Strona główna
Logo unii europejskiej

Zapytanie ofertowe NR 4/NP/WM/2019

Data publikacji: 25.04.2019

Informacje o ogłoszeniu

Termin składania ofert

do dnia 06-05-2019

Numer ogłoszenia

1181826

Status ogłoszenia

Anulowane

Miejsce i sposób składania ofert

1. Uprzejmie prosimy o przesłanie oferty nie później niż do dnia 6 maja 2019 r. do godziny 10:00.
O terminie złożenia oferty decyduje data wpłynięcia do Zamawiającego.
2. Oferty, które wpłyną po ww. terminie nie będą rozpatrywane.
3. Zamawiający nie ponosi odpowiedzialności za zdarzenia wynikające z niewłaściwego oznakowania koperty lub braku któregokolwiek z wymaganych dokumentów/informacji oraz za przesłanie /złożenie oferty w innym miejscu, niż wskazanie w niniejszym zapytaniu.
5. Wszystkie wymagane dokumenty muszą być złożone w oryginale lub kopii (załączniki do oferty). Każda strona dokumentu złożonego w formie kopii musi być opatrzona klauzulą: „ZA ZGODNOŚĆ Z ORYGINAŁEM” oraz datą i podpisana przez Oferenta.
6. Ofertę można wysłać tradycyjną pocztą, kurierem lub złożyć osobiście w zamkniętej kopercie z dopiskiem:
„Zapytanie ofertowe nr 4/NP/WM/2019 - Poradnictwo prawne, finansowe, społeczne” na adres: Związek Młodzieży Wiejskiej ul. Chmielna 6 lok. 6, 00-020 Warszawa .
Osobą upoważnioną ze strony Zamawiającego do kontaktów z oferentami jest:
Anna Ścibek tel. 22 826 11 68.
7. W toku badania i oceny ofert Zamawiający może żądać wyjaśnień dotyczących treści złożonych ofert.

Osoba do kontaktu w sprawie ogłoszenia

Anna Ścibek

Nr telefonu osoby upoważnionej do kontaktu w sprawie ogłoszenia

228261168

Skrócony opis przedmiotu zamówienia

Związek Młodzieży Wiejskiej w ramach procedury zapytania ofertowego zaprasza do składania ofert na realizację zamówienia dotyczącego przeprowadzenia indywidualnego poradnictwa prawnego, finansowego i społecznego w ramach projektu pt.: „NOWA PERSPEKTYWA”, który jest współfinansowany przez Unię Europejską w ramach Europejskiego Funduszu Społecznego w ramach Regionalnego Programu Operacyjnego Województwa Mazowieckiego na lata 2014 – 2020, IX Oś Priorytetowa – Wspieranie włączenia społecznego i walka z ubóstwem, Działanie 9.1 – Aktywizacja społeczno-zawodowa osób wykluczonych i przeciwdziałanie wykluczeniu społecznemu.

Kategoria ogłoszenia

Usługi

Podkategoria ogłoszenia

Usługi inne

Miejsce realizacji zamówienia

Województwo: mazowieckie Powiat:

Opis przedmiotu zamówienia

Cel zamówienia

W ramach procedury zapytania ofertowego Związek Młodzieży Wiejskiej zaprasza do składania ofert na realizację zamówienia dotyczącego przeprowadzenia indywidualnego poradnictwa prawnego ,finansowego i społecznego w ramach projektu pt.: „NOWA PERSPEKTYWA”, który jest współfinansowany przez Unię Europejską w ramach Europejskiego Funduszu Społecznego w ramach Regionalnego Programu Operacyjnego Województwa Mazowieckiego na lata 2014 – 2020, IX Oś Priorytetowa – Wspieranie włączenia społecznego i walka z ubóstwem, Działanie 9.1 – Aktywizacja społeczno-zawodowa osób wykluczonych i przeciwdziałanie wykluczeniu społecznemu.

