Strona główna
Logo unii europejskiej

Realizacja usług komplementarnych względem usług doradczych, dla wprowadzenia produktów na nowe rynki zagraniczne

Data publikacji: 20.05.2019

Informacje o ogłoszeniu

Termin składania ofert

do dnia 27-05-2019

Numer ogłoszenia

1181490

Status ogłoszenia

Zakończone

Miejsce i sposób składania ofert

Oferta musi zostać złożona na formularzu ofertowym (załącznik nr 1 do Zapytania Ofertowego). Oferta musi
zostać sporządzona w języku polskim, w sposób czytelny. Każda oferta musi zawierać nazwę i adres
Oferenta. Zamawiający wymaga, aby ofertę podpisała osoba uprawniona do reprezentowania Oferenta, przy
czym podpis musi być czytelny lub opatrzony pieczęcią imienną. Oferent powinien podać w ofercie cenę za
kompletną realizację przedmiotu zamówienia na warunkach określonych w Zapytaniu Ofertowym oraz w
rozbiciu na poszczególne części usługi (zgodnie z Formularzem Ofertowym). Oferent w ramach
przedkładanych dokumentów powinien także wykazać spełnienie wyżej określonych warunków
dopuszczających. Zaoferowana cena powinna uwzględniać wykonanie wszystkich prac i czynności w
ramach zamówienia, oraz zawierać wszelkie koszty związane z realizacją zamówienia świadczonego przez
okres i na warunkach określonych w ofercie Oferenta i Zapytaniu Ofertowym.
Zamawiający nie dopuszcza możliwości składania ofert częściowych i wariantowych.
Sposób składania ofert:
• osobiście pod adres: 9 BITS sp. z o.o. ul. Królewska 16, 00-103 Warszawa, godziny otwarcia biura: Pn –Pt:
08:00 – 16:00.
• pocztą, listem poleconym, kurierem na adres: 9 BITS Sp. z o.o. ul. Królewska 16, 00-103 Warszawa
(decyduje data wpływu oferty do Zamawiającego).
• pocztą elektroniczną na adres mailowy: biuro@9bits.pl

