzia nie więcej niż 1,2 s
- wiór do wióra nie więcej niż 3,2 s.
5. Automatyczne smarowanie prowadnic smarem stałym.
6. Przejazd szybki osi X / Y min. 26 m/min.
7. Waga obrabiarki min. 5000 kg.
8. Podzielnica z konikiem jako 4 oś:
- minimalna wysokość osi podzielnicy i osi konika nad stołem ≥ 150 mm.
9. Monitoring narzędzi.
10. Sterowanie Fanuc OiMF lub równoważne.
11. Graficzne wsparcie programowanie.
12. Komplet sond optycznych narzędzie + detal.
13. Transporter wiórów zawiasowy.
14. Chłodzenie przez wrzeciono min. 20 bar.
Kod CPV
42623000-9
Nazwa kodu CPV
Frezarki
Dodatkowe przedmioty zamówienia
Brak
Harmonogram realizacji zamówienia
Termin realizacji dostawy: 30.11.2019 r.
Załączniki
Pytania i wyjaśnienia
Brak pytań i wyjaśnień
Uprawnienia do wykonywania określonej działalności lub czynności
Nie dotyczy.
Wiedza i doświadczenie
W okresie ostatnich 3 lat do dnia ogłoszenia zapytania dostawa minimum 2 frezarek o wartości minimum 250 tys. zł netto potwierdzona referencjami od klientów.
Potencjał techniczny
Nie dotyczy.
Osoby zdolne do wykonania zamówienia
Nie dotyczy.
Sytuacja ekonomiczna i finansowa
Nie dotyczy.
Dodatkowe warunki
Dodatkowe wymagania, które zostaną ujęte w umowie z Dostawcą:
1. Minimalny okres gwarancji na przedmiot zamówienia wynosi: 12 miesięcy, na oprogramowanie 24 miesiące (od podpisania końcowego protokołu odbioru).
2. W okresie trwania gwarancji na przedmiot zamówienia Dostawca (Oferent, który wygrał postępowanie o udzielenie zamówienia) zapewni naprawy gwarancyjne, usuwanie awarii, wad oraz przeglądy przedmiotu umowy w miejscu jego użytkowania, a za zgodą Zamawiającego w innym miejscu, na koszt Dostawcy.
3. Czas naprawy przedmiotu zamówienia dla części dostępnych do 48 godzin może wynosić maksymalnie 3 dni robocze, natomiast dla pozostałych części 7 dni roboczych. W przypadkach skomplikowanych awarii Dostawca ustali wspólnie z Zamawiającym termin ich usunięcia.
4. W przypadku stwierdzenia wad w wykonanym przedmiocie umowy Dostawca musi dostarczyć i zainstalować u Zamawiającego naprawiony lub fabrycznie nowy sprzęt w terminie do 21 dni roboczych od daty zgłoszenia.
5. W przypadku gdy czas naprawy w okresie gwarancyjnym przekroczy 21 dni od zgłoszenia usterki lub usterki będą występować w sposób ciągły (duża usterkowość powodująca nieplanowane przestoje) utrudniający realizację prac Zamawiającego, Zamawiający może skorzystać z prawa rękojmi lub wystąpić o zwrot kosztu zakupu przedmiotu dostawy w pełnej wysokości.
6. Przedmiot zamówienia musi być oznakowany w taki sposób, aby możliwa była identyfikacja zarówno urządzenia, jak i producenta.
7. Wszystkie dostarczone komponenty muszą być kompatybilne z przedmiotem zamówienia.
8. Dostarczone urządzenie musi być fabrycznie nowe, nieużywane, wolne od wad prawnych i fizycznych, nadające się do użytku zgodnie z przeznaczeniem, wyprodukowane nie wcześniej niż na 12 miesięcy przed jego dostarczeniem.
9. Dostawca musi dołączyć do przedmiotu zamówienia dokumentację w języku polskim obejmującą:
- szczegółową specyfikację techniczną,
- instrukcję obsługi i konserwacji,
- deklaracja CE (dopuszczalny język angielski),
- wykaz części zamiennych,
w postaci papierowej – 2 komplety.
10. Dostawa i uruchomienie w zakładzie Zamawiającego na koszt oraz ryzyko Oferenta.
11. Zasady płatność: 30% w ciągu 14 dni od podpisania umowy, 50% do 7 dni po dostawie, 20% po podpisaniu protokołu odbioru bez zastrzeżeń.
