Strona główna
Logo unii europejskiej

Zapytanie ofertowe nr ZRYW/07/2019/IAZ

Data publikacji: 18.04.2019

Informacje o ogłoszeniu

Termin składania ofert

do dnia 26-04-2019

Numer ogłoszenia

1180816

Status ogłoszenia

Zakończone

Miejsce i sposób składania ofert

Ofertę należy złożyć (osobiście lub przesłać pocztą) na adres: ZRYW II Ośrodek Szkolenia Kierowców Marta Skowron Pl. Wolności 2/209, 35-073 Rzeszów, w terminie do dnia 26 kwietnia 2019r. do godz. 10:00.
a. Oferty przesłane faksem, pocztą elektroniczną nie będą rozpatrywane.
b. Za datę złożenia oferty uznaje się datę wpływu oferty do siedziby Zamawiającego.
c. Zamawiający niezwłocznie zwróci ofertę, która została złożona po terminie.

OPIS SPOSOBU PRZYGOTOWANIA OFERT:
1. Wykonawca jest zobowiązany przygotować ofertę zgodnie z wymaganiami określonymi w niniejszym zapytaniu ofertowym.
2. Każdy Wykonawca może złożyć tylko jedną ofertę w ramach niniejszego zapytania ofertowego. Za złożenie oferty uważa się również dokonanie takiej czynności wspólnie z innymi Wykonawcami.
3. Złożenie przez jednego Wykonawcę więcej niż jednej oferty spowoduje ich odrzucenie.
4. Oferta musi spełniać następujące wymogi:
a. musi być złożona w formie pisemnej pod rygorem nieważności;
b. musi zostać złożona w wersji pełnokolorowej;
c. musi być sporządzona w języku polskim, czytelna, podpisana przez Wykonawcę lub osobę/osoby uprawnione do reprezentowania Wykonawcy (zgodnie z formą reprezentacji Wykonawcy określoną w rejestrze sądowym lub innym dokumencie, właściwym dla formy organizacyjnej Wykonawcy). W przypadku, gdy Wykonawcę reprezentuje pełnomocnik, pełnomocnictwo do podpisania oferty musi być dołączone do oferty, o ile nie wynika z innych dokumentów załączonych przez Wykonawcę. W przypadku dołączenia kopii pełnomocnictwa musi być ona poświadczona za zgodność z oryginałem przez notariusza;
d. wszystkie miejsca w ofercie w których Wykonawca naniósł zmiany muszą być parafowane przez osobę/osoby upoważnioną/e do podpisania oferty.
5. Oferta musi zawierać:
a. druk OFERTA,
b. wszystkie dokumenty i oświadczenia wymienione w dziale VII niniejszego zapytania ofertowego,
c. jeśli dotyczy - aktualny odpis z właściwego rejestru lub z centralnej ewidencji i informacji o działalności gospodarczej Wykonawcy, jeżeli odrębne przepisy wymagają wpisu do rejestru, wystawiony nie wcześniej niż 6 miesięcy przed upływem terminu składania ofert - w oryginale lub kopii poświadczonej za zgodność z oryginałem przez osobę/osoby uprawnioną/e do podpisania oferty,
d. ewentualne pełnomocnictwa.
6. Ofertę należy złożyć w opakowaniu uniemożliwiającym zapoznanie się z jej treścią.

Adres e-mail, na który należy wysłać ofertę

justyna.zimny.zryw@wp.pl

Osoba do kontaktu w sprawie ogłoszenia

Justyna Zimny-Frużyńska

Nr telefonu osoby upoważnionej do kontaktu w sprawie ogłoszenia

+48690066830

Skrócony opis przedmiotu zamówienia

Przedmiotem zamówienia jest świadczenie usług zorganizowania i przeprowadzenia szkoleń:
- CZĘŚĆ A: PRACOWNIK OBSŁUGI BIUROWEJ – dla 20 osób (2 grupy po 10 os.)
- CZĘŚĆ B: FLORYSTA - dla 9 osób (1 grupa: 9 os.)
- CZĘŚĆ C: PRACOWNIK USŁUG KOSMETYCZNYCH - dla 6 osób (1 grupa: 6 os.)
Szczegółowy opis przedmiotu zamówienia zawarty jest w załączniku nr 1 do niniejszego zapytania ofertowego.