Adres e-mail, na który należy wysłać ofertę

biuro@9bits.pl

Osoba do kontaktu w sprawie ogłoszenia

Piotr Berliński

Nr telefonu osoby upoważnionej do kontaktu w sprawie ogłoszenia

pberlinski@9bits.pl

Skrócony opis przedmiotu zamówienia

01. Wytworzenie materiałów reklamowych i promocyjnych - 1 usługa.
Na podstawie opracowanego planu kampanii promocyjnej przygotowane zostaną:
•prezentacje wraz z grafiką – Opracowanie szablonów prezentacji dla trzech produktów wraz z grafiką,
zdjęciami, tekstem w języku dla każdego z trzech rynków (Francja, USA, Irlandia). Szablony prezentacji
przygotowane będą zgodnie z najnowszymi rozwiązaniami technologicznymi, odpowiednio dostosowane do
segmentu Klientów, do którego będzie kierowana oferta firmy, uwzględniająca rodzaj oferowanych
produktów oraz specyfikę poszczególnych rynków.
•strona internetowa dostosowana do trzech rynków zagranicznych (Francja, USA, Irlandia) wraz ze
zdjęciami, wideo i grafikami. Strona internetowa firmy będzie dostosowana do zagranicznych rynków
docelowych i produktów 9 BITS, które na tych rynkach będą oferowane. Wykonanie strony obejmować
będzie przygotowanie zarówno odpowiedniego oprogramowania, interfejsu, jak i treści (wsadu
merytorycznego) na stronę www. Wykonawca usługi przygotuje dedykowane elementy graficzne, zdjęcia,
materiały video, animacje flash itp., które zamieszczone będą na stronie.
•graficzne elementy do realizacji kampanii w mediach społecznościowych, serwisach branżowych, blogach
zagranicznych, wraz z przekazaniem pełnych praw do wykorzystania utworów i ich modyfikacji na
Zamawiającego.
Strona www będzie opracowana z uwzględnieniem:
- najnowszych trendów światowych tworzenia stron www,
- opracowania architektury strony ukierunkowanej na podnoszenie konwersji z tego kanału komunikacji
(przekazu informacji do grup docelowych, prezentacji oferty produktowej i eksportowej firmy),
- analiza koncepcji pod względem UI (userinterface) i UX (userexperience) - /UI - interfejs użytkownika –
strona powinna cechować się: intuicyjną nawigacją, przejrzystością; UX - doświadczenia użytkowników
strony - zadowolenie, emocje - pozytywny odbiór strony - firmy, oferty eksportowej; zachowanie balans i
optymalizacja UX/UI,
- opracowanie koncepcji layoutów, kolorystyki - zgodnie z CI (identyfikacją wizualizacji 9 BITS),
opracowanie koncepcji grafik, treści uzupełniających - zdjęć, video
- dobór mechanizmów wyświetlania treści, czcionek,
Wymagane jest także dobre pozycjonowanie strony www, tak by po wpisaniu w wyszukiwarkę internetową
słów kluczowych, oprócz ogłoszenia i linku sponsorowanego, adres strony firmy ukazywał się, jako jedna z
pierwszych wyszukanych pozycji. Proces będzie wspomagany przez oprogramowanie do automatyzacji
czynności.
02. Przygotowanie autorskich tekstów promocyjnych w językach obcych – 1 usługa.
W ramach usługi ma zostać przygotowanych 21 tekstów eksperckich w językach obcych (francuskim i
angielskim) na potrzeby publikacji w mediach zagranicznych.
Opracowania dotyczyć będą określonego zagadnienia – technologicznego, technicznego, programistycznego,
związanego z branżą, w której działa firma 9 BITS. Ich celem będzie promocja zarówno innowacyjnych
rozwiązań w produktach Wnioskodawcy, jak i informowanie potencjalnych klientów z branży o nowych
technologiach, środowisku programistycznym, trendach, przepisach, np. RODO. Teksty autorskie odznaczać
się będą wysokim poziomem merytorycznym, będą ukierunkowane, aby treść nie była powieleniem tez lub
opinii już funkcjonujących na rynku, ale by zakres opracowania był „odkrywczy”, tzn. oparty na
wewnętrznych analizach, testach, niezależnych opiniach itd. Od wykonawcy usługi oczekiwać się będzie
przygotowania publikacji o właściwej składni tekstu (copyrwriting) i konstrukcji przekazu, z
uwzględnieniem poprawnej składni językowej. Teksty przygotowane będą w taki sposób, aby były
atrakcyjne dla odbiorców przekazu, dostosowane pod względem językowym i stylistycznym do tematyki
opracowania, mogą zawierać dedykowane elementy graficzne. Postanie 15 tekstów w języku angielskim i 6
teksów w języku francuskim..
03. Zakup usługi tłumaczenia - 1 usługa
Zakres usługi obejmuje tłumaczenie treści na stronę internetową na języki francuski i angielski (używany
powszechnie w Irlandii, w większym stopniu niż język irlandzki). Przewiduje się, że wypracowanych
zostanie ok. 20 tekstów treści (ok. 1000 znaków/stronę), które wymagać będzie przetłumaczenia na te dwa
języki.

Kategoria ogłoszenia

Usługi

Podkategoria ogłoszenia

Usługi inne

Miejsce realizacji zamówienia

Województwo: podlaskie Powiat: Białystok Miejscowość: Białystok

Opis przedmiotu zamówienia

Cel zamówienia

Celem zamówienia jest zakup usług komplementarnych względem usług doradczych, dla wprowadzenia
produktów na nowe rynki zagraniczne – 3 usługi

Przedmiot zamówienia

Przedmiotem zamówienia są 3 usługi komplementarne:
- Wytworzenie materiałów reklamowych i promocyjnych - 1 usługa
- Przygotowanie autorskich tekstów promocyjnych w językach obcych – 1 usługa
- Zakup usługi tłumaczenia - 1 usługa

Kod CPV

79341000-6

Nazwa kodu CPV

Usługi reklamowe

Harmonogram realizacji zamówienia

Planowany termin realizacji usługi: do 14 dni od daty podpisania umowy (przez co rozumie się zakończenie usługi, potwierdzone protokołem odbioru, bez uwag).

Załączniki

Pytania i wyjaśnienia

Brak pytań i wyjaśnień

Uprawnienia do wykonywania określonej działalności lub czynności

Posiadanie uprawnień do wykonywania określonej działalności lub czynności, jeżeli przepisy prawa
nakładają obowiązek ich posiadania.

Wiedza i doświadczenie

Posiadanie niezbędnej wiedzy i doświadczenia do wykonania zamówienia lub zapewnienie podwykonawców posiadających niezbędną wiedzę i doświadczenie do wykonania zamówienia.

