Strona główna
Logo unii europejskiej

Dostawa jachtu sportowego bezkabinowego, nawodnego kontenera mobilnego oraz modułowych elementów pomostowych w ramach projektu „Wdrożenie produktu turystycznego „Aktywnie nad Zalewem Wiślanym” poprzez uruchomienie sprzedaży pakietowej”, Regionalny Program Operacyjny Województwa Warmińsko-Mazurskiego na lata 2014-2020, Oś priorytetowa 1. Inteligentna Gospodarka Warmii i Mazur; Działania 1.4 – „Nowe modele biznesowe i ekspansja”; Poddziałania 1.4.2. „Pakietowanie produktów i usług”.

Data publikacji: 09.03.2019

Informacje o ogłoszeniu

Termin składania ofert

do dnia 09-04-2019

Numer ogłoszenia

1172173

Status ogłoszenia

Zakończone

Miejsce i sposób składania ofert

Termin składania ofert upływa w dniu 09.04.2019r. o godzinie: 12:00. Ofertę sporządzoną wg. zasad przedstawionych w niniejszym zapytaniu należy dostarczyć do wyznaczonego powyżej terminu, w formie pisemnej na adres: ul. Święty Marcin 29/ 8, 61-806 Poznań. Ofertę należy złożyć w zamkniętej oraz oznaczonej tytułem i numerem niniejszego postępowania kopercie, osobiście, za pośrednictwem poczty lub firmy kurierskiej.

ZAMAWIAJĄCY / PARTNER PROJEKTU:
APEIRON HT spółka z ograniczoną odpowiedzialnością
ul. Święty Marcin 29/ 8, 61-806 Poznań

Osoba do kontaktu w sprawie ogłoszenia

Róża Tomikowska

Nr telefonu osoby upoważnionej do kontaktu w sprawie ogłoszenia

+48 501 450 410

Skrócony opis przedmiotu zamówienia

1. Przedmiotem zamówienia jest dostawa jachtu sportowego bezkabinowego, nawodnego kontenera mobilnego oraz modułowych elementów pomostowych w ramach projektu „Wdrożenie produktu turystycznego „Aktywnie nad zalewem wiślanym” poprzez uruchomienie sprzedaży pakietowej”, Regionalny Program Operacyjny Województwa Warmińsko-Mazurskiego na lata 2014-2020, Oś priorytetowa 1. Inteligentna Gospodarka Warmii i Mazur; Działania 1.4 – „Nowe modele biznesowe i ekspansja”; Poddziałania 1.4.2. „Pakietowanie produktów i usług”.

2. Szczegółowy opis przedmiotu zamówienia znajduje się w załączniku nr 1 do zapytania. Szczegółowe zasady realizacji dostaw objętych niniejszym postępowaniem, zakres obowiązków wykonawcy oraz zamawiającego, jak również zasady rozliczeń przedstawione zostały w załączniku nr 3 do zapytania, tj. w istotnych postanowieniach umowy.

3. Przedmiot zamówienia podzielony został na dwa zadania, w ramach których zamawiający dopuszcza możliwość składania ofert częściowych, na wybrane przez wykonawcę zadania, tj.:

Zadanie nr 1: dostawa jachtu sportowego bezkabinowego;
Zadanie nr 2: dostawa mobilnego kontenera nawodnego
wraz z modułowymi elementami pomostowymi.

4. Wykonawca dla prawidłowego oraz terminowego wykonania przedmiotowego zamówienia powinien zapewnić doświadczone i wykwalifikowane osoby zdolne do prowadzenia wszelkich powierzonych zadań, zgodnie z obowiązującymi przepisami prawa oraz z postanowieniami stosownych decyzji podejmowanych przez zamawiającego oraz podmioty/ instytucje zewnętrzne.