Przedmiot zamówienia

1. Zgodnie ze wspólnym słownikiem zamówień (CPV) przedmiotem zapytania ofertowego jest 85312320-8 Usługi doradztwa, 79111000-5 Usługi w zakresie doradztwa prawnego. Realizacja usługi polega na udzieleniu konsultacji merytorycznych 20 uczestnikom projektu. Uczestnikami są osoby zagrożone wykluczeniem społecznym bądź ubóstwem zgodnie
z definicją zawartą w Wytycznych w zakresie realizacji przedsięwzięć w obszarze włączenia społecznego i zwalczania ubóstwa z wykorzystaniem środków EFS i EFRR na lata 2014-2020 zamieszkujące województwo mazowieckie. Konsultacje merytoryczne obejmują wsparcie w postaci poradnictwa prawnego, finansowego i społecznego. Liczba godzin oraz zakres wsparcia dla Uczestnika Projektu zostanie ustalony przez doradcę zawodowego na podstawie Indywidualnej Ścieżki Reintegracji. Usługa będzie realizowana w terminie i miejscu wskazanym przez doradcę zawodowego.
Ze względu na proces ciągłej rekrutacji uczestników projektu, Wykonawca będzie informowany
o miejscu i terminie konsultacji najpóźniej na 1 dzień przed terminem realizacji usługi. Termin realizacji przedmiotu zamówienia: maj 2019 r.
Przedmiot zamówienia składa się z 3 wyodrębnionych części. Zamawiający dopuszcza składanie ofert częściowych. Wykonawca może złożyć ofertę na wszystkie części, kilka lub jedną część zamówienia:
a. CZEŚĆ I: poradnictwo prawne udzielane z zakresu prawa cywilnego, rodzinnego, ubezpieczeń społecznych. Wykonawca zobowiązany jest do indywidualizacji świadczonych usług, posiadania niezbędnych kwalifikacji uprawniających do pracy na stanowisku prawnika, sprawdzania listy obecności.
b. CZĘŚĆ II: poradnictwo finansowe udzielane z zakresu usług finansowych, inwestycji, gospodarowania kapitałem pieniężnym. Wykonawca zobowiązany jest do indywidualizacji świadczonych usług, posiadania niezbędnych kwalifikacji, sprawdzania listy obecności.
c. CZĘŚĆ III: poradnictwo społeczne - zakres tematyczny wsparcia obejmuje informacje z zakresu umiejętności radzenia sobie w sytuacjach kryzysowych w miejscu pracy, budowania relacji podwładny – przełożony, zarządzania czasem, organizacji własnej pracy i skuteczności w dążeniu do celu oraz godzenia życia zawodowego i rodzinnego. Wykonawca zobowiązany jest do indywidualizacji świadczonych usług, posiadania niezbędnych kwalifikacji, sprawdzania listy obecności.
3. Zamawiający przewiduje po swojej stronie:
a. przygotowanie listy obecności,
b. prowadzenie monitoringu realizacji wsparcia.

Kod CPV

85312320-8

Nazwa kodu CPV

Usługi doradztwa

Harmonogram realizacji zamówienia

maj 2019 r.

Załączniki

Pytania i wyjaśnienia

Brak pytań i wyjaśnień

Uprawnienia do wykonywania określonej działalności lub czynności

Wykonawca powinien spełniać następujące warunki udziału w postępowaniu:
1. Posiadać niezbędne kwalifikacje do świadczenia usług z zakresu poradnictwa prawnego i/lub finansowego i/lub społecznego albo dysponować odpowiednim personelem. Oferent zobowiązany jest załączyć do oferty odpowiednie dyplomy/zaświadczenia oraz CV potwierdzające posiadane kwalifikacje.

Wiedza i doświadczenie

Wykonawca powinien spełniać następujące warunki udziału w postępowaniu:
1. Posiadać wykształcenie wyższe w rozumieniu przepisów o szkolnictwie wyższym oraz wszelkie niezbędne kwalifikacje uprawniające do podjęcia pracy w zakresie składanej oferty:
I. dla Części I – prawnik,
II. dla Części II – finansista i/lub bankier i/lub absolwent studiów ekonomicznych i/lub absolwent zarządzania i marketingu,
III. dla Części III – socjolog i/lub psycholog i/lub doradca zawodowy.
2. Posiadać co najmniej 1 rok stażu pracy.
Oferent zobowiązany jest załączyć do oferty odpowiednie dyplomy/zaświadczenia oraz CV potwierdzające posiadane kwalifikacje.

Potencjał techniczny

Wykonawca dysponuje adekwatnym do zamówienia potencjałem technicznym i osobowym, umożliwiającym przeprowadzenie wszystkich elementów zamówienia. Oferent zobowiązany jest załączyć do oferty stosowne oświadczenie.

Osoby zdolne do wykonania zamówienia

Wykonawca nie może być powiązany z Zamawiającym osobowo lub kapitałowo, przy czym przez powiązanie kapitałowe lub osobowe rozumie się:
 uczestniczenie w spółce jako wspólnik spółki cywilnej lub spółki osobowej,
 posiadanie co najmniej 10% udziałów lub akcji,
• pełnienie funkcji członka organu nadzorczego lub zarządzającego, prokurenta, pełnomocnika,
 pozostawanie w związku małżeńskim, w stosunku pokrewieństwa lub powinowactwa w linii prostej, pokrewieństwa drugiego stopnia lub powinowactwa drugiego stopnia w linii bocznej lub w stosunku przysposobienia, opieki lub kurateli.

