Termin składania ofert
Numer ogłoszenia
Status ogłoszenia
Zakończone
Treść ogłoszenia została zmieniona
Informacja o zmianie graficznej zapytania ofertowego dotyczące postępowania:
ZAPYTANIE OFERTOWE 1/2019 z dnia 21.03. 2019 r.
Postępowanie o udzielenie zamówienia prowadzone jest w trybie zapytania ofertowego zgodnie z zasadą konkurencyjności i nie podlega ustawie z dnia 29 stycznia 2004r. Prawo zamówień publicznych. Sposób ponoszenia wydatków zgodnie z zasadą uczciwej konkurencji.
Zamawiający: „ZOMECH- Zakład Obróbki Mechanicznej” Sp. z o.o. KRS 87055, NIP: 946-233-71-29
Adres: Ul. Blacharska 2, 20-029 Lublin
Zarząd PROPOS Sp. z o.o. ul. Wyżynna 29, lok. 24, 20-560 Lublin, który prowadzi niniejsze postępowanie w imieniu i na rzecz Zamawiającego informuje, iż dokonał zmiany graficznej logotypów umieszczonych w zapytaniu. Dokonane zmiany nie mają żadnego wpływu na treść zapytania i określonych w nim warunków udziału.
Termin składania ofert pozostaje bez zmian.
W załączeniu do ogłoszenia dołączone zostaje ZAPYTANIE OFERTOWE 1/2019 z dnia 21.03. 2019 r. zawierające właściwą szatę graficzną.
Miejsce i sposób składania ofert
7.1. Ofertę należy złożyć w formie pisemnej (pod rygorem nieważności) w języku polskim. Dokumenty składające się na ofertę sporządzone w języku obcym winny być składane wraz z tłumaczeniem na język polski.
7.2. Ofertę należy sporządzić zgodnie z wymaganiami umieszczonymi w niniejszym Zapytaniu ofertowym oraz dołączyć wszystkie wymagane dokumenty i oświadczenia.
7.3. Dokumenty i oświadczenia składające się na ofertę powinny być podpisane przez osobę/y upoważnioną/e do występowania w imieniu Wykonawcy (uprawnioną/ymi zgodnie z zasadami reprezentacji Wykonawcy określonymi w rejestrze lub innym dokumencie, właściwym dla danej formy organizacyjnej Wykonawcy albo przez upełnomocnionego przedstawiciela Wykonawcy).
7.4. Poprawki powinny być naniesione czytelnie oraz opatrzone podpisem/parafą osoby upoważnionej.
7.5. Każdy wykonawca może złożyć w niniejszym przetargu tylko jedną ofertę.
7.6. Ofertę należy złożyć w trwale zamkniętej nieprzezroczystej kopercie. Koperty należy podpisać następująco: Nazwa oferenta, adres, numer NIP oraz nr zamówienia jak poniżej:
Zapytanie ofertowe Nr 01/2019 z dnia 21.03. 2019 r. dotyczące: ” Poprawa efektywności energetycznej firmy „ZOMECH - Zakład Obróbki Mechanicznej” Sp. z o.o.”
Z dopiskiem: Nie otwierać przed terminem otwarcia ofert.”
8.1. Oferty należy składać:
a) osobiście w formie pisemnej w: PROPOS Sp. z o.o. ul. Wyżynna 29, lok. 24, 20-560 Lublin w dni robocze, w godzinach 8-16, nie później niż do godziny 12.00 dnia 5 kwietnia 2019 r.
b) pocztą tradycyjną na adres: PROPOS Sp. z o.o. ul. Wyżynna 29, lok. 24, 20-560 Lublin , nie później niż do godziny 12.00 dnia 5 kwietnia 2019 r.
8.2. Decydujące znaczenie dla oceny zachowania powyższego terminu ma data i godzina wpływu oferty na adres wskazany powyżej, a nie data jej wysłania przesyłką pocztową czy kurierską.