Potencjał techniczny

Dysponowanie odpowiednim potencjałem technicznym lub zapewnienie podwykonawców dysponujących odpowiednim potencjałem technicznym do wykonania zamówienia.

Osoby zdolne do wykonania zamówienia

Dysponowanie osobami zdolnymi do wykonania zamówienia lub zapewnienie podwykonawców
posiadających niezbędną wiedzę i doświadczenie do wykonania zamówienia.

Sytuacja ekonomiczna i finansowa

Znajdowanie się w sytuacji ekonomicznej i finansowej zapewniającej wykonanie zamówień we
wskazanych terminach.

Dodatkowe warunki

Złożenie oświadczeń na ofercie o braku występowania powiązań.

Warunki zmiany umowy

Zamawiający zastrzega sobie możliwość dokonania zmiany umowy zawartej w wyniku przeprowadzenia Zapytania Ofertowego, w następujących przypadkach:
a. wystąpienie siły wyższej, uniemożliwiającej wykonanie przedmiotu zamówienia w terminach określonych w umowie;
b. zmian powszechnie obowiązujących przepisów prawa w zakresie mającym wpływ na realizację umowy,
c. powstania rozbieżności lub niejasności w rozumieniu pojęć użytych w umowie, których nie będzie można usunąć w inny sposób, a zmiana będzie umożliwiać usunięcie rozbieżności i doprecyzowanie umowy w celu jednoznacznej interpretacji jej postanowień przez strony, przy jednoczesnym braku zmiany charakteru umowy;
d. zmiana nie będzie prowadzić do zmiany charakteru umowy, a łączna wartość zmian jest mniejsza niż 209 000 euro – w przypadku zamówień na dostawy i usługi i zarazem jest mniejsza od 10% wartości zamówienia określonej pierwotnie w umowie - w przypadku zamówień na dostawy i usługi;
e. zmiana nie prowadzi do zmiany charakteru umowy i zostały spełnione łącznie następujące warunki:
- konieczność zmiany umowy spowodowana jest okolicznościami, których zamawiający, działając z należytą starannością, nie mógł przewidzieć,
- wartość zmiany nie przekracza 50% wartości zamówienia określonej pierwotnie w umowie,
f. wykonawcę, któremu zamawiający udzielił zamówienia, ma zastąpić nowy wykonawca:
- na podstawie postanowień umownych, o których mowa w punktach wyżej
- w wyniku połączenia, podziału, przekształcenia, upadłości, restrukturyzacji lub nabycia dotychczasowego wykonawcy lub jego przedsiębiorstwa, o ile nowy wykonawca spełnia warunki udziału w postępowaniu, nie zachodzą wobec niego podstawy wykluczenia oraz nie pociąga to za sobą innych istotnych zmian umowy,
- w wyniku przejęcia przez zamawiającego zobowiązań wykonawcy względem jego podwykonawców.

Lista dokumentów/oświadczeń wymaganych od Wykonawcy

Złożenie na ofercie oświadczeń o następującej treści:
1. Wykonawca oświadcza, że zna i akceptuje warunki realizacji zamówienia określone w Zapytaniu Ofertowym oraz nie wnosi żadnych zastrzeżeń i uwag w tym zakresie.
2. Wykonawca oświadcza, że posiada uprawnienia do wykonywania określonej działalności lub czynności, jeżeli przepisy prawa nakładają obowiązek ich posiadania.
3. Wykonawca oświadcza, że znajduje się w sytuacji ekonomicznej i finansowej zapewniającej wykonanie zamówienia we wskazanym terminie.
4. Wykonawca oświadcza, że posiada niezbędną wiedzę i doświadczenie oraz dysponuje odpowiednim potencjałem technicznym i osobami zdolnymi do wykonania zamówienia lub zagwarantuje podwykonawców posiadających niezbędną wiedzę i doświadczenie oraz dysponujących odpowiednim potencjałem technicznym do wykonania zamówienia.
5. Wykonawca oświadcza, że nie jest powiązany osobowo lub kapitałowo z Zamawiającym. Przez powiązanie osobowe lub kapitałowe rozumie się wzajemne powiązania pomiędzy Zamawiającym lub osobami uprawnionymi do zaciągania zobowiązań w imieniu Zamawiającego lub osobami wykonującymi w imieniu Zamawiającego czynności związanych z przygotowaniem i przeprowadzeniem procedury wyboru Wykonawcy a Wykonawcą, polegające w szczególności na:
a) uczestniczeniu w spółce jako wspólnik spółki cywilnej lub spółki osobowej,
b) posiadaniu co najmniej 5% udziałów lub akcji,
c) pełnieniu funkcji członka organu nadzorczego lub zarządzającego, prokurenta, pełnomocnika,
d) pozostawaniu w związku małżeńskim, w stosunku pokrewieństwa lub powinowactwa w linii prostej, pokrewieństwa drugiego stopnia lub powinowactwa drugiego stopnia w linii bocznej lub w stosunku przysposobienia, opieki lub kurateli.