Kategoria ogłoszenia

Usługi

Podkategoria ogłoszenia

Usługi szkoleniowe

Miejsce realizacji zamówienia

Województwo: podkarpackie Powiat: Miejscowość: Rzeszów

Opis przedmiotu zamówienia

Cel zamówienia

Zaproponowane w proj. wsparcie szkol. dotyczyć będzie możliwości uzyskania pożądanych na rynku kwalifikacji zawodowych (popartych przeprowadzeniem identyfikacji potrzeb Uczestników Projektu (IPD) i diagnozą lokalnego rynku pracy), dając szanse
na znalezienie stałego zatrudniania.

Przedmiot zamówienia

Przedmiotem zamówienia jest świadczenie usług zorganizowania i przeprowadzenia szkoleń:
- CZĘŚĆ A: PRACOWNIK OBSŁUGI BIUROWEJ – dla 20 osób (2 grupy po 10 os.)
PODSTAWOWE INFORMACJE:
Liczba osoboszkoleń: 20 (stanowiące 2 grupy szkoleniowe; 10 osobowe).
Czas realizacji: od dnia zawarcia umowy do 31 maja 2019 r.
Wymiar czasowy szkolenia przypadający na jedną grupę szkoleniową - 106h :
1 godzina szkolenia oznacza godzinę dydaktyczną (45 minut)

- CZĘŚĆ B: FLORYSTA - dla 9 osób (1 grupa: 9 os.)
PODSTAWOWE INFORMACJE:
Liczba osoboszkoleń: 9 (stanowiące 1 grupę szkoleniową; 9 osobową).
Czas realizacji: od dnia zawarcia umowy do 31 maja 2019 r.
Wymiar czasowy szkolenia przypadający na jedną grupę szkoleniową - 80h :
1 godzina szkolenia oznacza godzinę dydaktyczną (45 minut)

- CZĘŚĆ C: PRACOWNIK USŁUG KOSMETYCZNYCH - dla 6 osób (1 grupa: 6 os.)
PODSTAWOWE INFORMACJE:
Liczba osoboszkoleń: 6 (stanowiące 1 grupę szkoleniową; 6 osobową).
Czas realizacji: od dnia zawarcia umowy do 31 maja 2019 r.
Wymiar czasowy szkolenia przypadający na jedną grupę szkoleniową - 110h :
1 godzina szkolenia oznacza godzinę dydaktyczną (45 minut)

Ramowy program w/w szkoleń oraz szczegółowe wymagania dot. wyposażenia sal dydaktycznych znajduje się w Szczegółowym Opisie Przedmiotu Zamówienia (załącznik nr 1).

Kod CPV

80530000-8

Nazwa kodu CPV

Usługi szkolenia zawodowego

Harmonogram realizacji zamówienia

Przedmiot zamówienia należy wykonać w terminie od dnia zawarcia umowy do 31 maja 2019 r. (maksymalny termin realizacji zamówienia). Każde szkolenie realizowane będzie zgodnie z zaplanowanym i określonym w załączniku nr 1 wymiarem godzinowym i dopasowane będzie do możliwości i preferencji Uczestników Projektu - w dni robocze/popołudniami/weekendy.
Kursy realizowane będą według Harmonogramu ustalonego przez Wykonawcę, w porozumieniu i za zgodą Zamawiającego.

Załączniki

Pytania i wyjaśnienia

Brak pytań i wyjaśnień

Uprawnienia do wykonywania określonej działalności lub czynności

W przypadku ofert składanych przez osoby fizyczne prowadzące działalność gospodarczą, osoby prawne lub jednostki organizacyjne nieposiadające osobowości prawnej wymagany jest aktualny dokument potwierdzający prowadzenie działalności (aktualny na dzień złożenia oferty wpis do CEiIDG lub KRS).

Wykonawca na dzień złożenia oferty zobowiązany jest posiadać wpis do RIS (Rejestru Instytucji Szkoleniowych tj. http://stor.praca.gov.pl/portal/#/ris)
Wykonawca musi posiadać co najmniej 2 letnie doświadczenie w realizacji szkoleń.
Dokumenty i oświadczenia potwierdzające spełnianie warunku udziału w postępowaniu:
Oświadczenie Wykonawcy o spełnianiu wymagań – według wzoru stanowiącego załącznik nr 3 do niniejszego zapytania ofertowego.
Dokument potwierdzający prowadzenie działalności (aktualny na dzień złożenia oferty wpis do CEiIDG lub KRS) oraz aktualny wpis do RIS.