8.3. Termin składania ofert jest terminem nieprzekraczalnym.
8.4. Oferty złożone po terminie pozostają bez rozpoznania. Zamawiający nie ma obowiązku dokonywania ich zwrotu.
8.5. Składane Oferty należy umieścić w zamkniętej nieprzezroczystej kopercie. Koperty należy podpisać następująco: Nazwa oferenta, adres, numer NIP oraz nr zamówienia jak poniżej:
Zapytanie ofertowe Nr 01/2019 z dnia 21.03.2019 r: dotyczące: ”Poprawa efektywności energetycznej firmy „ZOMECH- Zakład Obróbki Mechanicznej” Sp. z o.o.”
Z dopiskiem: Nie otwierać przed terminem otwarcia ofert.”
Osoba do kontaktu w sprawie ogłoszenia
Dariusz Patyrak
Skrócony opis przedmiotu zamówienia
Przedmiotem zamówienia są roboty budowlane związane z realizacją projektu:„ Poprawa efektywności energetycznej firmy „ZOMECH- Zakład Obróbki Mechanicznej” Sp. z o.o.”
Kategoria ogłoszenia
Roboty budowlane
Podkategoria ogłoszenia
Roboty budowlane
Miejsce realizacji zamówienia
Województwo:
lubelskie
Powiat:
Lublin
Miejscowość:
LUBLIN
Cel zamówienia
Poprawa efektywności energetycznej firmy „ZOMECH- Zakład Obróbki Mechanicznej” Sp. z o.o.”
Przedmiot zamówienia
2.2. Przedmiot zamówienia obejmuje:
2.2.1. Prace termoizolacyjne (roboty budowlane) - docieplenie ścian zewnętrznych budynku, stropodachu, dachu, wymianę stolarki okiennej i drzwiowej, wymiana drzwi i bram
2.2.2. Budowę systemu instalacji fotowoltaicznej
2.2.3. Prace sanitarne- instalacja centralnego ogrzewania i ciepła technologicznego, instalacja technologiczna węzła cieplnego
2.2.1. System zarządzania energią
2.2.2. Prace elektryczne - wymiana źródła światła z żarowego i jarzeniowego na oświetlenie LED.
2.3. Szczegółowy opis przedmiotu zamówienia zawierają: projekt techniczny oraz przedmiar robót stanowiący załącznik nr 1 i 2 do niniejszego zapytania ofertowego.
2.4. Zamówienie realizowane jest w ramach projektu „Poprawa efektywności energetycznej firmy „ZOMECH- Zakład Obróbki Mechanicznej” Sp. z o.o.” Regionalny w ramach Regionalnego Programu Operacyjnego Województwa Lubelskiego na lata 2014 – 2020, Oś Priorytetowa 5 Efektywność energetyczna i gospodarka niskoemisyjna, Działanie 5.1.
Dokumentacja Techniczna w całości będzie udostępniona do wglądu w siedzibie podmiotu prowadzącego niniejsze postępowanie:
PROPOS Sp. z o.o. ul. Wyżynna 29, lok. 24, 20-560 Lublin
oraz jest do pobrania na stronie: http://www.propos.lublin.pl/przetargi.htm
Ponadto jako załącznik do niniejszego ogłoszenia dodane zostały odpowiednie odwołania ( linki -hiperłącza na stronę www, gdzie opublikowane zostały materiały techniczne).
Dokumentacja techniczna nie może być dołączona do niniejszego ogłoszenia z racji ograniczeń technicznych
- maksymalna wielkość wszystkich załączników w sekcji wynosi jedynie 20 MB.
