Termin składania ofert
Numer ogłoszenia
Status ogłoszenia
Zakończone
Miejsce i sposób składania ofert
a) Kompletna oferta musi zawierać:
- wypełniony formularz ofertowy (Załącznik nr 2),
- wykaz usług (Załącznik nr 3) wraz z referencjami bądź inne dokumenty wystawione przez podmiot, na rzecz którego usługi zostały wykonane, a jeżeli z uzasadnionych przyczyn o obiektywnym charakterze Wykonawca nie jest w stanie uzyskać tych dokumentów – oświadczenie Wykonawcy,
- informacja o przetwarzaniu danych osobowych Rodo (Załącznik nr 4),
- oświadczenie o zatrudnieniu i osiąganych dochodach(Załącznik nr 5) – składa tylko Wykonawca, który jako formę współpracy wybiera umowę zlecenie (rozliczenie na podstawie rachunku).
b) Ofertę należy złożyć w formie pisemnej, w nieprzekraczalnym terminie do dnia 26.03.2019r., do godz. 9:00
c) Zamawiający dopuszcza możliwość składania ofert częściowych. Wykonawca może złożyć ofertę na jedną, dwie, trzy lub cztery części postępowania.
d) Zamawiający nie dopuszcza składania ofert wariantowych.
e) Zamawiający nie przewiduje zamówień uzupełniających.
f) Do niniejszego postępowania mają zastosowanie wytyczne Ministra Rozwoju i Finansów z dnia 19 lipca 2017 r. w zakresie kwalifikowalności wydatków w ramach Europejskiego Funduszu Rozwoju Regionalnego, Europejskiego Funduszu Społecznego oraz Funduszu Spójności na lata 2014-2020, zwanymi „Wytycznymi w zakresie kwalifikowalności wydatków w ramach Europejskiego Funduszu Rozwoju Regionalnego, Europejskiego Funduszu Społecznego oraz Funduszu Spójności na lata 2014-2020.
g) Wykonawcy nie przysługują żadne roszczenia wobec Zamawiającego w przypadku odrzucenia jego oferty lub wykluczenia wykonawcy z postępowania.
h) Wykonawca pokrywa wszelkie koszty poniesione w związku z przygotowaniem oferty i udziałem w postępowaniu.
i) Zamawiający zastrzega sobie możliwość, przed upływem terminu, do zmiany zapytania ofertowego, przedłużenia terminu składania ofert oraz unieważnienia postępowanie na każdym jego etapie. W informacji o unieważnieniu postępowania Zamawiający poda uzasadnienie faktyczne jego unieważnienia. W przypadku unieważnienia postępowania, Wykonawcy nie przysługuje roszczenie w stosunku do Zamawiającego
j) Ofertę prosimy dostarczyć:
• osobiście, kurierem lub pocztą tradycyjną do dnia 26.03.2019r. do godz. 9:00 – na adres:
4System Polska Sp. z o.o., ul. Bohaterów Westerplatte 30, 65-034 Zielona Góra
do Sekretariatu (czynny od poniedziałku do piątku w godzinach 8:00-16:00)
w zaklejonych kopertach z dopiskiem:
„Oferta na zamówienie dotyczące przeprowadzenia szkoleń zawodowych cz…..”
„Proszę nie otwierać do dnia 26.03.2019r. do godz. 9:30”
k) O terminowości złożenia oferty decyduje data jej wpływu do siedziby Zamawiającego.
l) Oferta powinna być czytelna i złożona w języku polskim.
m) Wszelkie zmiany w tekście oferty (przekreślenia, poprawki, dopiski) powinny być podpisane lub parafowane przez Wykonawcę, w przeciwnym wypadku nie będą uwzględniane.
n) Oferta Wykonawcy musi być podpisana przez Oferenta/Wykonawcę bądź osobę/osoby uprawnione do reprezentowania Wykonawcy zgodnie z reprezentacją wynikającą z rejestru bądź ewidencji, lub na podstawie udzielonego pełnomocnictwa.
o) Otwarcie ofert odbędzie się w dniu 26.03.2019r. (wtorek) o godz. 9:30 w siedzibie Zamawiającego.
p) Pytania dotyczące postępowania należy kierować e-mailowo na adres d.krezel@4system.com lub osobiście na adres: 4System Polska Sp. z o.o., ul. Bohaterów Westerplatte 30, 65-034 Zielona Góra do Sekretariatu. Zamawiający odpowie na pytania, które wpłyną do 22.03.2019r. Jeżeli pytania wpłyną po 22.03.2019 Zamawiający zastrzega sobie prawo do pozostawienia ich bez odpowiedzi. Odpowiedzi na pytania zostaną upublicznione na stronie https://bazakonkurencyjnosci.funduszeeuropejskie.gov.pl/, w ciągu dwóch dni roboczych od otrzymania zapytania.