Wiedza i doświadczenie

Oferent posiada wiedzę i doświadczenie niezbędne do wykonania przedmiotu zamówienia.
Opis sposobu dokonywania oceny spełniania warunku:
Zamawiający uzna powyższy warunek za spełniony w stosunku do Wykonawców, którzy wykażą, że w okresie ostatnich trzech lat przed upływem terminu składania ofert, a jeżeli okres prowadzenia działalności jest krótszy - w tym okresie, wykonali, a w przypadku świadczeń okresowych lub ciągłych również wykonują co najmniej dwie usługi polegające na organizacji i przeprowadzeniu usługi szkoleniowej, która zakładała organizację i przeprowadzenie szkoleń zbieżnych z przedmiotem zamówienia dla minimum 35 osób każda.

Dokumenty i oświadczenia potwierdzające spełnianie warunku udziału w postępowaniu:
Oświadczenie Wykonawcy o spełnianiu wymagań – według wzoru stanowiącego załącznik nr 3 do niniejszego zapytania ofertowego oraz wykaz wykonanych, a w przypadku świadczeń okresowych lub ciągłych również wykonywanych, głównych usług, w okresie ostatnich trzech lat przed upływem terminu składania ofert, a jeżeli okres prowadzenia działalności jest krótszy – w tym okresie, wraz z podaniem przedmiotu zamówienia, dat wykonania, podmiotów na rzecz których usługi zostały wykonane oraz liczbie przeprowadzonych osoboszkoleń, według wzoru stanowiącego załącznik nr 4 do niniejszego zapytania ofertowego.
Uwaga: Zamawiający zastrzega sobie możliwość wezwania Wykonawcy do przedstawienia do wglądu dowodów potwierdzających, że usługi zostały wykonane lub są wykonywane należycie. Dowodami mogą być np. referencje wystawione przez zamawiającego lub protokół odbioru bez uwag podpisany przez zamawiającego.

Potencjał techniczny

Oferent dysponuje odpowiednim potencjałem technicznym do wykonania przedmiotu zamówienia.

Osoby zdolne do wykonania zamówienia

Oferent dysponuje odpowiednimi osobami zdolnymi do wykonania przedmiotu zamówienia.
Opis sposobu dokonywania oceny spełniania warunku:
Zamawiający uzna powyższy warunek za spełniony w stosunku do Wykonawców, którzy wykażą, że dysponują:
a) co najmniej 2-ma osobami zdolnymi do wykonania przedmiotu zamówienia w zakresie szkolenia PRACOWNIK OBSŁUGI BIUROWEJ, które:
- posiadają wyższe wykształcenie informatyczne,
- w okresie ostatnich 2 lat przed dniem składania oferty przeszkoliły co najmniej 35 osób z zakresu zbieżnego z przedmiotem niniejszego zapytania ofertowego (każda z osób wykazanych w złożonej ofercie)
- w okresie ostatnich 2 lat przed dniem składania oferty przeprowadziły min. 300h zajęć szkoleń z zakresu zbieżnego z przedmiotem niniejszego zapytania ofertowego (każda z osób wykazanych w złożonej ofercie)
b) co najmniej 1 osobą zdolną do wykonania przedmiotu zamówienia w zakresie szkolenia PRACOWNIK USŁUG KOSMETYCZNYCH, która:
- posiada wyższe wykształcenie,
- w okresie ostatnich 2 lat przed dniem składania oferty przeszkoliła co najmniej 35 osób z zakresu zbieżnego z przedmiotem niniejszego zapytania ofertowego – Pracownik usług kosmetycznych.
- w okresie ostatnich 2 lat przed dniem składania oferty przeprowadziła min. 300h zajęć szkoleń z zakresu zbieżnego z przedmiotem niniejszego zapytania ofertowego – Pracownik usług kosmetycznych.
c) co najmniej 1 osobą zdolną do wykonania przedmiotu zamówienia w zakresie szkolenia FLORYSTA, która:
- posiada wyższe wykształcenie,
- w okresie ostatnich 2 lat przed dniem składania oferty przeszkoliła co najmniej 35 osób z zakresu zbieżnego z przedmiotem niniejszego zapytania ofertowego – Florysta.
- w okresie ostatnich 2 lat przed dniem składania oferty przeprowadziła min. 300h zajęć szkoleń z zakresu zbieżnego z przedmiotem niniejszego zapytania ofertowego – Florysta.
Dokumenty i oświadczenia potwierdzające spełnianie warunku udziału w postępowaniu:
I. kserokopia odpowiednich dokumentów potwierdzających posiadane wykształcenie
II. wykaz wykonanych, a w przypadku świadczeń okresowych lub ciągłych również wykonywanych, głównych usług szkoleniowych, wraz z podaniem dat wykonania i podmiotów, na rzecz których usługi/dostawy zostały wykonane - według wzoru stanowiącego załącznik nr 5 (wypełnianego osobno dla każdego wykazywanego trenera) do niniejszego zapytania ofertowego wraz z załączeniem dowodów, czy zostały wykonane lub są wykonywane należycie. Dowodami potwierdzającymi, że usługi zostały wykonane należycie mogą być:
a. świadectwo pracy, protokół odbioru usługi, referencje wydane przez odbiorcę usług etc. – w odniesieniu do nadal wykonywanych usług okresowych lub ciągłych poświadczenie powinno być wydane nie wcześniej niż na 3 miesiące przed upływem terminu składania ofert;
b. oświadczenie Wykonawcy – jeżeli z uzasadnionych przyczyn o obiektywnym charakterze Wykonawca nie jest w stanie uzyskać poświadczenia o którym mowa w ppkt a).