Ocena oferty

Kryteria oceny i opis sposobu przyznawania punktacji

a) cena netto w PLN/walucie obcej 1 - 70 % - 70 pkt.
b) Termin płatności w dniach 2 - 30 % - 30 pkt.
1 - w przypadku oferty podanej w walucie obcej do przeliczenia zostanie zastosowany średni kurs NBP z
dnia poprzedzającego sporządzenie protokołu wyboru ofert przez Zamawiającego
2 - liczony od dnia wystawienia faktury za realizację kompletnej usługi
Sposób przyznawania punktacji za spełnienie danego kryterium oceny oferty:
a) Punkty w ramach kryterium ceny netto w PLN/walucie obcej będą przyznawane wg następującej formuły:
C min
A n = ----------------- x 70% x 100
C r
C min – cena minimalna w zbiorze
C r – cena oferty rozpatrywanej
A n – ilość punktów przyznana ofercie
b) Punkty w ramach kryterium Termin płatności będą przyznawane wg następującej formuły:
Termin płatności poniżej 14 dni: 5 punktów
Termin płatności od 14 dni do 30 dni: 10 punktów
Termin płatności od 31 do 60 dni: 20 punktów
Termin płatności powyżej 60 dni: 30 punktów
Punkty z oceny kryterium a),b) zostaną zsumowane i decydować będzie ocena łączna (suma zdobytych
punktów).
Oferta na realizację zamówienia może uzyskać maksymalnie 100 pkt. Zamawiający udzieli zamówienia
Oferentowi, którego oferta uzyska największą liczbę punktów. Postępowanie może zakończyć się wyborem
tylko jednego wykonawcy.

Wykluczenia

Z możliwości realizacji zamówienia wyłączone są podmioty, które są powiązane osobowo lub kapitałowo z
Zamawiającym. Przez powiązania kapitałowe lub osobowe rozumie się wzajemne powiązanie między
Zamawiającym lub osobami upoważnionymi do zaciągania zobowiązań w imieniu Zamawiającego lub
osobami wykonującymi w imieniu Zamawiającego czynności związane z przygotowaniem i
przeprowadzeniem procedury wyboru wykonawcy a Wykonawcą, polegające w szczególności na:
a) uczestniczeniu w spółce jako wspólnik spółki cywilnej lub spółki osobowej,
b) posiadaniu co najmniej 5% udziałów lub akcji,
c) pełnieniu funkcji członka organu nadzorczego lub zarządzającego, prokurenta, pełnomocnika,
d) pozostawaniu w związku małżeńskim, w stosunku pokrewieństwa lub powinowactwa w linii prostej,
pokrewieństwa drugiego stopnia lub powinowactwa drugiego stopnia w linii bocznej lub w stosunku
przysposobienia, opieki lub kurateli.

Zamawiający - Beneficjent

Nazwa

"9 BITS" SPÓŁKA Z OGRANICZONĄ ODPOWIEDZIALNOŚCIĄ

Adres

Solec 81B/A-51

00-382 Warszawa

mazowieckie , Warszawa

Numer telefonu

604 594 115

NIP

7010174828

Tytuł projektu

Wdrożenie nowego modelu biznesowego przez firmę 9 BITS Sp. z o.o. związanego z internacjonalizacją działalności firmy na nowych rynkach zagranicznych.

Numer projektu

POPW.01.02.00-20-0005/18-00

Informacja o wybranym wykonawcy

Rozstrzygnięte

Nazwa i adres, data wpłynięcia oferty oraz jej cena

evangelist::dotmatik Sp. z o.o.,
ul. Struga 78, 90-557 Łódź;
Oferta z dnia 27.05.2019r.
Oferta wpłynęła drogą poczty elektronicznej w dniu 27.05.2019 r. na kwotę łączną 77 600,00 PLN netto (95 448,00 PLN brutto).
Liczba wyświetleń: 580