12. Zabrania się stosowania w przedmiocie dostawy materiałów zawierających azbest, PCB (polichlorowane bifenyle), związki chlorowęglowodorowe, fluorochlorowęglowodory, kadm, rtęć oraz substancje wykazane w załączniku XIV do rozporządzenia EU REACH aktualnym na dzień ogłoszenia zapytania ofertowego. W przypadku stwierdzenia w przedmiocie dostawy niezgodności w zakresie polityki ochrony środowiska (niezależnie od czasu tego stwierdzenia) Zamawiający uzna to za naruszenie zasad postępowania ofertowego i wystąpi o zwrot kosztów zakupu całości przedmiotu dostawy.
13. Zamawiający wymaga dostarczenia wraz z frezarką protokołu z badań dokładności geometrycznej wykonanego w zakładzie Dostawcy lub Zamawiającego.
14. Przedmiot zamówienia musi spełniać wymagania wynikające z przepisów bezpieczeństwa i higieny pracy obowiązujące na terenie RP oraz wymagania określone w Dyrektywach Nowego Podejścia. Przedmiot dostawy musi posiadać Deklarację Zgodności WE.
Warunki zmiany umowy
Zamawiający przewiduje możliwość dokonania zmian postanowień zawartej umowy w stosunku do treści oferty, na podstawie której dokonano wyboru Dostawcy, w następującym zakresie i z powodu:
a) działania siły wyższej, za które uważa się zdarzenie o charakterze nadzwyczajnym, występujące po zawarciu umowy, a których strony nie były w stanie przewidzieć w momencie zawarcia umowy i który zaistnienie lub skutki uniemożliwiają wykonanie przedmiotu umowy w terminie,
b) zmiany regulacji prawnych wprowadzonych po dniu podpisania umowy,
c) zmiany wartości umowy tj. zwiększenia bądź zmniejszenia stawek podatku od towarów i usług, dotyczących przedmiotu zamówienia w wyniku zmian ustawy z dnia 11 marca 2004 roku o podatku od towarów i usług, które wejdą w życie po dniu zawarcia umowy, a przed wykonaniem przez Dostawcę przedmiotu zamówienia,
d) przyczyn niezawinionych przez żadną ze stron, wykonanie umowy w terminie w niej przewidzianym nie jest możliwe,
e) zmiany harmonogramu realizacji umowy wynikającej z postanowień podpisanej Umowy o dofinansowanie Zamawiającego z Instytucją Organizującą Konkurs, jeżeli umowa ta zostanie podpisana po udzieleniu zamówienia,
f) zmiany harmonogramu realizacji umowy wynikającej z postanowień planowanej do podpisania Umowy o dofinansowanie Zamawiającego z Instytucją Organizującą Konkurs, jeżeli umowa ta zostanie podpisana po udzieleniu zamówienia,
g) otrzymania decyzji Instytucji Organizującej Konkurs zawierającej zmiany zakresu zadań, terminów realizacji czy też ustalającej dodatkowe postanowienia, do których Zamawiający zostanie zobowiązany, a mających wpływ na przedmiot zamówienia.
Zmiana istotnych postanowień umowy w stosunku do treści oferty jest dopuszczalna, gdy jest ona korzystna dla Zamawiającego i nie była możliwa do przewidzenia na etapie podpisywania umowy w szczególności, gdy nastąpi zmiana powszechnie obowiązujących przepisów prawa w zakresie mającym wpływ na realizację przedmiotu umowy i/lub wynikają rozbieżności lub niejasności w umowie, których nie można usunąć w inny sposób, a zmiana będzie uniemożliwiać usunięcie rozbieżności i doprecyzowanie Umowy, w celu jednoznacznej interpretacji jej postanowień przez strony.
Zmiany, o których mowa powyżej mogą zostać wprowadzone w życie po odpowiednich negocjacjach Dostawcy z Zamawiającym i akceptacji ustaleń przez obie strony umowy.
Wszelkie zmiany i uzupełnienia muszą być zawarte w formie pisemnego aneksu do umowy pod rygorem nieważności.
Lista dokumentów/oświadczeń wymaganych od Wykonawcy
I. Oferta w części formalnej powinna zawierać:
1. Dane Oferenta – nazwa, adres, numer KRS, NIP, REGON.
2. Dane osób do kontaktu w imieniu Oferenta.
3. Potwierdzenie, że Oferent zapoznał się, spełnia i akceptuje warunki określone w niniejszej Specyfikacji Istotnych Warunków Zamówienia.
4. Listę referencyjną zrealizowanych dostaw frezarek o wartości co najmniej 250 tys. zł netto z okresu 3 lat poprzedzających datę ogłoszenie.
