Termin składania ofert
Numer ogłoszenia
Status ogłoszenia
Zakończone
Miejsce i sposób składania ofert
Oferty prosimy przesyłać do 28 marca 2019 r. na adres: Związek Miast Polskich, 61-517 Poznań, ul. Robocza 42 poczta lub e-mailem na adres: biuro@zmp.poznan.pl lub sylwia.kluczynska@zmp.poznan.pl (oferta może być przesłana listem lub e-mailem wraz z zeskanowanymi załącznikami i otrzymanie jej w każdej z tych form będzie liczone jako spełnienie warunku dotrzymania terminu złożenia ważnej oferty.
Adres e-mail, na który należy wysłać ofertę
biuro@zmp.poznan.pl
Osoba do kontaktu w sprawie ogłoszenia
Sylwia Kluczyńska
Nr telefonu osoby upoważnionej do kontaktu w sprawie ogłoszenia
61/63-350-57, 601-554-912
Skrócony opis przedmiotu zamówienia
Przedmiotem zamówienia jest dostarczenie usług doradztwa prawnego dla 295 pracowników samorządowych w formie konsultacji grupowych (szkoleń prawnych) w 6 miastach: Jasło, Kozienice, Krosno, Radom, Sandomierz, Starachowice - 18 dni pracy w dwu obszarach merytorycznych (a) podatki i opłaty lokalne, (b) zarządzanie nieruchomościami, w okresie 6 maja 2019r. – 30 listopada 2019r w ramach projektu: „Nowoczesne rozwiązania w obszarze podatków i opłat lokalnych oraz zarządzania nieruchomościami dla 6 miast – członków Związku Miast Polskich” realizowanego ze środków POWER Działanie 2.18
Kategoria ogłoszenia
Usługi
Podkategoria ogłoszenia
Usługi szkoleniowe
Miejsce realizacji zamówienia
Województwo:
cała Polska
Powiat:
Cel zamówienia
Dostarczenie usług doradztwa prawnego dla 295 pracowników samorządowych w formie konsultacji grupowych (szkoleń prawnych) w 6 miastach: Jasło, Kozienice, Krosno, Radom, Sandomierz, Starachowice - 18 dni pracy w dwu obszarach merytorycznych (a) podatki i opłaty lokalne, (b) zarządzanie nieruchomościami, w okresie 6 maja 2019r. – 30 listopada 2019r.
Przedmiot zamówienia
Przedmiotem zamówienia jest dostarczenie usług doradztwa prawnego dla 295 pracowników samorządowych w formie konsultacji grupowych (szkoleń prawnych) w 6 miastach: Jasło, Kozienice, Krosno, Radom, Sandomierz, Starachowice - 18 dni pracy w dwu obszarach merytorycznych (a) podatki i opłaty lokalne, (b) zarządzanie nieruchomościami, w okresie 6 maja 2019r. – 30 listopada 2019r.
Kod CPV
79110000-8
Nazwa kodu CPV
Usługi w zakresie doradztwa prawnego i reprezentacji prawnej
Dodatkowe przedmioty zamówienia
1. Przygotowanie oraz wydrukowanie materiałów szkoleniowych opisanych w pkt..2.1.1.b) zapytania ofertowego dla wszystkich uczestników
2. Przygotowanie dla każdego z 295 uczestników 18 sesji szkoleniowych dyplomu/certyfikatu ukończenia danego kursu szkoleniowego, w którym uczestniczył. Koszt wydrukowania 295 certyfikatów (karton A-4, kolor, bez ramek, tekst uzgodniony na późniejszym etapie) musi być zawarty w cenie umowy.
3. W ramach wynagrodzenia Wykonawca musi uwzględnić koszty dojazdów i noclegów.
Harmonogram realizacji zamówienia
Termin realizacji zamówienia 6 maja 2019 r – 30 listopada 2019. Konkretne daty podlegać będą dalszym ustaleniom, zgodnie z możliwościami Zamawiającego i Wykonawcy.
Szkolenia odbywać się będą w następujących miastach: Jasło, Kozienice, Krosno, Radom, Sandomierz, Starachowice.