Osoba do kontaktu w sprawie ogłoszenia
Daria Krężel
Nr telefonu osoby upoważnionej do kontaktu w sprawie ogłoszenia
68 45 10 888 wew.103
Skrócony opis przedmiotu zamówienia
Przedmiot zamówienia dotyczy przeprowadzenia szkoleń zawodowych. Jest podzielony na cztery części.
Kategoria ogłoszenia
Usługi
Podkategoria ogłoszenia
Usługi szkoleniowe
Miejsce realizacji zamówienia
Województwo:
lubelskie
Powiat:
Cel zamówienia
Zamówienie ma na celu przeprowadzenie szkoleń zawodowych dla uczestników projektu .
Przedmiot zamówienia
Zamówienie ma na celu przeprowadzenie szkoleń zawodowych dla uczestników projektu z podziałem na części:
1) Część I – Przeprowadzenie szkoleń zawodowych wraz z opracowaniem materiałów szkoleniowych
2) Część II – Zapewnienie sali w celu przeprowadzenia szkoleń zawodowych
3) Część III – Dostarczenie materiałów piśmienniczych (notesy, długopisy, skoroszyty) dla Uczestników szkoleń
4) Część IV – Przeprowadzenie egzaminu dla Uczestników projektu
Dokładny opis zamówienia zawiera załącznik nr 1 do zapytania ofertowego – Opis Przedmiotu Zamówienia.
Kod CPV
80530000-8
Nazwa kodu CPV
Usługi szkolenia zawodowego
Dodatkowe przedmioty zamówienia
Kod: 70220000-9 - Usługi wynajmu lub leasingu nieruchomości innych niż mieszkalne
Kod: 22815000-6 - Notatniki
Kod: 39292400-9 - Przybory do pisania
Kod: 22800000-8 - Rejestry, księgi rachunkowe, skoroszyty, formularze i inne wyroby piśmiennicze z papieru lub tektur
Harmonogram realizacji zamówienia
6. Harmonogram realizacji zamówienia, od podpisania umowy do końca sierpnia 2019 r., przy czym:
Część I do końca sierpnia 2019, cześć II do końca sierpnia 2019, część III do końca kwietnia 2019, część IV najpóźniej w terminie do 2 tygodni od zakończenia szkoleń.
Zamawiający zastrzega możliwość zmiany terminu realizacji zamówienia w przypadku zmiany terminu realizacji projektu.
Załączniki
Pytania i wyjaśnienia
Brak pytań i wyjaśnień
Uprawnienia do wykonywania określonej działalności lub czynności
nie dotyczy
Wiedza i doświadczenie
Oferent/Wykonawca wykaże, że w okresie ostatnich 3 lat przed upływem terminu składania ofert, a jeżeli okres prowadzenia działalności jest krótszy - w tym czasie, wykonał, a w przypadku świadczeń okresowych lub ciągłych wykonuje z należytą starannością:
Dotyczy części I:
Jeżeli Wykonawca oświadczy w Formularzu ofertowym, że dysponuje co najmniej dwoma trenerami spełniającymi wymagania zapytania ofertowego musi wykazać się:
co najmniej jedną usługę polegającą na przeprowadzeniu szkoleń zawodowych, o wartości usługi nie mniejszej niż 70.000,00 zł brutto.
Jeżeli Wykonawca oświadczy w Formularzu ofertowym, że dysponuje jednym trenerem spełniającym wymagania zapytania ofertowego musi wykazać się:
co najmniej jedną usługę polegającą na przeprowadzeniu szkoleń zawodowych, o wartości usługi nie mniejszej niż 35.000,00 zł brutto.
Dotyczy części II:
Co najmniej jedną usługę polegającą na zapewnieniu sal/pomieszczeń do przeprowadzenia szkoleń i/lub debat i/lub konferencji i/lub doradztwa o wartości usługi co najmniej 35.000 zł brutto.
Dotyczy części IV:
co najmniej jedną usługę polegającą na przeprowadzeniu egzaminów, zakończonych wydaniem certyfikatów, o wartości usługi nie mniejszej niż 3000 zł brutto.