II. Oferta w części technicznej powinna zawierać:
1. Szczegółowy opis techniczny przedmiotu zamówienia i sposób realizacji umożliwiający ocenę stopnia zgodności oferowanego zakresu ze szczegółowymi wymaganiami zawartymi w zapytaniu.
III. Oferta handlowa powinna zawierać:
1. Stałą ryczałtową cenę netto w PLN za wykonanie całości prac objętych przedmiotem zapytania.
2. Kompletna oferta Oferenta powinna być podpisana przez osoby uprawnione do reprezentacji Oferenta.
3. Termin ważności oferty – min. 90 dni od dnia jej złożenia Zamawiającemu.
4. Oferta, jak i załączniki do oferty, powinny być przygotowane w języku polskim.
Zamówienia uzupełniające
Zamawiający nie przewiduje możliwości udzielenia zamówień uzupełniających.
Kryteria oceny i opis sposobu przyznawania punktacji
Zamawiający udzieli zamówienia Dostawcy, którego oferta odpowiada wszystkim wymaganiom i spełnia wszystkie warunki określone w załącznikach do niniejszego Zapytania Ofertowego.
Przy wyborze najkorzystniejszej oferty Zamawiający będzie się kierował następującymi kryteriami i wagami wyrażonymi w procentach (maksymalnie 100% - 100 pkt.):
1. Całkowita cena netto za całość przedmiotu zamówienia – 50% (max 50 pkt.)
Sposób obliczania wartości punktowej kryterium ceny:
Wartość punktowa wyliczana będzie według wzoru:
(C min : C n) x 50 pkt.
gdzie:
C min - najniższa cena ogółem netto spośród ofert nieodrzuconych
C n - cena ogółem netto ocenianej ofercie
2. Parametry techniczne - 40 % (maks. 40 pkt.):
Za spełnienie każdego z poniższych warunków technicznych Oferent
otrzyma wskazaną ilość punktów:
a. Przejazd szybki osi X / Y minimum 36 m/min – 10 pkt.
b. Waga obrabiarki:
- waga powyżej 5500 kg - 5 pkt.
- waga równa lub powyżej 6000 kg - 10 pkt.
c. Podzielnica z konikiem jako 4 oś : minimalna wysokość osi podzielnicy i osi konika nad stołem ≥ 200 mm - 10 pkt.
d. Mocowanie oprawek narzędziowych typu BT 40 – 10 pkt.
3. Czas reakcji serwisowej – 10% (maks. 10 pkt.):
Punktacja w ramach kryterium będzie przydzielana w następujący sposób:
- maksymalny czas reakcji od zgłoszenia awarii do 24 h – 10 pkt.
Wykluczenia
W celu uniknięcia konfliktu interesów zamówienie publiczne nie będzie udzielone podmiotom powiązanym z Zamawiającym osobowo lub kapitałowo. Przez powiązania kapitałowe lub osobowe rozumie się wzajemne powiązania między Zamawiającym lub osobami upoważnionymi do zaciągania zobowiązań w imieniu Zamawiającego lub osobami wykonującymi w imieniu Zamawiającego czynności związane z przygotowaniem i przeprowadzeniem procedury wyboru oferenta, polegające w szczególności na:
a) uczestniczeniu w spółce jako wspólnik spółki cywilnej lub osobowej,
b) posiadaniu co najmniej 10 % udziałów lub akcji,
c) pełnieniu funkcji członka organu nadzorczego lub zarządzającego, prokurenta, pełnomocnika,
d) pozostawaniu w związku małżeńskim, w stosunku pokrewieństwa lub powinowactwa w linii prostej, pokrewieństwa drugiego stopnia lub powinowactwa drugiego stopnia w linii bocznej lub w stosunku przysposobienia, opieki lub kurateli.
Nazwa
ZETKAMA R & D SPÓŁKA Z OGRANICZONĄ ODPOWIEDZIALNOŚCIĄ
Adres
57-410 Ścinawka Średnia
dolnośląskie
, kłodzki
Numer telefonu
74 865 21 56
Fax
74 865 21 01
NIP
5252489569
Tytuł projektu
Utworzenie nowego centrum badawczo-rozwojowego konstrukcji zaworów bezpieczeństwa przy firmie Zetkama R&D sp. z o.o.
Numer projektu
POIR.02.01.00-00-0037/18-00
Inne źródła finansowania
-
Rozstrzygnięte
Nazwa i adres, data wpłynięcia oferty oraz jej cena
DEMATEC Polska Sp. z o.o.
ul. Diesla 15; Niepołomice 32-004
NIP: 676 22 30 380
Data wpłynięcia oferty: 10.05.2019
Cena: 411 331,20 PLN netto