Zadanie Z.2.13 (PS1) Obsługa podatkowa
1 grupa szkoleniowa – Jasło - 16 uczestników – październik 2019
1 grupa szkoleniowa – Kozienice – 11 uczestników – październik 2019
1 grupa szkoleniowa – Radom – 20 uczestników – wrzesień 2019
1 grupa szkoleniowa – Sandomierz – 15 uczestników – październik 2019
1 grupa szkoleniowa – Starachowice – 15 uczestników – czerwiec 2019
Łącznie: 77 uczestników
Zadanie Z.2.13. (PS 2) Działania windykacyjne i egzekucyjne
1 grupa szkoleniowa – Jasło – 14 uczestników – październik 2019
1 grupa szkoleniowa – Kozienice – 12 uczestników – październik 2019
1 grupa szkoleniowa – Sandomierz – 15 uczestników – październik 2019
1 grupy szkoleniowe – Starachowice – 15 uczestników – czerwiec 2019
Łącznie: 56 uczestników
Zadanie Z.2.13 (PS7) Legislacja i orzecznictwo - podatki
1 grupa szkoleniowa – Jasło - 15 uczestników – październik 2019
1 grupa szkoleniowa – Kozienice – 11 uczestników – wrzesień 2019
1 grupa szkoleniowa – Krosno – 20 uczestników – październik 2019
1 grupa szkoleniowa – Radom – 20 uczestników – wrzesień 2019
1 grupa szkoleniowa – Starachowice – 15 uczestników – czerwiec 2019
Łącznie: 81 uczestników
Zadanie Z.4.45 (NS4) Legislacja i orzecznictwo - nieruchomości
1 grupa szkoleniowa – Krosno – 24 uczestników – październik 2019
2 grupy szkoleniowe – Radom – łącznie 40 uczestników (2 grupy po 20 osób) – maj 2019
1 grupa szkoleniowa – Starachowice – 17 uczestników – maj 2019
Łącznie: 81 uczestników
Łącznie: 18 sesji szkoleniowych – 295 uczestników
Załączniki
Pytania i wyjaśnienia
Brak pytań i wyjaśnień
Uprawnienia do wykonywania określonej działalności lub czynności
Warunki minimalne dla wykonawcy:
1. Wykonawca ma minimum 5 lat doświadczenia w prowadzeniu doradztwa i konsultacji prawnych dla jednostek samorządu terytorialnego – co zostanie opisanie w formie oświadczenia w załączniku nr 2 i udokumentowane poprzez załączenie kopii dokumentów, które to skutecznie poświadczają.
2. Wykonawca zatrudnia minimum 4 radców prawnych lub / i doradców podatkowych lub / i adwokatów:
a) spośród których każdy specjalizuje się w realizacji doradztwa dla JST i związków komunalnych
b) będących autorami/współautorami opinii prawnych dotyczących podatkowych aspektów funkcjonowania JST
- co zostanie udokumentowane poprzez załączenie kopii dokumentów, które to skutecznie poświadczają.
Wszystkie załączone dokumenty muszą być poświadczone za zgodność z oryginałem
Wiedza i doświadczenie
Wykonawca ma minimum 5 lat doświadczenia w prowadzeniu doradztwa i konsultacji prawnych dla jednostek samorządu terytorialnego – co zostanie opisanie w formie oświadczenia w załączniku nr 2 i udokumentowane poprzez załączenie kopii dokumentów, które to skutecznie poświadczają.
Wszystkie załączone dokumenty muszą być poświadczone za zgodność z oryginałem.
Potencjał techniczny
Wykonawca zatrudnia minimum 4 radców prawnych lub / i doradców podatkowych lub / i adwokatów:
a) spośród których każdy specjalizuje się w realizacji doradztwa dla JST i związków komunalnych
b) będących autorami/współautorami opinii prawnych dotyczących podatkowych aspektów funkcjonowania JST
- co zostanie udokumentowane poprzez załączenie kopii dokumentów, które to skutecznie poświadczają.
Dodatkowe warunki
Łączna cena oferty w części dotyczącej pracy wykonawców nie może przekroczyć 39.240,00 zł brutto, bowiem przekroczy wówczas łączny poziom środków zaplanowanych na to zamówienie i będzie odrzucona. Zachęca się wykonawców zaproponowania niższej ceny, które będą konkurencyjna wobec innych wykonawców.
