Termin składania ofert
Numer ogłoszenia
Status ogłoszenia
Zakończone
Treść ogłoszenia została zmieniona
W przedmiot zamówienia, - poprawiono w treści:
było:
7) AL5754, rozmiar 1500x300 [mm], grubość 1 [mm], ilość 10 arkuszy
poprawiono na:
7) AL5754, rozmiar 1500x3000 [mm], grubość 1 [mm], ilość 10 arkuszy
Zmiana nie powoduje przesunięcia terminu zgłoszenia ofert, jest to błąd, powstały podczas wpisywania zapytania ofertowego.
Miejsce i sposób składania ofert
Drogą elektroniczną na adres agnieszka.piatkowska@zieta.pl
Adres e-mail, na który należy wysłać ofertę
agnieszka.piatkowska@zieta.pl
Osoba do kontaktu w sprawie ogłoszenia
Agnieszka Piątkowska
Nr telefonu osoby upoważnionej do kontaktu w sprawie ogłoszenia
695232067
Skrócony opis przedmiotu zamówienia
Zakup stali DC01, s235JRG2, AL5754 oraz INOX wg wytycznych w ramach projektu „Rozwój elementów konstrukcji ram w technologii FiDU dla mikropojazdów 2-, 3- i 4-kołowych z napędem elektrycznym
Kategoria ogłoszenia
Dostawy
Podkategoria ogłoszenia
Dostawy inne
Miejsce realizacji zamówienia
Województwo:
dolnośląskie
Powiat:
Wrocław
Miejscowość:
Wrocław
Cel zamówienia
Celem niniejszego zapytania jest wyłonienie dostawcy materiału stalowego DC01, s235JRG2, AL5754 oraz INOX (o zadanych parametrach technologicznych), odpowiednich wymiarach na potrzeby wykonania elementów konstrukcyjnych w technologii FiDU (swobodna deformacja ciśnieniem wewnętrznym).
Przedmiot zamówienia
Zamówienie tyczy się dostarczenia blach odpowiedniego rodzaju (parametrach technologicznych) oraz o odpowiednich wymiarach i ilościach jak poniżej:
Lp Nazwa blachy Arkusz
[mm]x[mm] Grubość
[mm] Ilość arkuszy Cena za całość PLN
[netto]
1) Inox 1.4301 (2B), rozmiar 1500x3000 [mm], grubość 0,8 [mm], ilość 50 arkuszy
2) Inox 1.4301, rozmiar 1250x2500 [mm], grubość 2 [mm], ilość 3 arkuszy
3) Inox 1.4301, rozmiar 1250x2500 [mm], grubość 5 [mm], ilość 2 arkuszy
4) DC01, rozmiar 1500x3000 [mm], grubość 0,8 [mm], ilość 50 arkuszy
5) s235JRG2, rozmiar 1250x2500 [mm], grubość 3 [mm], ilość 15 arkuszy
6) s235JRG2, rozmiar 1500x3000 [mm], grubość 5 [mm], ilość 5 arkuszy
7) AL5754, rozmiar 1500x3000 [mm], grubość 1 [mm], ilość 10 arkuszy
Kod CPV
14622000-7
Nazwa kodu CPV
Stal
Dodatkowe przedmioty zamówienia
brak
Harmonogram realizacji zamówienia
Realizacja zamówienia w podanym terminie przez Oferenta oraz warunkach na podstawie podpisanej umowy.
Załączniki
Pytania i wyjaśnienia
Brak pytań i wyjaśnień
Uprawnienia do wykonywania określonej działalności lub czynności
Oferent powinien wykazać uprawnienia do wykonania określonej działalności lub czynności
Wiedza i doświadczenie
Oferent powinien wykazać się wiedzą i doświadczeniem w zakresie tematyki opisanej w przedmiocie zamówienia.
Potencjał techniczny
Oferent powinien posiadać niezbędny potencjał techniczny umożliwiający realizację zakresu usługi dostarczenia stali w ilości i specyfikacji opisanej w przedmiocie zamówienia.
Osoby zdolne do wykonania zamówienia
Oferent powinien posiadać niezbędny potencjał osobowy umożliwiający realizację zakresu usługi dostarczenia stali opisanej w przedmiocie zamówienia.
Sytuacja ekonomiczna i finansowa
Oferenci biorący udział w postępowaniu muszą znajdować się w sytuacji ekonomicznej i finansowej zapewniającej terminowe i zgodne z wymaganiami wykonanie zamówienia, muszą posiadać niezbędną wiedzę i doświadczenie oraz potencjał techniczny, a także dysponować osobami zdolnymi do wykonania Zamówienia. Wzór oświadczenia stanowi załącznik nr 2 do niniejszej oferty.
Dodatkowe warunki
Oferent poda koszt transportu na adres wskazany przez Zamawiającego (zawarty w umowie).
Postanowienia ogólne:
1. Zamawiający zastrzega sobie prawo do unieważnienia postępowania bez podania przyczyny.
2. W przypadku unieważnienia postępowania o zamówienie Oferentom nie przysługuje roszczenie o zwrot kosztów uczestnictwa w postępowaniu.
3. Złożenie oferty jest równoznaczne z przyjęciem bez zastrzeżeń wszystkich warunków postępowania.
4. Odstąpienie przez Zamawiającego od zawarcia umowy w przypadku zawiadomienia Oferenta o wyborze jego oferty nie może być podstawą roszczeń poniesionych kosztów udziału w postępowaniu.