Sytuacja ekonomiczna i finansowa

Oferent znajduje się w sytuacji ekonomicznej i finansowej umożliwiającej wykonanie przedmiotu zamówienia.
Opis sposobu dokonywania oceny spełniania warunku:
Zamawiający uzna powyższy warunek za spełniony w stosunku do Wykonawców, którzy wykażą że:
a) posiadają środki finansowe lub zdolność kredytową na kwotę nie mniejszą niż 50 000,00 zł (słownie: pięćdziesiąt tysięcy złotych).
b) posiadają polisę ubezpieczenia od odpowiedzialności cywilnej w zakresie prowadzonej działalności gospodarczej na kwotę nie mniejszą niż 100 000,00 PLN (słownie: sto tysięcy złotych), a w przypadku jej braku inny dokument potwierdzający, że Wykonawca jest ubezpieczony od odpowiedzialności cywilnej w zakresie prowadzonej działalności gospodarczej związanej z przedmiotem zamówienia.
Dokumenty i oświadczenia potwierdzające spełnianie warunku udziału w postępowaniu:
Zamawiający uzna poniższy warunek za spełniony w stosunku do Wykonawców, którzy przedłożą,
a) informację banku lub spółdzielczej kasy oszczędnościowo-kredytowej potwierdzającą wysokość posiadanych środków finansowych lub zdolność kredytową Wykonawcy, wystawioną nie wcześniej niż trzy miesiące przed upływem terminu składania ofert. Wartości podane w dokumentach w walutach innych niż wskazane przez Zamawiającego, będą przeliczane wg średniego kursu NBP na dzień wszczęcia postępowania niniejszego zapytania ofertowego. W przypadku gdy w dniu wszczęcia postępowania NBP nie opublikował średnich kursów walut, należy przyjąć pierwszy opublikowany po tej dacie średni kurs NBP.
b) polisę ubezpieczenia od odpowiedzialności cywilnej w zakresie prowadzonej działalności gospodarczej wraz z dowodem jej opłacenia na kwotę nie mniejszą niż 100 000,00 PLN (słownie: sto tysięcy złotych), a w przypadku jej braku inny dokument potwierdzający, że Wykonawca jest ubezpieczony od odpowiedzialności cywilnej w zakresie prowadzonej działalności gospodarczej związanej z przedmiotem zamówienia, również dokumentując jego opłacenie.
UWAGA: Jeżeli w trakcie trwania umowy ww. polisa wygaśnie Wykonawca będzie zobowiązany do dostarczenia Zamawiającemu nowej polisy lub innego dokumentu potwierdzającego ubezpieczenie od odpowiedzialności cywilnej na kolejny okres ubezpieczenia, (wraz dowodem opłacenia ubezpieczenia), najpóźniej w terminie 6 dni roboczych przed dniem wygaśnięcia polisy ubezpieczeniowej;
c) oświadczenie Wykonawcy o spełnianiu wymagań – według wzoru stanowiącego załącznik nr 3 do niniejszego zapytania ofertowego.