Zamawiający uzna warunek za spełniony na podstawie złożonego przez Wykonawcę oświadczenia o spełnieniu warunków postępowania, zawartego w formularzu ofertowym oraz wykazu usług (załącznik 3) wykonanych w okresie ostatnich 3 lat przed upływem terminu składania ofert, a jeżeli okres prowadzenia działalności jest krótszy – w tym okresie, wraz z podaniem ich wartości, przedmiotu, dat wykonania i podmiotów, na rzecz których usługi zostały wykonane, wraz z dowodami określającymi czy usługi zostały wykonane należycie, przy czym dowodami, o których mowa, są referencje bądź inne dokumenty wystawione przez podmiot, na rzecz którego usługi były wykonywane, a jeżeli z uzasadnionej przyczyny o obiektywnym charakterze Wykonawca nie jest w stanie uzyskać tych dokumentów – oświadczenie Wykonawcy; (zaleca się sporządzić Wykaz usług, zgodnie ze wzorem Zamawiającego).
Potencjał techniczny
nie dotyczy
Osoby zdolne do wykonania zamówienia
Dotyczy części I:
- Oferent/Wykonawca lub firma, dysponuje trenerem, który posiada co najmniej 2 letnie doświadczenie zawodowe w prowadzeniu szkoleń, w tym z zakresu zielonej gospodarki (poza rolnictwem), tj. transportem zbiorowym, odnawialnymi źródłami energii.
Zamawiający uzna warunek za spełniony na podstawie złożonego przez Wykonawcę oświadczenia o spełnieniu warunków udziału w postępowaniu, znajdującego się w Formularzu ofertowym.
Sytuacja ekonomiczna i finansowa
Oferent/Wykonawca musi znajdować się w sytuacji ekonomicznej lub finansowej pozwalającej na realizację zamówienia
Zamawiający uzna warunek za spełniony na podstawie złożonego przez Wykonawcę oświadczenia o spełnieniu warunków udziału w postępowaniu, znajdującego się w Formularzu ofertowym.
Dodatkowe warunki
Dodatkowe warunki zostały zdefiniowane w Zapytaniu ofertowym i Opisie Przedmiotu Zamówienia.
Warunki zmiany umowy
1) Zmiany postanowień zawartej umowy wymagają dla swej ważności formy pisemnej w postaci aneksu, pod rygorem nieważności, podpisanego przez obie strony.
2) Zamawiający przewiduje możliwość postanowień zawartej umowy w stosunku do treści oferty, na podstawie której dokonano wyboru Wykonawcy, w przypadku wystąpienia co najmniej jednej z poniższych okoliczności:
a. zmiana terminu realizacji przedmiotu zamówienia, ulegnie przesunięciu o czas występowania przeszkód o obiektywnym charakterze (zdarzenia nadzwyczajne, zewnętrzne i niemożliwe do zapobieżenia a więc mieszczące się w zakresie pojęciowym tzw. „siły wyższej”), jednak nie dłużej niż o 30 dni lub z uwagi na przedłużającą się procedurę wyboru wykonawcy w postępowaniu o udzieleniu niniejszego zamówienia lub w związku z innymi okolicznościami, których nie dało się wcześniej przewidzieć i które wynikły w toku prac przeprowadzonych w niniejszym zamówieniu lub w toku realizacji innych zamówień powiązanych z niniejszym zamówieniem;
b. wystąpienie siły wyższej;
c. zmiana obowiązującej stawki podatku od towarów i usług (VAT);
d. zmiana sposobu rozliczania umowy lub dokonywania płatności na rzecz Wykonawcy (np. na skutek zmian umowy o dofinansowanie projektu zawartej przez Zamawiającego lub zmian wytycznych dotyczących realizacji projektu).
Lista dokumentów/oświadczeń wymaganych od Wykonawcy
- wypełniony formularz ofertowy (Załącznik nr 2),
- wykaz usług (Załącznik nr 3) wraz z referencjami bądź inne dokumenty wystawione przez podmiot, na rzecz którego usługi zostały wykonane, a jeżeli z uzasadnionych przyczyn o obiektywnym charakterze Wykonawca nie jest w stanie uzyskać tych dokumentów – oświadczenie Wykonawcy,
- informacja o przetwarzaniu danych osobowych Rodo (Załącznik nr 4),
- oświadczenie o zatrudnieniu i osiąganych dochodach(Załącznik nr 5) – składa tylko Wykonawca, który jako formę współpracy wybiera umowę zlecenie (rozliczenie na podstawie rachunku).
Zamówienia uzupełniające
Zamawiający nie przewiduje zamówień uzupełniających.