5. W toku dokonywania oceny złożonych wniosków Zamawiający może żądać udzielenia przez Oferentów wyjaśnień dotyczących treści złożonych przez nich dokumentów.
6. Jeżeli oferta nie zawiera wszystkich wymaganych elementów, Zamawiający może w uzasadnionych przypadkach wezwać Oferenta do jego uzupełnienia.
7. Zamawiający rezerwuje prawo do nagrywania dźwięku podczas spotkań technicznych z dostawcami. Przesłanie oferty będzie traktowane jako udzielenie zgody na nagrywanie spotkań.
8. Zamawiający zastrzega sobie prawo negocjacji ceny z Oferentem, którego oferta uzyskała najwyższą liczbę punktów, w przypadku, gdy cena zaoferowana przez Oferenta przekracza kwotę przeznaczoną przez Zamawiającego na realizację zamówienia.
Warunki zmiany umowy
Zamawiający przewiduje możliwość wprowadzenia istotnych zmian umowy zawartej w wyniku przeprowadzonego postępowania o udzielenie zamówienia w stosunku do treści oferty, na podstawie której dokonano wyboru Oferenta, w przypadku ziszczenia się konieczności zmiany wskazanego w ofercie/umówionego zakresu robót wynikającej z:
1. Koniecznych lub uzasadnionych zmian w dokumentacji projektowej powstałych z przyczyn niemożliwych do przewidzenia;
2. konieczności wykonania rozwiązań równoważnych wynikających z uwarunkowań technologicznych lub użytkowych;
3. ograniczeń finansowych po stronie Zamawiającego powodujących konieczność ograniczenia zakresu prac ujętych w ofercie.
Wszelkie zmiany i uzupełnienia do umowy zawartej z wybranym Oferentem będą dokonywane w formie pisemnych aneksów do umowy podpisanych przez obie strony, pod rygorem nieważności
Lista dokumentów/oświadczeń wymaganych od Wykonawcy
Zamawiający wymaga od Oferenta oprócz przedstawienia wypełnionego formularza ofertowego (zgodnego ze wzorem stanowiącym załącznik nr 1 do zapytania) przedstawienia następujących dokumentów:
1)Oświadczenia potwierdzające spełnienie warunków zamówienia – załącznik nr 2 do oferty.
2)Oświadczenie w przedmiocie powiązań osobowych i kapitałowych z Zamawiającym - załącznik nr 3 do oferty.
3)Złożenie oświadczenia o posiadaniu uprawnień do reprezentowania Oferenta - załącznik nr 4 do oferty.
4)Podpisanie wzoru umowy - załącznik nr 5 do oferty.
5)Przedłożenie aktualnego wydruku z KRS lub z CEDIG lub inny dokument potwierdzający posiadanie uprawnień do wykonywania i reprezentowania określonej działalności (nr/symbol dokumentu rejestrowego i wskazania organu który go wydał).
Zamówienia uzupełniające
Nie wyklucza się udzielenia zamówień uzupełniających w wysokości nieprzekraczającej 50% wartości zamówienia określonej w umowie zawartej z Oferentem, o ile te zamówienia są zgodne z przedmiotem zamówienia podstawowego
Kryteria oceny i opis sposobu przyznawania punktacji
Kryterium oceny ofert: Kryterium WAGA (%)
- Cena oferty (70%)
- Termin realizacji zamówienia (30%)
Punkty za poszczególne kryteria będą obliczane zgodnie z poniższym wzorem:
Kryterium – cena
P=Cn/Cob x[70]
gdzie:
P – liczba punktów przyznanych Oferentowi za zaoferowaną cenę
CN – najniższa zaoferowana cena w postępowaniu
COB – cena zaoferowana w ofercie badanej
Kryterium – termin realizacji zamówienia
R=Tn/Tob x[30]
gdzie:
R – liczba punktów przyznanych Oferentowi za termin realizacji zamówienia
TN – najkrótszy termin zaoferowany w postępowaniu (liczony w dniach kalendarzowych)
TOB – termin zaoferowany w ofercie badanej (liczony w dniach kalendarzowych)
Maksymalna łączna liczba punktów do zdobycia wynosi 100. Suma poszczególnych kryteriów (1+2) będzie stanowiła wynik końcowy każdego z oferentów. Wygrywa oferta, która otrzyma największą łączną liczbę punktów.
Wykluczenia
Wykluczenia
Zamawiający ma prawo odrzucenia oferty złożonej przez Oferenta niespełniającego warunków udziału w postępowaniu lub jeśli oferta jest niezgodna z niniejszym zapytaniem.
Nazwa
ZIETA PROZESSDESIGN SPÓŁKA Z OGRANICZONĄ ODPOWIEDZIALNOŚCIĄ
Adres
Stanisława Moniuszki 29/2
51-610 Wrocław
dolnośląskie
, Wrocław
Numer telefonu
693 969 063
NIP
8982176666
Tytuł projektu
Rozwój elementów konstrukcji ram w technologii FiDU dla mikropojazdów 2-, 3- i 4-kołowych z napędem elektrycznym
Numer projektu
POIR.01.02.00-00-0328/16-00
Rozstrzygnięte
Nazwa i adres, data wpłynięcia oferty oraz jej cena
Top-Tech
Marek Topol
ul. Nasypowa nr 23/7
40-551 Katowice
NIP : 634-265-88-69
REGON : 381497413
Oferta wpłynęła dn.11.04.2019 r.
Cena: 33 900,00 PLN netto, 41 697,00 PLN brutto