Dodatkowe warunki

1. O udzielenie zamówienia mogą ubiegać się jedynie Wykonawcy, którzy wniosą WADIUM.
1) Zamawiający wymaga wniesienia wadium w wysokości 7 000,00 zł (słownie: siedem tysięcy złotych).
2) Wadium należy wnieść do upływu terminu składania ofert oznaczonego datą i godziną. Niewniesienie wadium do upływu wyznaczonego terminu (oznaczonego datą i godziną) skutkuje odrzuceniem oferty.
3) Wadium może być wnoszone w jednej lub kilku następujących formach:
a. pieniądzu,
b. poręczeniach bankowych lub poręczeniach spółdzielczej kasy oszczędnościowo - kredytowej, z tym że poręczenie kasy jest zawsze poręczeniem pieniężnym,
c. gwarancjach bankowych,
d. gwarancjach ubezpieczeniowych,
e. poręczeniach udzielanych przez podmioty, o których mowa w art. 6b ust. 5 pkt 2 ustawy z dnia 9 listopada 2000 r. o utworzeniu Polskiej Agencji Rozwoju Przedsiębiorczości (tekst jedn.: Dz. U. z 2016 r., poz. 359 ).
4) Wadium wnoszone w pieniądzu należy wpłacić przelewem na konto bankowe Zamawiającego, numer 89 1050 1562 1000 0090 9421 5713 z dopiskiem: „Wadium – zapytanie ofertowe nr ZRYW/07/2019/IAZ”.
5) Za skuteczne wniesienie wadium w pieniądzu rozumie się gdy w wyznaczonym terminie, tj. do upływu terminu składania ofert (oznaczonego datą i godziną) nastąpi uznanie kwoty wadium na rachunku bankowym Zamawiającego.
6) Wadium w innej formie niż pieniądz należy złożyć w siedzibie Zamawiającego: ZRYW II Ośrodek Szkolenia Kierowców Marta Skowron Pl. Wolności 2/209, 35-073 Rzeszów, (w odrębnej kopercie z opisem „Wadium – zapytanie ofertowe nr ZRYW/07/2019/IAZ” w związku z realizacją projektu pt.: „INKUBATOR AKTYWNOŚCI ZAWODOWEJ” współfinansowanego ze środków Europejskiego Funduszu Społecznego w ramach Regionalnego Programu Operacyjnego Województwa Podkarpackiego na lata 2014-2020, OŚ PRIORYTETOWA VII Regionalny rynek pracy, 7.1 Poprawa sytuacji osób bezrobotnych na rynku pracy - projekty konkursowe)” w formie oryginału. Wadium w formie poręczenia lub gwarancji musi obejmować cały okres związania ofertą, a beneficjentem takich dokumentów musi być Zamawiający.
7) Gwarancja/poręczenie musi być podpisana przez przedstawiciela Gwaranta. Podpis winien być złożony w sposób umożliwiający jego identyfikację np. złożony wraz z imienną pieczątką lub czytelny (z podaniem imienia i nazwiska). Z treści gwarancji /poręczenia winno wynikać bezwarunkowe i nieodwołalne zobowiązanie Gwaranta do wypłaty Zamawiającemu, na jego pierwsze żądanie, pełnej kwoty wadium.
8) Wykonawcy, którego oferta zostanie wybrana, Zamawiający zatrzyma wadium wraz z odsetkami w przypadku gdy:
a. odmówił podpisania umowy na warunkach określonych w ofercie,
b. zawarcie umowy stało się niemożliwe z przyczyn leżących po stronie Wykonawcy.
9) Zamawiający zwróci wadium wszystkim Wykonawcom niezwłocznie po wyborze oferty najkorzystniejszej lub po unieważnieniu postępowania, z wyjątkiem Wykonawcy, którego oferta została wybrana jako najkorzystniejsza. Wadium wniesione w formie przelewu, będzie zwracane na konto z którego wpłynęło, o ile Wykonawca nie wskaże innego numeru konta. Wykonawcy, którego oferta została wybrana jako najkorzystniejsza zamawiający zwróci wadium niezwłocznie po zawarciu umowy.
10. Za skuteczne wniesienie zabezpieczenia w pieniądzu rozumie się gdy do wyznaczonego terminu, nastąpi uznanie kwoty zabezpieczenia na rachunku bankowym Zamawiającego.
11. Zabezpieczenie w innej formie niż pieniądz należy złożyć w siedzibie Zamawiającego: ZRYW II Ośrodek Szkolenia Kierowców Marta Skowron Pl. Wolności 2/209, 35-073 Rzeszów, (w odrębnej kopercie z opisem „Zabezpieczenie prawidłowej realizacji umowy – UM/ZRYW/07/2019/IAZ” w związku z realizacją projektu pt.: „INKUBATOR AKTYWNOŚCI ZAWODOWEJ” współfinansowanego ze środków Europejskiego Funduszu Społecznego w ramach Regionalnego Programu Operacyjnego Województwa Podkarpackiego na lata 2014-2020, OŚ PRIORYTETOWA VII Regionalny rynek pracy, 7.1 Poprawa sytuacji osób bezrobotnych na rynku pracy - projekty konkursowe)” w formie oryginału. Wadium w formie poręczenia lub gwarancji musi obejmować cały okres związania ofertą, a beneficjentem takich dokumentów musi być Zamawiający.
12. Gwarancja/poręczenie musi być podpisana przez przedstawiciela Gwaranta. Podpis winien być złożony w sposób umożliwiający jego identyfikację np. złożony wraz z imienną pieczątką lub czytelny (z podaniem imienia i nazwiska). Z treści gwarancji /poręczenia winno wynikać bezwarunkowe i nieodwołalne zobowiązanie Gwaranta do wypłaty Zamawiającemu, na jego pierwsze żądanie, pełnej kwoty zabezpieczenia.
13. Zamawiający zwróci Wykonawcy równowartość 100% zabezpieczenia niezwłocznie po zatwierdzeniu przez Wojewódzki Urząd Pracy w Rzeszowie końcowego Wniosku o Płatność, potwierdzającego prawidłową realizację przedmiotu zamówienia. Zabezpieczenie wniesione w formie przelewu, będzie zwracane na konto z którego wpłynęło, o ile Wykonawca nie wskaże innego numeru konta.

