Termin składania ofert
Numer ogłoszenia
Status ogłoszenia
Zakończone
Miejsce i sposób składania ofert
Ofertę należy złożyć w formie pisemnej, w języku polskim do 25-03-2019 (osobiście, listownie lub pocztą elektroniczną) na Formularzu Oferty (Załącznik 1) do godziny 12.00 w siedzibie Związku lub na adres zmzp@wp.pl.
Adres e-mail, na który należy wysłać ofertę
zmzp@wp.pl
Osoba do kontaktu w sprawie ogłoszenia
Romualda Styn-Ciskowska
Nr telefonu osoby upoważnionej do kontaktu w sprawie ogłoszenia
695230121
Skrócony opis przedmiotu zamówienia
Przedmiotem zamówienia jest dostawa świeżych owoców dla 280 osób średnio 1,5 kg na uczestnika w miesiącu, przez cały okres trwania umowy (35 dostaw).
Na 1 dostawę przypada 120 kg owoców podzielonych pomiędzy 5 placówek, co w miesiącu wyniesie średnio 480 kg a w całym okresie 4200 kg.
Odbiorcami będą pracownicy poniższych Podmiotów:
1. Urząd Miasta Puck – 20 kg/dostawę
2. Urząd Gminy Puck – 20 kg/dostawę
3. Urząd Miasta Władysławowo – 40 kg/dostawę
4. Technikum Informatyczne Pozytywne Inicjatywy w Pucku – 20 kg/dostawę
5. Pozytywna Szkoła Podstawowa Gdańsk Kokoszki – 20 kg/dostawę
Część I zamówienia dotyczy Instytucji na terenie miasta powiatu Puckiego – 100 kg na dostawę.
Część II zamówienia dotyczy Instytucji na terenie miasta Gdańsk – 20 kg na dostawę.
Owoce będą dostarczane umyte, w całości, jeśli tego wymagają to w opakowaniach.
Dostawa ma się odbywać w poniedziałki z wyjątkiem dni świątecznych ustawowo wolnych od pracy, w takiej sytuacji dostawa zostanie przesunięta na kolejny dzień roboczy.
Dostawy nie będą się odbywać w okresie wakacyjnym i w czasie ferii zimowych.
Kategoria ogłoszenia
Dostawy
Podkategoria ogłoszenia
Dostawy inne
Miejsce realizacji zamówienia
Województwo:
pomorskie
Powiat:
Miejscowość:
powiat pucki, miasto Gdańsk Kokoszki
Cel zamówienia
Przedmiotem zamówienia jest dostawa świeżych owoców dla 280 osób średnio 1,5 kg na uczestnika w miesiącu, przez cały okres trwania umowy (35 dostaw).
Na 1 dostawę przypada 120 kg owoców podzielonych pomiędzy 5 placówek, co w miesiącu wyniesie średnio 480 kg a w całym okresie 4200 kg.
Odbiorcami będą pracownicy poniższych Podmiotów:
1. Urząd Miasta Puck – 20 kg/dostawę
2. Urząd Gminy Puck – 20 kg/dostawę
3. Urząd Miasta Władysławowo – 40 kg/dostawę
4. Technikum Informatyczne Pozytywne Inicjatywy w Pucku – 20 kg/dostawę
5. Pozytywna Szkoła Podstawowa Gdańsk Kokoszki – 20 kg/dostawę
Część I zamówienia dotyczy Instytucji na terenie miasta powiatu Puckiego – 100 kg na dostawę.
Część II zamówienia dotyczy Instytucji na terenie miasta Gdańsk – 20 kg na dostawę.
Owoce będą dostarczane umyte, w całości, jeśli tego wymagają to w opakowaniach.
Dostawa ma się odbywać w poniedziałki z wyjątkiem dni świątecznych ustawowo wolnych od pracy, w takiej sytuacji dostawa zostanie przesunięta na kolejny dzień roboczy.
Dostawy nie będą się odbywać w okresie wakacyjnym i w czasie ferii zimowych.
Zamawiający przewiduje składanie ofert częściowych
Przedmiot zamówienia
Przedmiotem zamówienia jest dostawa świeżych owoców dla 280 osób średnio 1,5 kg na uczestnika w miesiącu, przez cały okres trwania umowy (35 dostaw).
Na 1 dostawę przypada 120 kg owoców podzielonych pomiędzy 5 placówek, co w miesiącu wyniesie średnio 480 kg a w całym okresie 4200 kg.