ZAMAWIAJĄCY / PARTNER PROJEKTU:
APEIRON HT spółka z ograniczoną odpowiedzialnością
ul. Święty Marcin 29/ 8, 61-806 Poznań

Kategoria ogłoszenia

Dostawy

Podkategoria ogłoszenia

Dostawy inne

Miejsce realizacji zamówienia

Województwo: warmińsko-mazurskie Powiat: elbląski Miejscowość: Elbląg

Opis przedmiotu zamówienia

Cel zamówienia

„Wdrożenie produktu turystycznego „Aktywnie nad zalewem wiślanym” poprzez uruchomienie sprzedaży pakietowej”

Przedmiot zamówienia

1. Przedmiotem zamówienia jest dostawa jachtu sportowego bezkabinowego, nawodnego kontenera mobilnego oraz modułowych elementów pomostowych w ramach projektu „Wdrożenie produktu turystycznego „Aktywnie nad zalewem wiślanym” poprzez uruchomienie sprzedaży pakietowej”, Regionalny Program Operacyjny Województwa Warmińsko-Mazurskiego na lata 2014-2020, Oś priorytetowa 1. Inteligentna Gospodarka Warmii i Mazur; Działania 1.4 – „Nowe modele biznesowe i ekspansja”; Poddziałania 1.4.2. „Pakietowanie produktów i usług”.

2. Szczegółowy opis przedmiotu zamówienia znajduje się w załączniku nr 1 do zapytania. Szczegółowe zasady realizacji dostaw objętych niniejszym postępowaniem, zakres obowiązków wykonawcy oraz zamawiającego, jak również zasady rozliczeń przedstawione zostały w załączniku nr 3 do zapytania, tj. w istotnych postanowieniach umowy.

3. Przedmiot zamówienia podzielony został na dwa zadania, w ramach których zamawiający dopuszcza możliwość składania ofert częściowych, na wybrane przez wykonawcę zadania, tj.:

Zadanie nr 1: dostawa jachtu sportowego bezkabinowego;
Zadanie nr 2: dostawa mobilnego kontenera nawodnego
wraz z modułowymi elementami pomostowymi.

4. Wykonawca dla prawidłowego oraz terminowego wykonania przedmiotowego zamówienia powinien zapewnić doświadczone i wykwalifikowane osoby zdolne do prowadzenia wszelkich powierzonych zadań, zgodnie z obowiązującymi przepisami prawa oraz z postanowieniami stosownych decyzji podejmowanych przez zamawiającego oraz podmioty/ instytucje zewnętrzne.

ZAMAWIAJĄCY / PARTNER PROJEKTU:
APEIRON HT spółka z ograniczoną odpowiedzialnością
ul. Święty Marcin 29/ 8, 61-806 Poznań

Kod CPV

34520000-8

Nazwa kodu CPV

Łodzie

Dodatkowe przedmioty zamówienia

Kod CPV: 34500000-8 (łodzie); 34522000-2 (łodzie rekreacyjne i sportowe); 44211000-2 (budynki z gotowych elementów); 34515000-0 (konstrukcje pływające).

Harmonogram realizacji zamówienia

5. Termin wykonania zamówienia:
- Zadanie nr 1: 14 dni od dnia zawarcia umowy.
- Zadanie nr 2: pozycja nr 1 (kontener) od dnia zawarcia umowy do dnia 20.05.2019r.
- Zadanie nr 2: pozycja nr 2 (elementy pomostowe) od dnia zawarcia umowy do dnia 15.06.2019r.

Załączniki

Pytania i wyjaśnienia

Brak pytań i wyjaśnień

Uprawnienia do wykonywania określonej działalności lub czynności

Zamawiający nie formułuje w ramach niniejszego warunku szczegółowych wymagań.

Wiedza i doświadczenie

Zamawiający nie formułuje w ramach niniejszego warunku szczegółowych wymagań.

Potencjał techniczny

Zamawiający nie formułuje w ramach niniejszego warunku szczegółowych wymagań.

Osoby zdolne do wykonania zamówienia

Zamawiający nie formułuje w ramach niniejszego warunku szczegółowych wymagań.

Sytuacja ekonomiczna i finansowa

Zamawiający nie formułuje w ramach niniejszego warunku szczegółowych wymagań.