Warunki zmiany umowy

Dopuszcza się możliwość wprowadzenia zmian postanowień zawartej umowy w stosunku do treści oferty Wykonawcy na podstawie której dokonano wyboru Wykonawcy. Dopuszczalne będą zmiany, dotyczące w szczególności:
a) okoliczności wynikających ze zmiany jakichkolwiek rozporządzeń, przepisów, wytycznych, umowy o dofinansowanie i innych dokumentów, w tym dokumentów programowych RPO WP 2014 – 2020 , mających wpływ na realizację umowy,
b) zmiany okresu realizacji zamówienia, wynikających z przyczyn niezależnych od Wnioskodawcy,
c) aktualizacji danych Wykonawcy i Zamawiającego poprzez: zmianę firmy, zmianę adresu i/lub siedziby, zmianę formy prawnej itp.

Lista dokumentów/oświadczeń wymaganych od Wykonawcy

ZAŁĄCZNIKI SKŁADAJĄCE SIĘ NA INTEGRALNĄ CZĘŚĆ ZAPYTANIA OFERTOWEGO:
Załącznik nr 1 – Szczegółowy opis przedmiotu zamówienia
Załącznik nr 2 – Oświadczenie o braku powiązań osobowych lub kapitałowych
Załącznik nr 3 – Oświadczenie Wykonawcy o spełnianiu wymagań
Załącznik nr 4 – Wykaz doświadczenia Wykonawcy
Załącznik nr 5 – Wykaz doświadczenia Trenerów
Załącznik nr 6 – Druk „Oferta”
Załącznik nr 7 - aktualny odpis z właściwego rejestru lub z centralnej ewidencji i informacji o działalności gospodarczej Wykonawcy, jeżeli odrębne przepisy wymagają wpisu do rejestru, wystawiony nie wcześniej niż 6 miesięcy przed upływem terminu składania ofert - w oryginale lub kopii poświadczonej za zgodność z oryginałem przez osobę/osoby uprawnioną/e do podpisania oferty (jeśli dotyczy),
Załącznik nr 8 - ewentualne pełnomocnictwa (jeśli dotyczy).

Zamówienia uzupełniające

Zamawiający zastrzega sobie możliwość udzielenia wybranemu w wyniku przeprowadzonej procedury wyboru Wykonawcy zamówienia uzupełniającego w wysokości do 50% wartości zamówienia określonego w umowie zawartej z Wykonawcą w następstwie niniejszego postępowania, w przypadku wystąpienia stosownych przesłanek wskazanych w Wytycznych w zakresie kwalifikowalności wydatków w ramach Europejskiego Funduszu Rozwoju Regionalnego, Europejskiego Funduszu Społecznego na lata 2014-2020.

Ocena oferty

Kryteria oceny i opis sposobu przyznawania punktacji

OPIS SPOSOBU OBLICZENIA CENY:
1. Wykonawca oblicza ceny ofertowe zgodnie z dyspozycją zawartą w druku OFERTA (załącznik nr 6 do niniejszego zapytania ofertowego).
2. Ceny należy podać w złotych polskich z dokładnością do dwóch miejsc po przecinku.
3. Podane w ofercie ceny muszą uwzględniać wszystkie wymagania Zamawiającego określone w niniejszym zapytaniu ofertowym oraz obejmować wszelkie koszty w tym podatek VAT, jakie poniesie Wykonawca z tytułu należnej oraz zgodnej z obowiązującymi przepisami realizacji przedmiotu zamówienia.
4. W przypadku osób fizycznych nieprowadzących działalności gospodarczej ceny muszą zawierać również należne zaliczki na podatek oraz składki, jakie Zamawiający zobowiązany będzie odprowadzić, zgodnie z odrębnymi przepisami, łącznie ze składkami występującymi po stronie Zleceniodawcy.
5. Wszystkie wartości określone przez Wykonawcę zostaną ustalone na okres ważności umowy i nie będą podlegały zmianom.