Kryteria oceny i opis sposobu przyznawania punktacji
Dotyczy części I:
a) cena brutto za przeszkolenia 1 osoby – 40%
b) gotowość do przeprowadzenia szkolenia zawodowego (G) – 40 pkt
c) ilość spotkań w miesiącu z Zamawiającym, w których uczestniczył będzie Wykonawca (S) – 20 pkt,
Szczegółowy opis sposobu przyznawania punktacji znajduje się w Zapytaniu ofertowym.
Dotyczy części II:
a) całkowita wartość ceny brutto za wynajem pomieszczeń/sal „C”– 40%
b) gotowość udostępnienia pomieszczeń/sal „G” – 40%
c) liczba spotkań, w których uczestniczył będzie Wykonawca „S” – 20%
Szczegółowy opis sposobu przyznawania punktacji znajduje się w Zapytaniu ofertowym.
Dotyczy części III:
a) całkowita wartość ceny brutto za dostarczenie materiałów piśmienniczych „C”– 40%
b) termin dostarczenia materiałów piśmienniczych „G” – 60%
Szczegółowy opis sposobu przyznawania punktacji znajduje się w Zapytaniu ofertowym.
Dotyczy części IV:
a) cena brutto – 40%
b) gotowość do przeprowadzenia egzaminu (G) – 40 pkt
c) ilość spotkań w miesiącu z Zamawiającym, w których uczestniczył będzie Wykonawca (S) – 20 pkt,
Szczegółowy opis sposobu przyznawania punktacji znajduje się w Zapytaniu ofertowym.
Wykluczenia
Z postępowania o udzielenie zamówienia wyklucza się:
1. Wykonawcę, który nie wykazał spełniania warunków udziału w postępowaniu lub nie wykazał braku podstaw wykluczenia.
2. Wykonawcę powiązanego osobowo lub kapitałowo z Zamawiającym
3. Wykonawcę, który wprowadził zamawiającego w błąd przy przedstawieniu informacji, że nie podlega wykluczeniu, spełnia warunki udziału w postępowaniu lub który zataił te informacje lub nie jest w stanie przedstawić wymaganych dokumentów;
4. Wykonawcę, który w wyniku lekkomyślności lub niedbalstwa przedstawił informacje wprowadzające w błąd zamawiającego, mogące mieć istotny wpływ na decyzje podejmowane przez zamawiającego w postępowaniu o udzielenie zamówienia.
Uwaga!
Oferent/Wykonawca nie może być podmiotem powiązanym z Zamawiającym osobowo lub kapitałowo. Przez powiązania kapitałowe lub osobowe rozumie się wzajemne powiązania między Zamawiającym lub osobami upoważnionymi do zaciągania zobowiązań w imieniu Zamawiającego lub osobami wykonującymi w imieniu Zamawiającego czynności związane z przygotowaniem i przeprowadzeniem procedury wyboru wykonawcy a wykonawcą, polegające w szczególności na: a) uczestniczeniu w spółce jako wspólnik spółki cywilnej lub spółki osobowej, b) posiadaniu co najmniej 10 % udziałów lub akcji, c) pełnieniu funkcji członka organu nadzorczego lub zarządzającego, prokurenta, pełnomocnika, d) pozostawaniu w związku małżeńskim, w stosunku pokrewieństwa lub powinowactwa w linii prostej, pokrewieństwa drugiego stopnia lub powinowactwa drugiego stopnia w linii bocznej lub w stosunku przysposobienia, opieki lub kurateli, e) inne niż wskazane w lit. a-d.
Nazwa
4 SYSTEM POLSKA SPÓŁKA Z OGRANICZONĄ ODPOWIEDZIALNOŚCIĄ
Adres
Bohaterów Westerplatte 30
65-034 Zielona Góra
lubuskie
, Zielona Góra
Numer telefonu
684510888
Fax
684510888
NIP
9291660561
Tytuł projektu
ADAPTACJA I ROZWÓJ - program outplacement w woj. lubelskim
Numer projektu
RPLU.10.02.00-06-0004/17-00
Rozstrzygnięte
Nazwa i adres, data wpłynięcia oferty oraz jej cena
część I: online-skills sp. z o.o., ul. Św. Marcin 29/8, 61-806 Poznań, data: 22.03.2019r., cena: 110.000
część II: online-skills sp. z o.o., ul. Św. Marcin 29/8, 61-806 Poznań, data: 22.03.2019r., cena: 54.600
część III: online-skills sp. z o.o., ul. Św. Marcin 29/8, 61-806 Poznań, data: 22.03.2019r., cena: 1.100
część IV: online-skills sp. z o.o., ul. Św. Marcin 29/8, 61-806 Poznań, data: 22.03.2019r., cena: 11.880