Kod CPV
45000000-7
Nazwa kodu CPV
Roboty budowlane
Dodatkowe przedmioty zamówienia
45261000-4 Wykonywanie pokryć dachowych oraz roboty podobne
45321000-3 Izolacja cieplna
45310000-3 Roboty instalacyjne elektryczne
45311200-2 Roboty w zakresie instalacji elektrycznych
45331100-7 Instalowanie centralnego ogrzewania
45421130-4 Instalowanie drzwi i okien
Harmonogram realizacji zamówienia
Zamawiający wymaga aby zamówienia zostało zrealizowane w terminie do dnia 31.12.2019
Załączniki
Pytania i wyjaśnienia
Brak pytań i wyjaśnień
Wiedza i doświadczenie
Opis sposobu spełnienia warunków udziału w postępowaniu:
w zakresie warunku określonego w pkt 5.1.1 przedłożą wykaz robót budowlanych (wg załącznika nr 6) potwierdzający wykonanie w okresie ostatnich 3 lat przed upływem terminu składania ofert, a jeżeli okres prowadzenia działalności jest krótszy – w tym okresie, co najmniej dwóch zamówień, z których każde polegało na wykonaniu robót budowlanych obejmujących budowę, przebudowę lub remont budynku, a zakres robót w ramach każdego zamówienia obejmował wykonanie na tym samym obiekcie termomodernizację (ocieplenie ścian) i montaż systemów instalacji fotowoltaicznej o łącznej wartości nie mniejszej niż 2 500 000 PLN brutto, przy czym wartość przynajmniej jednego zamówienia musi być na kwotę nie niższą niż 1 500 000 PLN wraz z podaniem ich rodzaju, wartości, daty, miejsca wykonania i podmiotów, na rzecz których roboty te zostały wykonane z załączeniem dokumentów potwierdzających, że zostały wykonane należycie wystawionych przez podmiot, na rzecz którego zamówienie zostało wykonane
Osoby zdolne do wykonania zamówienia
Opis sposobu spełnienia warunków udziału w postępowaniu:
5.2.2. w zakresie warunku określonego w pkt 5.1.2 przedłożą Imienny wykaz osób zdolnych do wykonania zamówienia, którymi dysponuje wykonawca (wg załącznika nr 7) zawierający co najmniej osoby zdolne do kierowania robotami, spełniające poniższe warunki:
a) kierownik robót w specjalności konstrukcyjno – budowlanej (1 osoba), posiadający uprawnienia budowlane do kierowania robotami w specjalności konstrukcyjno-budowlanej (zgodnie z obowiązującymi przepisami) oraz co najmniej 24-miesięczne doświadczenie zawodowe na stanowisku kierownika robót w specjalności konstrukcyjno-budowlanej
b) kierownik robót w specjalności instalacyjnej w zakresie sieci, instalacji i urządzeń cieplnych, wentylacyjnych, gazowych, wodociągowych i kanalizacyjnych (1 osoba), posiadający uprawnienia budowlane do kierowania robotami w specjalności konstrukcyjno-budowlanej (zgodnie z obowiązującymi przepisami) oraz co najmniej 24-miesięczne doświadczenie zawodowe na stanowisku kierownika robót w specjalności instalacyjnej w zakresie sieci, instalacji i urządzeń cieplnych, wentylacyjnych, gazowych, wodociągowych i kanalizacyjnych,
c) kierownik robót w zakresie sieci, instalacji i urządzeń
elektrycznych i elektroenergetycznych (1 osoba), posiadający uprawnienia budowlane do kierowania robotami w specjalności konstrukcyjno-budowlanej (zgodnie z obowiązującymi przepisami) oraz co najmniej 24-miesięczne doświadczenie zawodowe na stanowisku kierownika robót w zakresie sieci, instalacji i urządzeń
elektrycznych i elektroenergetycznych.
Sytuacja ekonomiczna i finansowa
Opis sposobu spełnienia warunków udziału w postępowaniu:
5.2.3. w zakresie warunku określonego w pkt 5.1.3 przedłożą:
a) dokument potwierdzający, że wykonawca jest ubezpieczony od odpowiedzialności cywilnej w zakresie prowadzonej działalności związanej z przedmiotem zamówienia na kwotę nie mniejszą niż 500 000,00 zł,
b) dokument/dokumenty potwierdzające posiadanie środków finansowych lub zdolności kredytowej na kwotę nie niższą niż 800 000,00 zł (słownie: osiemset tysięcy PLN), wystawione nie wcześniej niż 1 miesiąc przed terminem składania ofert
c) aktualne zaświadczenie właściwego oddziału Zakładu Ubezpieczeń Społecznych potwierdzające, że Wykonawca nie zalega z opłacaniem składek na ubezpieczenie zdrowotne i społeczne, lub potwierdzenie, że uzyskał przewidziane prawem zwolnienie, odroczenie lub rozłożenie na raty zaległych płatności lub wstrzymanie w całości wykonania decyzji właściwego organu, wystawione nie wcześniej niż 3 m-ce przed upływem terminu składania ofert.