Procedurze oceny poddane zostaną jedynie te oferty, które zostały złożone w terminie i które spełniają wszelkie wymagania wynikające z niniejszego zapytania ofertowego.
Przy wyborze najkorzystniejszej oferty Zamawiający kierował się będzie następującymi kryteriami:
1) cena ofertowa za 1 osoboszkolenie (brutto) – 60%
2) elastyczność – 20%
3) doświadczenie personelu – 20%
Oferty zostaną ocenione wg poniższego systemu punktowego, przyjmując zasadę, że 1% = 1 punkt.

Punkty będą przyznawane według poniższej zasady:
a. Kryterium Cena oceniane będzie według wzoru:

Cn
P1 = -------------- x 60 pkt
Cb
gdzie:
P1- ilość punktów w kryterium cena
Cn – najniższa cena,
Cb – cena oferty badanej,
60 – wskaźnik stały,

b. Kryterium Elastyczność zostanie ocenione w następujący sposób:
Jeśli Wykonawca zaproponuje możliwość odwołania przez Zamawiającego zaplanowanego na dany dzień (dzień n) szkolenia w tym samym dniu (tj. w dniu n) otrzyma 100% maksymalnej liczby punktów, tj. 20. Jeśli natomiast zaproponuje, w ofercie możliwość odwołania szkolenia w dniu:
n - otrzyma 20 punktów,
n-1 otrzyma 17 punktów,
n-2 otrzyma 14 punktów,
n-3 otrzyma 11 punktów,
n-4 otrzyma 8 punktów,
n-5 otrzyma 5 punktów,
n-6 otrzyma 2 punktów,
n-7 otrzyma 0 punktów.
Jeżeli Wykonawca zaproponuje możliwość odwołania zaplanowanej na dany dzień usługi szkoleniowej w okresie n-8 i więcej, jego oferta zostanie odrzucona jako niespełniająca wymagań postawionych niniejszym Zapytaniem i nie będzie brana pod uwagę przy ocenie ofert złożonych w niniejszym postępowaniu.
Maksymalna liczba punktów jakie może otrzymać oferta w powyższym kryterium wynosi: 20 punktów.

c. Kryterium doświadczenie personelu oceniane będzie w następujący sposób:
Doświadczenie w łącznym wymiarze wszystkich przewidzianych do realizacji zamówienia osób tj. w prowadzeniu szkoleń zbieżnych z przedmiotem zamówienia:
- za doświadczenie łączne osób w ilości do 1200 godzin dydaktycznych szkoleń jw. - 0 pkt.
- za doświadczenie łączne osób w ilości od 1201 do 2200 godzin dydaktycznych szkoleń jw. - 4 pkt.
- za doświadczenie łączne osób w ilości od 2201 do 3200 godzin dydaktycznych szkoleń jw. - 8 pkt.
- za doświadczenie łączne osób w ilości od 3201 do 4200 godzin dydaktycznych szkoleń jw. - 12 pkt.
- za doświadczenie łączne osób w ilości od 4201 do 5200 godzin dydaktycznych szkoleń jw. - 16 pkt.
- za doświadczenie łączne osób w ilości od 5201 godzin dydaktycznych szkoleń jw. - 20 pkt.
Maksymalna ilość punktów w kryterium Doświadczenie personelu (zgodnie z przedłożonymi zał. nr 5 i 6) – 20,00 pkt.

Ilość punktów przyznanych badanej ofercie P jest równa sumie punktów z kryterium ceny P1 (maksymalnie 60 pkt), kryterium P2 (maksymalnie 20 pkt) oraz kryterium P3 (maksymalnie 20 pkt) tzn. P=P1+P2+P3 (maksymalnie 100 pkt)
Za najkorzystniejszą zostanie uznana oferta, która uzyska największą ilość punktów (maksymalnie 100).
Obliczenie będzie dokonywane z dokładnością do dwóch miejsc po przecinku.
Zamawiający wybierze Wykonawcę, który złoży najkorzystniejszą ofertę.
Wykonawca lub Wykonawcy, którego/których oferta zostanie wybrana zostaną wezwani do podpisania umowy.

