Termin składania ofert
Numer ogłoszenia
Status ogłoszenia
Zakończone
Miejsce i sposób składania ofert
Ofertę należy złożyć w dwóch zamkniętych kopertach w siedzibie Zamawiającego we Wrocławiu, ul. Nowa
6, pierwsze piętro (sekretariat) do dnia 26.04.2019r. do godz. 12:00 Decydujące znaczenie dla oceny
zachowania terminu składania ofert ma data i godzina wpływu oferty do Zamawiającego, a nie data jej
wysłania przesyłką pocztową czy kurierską.
Kopertę zewnętrzną, nie oznakowaną nazwą Wykonawcy należy zaadresować: Związek Harcerstwa
Polskiego Chorągiew Dolnośląska, ul. Nowa 6, 50-082 Wrocław i opisać: Zakup sprzętu noclegowego.
Koperta wewnętrzna oprócz opisu j.w. winna zawierać nazwę i adres Wykonawcy. 4. Konsekwencje złożenia
oferty niezgodnie z ww. opisem ponosi Wykonawca.
Osoba do kontaktu w sprawie ogłoszenia
Dawid Stec
Nr telefonu osoby upoważnionej do kontaktu w sprawie ogłoszenia
71 736 01 04
Skrócony opis przedmiotu zamówienia
Zamówienie dotyczy projektu lub programu współfinansowanego ze środków Unii Europejskiej:
Zamówienie dotyczy projektu dofinansowanego ze środków Unii Europejskiej w ramach Europejskiego
Funduszu Społecznego, Programu Opresyjnego Województwa Dolnośląskiego na lata 2014–2020, Oś
priorytetowa 9: Włączenie społeczne, Działanie 9.2. Dostęp do wysokiej jakości usług społecznych 9.2.1.
Dostęp do wysokiej jakości usług społecznych - konkursy horyzontalne;.
Tytuł projektu: Dolnośląskie Podwórka
Przedmiotem zamówienia jest zakup fabrycznie nowego sprzętu noclegowego na następujące zadania:
Zadanie I – Namioty typu „10”
Zadanie II – Koce typu wojskowego
Kategoria ogłoszenia
Dostawy
Podkategoria ogłoszenia
Dostawy inne
Miejsce realizacji zamówienia
Województwo:
dolnośląskie
Powiat:
Wrocław
Miejscowość:
Wrocław
Cel zamówienia
Celem zamówienia jest wykonanie i dostawa fabrycznie nowego sprzętu noclegowego do obsługi
działalności świetlic podwórkowych
Przedmiot zamówienia
1)Przedmiotem umowy jest wykonanie i dostawa fabrycznie nowego sprzętu noclegowego dla ZHP
Chorągiew Dolnośląska do realizacji projektu: Dolnośląskie Podwórka.
2)Szczegółowy opis przedmiotu zamówienia zawarto w Zapytaniu ofertowym 2_2019 w załączniku 1.
Przedmiot zamówienia są następujące zadania:
ZADANIE I Namioty typu „10”
• 50 namiotów
ZADANIE II – Koce typu wojskowego
• 1000 szt
Kod CPV
39522000-7
Nazwa kodu CPV
Brezenty, żagle do łodzi, desek windsurfingowych lub pojazdów lądowych; markizy, zasłony przeciwsłoneczne, namioty i sprzęt kempingowy
Dodatkowe przedmioty zamówienia
39522530-1 Namioty
39511100-8 Koce
Harmonogram realizacji zamówienia
1) Dostawa sprzętu noclegowego będzie realizowana na koszt Wykonawcy.
2) Termin realizacji zamówienia do 31.08.2019 r.