d) aktualne zaświadczenie właściwego naczelnika urzędu skarbowego potwierdzające, że Wykonawca nie zalega z opłacaniem podatków, lub zaświadczenie, że uzyskał przewidziane prawem zwolnienie, odroczenie lub rozłożenie na raty zaległych płatności lub wstrzymanie w całości wykonania decyzji właściwego organu, wystawione nie wcześniej niż 3 m-ce przed upływem terminu składania ofert.
Dodatkowe warunki
12. Informacje dotyczące wadium.
12.1. Zamawiający wymaga aby Wykonawca wniósł wadium.
12.2. Wykonawca wnosi wadium w pieniądzu w wysokości 95 000 PLN do upływu terminu składania ofert na konto:
Propos Sp. z o.o.
ING BŚ Nr : 24 1050 1953 1000 0023 0092 8203 z adnotacją:
Zapytanie ofertowe Nr 01/2019 z dnia 21.03. 2019 r: dotyczące: ” Poprawa efektywności energetycznej firmy „ZOMECH- Zakład Obróbki Mechanicznej” Sp. z o.o.”
Kwota wadium winna wpłynąć na rachunek bankowy Zamawiającego do upływu terminu składania ofert.
Uwaga: Brak wpływu środków /kwoty wadium/ na wskazany rachunek bankowy do dnia upływu terminu składania ofert skutkuje tym, że dana oferta nie będzie otwierana i rozpatrywana
Warunki zmiany umowy
14.2 Zamawiający przewiduje możliwość zmiany umowy w następujących okolicznościach:
14.2.1. w zakresie terminu wykonania zamówienia (nie więc niż o czas niezbędny z uwagi na wystąpienie n/w okoliczności) w przypadku:
a) wystąpienia siły wyższej i innych zdarzeń nadzwyczajnych;
b) konieczności wprowadzenia robót zamiennych lub dodatkowych, bez których przedmiot umowy nie może zostać ukończony zgodnie z przepisami i zasadami wiedzy technicznej;
c) jeżeli warunki atmosferyczne ze względów technologicznych uniemożliwią wykonanie umowy w terminie;
d) gdy wystąpi opóźnienie po stronie organów władzy publicznej, bez winy Wykonawcy, które uniemożliwi wykonanie umowy w terminie;
e) jeżeli z powodu okoliczności zawinionych przez Zamawiającego, w szczególności wstrzymania prac przez Zamawiającego z powodów niedotyczących Wykonawcy, niemożliwe będzie terminowe wykonanie umowy;
f) jeżeli z powodu realizacji przez inne podmioty prac na terenie budowy konieczne będzie skoordynowanie prac i uwzględnienia wzajemnych powiązań, co uniemożliwi bez winy Wykonawcy terminowe wykonanie umowy;
g) gdy ze względów organizacyjnych zaistniałych u Zamawiającego nie było możliwe realizowanie/wykonanie zamówienia lub jego części w terminie przewidzianym przez w harmonogramie prac.
14.2.2. w zakresie wprowadzenia robót zamiennych lub robót zaniechanych:
a) jeżeli wykonanie umowy zgodnie z opisem przedmiotu zamówienia okaże się niemożliwe;
b) jeżeli część robót okaże się zbędna ze względów technicznych, użytkowych lub ekonomicznych,
c) jeżeli wprowadzenie robót zamiennych będzie uzasadnione względami technicznymi, użytkowymi lub ekonomicznymi, nie będzie skutkowało podwyższeniem wynagrodzenia i zapewni zachowanie wymogów wynikających z umowy;
d) jeżeli konieczna okaże się aktualizacja rozwiązań z uwagi na postęp technologiczny lub zmiany przepisów.