Dodatkowe warunki

W celu uniknięcia konfliktu interesów zamówienie nie może być udzielane podmiotom powiązanym z zamawiającym osobowo lub kapitałowo. Przez powiązania kapitałowe lub osobowe rozumie się wzajemne powiązania między zamawiającym (beneficjentem) lub osobami upoważnionymi do zaciągania zobowiązań w imieniu zamawiającego (beneficjenta) lub osobami wykonującymi w imieniu zamawiającego (beneficjenta) czynności związane z przeprowadzeniem procedury wyboru wykonawcy, a wykonawcą, polegające w szczególności na:
a) uczestniczeniu w spółce jako wspólnik spółki cywilnej lub spółki osobowej;
b) posiadaniu co najmniej 10% udziałów lub akcji, o ile niższy próg nie wynika z przepisów prawa lub nie została określony IZ PO;
c) pełnieniu funkcji członka organu nadzorczego lub zarządzającego, prokurenta, pełnomocnika;
d) pozostawaniu w związku małżeńskim, w stosunku pokrewieństwa lub powinowactwa w linii prostej, pokrewieństwa drugiego stopnia lub powinowactwa drugiego stopnia w linii bocznej lub w stosunku przysposobienia, opieki lub kurateli.
W celu potwierdzenia powyższego warunku, wykonawca w formularzu oferty stanowiącym załącznik nr 2 do zapytania zobowiązany jest złożyć stosowne oświadczenie.

Warunki zmiany umowy

Warunki zmiany umowy określone zostały w załączniku nr 3 do zapytania, tj. w istotnych postanowieniach umowy.

"§ 9. Zmiany Umowy
1. Wszelkie istotne zmiany w Umowie pod rygorem nieważności muszą być dokonane w formie pisemnej, tj. w formie aneksu do Umowy.
2. Dopuszcza się zmianę postanowień zawartej Umowy w stosunku do treści oferty, na podstawie, której dokonano wyboru Wykonawcy, jeżeli zmiana dotyczy terminu realizacji Umowy. Wydłużenie lub skrócenie terminu realizacji przedmiotu Umowy nie będzie miało wpływu na wysokość ceny określonej w § 3 ust. 1 niniejszej Umowy. Termin realizacji Umowy może ulec wydłużeniu w wypadku wystąpienia opóźnień wynikających z:
1) działania siły wyższej (tj. zdarzeń o charakterze przypadkowym, sprawczym, naturalnym np. klęski żywiołowej, powodzi itp.) mającej bezpośredni wpływ na terminowość wykonywanych dostaw;
2) w wyniku zmiany harmonogramu, wg. którego rozliczana jest realizacja projektu pn. „Wdrożenie produktu turystycznego „Aktywnie nad Zalewem Wiślanym” poprzez uruchomienie sprzedaży pakietowej” – Regionalny Program Operacyjny Województwa Warmińsko-Mazurskiego na lata 2014-2020, Oś priorytetowa 1. Inteligentna Gospodarka Warmii i Mazur; Działania 1.4 – „Nowe modele biznesowe
i ekspansja”; Poddziałania 1.4.2. „Pakietowanie produktów i usług”.
3) obiektywnych okoliczności niezależnych od Wykonawcy, a związanych z wydłużonym procesem produkcyjnym bezpośredniego producenta przedmiotu Umowy;
4) obiektywnych okoliczności niezależnych od Wykonawcy, a związanych z wydłużonym procesem dostawy/ transportu oferowanego przedmiotu Umowy;
W przedstawionych powyżej przypadku wystąpienia opóźnień Strony Umowy ustalą nowe terminy realizacji zamówienia.
3. Dopuszcza się zmianę postanowień zawartej Umowy, w zakresie terminu wypłaty zaliczki, o której mowa szczegółowo w § 3 ust. 3 pkt 1 Umowy, w przypadku wydłużonego procesu oczekiwania na wypłatę środków finansowych przez instytucję pośredniczącą za pośrednictwem, której realizowany jest projekt „Wdrożenie produktu turystycznego „Aktywnie nad Zalewem Wiślanym” poprzez uruchomienie sprzedaży pakietowej” – Regionalny Program Operacyjny Województwa Warmińsko-Mazurskiego na lata 2014-2020, Oś priorytetowa 1. Inteligentna Gospodarka Warmii i Mazur; Działania 1.4 – „Nowe modele biznesowe i ekspansja”; Poddziałania 1.4.2. „Pakietowanie produktów i usług”.
4. Zmiana dokonana z naruszeniem zapisów określonych w niniejszym paragrafie jest nieważna"

Lista dokumentów/oświadczeń wymaganych od Wykonawcy

1. Wykonawcy ubiegający się o udzielenie przedmiotowego zamówienia zobowiązani są złożyć następujące dokumenty, tj.:
1) formularz ofertowy sporządzony wg. wzoru przedstawionego w załączniku nr 2 do zapytania;
2) odpis z właściwego rejestru lub z centralnej ewidencji i informacji o działalności gospodarczej, jeżeli odrębne przepisy wymagają wpisu do rejestru lub ewidencji (wydruk z CEDiG, odpis z KRS);
3) pełnomocnictwo do podpisywania oferty, jeżeli osobą podpisującą nie jest osoba upoważniona na podstawie dokumentu rejestrowego (w oryginale lub poświadczone notarialnie).