Załączniki
Pytania i wyjaśnienia
Brak pytań i wyjaśnień
Uprawnienia do wykonywania określonej działalności lub czynności
Zamawiający nie stawia wymagań w tym zakresie
Wiedza i doświadczenie
Zamawiający nie stawia wymagań w tym zakresie
Potencjał techniczny
Zamawiający uzna warunek za spełniony, jeśli Wykonawca wykaże, że: wykonał w okresie ostatnich trzech
lat, a jeżeli okres prowadzenia działalności jest krótszy – w tym okresie minimum dwa zamówienia na jedno
z poniższych zadań polegające na:
• dla ZADANIA I - Dostawie namiotów o wartości co najmniej 30.000,00 zł brutto
• dla ZADANIA II – Dostawa kocy o wartości co najmniej 10.000,00 zł brutto
Osoby zdolne do wykonania zamówienia
Oświadczenie o niepodleganiu wykluczeniu oraz spełnianiu warunków udziału w postępowaniu
Sytuacja ekonomiczna i finansowa
Zamawiający nie stawia wymagań w tym zakresie
Dodatkowe warunki
Brak dodatkowych warunków
Warunki zmiany umowy
Zamawiający dopuszcza zmianę postanowień umowy w stosunku do treści oferty Wykonawcy w zakresie: a)
zmiany podmiotu, o którym mowa w art. 22a ustawy PZP, na inny pod warunkiem udowodnienia
Zamawiającemu, że nowy podmiot spełnia warunki udziału określone w niniejszym w postępowaniu, b)
zmiany wartości umowy w przypadku zwiększenia bądź zmniejszenia stawek podatku od towarów i usług,
dotyczących przedmiotu zamówienia w wyniku zmian ustawy z dnia 11 marca 2004 r. o podatku od towarów
i usług (Dz. U. z 2004 r., Nr 54, poz. 535 z późn. zm.), które wejdą w życie po dniu zawarcia umowy, a przed
wykonaniem przez Wykonawcę obowiązku, po wykonaniu którego Wykonawca jest uprawniony do
uzyskania wynagrodzenia. Wynagrodzenie Wykonawcy może ulec odpowiedniemu zwiększeniu bądź zmniejszeniu, jeżeli w wyniku zastosowania zmienionych stawek ww. podatku ulega zmianie kwota podatku
oraz wynagrodzenie Wykonawcy uwzględniające podatek od towarów i usług, przy czym Wykonawca jest
uprawniony do uzyskania zwiększonego wynagrodzenia wyłącznie w sytuacji, gdy dotrzymał terminu
realizacji umowy, oraz przekazał Zamawiającemu prawidłowo wystawioną fakturę VAT niezwłocznie, lecz
nie później niż w ciągu 14 dni od dnia zakończenia realizacji umowy. c) zmiany terminu wykonania
przedmiotu umowy, w przypadku gdy zmiana terminu wykonania umowy wynika z przyczyn niezależnych
od Wykonawcy. W takim wypadku zmiana termin wykonania umowy zostanie wydłużony o czas trwania
przyczyn niezależnych od Wykonawcy. d) zmiany w zakresie realizacji umowy przy udziale
Podwykonawców - zmiany w tym zakresie nastąpić mogą z uwagi na zapewnienie prawidłowej realizacji
umowy. Wykonawca, w trakcie realizacji umowy w sprawie zamówienia publicznego, z wyjątkiem
przypadków, w których Zamawiający nałożył obowiązek osobistego wykonania przez Wykonawcę
kluczowych części zamówienia na usługi może: • powierzyć realizację części zamówienia Podwykonawcom,
mimo niewskazania w postępowaniu o udzielenie zamówienia takiej części do powierzenia
Podwykonawcom; • wskazać inny zakres Podwykonawstwa niż przedstawiony w postępowaniu o udzielenie
zamówienia lub w umowie w sprawie zamówienia publicznego; • wskazać innych Podwykonawców niż
przedstawieni w postępowaniu o udzielenie zamówienia lub w umowie w sprawie zamówienia publicznego;
• zrezygnować z podwykonawstwa. Jeżeli zmiana lub rezygnacja z Podwykonawcy dotyczy podmiotu, na
którego zasoby Wykonawca powoływał się, na zasadach określonych w art. 22a ustawy PZP, w celu
wykazania spełniania warunków udziału w postępowaniu, o których mowa w art. 22 ust. 1 ustawy PZP,
Wykonawca jest zobowiązany wykazać Zamawiającemu, iż proponowany inny Podwykonawca lub
Wykonawca samodzielnie spełnia je w stopniu nie mniejszym niż wymagany w trakcie postępowania o
udzielenie zamówienia. Zamawiający nie wyrazi zgody na zmiany umowy w tym zakresie w przypadku gdy
Wykonawca nie będzie dysponował w całości lub w części wierzytelnością od Zamawiającego z tytułu
należnego wynagrodzenia za realizację przedmiotu niniejszego zamówienia (np. na skutek przelewu
wierzytelności lub zajęcia wierzytelności). Wprowadzenie zmian postanowień umowy wymaga zgodnej woli
stron i zachowania formy pisemnej pod rygorem nieważności.