Odbiorcami będą pracownicy poniższych Podmiotów:
1. Urząd Miasta Puck – 20 kg/dostawę
2. Urząd Gminy Puck – 20 kg/dostawę
3. Urząd Miasta Władysławowo – 40 kg/dostawę
4. Technikum Informatyczne Pozytywne Inicjatywy w Pucku – 20 kg/dostawę
5. Pozytywna Szkoła Podstawowa Gdańsk Kokoszki – 20 kg/dostawę
Część I zamówienia dotyczy Instytucji na terenie miasta powiatu Puckiego – 100 kg na dostawę.
Część II zamówienia dotyczy Instytucji na terenie miasta Gdańsk – 20 kg na dostawę.
Owoce będą dostarczane umyte, w całości, jeśli tego wymagają to w opakowaniach.
Dostawa ma się odbywać w poniedziałki z wyjątkiem dni świątecznych ustawowo wolnych od pracy, w takiej sytuacji dostawa zostanie przesunięta na kolejny dzień roboczy.
Dostawy nie będą się odbywać w okresie wakacyjnym i w czasie ferii zimowych.
Kod CPV
03222000-3
Nazwa kodu CPV
Owoce i orzechy
Harmonogram realizacji zamówienia
Dostawy świeżych owoców będą odbywać się od 1 kwietnia do końca roku 2019 oraz pierwszy kwartał 2020 roku, tzn. do 31 marca.
Miejsce realizacji umowy to powiat Pucki i miasto Gdańsk Kokoszki.
Planowany harmonogram dostaw:
Lp. Nazwa miesiąca Ilość dostaw w m-cu Ilość kg/dostawę Suma kg w m-cu
1. Kwiecień 2019 3 120 360
2. Maj 2019 4 120 480
3. Czerwiec 2019 3 120 360
4. Wrzesień 2019 4 120 480
5. Październik 2019 4 120 480
6. Listopad 2019 4 120 480
7. Grudzień 2019 3 120 360
8. Styczeń 2020 1 120 120
9. Luty 2020 4 120 480
10. Marzec 2020 5 120 600
Łączna ilość 35 - 4200
Załączniki
Pytania i wyjaśnienia
Brak pytań i wyjaśnień
Uprawnienia do wykonywania określonej działalności lub czynności
Dostawa świeżych owoców w określone lokalizacje.
Warunki zmiany umowy
1. Zamawiający przewiduje możliwość zmiany umowy w sytuacji, gdy zmiana nie prowadzi do zmiany charakteru umowy i zostaną spełnione łącznie następujące warunki:
a) Konieczność zmiany umowy spowodowana okolicznościami, których Zamawiający nie mógł przewidzieć.
b) Wartość zmiany nie przekracza 20% wartości zamówienia określonej pierwotnie w umowie.
2. Zamawiający przewiduje również możliwość zmiany umowy w sytuacji, gdy nastąpią opóźnienia w realizacji zadania, niewynikające z winy Zamawiającego.
Lista dokumentów/oświadczeń wymaganych od Wykonawcy
Do oferty należy załączyć:
1. Uzupełniony formularz ofertowy (załącznik 1)
2. Oświadczenie o przetwarzaniu danych osobowych zgodnie z klauzulą zawartą w pkt XIV (załącznik 2)
Zamówienia uzupełniające
Zamawiający może udzielić zamówienia uzupełniającego wyłonionemu Wykonawcy w wysokości nieprzekraczającej 50% wartości zamówienia dotyczącego tego samego rodzaju usług.
Kryteria oceny i opis sposobu przyznawania punktacji
Zamawiający dokona oceny i wyboru ofert, które nie podlegają odrzuceniu, w dniu
25-03-2019r. w oparciu o następujące kryteria:
1. Cena – 100 pkt
Nazwa
ZWIĄZEK MIĘDZYGMINNY ZATOKI PUCKIEJ
Adres
84-100 Puck
pomorskie
, pucki
Numer telefonu
586742034
Fax
586472036
NIP
5870005260
Tytuł projektu
Zdrowy pracownik - zadowolony człowiek.
Numer projektu
RPPM.05.04.02-22-0015/17-01
Nierozstrzygnięte – Inne
Opis
Zamawiający unieważnił postępowanie zgodnie z przesłanką określoną w art. 93 ust 1 pkt 2 ustawy Pzp: „w postępowaniu prowadzonym w trybie zapytania o cenę nie złożono co najmniej dwóch ofert niepodlegających odrzuceniu”.
Zapytanie ofertowe zostało unieważnione, ponieważ złożono tylko 1 ważną ofertę.