Zamówienia uzupełniające

Nie dotyczy.

Ocena oferty

Kryteria oceny i opis sposobu przyznawania punktacji

1) Cena brutto (PLN) – łączna wartość brutto 75%
P= (CN / COB x 75%) x 100 - gdzie:
P - liczba punktów przyznanych wykonawcy w kryterium „Cena”
CN - najniższa zaoferowana cena oferty niepodlegającej odrzuceniu,
COB – cena zaoferowana w ofercie badanej niepodlegającej odrzuceniu,
75% – waga kryterium.

2) Okres gwarancji 10%
P= (GOB / GN x 10%) x 100 - gdzie:
P - liczba punktów przyznanych wykonawcy w kryterium „Okres gwarancji”
GN– najwyższa liczba przyznanych punktów ofercie niepodlegającej odrzuceniu,
GOB – liczba punktów przyznanych ofercie badanej niepodlegającej odrzuceniu,
10% – waga kryterium.
W ramach niniejszego kryterium zamawiający przyzna następujące punkty, tj.:
- okres gwarancji wynoszący do 12 miesięcy: 0 pkt;
- okres gwarancji wynoszący do 24 miesięcy: 5 pkt;
- okres gwarancji wynoszący do 36 miesięcy: 10 pkt;

3) Czas reakcji serwisu gwarancyjnego 10%
P= (SOB / SN x 10%) x 100 - gdzie:
P - liczba punktów przyznanych wykonawcy w kryterium „Czas reakcji serwisu gwarancyjnego”
SN – najwyższa liczba przyznanych punktów ofercie niepodlegającej odrzuceniu,
SOB – liczba punktów przyznanych ofercie badanej niepodlegającej odrzuceniu,
10% – waga kryterium.
W ramach niniejszego kryterium zamawiający przyzna następujące punkty, tj.:
- Czas reakcji serwisu gwarancyjnego wynoszący do 12 godziny od momentu zgłoszenia: 10 pkt;
- Czas reakcji serwisu gwarancyjnego wynoszący do 24 godzin od momentu zgłoszenia: 5 pkt;
- Czas reakcji serwisu gwarancyjnego wynoszący do 36 godzin od momentu zgłoszenia: 0 pkt;

4) Klauzule społeczne za pośrednictwem, których wykonawca posiada uprawnienie do zaangażowania do
realizacji przedmiotowego postępowania osoby posiadające nw. status 5% tj.:
a) osób niepełnosprawnych w rozumieniu ustawy z dnia 27 sierpnia 1997r.
o rehabilitacji zawodowej i społecznej oraz zatrudnianiu osób niepełnosprawnych;
b) bezrobotnych w rozumieniu ustawy z dnia 20 kwietnia 2004r. o promocji zatrudnienia i instytucjach rynku
pracy;
c) osób pozbawionych wolności lub zwalnianych z zakładów karnych, o których mowa w ustawie z dnia 6
czerwca 1997r. Kodeks karny wykonawczy, mających trudności w integracji ze środowiskiem;
d) osób z zaburzeniami psychicznymi w rozumieniu ustawy z dnia 19 sierpnia 1994r. o ochronie zdrowia
psychicznego ;
e) osób bezdomnych w rozumieniu ustawy z dnia 12 marca 2004r. o pomocy społecznej;
f) osób, które uzyskały w Rzeczypospolitej Polskiej status uchodźcy lub ochronę uzupełniającą, o których
mowa w ustawie z dnia 13 czerwca 2003r. o udzielaniu cudzoziemcom ochrony na terytorium
Rzeczypospolitej Polskiej;
g) osób do 30 roku życia oraz po ukończeniu 50 roku życia, posiadających status osoby poszukującej pracy,
bez zatrudnienia;
h) osób będących członkami mniejszości znajdującej się w niekorzystnej sytuacji, w szczególności będących
członkami mniejszości narodowych i etnicznych w rozumieniu ustawy z dnia 6 stycznia 2005r. o
mniejszościach narodowych i etnicznych oraz o języku regionalnym .
P= (KSOB / KSN x 5%) x 100 - gdzie:
P - liczba punktów przyznanych wykonawcy w kryterium „Zastosowanie klauzul społecznych poprzez
zaangażowanie do realizacji zamówienia osób będących członkami grup społecznie marginalizowanych”,
KSN – najwyższa liczba przyznanych punktów ofercie niepodlegającej odrzuceniu,
KSOB – liczba punktów przyznanych ofercie badanej niepodlegającej odrzuceniu,
5% – waga kryterium.
W ramach niniejszego kryterium zamawiający przyzna następujące punkty, tj.:
- Zastosowanie klauzul społecznych poprzez zaangażowanie do realizacji zamówienia osób będących
członkami grup społecznie marginalizowanych: 5 pkt;
- Niezastosowanie klauzul społecznych poprzez zaangażowanie do realizacji zamówienia osób będących
członkami grup społecznie marginalizowanych: 0 pkt;