Niezależnie od w/w kwoty na wynagrodzenie w budżecie projektu zarezerwowano także łącznie 2.655,00 zł brutto na zwrot kosztów materiałów szkoleniowych dla uczestników, które będą rozliczane wg faktury. Kwotę 2.655,00 zł brutto powinien wpisać do swojej oferty jako element kalkulacji ceny każdy Wykonawca pod sankcją odrzucenia oferty, ale nie musi jej w całości wykorzystać w trakcie realizacji. W efekcie ten stały element cenowy oferty nie będzie ważył na wyniku postępowania konkurencyjnego.
Lista dokumentów/oświadczeń wymaganych od Wykonawcy
Oferta powinna zawierać następujące dokumenty:
1 – Formularz ofertowy (patrz załącznik 1 do zapytania ofertowego)
2 - Zestawienie wykonanych usług o podobnym charakterze (patrz załącznik 2)
3 - Oświadczenie o braku powiązań z zamawiającym (patrz załącznik 3)
Dokumenty potwierdzające doświadczenie podmiotu i kwalifikacje personelu – spełnienie wymogów formalnych. Jeśli nie są oryginalnymi dokumentami źródłowymi, a kopiami, muszą być potwierdzone za zgodność z oryginałem.
4 - Aktualny wyciąg z Centralnego Rejestru Dział. Gospodarczej lub KRS jeśli dotyczy (może być wydruk internetowy)
Zamówienia uzupełniające
1. Przygotowanie oraz wydrukowanie materiałów szkoleniowych opisanych w pkt..2.1.1.b)
2. Przygotowanie dla każdego z 295 uczestników 18 sesji szkoleniowych dyplomu/certyfikatu ukończenia danego kursu szkoleniowego, w którym uczestniczył. Koszt wydrukowania 295 certyfikatów (karton A-4, kolor, bez ramek, tekst uzgodniony na późniejszym etapie) musi być zawarty w cenie umowy.
3. W ramach wynagrodzenia Wykonawca musi uwzględnić koszty dojazdów i noclegów.
Kryteria oceny i opis sposobu przyznawania punktacji
1. Oferty będą najpierw poddane ocenie formalnej – ze względu na (a) kompletność oferty, (b) spełnienie warunków uprawniających do ubiegania się o zamówienie, tj. potwierdzenie posiadania odpowiednich kwalifikacji oraz wiedzy i doświadczenia dostosowanych do charakterystyki danego zadania (przez podmiot i przez personel). W tym zakresie Zamawiający rezerwuje sobie prawo do sprawdzenia podanych w ofercie informacji.
2. Zamawiający dokona następnie oceny punktowej ofert i wyboru najkorzystniejszej oferty.
- Odrzucenie oferty nastąpi w sytuacji: (a) jej niezgodności z treścią zapytania, (b) w przypadku złożenia nieprawdziwych informacji, (c) w przypadku zaoferowania rażąco niskiej ceny, (d) jej złożenie stanowi czyn nieuczciwej konkurencji w rozumieniu przepisów o zwalczaniu nieuczciwej konkurencji, oraz (e) nieważności oferty na mocy innych przepisów.
3. Postępowanie jest jawne. Zasady udostępniania dokumentacji – po uprzednim złożeniu pisemnego wniosku, Zamawiający wyznaczy termin i sposób udostępnienia.
I. Cena 40%
Kryterium "Cena" oceniane będzie w następujący sposób:
Najniższa zaoferowana cena całkowita brutto
X1 = ------------------------------------------------------------------------------------------ x 40
Cena całkowita ocenianej oferty brutto
gdzie:
X1 - wartość punktowa ocenianego kryterium
W kryterium cena Wykonawca może uzyskać maksymalnie 40 punktów.
Łączna cena oferty w części dotyczącej pracy wykonawców nie może przekroczyć 39.240,00 zł brutto, bowiem przekroczy wówczas łączny poziom środków zaplanowanych na to zamówienie i będzie odrzucona. Zachęca się wykonawców zaproponowania niższej ceny, które będą konkurencyjna wobec innych wykonawców.
Niezależnie od w/w kwoty na wynagrodzenie w budżecie projektu zarezerwowano także łącznie 2.655,00 zł brutto na zwrot kosztów materiałów szkoleniowych dla uczestników, które będą rozliczane wg faktury. Kwotę 2.655,00 zł brutto powinien wpisać do swojej oferty jako element kalkulacji ceny każdy Wykonawca pod sankcją odrzucenia oferty, ale nie musi jej w całości wykorzystać w trakcie realizacji. W efekcie ten stały element cenowy oferty nie będzie ważył na wyniku postępowania konkurencyjnego.