Opis sposobu dokonywania oceny spełniania warunków udziału w postępowaniu:
1) Ocena spełniania warunków udziału w postępowaniu zostanie dokonana, zgodnie z formułą „spełnia / nie spełnia”, tj. zgodnie z zasadą czy dokumenty zostały dołączone do oferty i czy spełniają określone w zapytaniu ofertowym wymagania w oparciu o informację zawarte w dokumentach i oświadczeniach, których żąda Zamawiający w niniejszym zapytaniu ofertowym. Z treści załączonych dokumentów winno wynikać jednoznacznie, iż wymagane warunki Wykonawca spełnia.
2) Niewykazanie spełnienia chociażby jednego warunku skutkować będzie wykluczeniem Wykonawcy z postępowania. Ofertę Wykonawcy wykluczonego uznaje się za odrzuconą.

Forma dokumentów:
1) Wymagane dokumenty o których mowa w dziale VII należy przedstawić w formie oryginałów lub kopii (z wyłączeniem pełnomocnictwa) poświadczonych za zgodność z oryginałem przez Wykonawcę.
2) Dokumenty nieczytelne nie będą rozpatrywane.
3) W przypadku Wykonawców wspólnie ubiegających się o udzielenie zamówienia, kopie dokumentów dotyczących odpowiednio Wykonawcy są poświadczane za zgodność z oryginałem odpowiednio przez Wykonawcę.

Jeżeli Zamawiający nie będzie mógł wybrać najkorzystniejszej oferty z uwagi na to, że dwie lub więcej ofert otrzyma taką samą liczbę punktów, wówczas Zamawiający wezwie tych Wykonawców do złożenia w wyznaczonym terminie ofert dodatkowych. Oferty dodatkowe nie mogą zawierać ceny wyższej od ceny w ofercie pierwotnej.

Wykluczenia

W postępowaniu nie mogą brać udziału podmioty, które powiązane są z Zamawiającym – ZRYW II Ośrodek Szkolenia Kierowców Marta Skowron Pl. Wolności 2/209, 35-073 Rzeszów oraz Partnerem Projektu tj. CDG PRO Sp z o.o., Świlcza 145B, 36-072 Świlcza osobowo lub kapitałowo. Przez powiązania kapitałowe lub osobowe rozumie się wzajemne powiązania między Zamawiającym lub osobami upoważnionymi do zaciągania zobowiązań w imieniu Zamawiającego lub osobami wykonującymi w imieniu Zamawiającego czynności związane z przygotowaniem i przeprowadzeniem procedury wyboru Wykonawcy, a Wykonawcą, polegające w szczególności na:
a. uczestniczeniu w spółce jako wspólnik spółki cywilnej lub spółki osobowej,
b. posiadaniu co najmniej 10% udziałów lub akcji,
c. pełnieniu funkcji członka organu nadzorczego lub zarządzającego, prokurenta, pełnomocnika,
d. pozostawaniu w związku małżeńskim, w stosunku pokrewieństwa lub powinowactwa w linii prostej, pokrewieństwa drugiego stopnia lub powinowactwa drugiego stopnia w linii bocznej lub w stosunku przysposobienia, opieki lub kurateli.

Dokumenty i oświadczenia potwierdzające brak podstaw do wykluczenia:
Oświadczenie Wykonawcy o braku powiązań – według wzoru stanowiącego załącznik nr 2 do niniejszego zapytania ofertowego.

Zamawiający - Beneficjent

Nazwa

ZRYW II - OŚRODEK SZKOLENIA KIEROWCÓW MARTA SKOWRON

Adres

pl. Wolności 2/209

35-075 Rzeszów

podkarpackie , Rzeszów

Numer telefonu

602728212

NIP

8131565126

Tytuł projektu

INKUBATOR AKTYWNOŚCI ZAWODOWEJ

Numer projektu

RPPK.07.01.00-18-0055/18-00

Informacja o wybranym wykonawcy

Rozstrzygnięte

Nazwa i adres, data wpłynięcia oferty oraz jej cena

CZĘŚĆ A
NEW ENGLISH SCHOOL
Michalina Gromadzka-Róg
ul. Dąbrowskiego 14
35-036 Rzeszów
Data wpływu: 25.04.2019 r. (9:07)
Cena brutto: 60 000,00 zł

CZĘŚĆ B
NEW ENGLISH SCHOOL
Michalina Gromadzka-Róg
ul. Dąbrowskiego 14
35-036 Rzeszów
Data wpływu: 25.04.2019 r. (9:07)
Cena brutto: 26 820 zł

CZĘŚĆ C
NEW ENGLISH SCHOOL
Michalina Gromadzka-Róg
ul. Dąbrowskiego 14
35-036 Rzeszów
Data wpływu: 25.04.2019 r. (9:07)
Cena brutto: 17 940
Liczba wyświetleń: 606