Strona główna
Logo unii europejskiej

05/03/2019/PBK Wykonanie zabudowy wystawienniczej na targach w Mediolanie 2019

Data publikacji: 22.03.2019

Informacje o ogłoszeniu

Termin składania ofert

do dnia 29-03-2019

Numer ogłoszenia

1175241

Status ogłoszenia

Zakończone

Miejsce i sposób składania ofert

Na adres mailowy

Adres e-mail, na który należy wysłać ofertę

bartlomiej.czerniak@zieta.pl

Osoba do kontaktu w sprawie ogłoszenia

Bartłomiej Czerniak

Nr telefonu osoby upoważnionej do kontaktu w sprawie ogłoszenia

609772154

Skrócony opis przedmiotu zamówienia

Przedmiotem zamówienia jest wykonanie i demontaż zabudowy wystawienniczej na stoisku Zamawiającego, w Mediolanie podczas targów Salone del Mobile 2019.

Kategoria ogłoszenia

Usługi

Podkategoria ogłoszenia

Usługi inne

Miejsce realizacji zamówienia

Województwo: dolnośląskie Powiat: Wrocław Miejscowość: Wrocław

Opis przedmiotu zamówienia

Cel zamówienia

Celem zamówienia jest realizacja przestrzeni wystawienniczej w ramach promocji marki na międzynarodowych targach designu.

Przedmiot zamówienia

Przedmiotem zamówienia jest produkcja, transport i montaż oraz demontaż zabudowy wystawienniczej.

Miejsce: międzynarodowe targi designu Salone del Mobile, Strada Statale Sempione, 28, 20017 Rho MI, Włochy, hal 6, stoisko E33
Termin realizacji: montaż 1-6.04.2019, demontaż 14-15.04.2019
Wytyczne:
- zabudowa trzech ścian standu o wymiarach 500cm x1000 cm (szerokość, głębokość) i wysokości 500 cm wykonanie wg załączonego rysunku,
- ściany wykonane z płyty wiórowej o grubości 19mm, zaszpachlowane, wyszlifowane,
- instalacja elektr. pod oświetlenie zapewnione przez zleceniodawcę,
- podłoga z wykładziny w cenie. Na wykładzinie ułożenie paneli drewnianych zapewnionych przez zleceniodawcę,
- na suficie rozciągnięty mesh z certyfikatem niepalności
- konstrukcja obudowy stoiska powinna być samonośna,
- wykończenie ścian bawełną, bezfugowe, gładkie, pomalowane farbą w wybranym i wskazanym kolorze przez Zamawiającego na pełnej wysokości tychże ścian,
- półki co 50-60cm, do wysokości 300 cm
- wycena musi obejmować cenę ostateczną transportu materiałów i pracowników, potrzebnych do realizacji przedmiotu zamówienia, wraz ze wszystkimi kosztami uwzględniającymi opłaty celne, skarbowe i graniczne.

Maksymalny przewidziany budżet na realizację zamówienia: 43200,00 PLN netto (czterdzieści trzy tysiące i dwieście złotych zero groszy)

Kod CPV

79956000-0

Nazwa kodu CPV

Usługi w zakresie organizacji targów i wystaw

Harmonogram realizacji zamówienia

montaż: 1-6.04.2019,
demontaż: 14-15.04.2019

Załączniki

Pytania i wyjaśnienia

Brak pytań i wyjaśnień

Uprawnienia do wykonywania określonej działalności lub czynności

Oferent powinien wykazać zatrudnienie pracowników posiadających uprawnienia do pracy na wysokości (przynajmniej 5 metrów), obsługi wózka widłowego, obsługi podnośnika nożycowego.