Sytuacja ekonomiczna i finansowa

Wykonawca znajduje się w sytuacji ekonomicznej i finansowej zapewniającej wykonanie zamówienia (Zamawiający nie przewiduje płatności zaliczkowych). Oferent posiada aktualne – na czas realizacji całości zamówienia – ubezpieczenie od odpowiedzialności cywilnej w zakresie prowadzonej działalności, na kwotę nie mniejszą niż 50 tysięcy złotych. W celu spełnienia tego warunku Oferent zobowiązany jest przedłożyć wraz z ofertą opłaconą polisę OC, a w przypadku jej braku – inny dokument jednoznacznie potwierdzający fakt posiadania stosownego ubezpieczenia. Należy bezwzględnie załączyć również dowód opłacenia składki za ww. ubezpieczenie OC. W przypadku upływu terminu trwania ochrony ubezpieczeniowej w okresie realizacji zamówienia, Wykonawca zobowiązany jest przedłożyć Zamawiającemu niezwłocznie, bez wezwania Zamawiającego, dokumenty potwierdzające dalsze posiadanie ubezpieczenia, na warunkach nie gorszych niż poprzednio, przez cały okres realizacji zamówienia.

Lista dokumentów/oświadczeń wymaganych od Wykonawcy

Kompletna oferta musi zawierać :
1. Wypełniony i podpisany Formularz ofertowy (Załącznik nr 1)
2. Podpisane oświadczenie o braku powiązań (Załącznik nr 2)
3. Potwierdzoną za zgodność z oryginałem kopię opłaconej polisy OC, a w przypadku jej braku – inny dokument jednoznacznie potwierdzający fakt posiadania stosownego ubezpieczenia, łącznie z dowodem opłacenia składki za ww. ubezpieczenie OC.
4. Dokumenty potwierdzające posiadane doświadczenie zawodowe.
5. Dokument potwierdzający kwalifikacje do świadczenia usług.
6. Oświadczenie potwierdzające dysponowanie adekwatnym do zamówienia potencjałem technicznym
i osobowym, umożliwiającym przeprowadzenie wszystkich elementów zamówienia.

Ocena oferty

Kryteria oceny i opis sposobu przyznawania punktacji

1. Oferta powinna być sporządzona czytelnie w języku polskim.
2. Kryterium wyboru oferty stanowić będzie:
Cena wyrażona w kwocie brutto, obejmująca wszystkie koszty związane z wykonaniem całego zakresu zamówienia. Zamawiający dokona oceny i porównania złożonych ofert biorąc pod uwagę cenę brutto za całość zamówienia, przyznając punktację według wzoru:

Cena brutto – 100%
wyliczana wg wzoru:
Cena oferowana brutto najtańszej oferty
Ilość punktów = ----------------------------------------------------------------------------------------- x 100 Cena ofertowa brutto ocenianej oferty
Ocena zostanie przeprowadzona na podstawie przesłanej oferty Oferenta

3. Jeżeli w niniejszym postępowaniu nie będzie można dokonać wyboru oferty najkorzystniejszej ze względu na to, iż zostały złożone oferty o takiej samej punktacji lub cena oferty najkorzystniejszej przekracza wartość środków przeznaczonych na realizację zamówienia, Zamawiający zastrzega sobie prawo negocjacji cen.
4. Zamawiający może prowadzić negocjacje z Wykonawcą, którego oferta została wybrana
5. Wykonawca jest związany ofertą do 30 dni od upływu terminu składania ofert.
6. Zamawiający niezwłocznie po wybraniu oferty albo zamknięciu postępowania bez dokonania wyboru, powiadamia oferentów o jego wyniku albo zamknięciu postępowania bez dokonania wyboru.
7. Po wyborze najkorzystniejszej oferty Zamawiający wezwie niezwłocznie wykonawcę, który złożył najkorzystniejszą ofertę do zawarcia umowy.

Wykluczenia

Wykonawca nie może być powiązany z Zamawiającym osobowo lub kapitałowo, przy czym przez powiązanie kapitałowe lub osobowe rozumie się:
 uczestniczenie w spółce jako wspólnik spółki cywilnej lub spółki osobowej,
 posiadanie co najmniej 10% udziałów lub akcji,
• pełnienie funkcji członka organu nadzorczego lub zarządzającego, prokurenta, pełnomocnika,
 pozostawanie w związku małżeńskim, w stosunku pokrewieństwa lub powinowactwa w linii prostej, pokrewieństwa drugiego stopnia lub powinowactwa drugiego stopnia w linii bocznej lub w stosunku przysposobienia, opieki lub kurateli.

Zamawiający - Beneficjent

Nazwa

ZWIĄZEK MŁODZIEŻY WIEJSKIEJ

Adres

Warszawska 6/6

00-020 Rzeszów

podkarpackie , Rzeszów

Numer telefonu

178522760

Fax

178602597

NIP

5251916874

Tytuł projektu

NOWA PERSPEKTYWA

Numer projektu

RPMA.09.01.00-14-A824/18-00
Liczba wyświetleń: 460