Lista dokumentów/oświadczeń wymaganych od Wykonawcy
1) Oferta powinna zostać przygotowana zgodnie z załącznikiem 1. do niniejszego zapytania (Zapytanie
ofertowy 2_2019).
2) Do oferty należy załączyć oświadczenia zgodne z załącznikami przedstawionymi w SIWZ
Kryteria oceny i opis sposobu przyznawania punktacji
Kryteria Znaczenie
Cena /C/ 80,00
Jakość materiału 20,00
1) Cena: 0–80 pkt.
Wartość kryterium cena (C) obliczona zostanie wg poniższego wzoru:
Najniższa cena brutto złożonych ofert (Cmin)
P = --------------------------------------------------------------------x 80%
Łączna cena brutto rozpatrywanej oferty (Co)
P –punktacja, którą należy wyznaczyć (punktacja obliczana);
Cmin –cena najniższa podana wśród wykonawców, najniższa wartość w danym kryterium spośród złożonych
ofert;
Co –cena ofertowa podana przez n-tego wykonawcę, wartość obliczanej oferty w danym kryterium;
80% -Waga punktowa (waga kryterium) –maksymalna liczba punktów, która może być przyznana w danym
kryterium, gdzie znaczenie procentowe 100% = znaczenie punktowe 100 pkt.
2) Jakość oferty: 0–20 pkt.:
W kryterium „jakość oferty” ocenie podlegać będą parametry jakościowe oferowanych materiałów
programowych. Oferent może uzyskać maksymalnie 20 pkt.
Maksymalna ilość punktów możliwych do zdobycia osobno dla każdej części zamówienia 100 pkt.
Cena + jakość = wynik punktowy oferty ocenianej.
Oferta zostanie oceniona pod względem merytorycznym pod warunkiem spełniania wszystkich wymagań
formalnych zawartych w dziale Warunki udziału w postępowaniu.
Wykluczenia
Z udziału w postępowaniu wykluczone są podmioty powiązane z Zamawiającym osobowo lub kapitałowo.
Przez powiązania kapitałowe lub osobowe rozumie się wzajemne powiązania między Zamawiającym lub
osobami upoważnionymi do zaciągania zobowiązań w imieniu Zamawiającego lub osobami wykonującymi
w imieniu Zamawiającego czynności związane z przygotowaniem i przeprowadzeniem procedury wyboru
Wykonawcy a Wykonawcą, polegające w szczególności na:
a) uczestniczeniu w spółce jako wspólnik spółki cywilnej lub spółki osobowej;
b) posiadaniu co najmniej 10 % udziałów lub akcji;
c) pełnieniu funkcji członka organu nadzorczego lub zarządzającego, prokurenta, pełnomocnika;
d) pozostawaniu w związku małżeńskim, w stosunku pokrewieństwa lub powinowactwa w linii prostej,
pokrewieństwa lub powinowactwa w linii bocznej do drugiego stopnia lub w stosunku przysposobienia,
opieki lub kurateli.
Nazwa
ZWIĄZEK HARCERSTWA POLSKIEGO, CHORĄGIEW DOLNOŚLĄSKA
Adres
50-082 Wrocław
dolnośląskie
, Wrocław
Numer telefonu
+48713438666
NIP
8971720540
Tytuł projektu
Dolnośląskie Podwórka
Numer projektu
RPDS.09.02.01-02-0042/18-00