14.2.3. Odpowiedniej zmiany wynagrodzenia, w przypadkach określonych w pkt 14.2.2.
14.2.4. Zmiana wynagrodzenia, o której mowa w pkt 14.2.3, nastąpi na podstawie kosztorysu różnicowego, w oparciu o ceny rynkowe, nie wyższe od średnich cen publikowanych w wydawnictwach branżowych (np. SEKOCENBUD, Orgbud, Intercenbud, itp.) dla województwa lubelskiego, aktualnych w miesiącu poprzedzającym miesiąc, w którym kalkulacja jest sporządzana. Kosztorys różnicowy będzie podlegał weryfikacji Zamawiającego pod względem zgodności zastosowanych przez Wykonawcę cen jednostkowych z cenami rynkowymi. W razie stwierdzenia przez Zamawiającego, że ceny jednostkowe w przedłożonym kosztorysie różnicowym są zawyżone i odbiegają od cen rynkowych, ich wysokość ulegnie odpowiedniemu obniżeniu.
Lista dokumentów/oświadczeń wymaganych od Wykonawcy
7.7. Wykonawcy zobowiązani są złożyć następujące dokumenty oraz oświadczenia:
7.7.1. Oświadczenie i dokumenty wymagane i szczegółowo opisane pkt 5 Zapytania ofertowego, w szczególności:
a) wykaz robót budowlanych (wg załącznika nr 6)
b) wykaz osób zdolnych do wykonania zamówienia (wg załącznika nr 7)
c) dokument potwierdzający, że wykonawca jest ubezpieczony od odpowiedzialności
d) dokument/dokumenty potwierdzające posiadanie środków finansowych lub zdolności kredytowej e) aktualne zaświadczenie właściwego oddziału Zakładu Ubezpieczeń Społecznych
f)aktualne zaświadczenie właściwego naczelnika urzędu skarbowego
g) aktualny odpis z właściwego rejestru lub z centralnej ewidencji i informacji o działalności gospodarczej
h)oświadczenie o braku powiązania z zamawiającym osobowo lub kapitałowo (wg załącznika nr 4)
7.7.2. Dowód wpłaty wadium
7.7.3. Formularz ofertowy (wg załącznika nr 4).
7.7.4. Szczegółowy kosztorys ofertowy.
7.7.5. Pełnomocnictwo do reprezentowania wykonawców wspólnie ubiegających się o udzielenie zamówienia w postępowaniu albo do reprezentowania w postępowaniu i zawarcia umowy.
7.7.6. Pełnomocnictwo do występowania w imieniu wykonawcy, w przypadku gdy dokumenty składające się na ofertę podpisuje pełnomocnik.
7.8. Dokumenty, o których mowa w pkt 7.7.3. - 7.7.6. powinny być przedstawione w formie oryginału.
Oferta winna być napisana i złożona w języku polskim w formie zapewniającej czytelność jej treści. Zaleca się aby wszystkie strony oferty i załączniki do niej były ponumerowane, parafowane i trwale spięte, w taki sposób, aby niemożliwe było swobodne wyjęcia jakiejkolwiek części (kartki) oferty. Ponadto zaleca się załączenie spisu treści oferty, ułożenie wszystkich wymaganych dokumentów zgodnie z kolejnością podaną w Zapytaniu ofertowym.
Kryteria oceny i opis sposobu przyznawania punktacji
10. Kryteria oceny ofert oraz informacja o wagach punktowych lub procentowych przypisanych do poszczególnych kryteriów oceny oferty i opis sposobu przyznawania punktacji za spełnienie danego kryterium oceny oferty.
10.1. Zamawiający dokona wyboru oferty najkorzystniejszej spośród nieodrzuconych ofert, złożonych przez wykonawców niewykluczonych z postępowania.