II. Kryteria niecenowe – 60%:
II.1 Liczba doradców/konsultantów, spośród których każdy specjalizuje się w realizacji doradztwa dla JST i związków komunalnych, jaką Wykonawca stawia do dyspozycji do celów realizacji projektu:
1. Jeśli Wykonawca zatrudnia 5 radców prawnych lub / i doradców podatkowych lub / i adwokatów – 5 pkt
2. Jeśli Wykonawca zatrudnia 6 radców prawnych lub / i doradców podatkowych lub / i adwokatów – 10 pkt
3. Jeśli Wykonawca zatrudnia 7 i więcej radców prawnych lub / i doradców podatkowych lub / i adwokatów – 15 pkt
Sposób udokumentowania: treść formularza ofertowego
II.2 Liczba konsultacji grupowych (szkoleń) przeprowadzonych w ostatnich 3 latach na rzecz członków organów i pracowników JST lub związków komunalnych przez Wykonawcę:
< 20 = 0 pkt
20 – 30 = 5 pkt
31 – 40 = 7 pkt
41 – 50 = 10 pkt
> 50 = 15 pkt
Sposób udokumentowania: zaświadczenia lub inne dokumenty potwierdzające ten fakt
II.3 – Liczba uczestników konsultacji grupowych (szkoleń) przeprowadzonych przez Wykonawcę w ostatnich 3 latach na rzecz członków organów i pracowników JST lub związków komunalnych:
< 200 = 0 pkt
200 – 400 = 5 pkt
401 – 600 = 7 pkt
601 – 800 = 9 pkt
801 – 1000 = 11 pkt
> 1000 = 15 pkt
Sposób udokumentowania: zaświadczenia lub inne dokumenty potwierdzające ten fakt
II. 4 – Liczba publikacji poświęconych tematyce samorządowej w czasopismach naukowych lub branżowych lub specjalistycznych portalach prawniczych w ciągu ostatnich 3 lat, których autorami są osoby zaproponowane do prowadzenia konsultacji grupowych (szkoleń) i doradztwa – licząc okres 3 lat do chwili publikacji niniejszego zapytania:
< 10 = 0 pkt
10 - 20 = 3 pkt
21-30 = 6 pkt
31-40 = 9 pkt
41-50 = 12 pkt
> 50 = 15 pkt
Sposób udokumentowania: wykaz z miejscem publikacji i informacjami pozwalającymi na weryfikację podanych faktów
Liczba punktów ocenianej oferty (P) = liczba punktów w kryterium ceny (I.) + liczba punktów w kryteriach II.1 + II.2 + II.3 + II.4.
Za najkorzystniejszą Zamawiający uzna ofertę, która uzyska największą łączną liczbę punktów w wszystkich kryteriach (obliczoną z dokładnością do dwóch miejsc po przecinku).
Wykluczenia
Zamawiający zastrzega sobie prawo unieważnienia postępowania w szczególności, jeżeli:
a. cena najkorzystniejszej oferty lub oferta z najniższą ceną przewyższają kwotę, którą Zamawiający może przeznaczyć na realizację zamówienia,
b. wystąpiła zmiana okoliczności powodująca, że wykonanie zamówienia nie leży już w interesie Zamawiającego, o czym Zamawiający poinformuje wykonawców przed upływem terminu składania ofert.
Nazwa
ZWIĄZEK MIAST POLSKICH
Adres
61-517 Poznań
wielkopolskie
, Poznań
Numer telefonu
616335050
Fax
616335060
NIP
7781005845
Tytuł projektu
Nowoczesne rozwiązania w obszarze podatków i opłat lokalnych oraz zarządzania nieruchomościami dla 6 miast - członków Związku Miast Polskich
Numer projektu
POWR.02.18.00-00-0009/18-00
Rozstrzygnięte
Nazwa i adres, data wpłynięcia oferty oraz jej cena
Dr Krystian Ziemski & Partners Kancelaria Prawna
ul. Józefa Strusia 10, 60-711 Poznań
data wpłynięcia oferty: 28.03.2019
łączna cena brutto: 41.655,00 zł