Wiedza i doświadczenie

Oferent powinien:
- wykazać udokumentowane fotograficznie doświadczenie w budowie wysokich 4-5m ścianek z płyty mdf na konstrukcji drewnianej, na międzynarodowych targach z zakresu design, meble lub sztuka, na terenie Unii Europejskiej, Stanów Zjednoczonych i Bliskiego Wschodu w okresie ostatnich 15 lat;
- wykazać zrealizowane zabudowy wystawiennicze na minimum 30stu międzynarodowych targach, w tym minimum 10 zabudów podczas targów iSaloni w Mediolanie, o powierzchni minimum 50m2;
- wykazać referencje potwierdzające posiadane doświadczenie i realizację za okres ostatnich 5 lat;
- przedstawić zdjęcia potwierdzające realizacje (np. portfolio realizacji, strona www Oferenta lub w innej formie umożliwiającej wgląd przez Zamawiającego).

Potencjał techniczny

Oferent powinien posiadać niezbędny potencjał i zaplecze techniczne umożliwiające w pełni realizację zakresu realizacji przdmiotu zamówienia (m.in. potrzebne narzędzia, maszyny, materiały).

Osoby zdolne do wykonania zamówienia

Oferent powinien zatrudniać przynajmniej 7 osób; udokumentowane szkolenie bhp

Sytuacja ekonomiczna i finansowa

Oferent jest ubezpieczony na okoliczność niezrealizowania przedmiotu zamówienia w wysokości minimum 50000zł.

Dodatkowe warunki

Maksymalny przewidziany budżet na realizację zamówienia: 43200,00 PLN netto (czterdzieści trzy tysiące i dwieście złotych zero groszy)

Postanowienia ogólne:
1. Zamawiający zastrzega sobie prawo do unieważnienia postępowania bez podania przyczyny.
2. W przypadku unieważnienia postępowania o zamówienie Oferentom nie przysługuje roszczenie o zwrot kosztów uczestnictwa w postępowaniu.
3. Złożenie oferty jest równoznaczne z przyjęciem bez zastrzeżeń wszystkich warunków postępowania.
4. Odstąpienie przez Zamawiającego od zawarcia umowy w przypadku zawiadomienia Oferenta o wyborze jego oferty nie może być podstawą roszczeń poniesionych kosztów udziału w postępowaniu.
5. W toku dokonywania oceny złożonych wniosków Zamawiający może żądać udzielenia przez Oferentów wyjaśnień dotyczących treści złożonych przez nich dokumentów.
6. Jeżeli oferta nie zawiera wszystkich wymaganych elementów, Zamawiający może w uzasadnionych przypadkach wezwać Oferenta do jego uzupełnienia.
7. Zamawiający rezerwuje prawo do nagrywania dźwięku podczas spotkań technicznych z dostawcami. Przesłanie oferty będzie traktowane jako udzielenie zgody na nagrywanie spotkań.
8. Zamawiający zastrzega sobie prawo negocjacji ceny z Oferentem, którego oferta uzyskała najwyższą liczbę punktów, w przypadku, gdy cena zaoferowana przez Oferenta przekracza kwotę przeznaczoną przez Zamawiającego na realizację zamówienia, a w przypadku nieosiągnięcia porozumienia, do niepodpisania umowy i unieważnienia postępowania.
9.Oferta powinna być sporządzona w języku polskim. Dokumenty sporządzone w języku obcym muszą być złożone wraz z tłumaczeniem na język polski, poświadczonym przez Oferenta.
10.Nie dopuszcza się składania ofert częściowych.
11. Zamawiający przewiduje przekazanie projektu końcowego wyłącznie wybranemu Wykonawcy, po zawarciu umowy.
12. Dopuszcza się oferty w języku angielskim
13. Dokumenty proszę wysłać mailowo w formie linku do wetransfer lub innego dysku online do pobrania
14. Oferent zgadza się na dokonanie płatności po wykonaniu zamówienia
15. Oferent zgadza się na karę umowną w wysokości 50% wartości zamówienia w przypadku niezrealizowania przedmiotu zamówienia.