10.2. Oferowana cena – 90 %.
10.2.1. W powyższym kryterium oceniana będzie cena brutto oferty. Maksymalną ilość punktów otrzyma wykonawca, który zaproponuje najniższą cenę. Pozostali będą oceniani wg następującego wzoru:
Najniższa cena
------------------------- × 100 pkt × waga kryterium
Cena badanej oferty
10.3. Okres gwarancji - 10 %
10.3.1. W powyższym kryterium oceniana będzie ilość pełnych miesięcy przez jaką wykonawca obejmie gwarancją roboty budowlane objęte przedmiotem zamówienia. Maksymalną ilość punktów otrzyma wykonawca, który zaproponuje najdłuższy okres gwarancji. Pozostali będą oceniani wg następującego wzoru:
Ilość miesięcy z badanej oferty
-------------------------------------- × 100 pkt × waga kryterium
Największa ilość miesięcy
10.3.2. Minimalny okres gwarancji jaki może zaoferować wykonawca to 36 miesięcy. Oferta Wykonawcy, który zaproponuje okres gwarancji krótszy niż 36 m-cy, zostanie odrzucona.
10.3.3. Maksymalny okres gwarancji wynosi 60 miesięcy. W przypadku podania przez wykonawcę okresu gwarancji dłuższego niż 60 miesięcy do wzoru zostanie podstawiony okres 60 miesięcy.
10.4. Łączna ilość punktów otrzymanych przez wykonawcę będzie sumą punktów przyznanych w poszczególnych kryteriach.
10.5. Zamawiający wybierze ofertę, która uzyska największą liczbę punktów
Wykluczenia
Wykonawcy, którzy nie spełnią wymaganych warunków określonych w Zapytaniu ofertowym zostaną wykluczeni z postępowania.
Ponadto zamówienie nie zostanie udzielone podmiotom powiązanym z Zamawiającym osobowo lub kapitałowo w rozumieniu Wytycznych w zakresie kwalifikowalności wydatków w ramach Europejskiego Funduszu Rozwoju Regionalnego, Europejskiego Funduszu Społecznego oraz Funduszu Spójności na lata 2014-2020. Przez powiązania kapitałowe lub osobowe rozumie się wzajemne powiązania między Zamawiającym lub osobami upoważnionymi do zaciągania zobowiązań w imieniu Zamawiającego lub osobami wykonującymi w imieniu Zamawiającego czynności związane z przeprowadzeniem procedury wyboru wykonawcy a wykonawcą, polegające w szczególności na:
a) uczestniczeniu w spółce jako wspólnik spółki cywilnej lub spółki osobowej,
b) posiadaniu co najmniej 10% udziałów lub akcji,
c) pełnieniu funkcji członka organu nadzorczego lub zarządzającego, prokurenta, pełnomocnika,
d) pozostawaniu w związku małżeńskim, w stosunku pokrewieństwa lub powinowactwa w linii prostej, pokrewieństwa drugiego stopnia lub powinowactwa drugiego stopnia w linii bocznej lub w stosunku przysposobienia, opieki lub kurateli.
Nazwa
"ZOMECH-ZAKŁAD OBRÓBKI MECHANICZNEJ" SPÓŁKA Z OGRANICZONĄ ODPOWIEDZIALNOŚCIĄ
Adres
20-209 Lublin
lubelskie
, Lublin
Numer telefonu
817492928
Fax
817492979
NIP
9462337129
Tytuł projektu
Poprawa efektywności energetycznej firmy "ZOMECH-ZAKŁAD OBRÓBKI MECHANICZNEJ" SPÓŁKA Z OGRANICZONĄ ODPOWIEDZIALNOŚCIĄ
Numer projektu
RPLU.05.01.00-06-0160/18-00
Rozstrzygnięte
Nazwa i adres, data wpłynięcia oferty oraz jej cena
BIOPOLINEX Sp. z o.o., Ul. Kunickiego 45, 20-417 Lublin
NIP 946-25-95-328, REGON 060566982
Data wpłynięcia oferty: 2019-04-05
Cena oferty: netto 3 531 200,00 PLN
brutto 4 343 376,00 PLN
Gwarancja: 36 miesięcy