Termin składania ofert
Numer ogłoszenia
Status ogłoszenia
Zakończone
Miejsce i sposób składania ofert
Ofertę podpisaną przez osobę upoważnioną do reprezentowania, przygotowaną na formularzu oferty stanowiącym załącznik nr 1 do niniejszego Zapytania ofertowego wraz z wymaganymi dokumentami należy przesłać w wersji elektronicznej (skan PDF) na adres e-mail: zawodowystartwlepszaprzyszlosc@gmail.com do dnia 12.04.2019r. do 15:30 z tytułem e-maila: ZAPYTANIE OFERTOWE Nr 3/12.4/ZOW/2019 lub do siedziby Zamawiającego Sekretariat Szkoły - Wólka Gościeradowska 72A, 23-275 Gościeradów do dnia 12.04.2019r. do godz. 15:30 (liczy się data wpływu).
Adres e-mail, na który należy wysłać ofertę
zawodowystartwlepszaprzyszlosc@gmail.com
Osoba do kontaktu w sprawie ogłoszenia
Aleksandra Sobańska
Nr telefonu osoby upoważnionej do kontaktu w sprawie ogłoszenia
818250261
Skrócony opis przedmiotu zamówienia
Przedmiotem niniejszego zamówienia jest:
Zakup i dostawa pomocy dydaktycznych niezbędnych do wyposażenie pracowni dla zawodu
w ramach projektu „Zawodowy start w lepszą przyszłość”
Komplet pomocy dydaktycznych do wyposażenia pracowni dla zawodu:
1. Laptop wraz z oprogramowaniem
2. Program dietetyczny
3. Telewizor
4. Tablica interaktywna wraz z projektorem
5. Flipchart
Kategoria ogłoszenia
Dostawy
Podkategoria ogłoszenia
Sprzęt IT
Miejsce realizacji zamówienia
Województwo:
lubelskie
Powiat:
kraśnicki
Miejscowość:
Wólka Gościeradowska
Cel zamówienia
Zakup i dostawa pomocy dydaktycznych niezbędnych do wyposażenie pracowni dla zawodów
Przedmiot zamówienia
Wyposażenie zawodowych pracowni dydaktycznych w Zespole Szkół w Wólce Gościeradowskiej w ramach projektu „Zawodowy start w lepszą przyszłość”. Projekt współfinansowany w ramach realizacji Regionalnego Programu Operacyjnego Województwa Lubelskiego na lata 2014 – 2020. Zakup i dostawa pomocy dydaktycznych do wyposażenia pracowni dla zawodów:
1. Laptop wraz z oprogramowaniem
2. Program dietetyczny
3. Telewizor
4. Tablica interaktywna wraz z projektorem
5. Flipchart
Kod CPV
30200000-1
Nazwa kodu CPV
Urządzenia komputerowe
Harmonogram realizacji zamówienia
Termin realizacji zadania będzie określony przez Zamawiającego w porozumieniu z Wykonawcą.
Przybliżony termin to kwiecień 2019r.
Załączniki
Pytania i wyjaśnienia
Brak pytań i wyjaśnień
Wiedza i doświadczenie
Zamawiający uzna warunek za spełniony, jeśli wykonawca wykaże, że:
- w okresie ostatnich 3 lat przed upływem terminu składania ofert, a jeżeli okres prowadzenia działalności jest krótszy - w tym okresie, wykonał, a w przypadku świadczeń okresowych i ciągłych również wykonuje, minimum jedno zamówienie na dostawę odpowiadającą swoim rodzajem dostawie stanowiącej przedmiot zamówienia, tj. dostawa sprzętu multimedialnego, o łącznej wartości minimum 50 000,00 zł brutto. W przypadku świadczeń okresowych i ciągłych, wykonawca może wykazać się zamówieniem wykonywanym (niezakończonym), jeśli wartość części wykonanej zamówienia jest nie niższa niż wskazana powyżej
Kryteria oceny i opis sposobu przyznawania punktacji
W ramach kryterium „Cena za dostawę” (wskaźnik oznaczony jako „C”) – oferta z najniższą ceną uzyska maksymalną ilość punktów (MP) 10 pkt. Pozostałe oferty otrzymają punkty w ilości proporcjonalnie mniejszej, wyliczonej według następującego wzoru:
MP=10 pkt
Najniższa oferowana cena brutto
C = --------------------------------------------------------------------------------- x MP x 100%
Cena brutto oferty badanej
• Sposób obliczenia ceny
1. Ceny należy podać w złotych polskich w postaci cyfrowej i słownej.
2. Wszelkie rozliczenia finansowe między Zamawiającym a Wykonawcą będą prowadzone w złotych polskich w zaokrągleniu do dwóch miejsc po przecinku
3. Podana cena oferty musi obejmować wszystkie koszty jakie ponosi Wykonawca w szczególności z uwzględnieniem:
osoby fizyczne: wynagrodzenie brutto obejmuje pochodne od wynagrodzeń, leżące po stronie pracodawcy,
osoba prowadząca działalność gospodarczą/osoba prawna: koszty podatku VAT.
Nazwa
ZWIĄZEK MŁODZIEŻY WIEJSKIEJ
Adres
00-020 Warszawa
mazowieckie
, Warszawa
Numer telefonu
228261168
Fax
228264455
NIP
5251916874
Tytuł projektu
Zawodowy start w lepszą przyszłość.
Numer projektu
RPLU.12.04.00-06-0062/17-00
Rozstrzygnięte
Nazwa i adres, data wpłynięcia oferty oraz jej cena
BIURO - SERWIS
ul. Leonarda 1, 20-650 Lublin
Data wpływu: 12.04.2019 10:33
Cena: 37 084,50 zł brutto