Warunki zmiany umowy

Zamawiający przewiduje możliwość wprowadzenia istotnych zmian umowy zawartej w wyniku przeprowadzonego postępowania o udzielenie zamówienia w stosunku do treści oferty, na podstawie której dokonano wyboru Oferenta, w przypadku ziszczenia się konieczności zmiany wskazanego w ofercie/umówionego zakresu robót wynikającej z:
1. Koniecznych lub uzasadnionych zmian w dokumentacji projektowej powstałych z przyczyn niemożliwych do przewidzenia;
2. konieczności wykonania rozwiązań równoważnych wynikających z uwarunkowań technologicznych lub użytkowych;
3. ograniczeń finansowych po stronie Zamawiającego powodujących konieczność ograniczenia zakresu prac ujętych w ofercie.
Wszelkie zmiany i uzupełnienia do umowy zawartej z wybranym Oferentem będą dokonywane w formie pisemnych aneksów do umowy podpisanych przez obie strony, pod rygorem nieważności.

Lista dokumentów/oświadczeń wymaganych od Wykonawcy

-Oferta
-Oświadczenie o braku powiązań z Zamawiającym
-Oświadczenie potwierdzające spełnienie warunków.
-Oświadczenie o posiadaniu uprawnień do reprezentowania Oferenta i jego formy prawnej.
-Dokument potwierdzający formę prawną Oferenta.
-Dokumenty wymagane w Warunkach Udziału w przetargu.
W ramach konkursu oferent może złożyć tylko jedną ofertę.
Oferta nie posiadająca minimalnego zakresu wskazanego powyżej nie będzie brana pod uwagę podczas wyłaniania oferenta.

Zamówienia uzupełniające

Nie wyklucza się udzielenia zamówień uzupełniających w wysokości nieprzekraczającej 50% wartości zamówienia określonej w umowie zawartej z Oferentem, o ile te zamówienia są zgodne z przedmiotem zamówienia podstawowego.

Ocena oferty

Kryteria oceny i opis sposobu przyznawania punktacji

Kryterium oceny ofert: Kryterium WAGA (%)
Zamawiający przyjmuje kryterium cena jako kryterium oceny ofert, któremu przypisuje wartość 80 pkt.
Wartość punktowa powyższego kryterium będzie obliczana według poniższego wzoru:
p = (Cn/Cob) x 80 pkt
gdzie:
p – liczba punktów przyznanych badanej ofercie w kryterium – cena netto
Cn – cena najtańszej złożonej oferty
Cob – cena badanej oferty.

Zamawiający przyjmuje kryterium czas realizacji jako kryterium oceny ofert, któremu przypisuje wartość 20 pkt.
Wartość punktowa powyższego kryterium będzie obliczana według poniższego wzoru:
p = (Cn/Cob) x 20 pkt
gdzie:
p – liczba punktów przyznanych badanej ofercie w kryterium
Cn – liczba dni najkrótszego czasu złożonej oferty
Cob – liczba dni badanej oferty.

Cena musi zostać podana w złotych polskich z dokładnością do dwóch miejsc po przecinku.
Maksymalna łączna liczba punktów do zdobycia wynosi 100. Wygrywa oferta, która otrzyma największą łączną liczbę punktów.

Wykluczenia

Zamawiający ma prawo odrzucenia oferty złożonej przez Oferenta niespełniającego warunków udziału w postępowaniu lub jeśli oferta jest niezgodna z niniejszym zapytaniem.

Zamawiający - Beneficjent

Nazwa

ZIETA PROZESSDESIGN SPÓŁKA Z OGRANICZONĄ ODPOWIEDZIALNOŚCIĄ

Adres

Stanisława Moniuszki 29/2

51-610 Wrocław

dolnośląskie , Wrocław

Numer telefonu

693 969 063

NIP

8982176666

Tytuł projektu

Promocja oraz internacjonalizacja oferty ZIETA PROZESSDESIGN Spółka z ograniczoną odpowiedzialnością

Numer projektu

POIR.03.03.03-02-0056/17-00

Informacja o wybranym wykonawcy

Nierozstrzygnięte – Brak ofert
Liczba wyświetleń: 504