Wykluczenia

Zamawiający wykluczy z postępowania wykonawce nie spełniającego wymogu bezstronności.

Informacja dodatkowa:
Zamawiający odrzuca ofertę, jeżeli:
1) jest niezgodna z treścią niniejszego zapytania ofertowego;
2) jej złożenie stanowi czyn nieuczciwej konkurencji w rozumieniu przepisów o zwalczaniu nieuczciwej
konkurencji;
3) zawiera rażąco niską cenę w stosunku do przedmiotu zamówienia;
4) jest nieważna na podstawie obowiązujących przepisów prawa powszechnie obowiązującego.

Zamawiający - Beneficjent

Nazwa

AB4D SPÓŁKA Z OGRANICZONĄ ODPOWIEDZIALNOŚCIĄ

Adres

Świerkowa 26/a

62-050 Mosina

wielkopolskie , poznański

Numer telefonu

501450410

NIP

7773292089

Tytuł projektu

Wdrożenie produktu turystycznego "Aktywnie nad Zalewem Wiślanym" poprzez uruchomienie sprzedaży pakietowej .

Numer projektu

RPWM.01.04.02-28-0007/18-00

Inne źródła finansowania

ZAMAWIAJĄCY / PARTNER PROJEKTU:
APEIRON HT spółka z ograniczoną odpowiedzialnością
ul. Święty Marcin 29/ 8, 61-806 Poznań

Informacja o wybranym wykonawcy

Rozstrzygnięte

Nazwa i adres, data wpłynięcia oferty oraz jej cena

Zadanie nr 1:
Nautica Boats sp. z o.o., ul. Gradowa 11, 80-802 Gdańsk
Wartość oferty brutto: 54 211,64 zł
Oferta wpłynęła do zamawiającego 08.04.2019r.

Zadanie nr 2:
La Mare sp. z o.o., ul. Portowa 10, 85-757 Bydgoszcz
Wartość oferty brutto: 440 217,00 zł
Oferta wpłynęła do zamawiającego 08.04.2019r.

Uzasadnienie wyboru oferty (zadanie nr 1): wykonawca w związku z udziałem w przedmiotowym postępowaniu, wykazał spełnianie warunków udziału w postępowaniu dotyczących bezstronności, o których mowa szczegółowo w zapisach Rozdziału VIII zapytania ofertowego z dnia 8 marca 2019r., jak również przedłożył ofertę zgodną z wymaganiami zamawiającego przedstawionymi w ww. zapytaniu ofertowym. Oferta ww. wykonawcy jest jedyną, która wpłynęła w niniejszym postępowaniu w zakresie zdania nr 1.

Uzasadnienie wyboru oferty (zadanie nr 2): wykonawca w związku z udziałem w przedmiotowym postępowaniu, wykazał spełnianie warunków udziału w postępowaniu dotyczących bezstronności, o których mowa szczegółowo w zapisach Rozdziału VIII zapytania ofertowego z dnia 8 marca 2019r., jak również przedłożył ofertę zgodną z wymaganiami zamawiającego przedstawionymi w ww. zapytaniu ofertowym. Oferta ww. wykonawcy jest jedyną, która wpłynęła w niniejszym postępowaniu w zakresie zdania nr 2.
Liczba wyświetleń: 674