Termin składania ofert
Numer ogłoszenia
Status ogłoszenia
Zakończone
Miejsce i sposób składania ofert
Ofery należy składać w siedzibie Zamawiającego 23, 16-500 Sejny w sekretariacie
Osoba do kontaktu w sprawie ogłoszenia
Dorota Jagłowska
Nr telefonu osoby upoważnionej do kontaktu w sprawie ogłoszenia
87 5163640
Skrócony opis przedmiotu zamówienia
Przedmiot zamówienia:
Wykonanie 3 dokumentacji projektowych w ramach projektu pt.: Termomodernizacja budynków szkoły, internatu i warsztatów szkolnych przy Zespole Szkół Centrum Kształcenia Rolniczego w Sejnach następujących budynków:
a) Termomodernizacji budynku szkoły polegającej na: Montażu pomp ciepła - CO; Montaż automatyki pogodowej; Wymiana instalacji CO; Wymiana instalacji rozdzielczej CO; Montaż zaworów termostatycznych; Wymiana grzejników; Montaż pomp ciepła - CWU; Wymiana instalacji CWU; Montaż zasobnika CWU; Modernizacja stropodachu; Modernizacja podłogi na gruncie PG1; Modernizacja ściany zewn.; Wymiana okien; Montaż instalacji mechanicznej z odzyskiem; Wymiana drzwi zewnętrznych; Montaż opraw oświetleniowych LED
b) Termomodernizacja budynku internatu polegająca na: Montażu pomp ciepła - CO; Montaż automatyki pogodowej; Wymiana instalacji CO; Instalacja buforów ciepła; Montaż zaworów termostatycznych; Wymiana grzejników; Montaż pomp ciepła - CWU; Wymiana instalacji CWU; Montaż zasobnika CWU; Modernizacja stropu pod poddzaszem STS; Modernizacja stropu nad piwnicą STP; Modernizacja stropodachu STZ1; Modernizacja podłogi na gruncie PG1; Modernizacja ściany zewn.; Wymiana okien; Wymiana drzwi zewnętrznych DZ1; Montaż opraw oświetleniowych LED;
c) Termomodernizacja budynku warsztatów polegająca na: Montażu pomp ciepła - CO; Montaż automatyki pogodowej; Wymiana instalacji CO; Wymiana instalacji rozdzielczej CO; Montaż zaworów termostatycznych PK-2; Wymiana grzejników; Automatyka; Montaż pomp ciepła - CWU; Wymiana instalacji CWU; Montaż zasobnika CWU; Modernizacja stropodachu STZ1; Modernizacja podłogi na gruncie PG1; Modernizacja ściany zewn. P1; Wymiana okien O2; Wymiana okien O1; Wymiana drzwi zewnętrznych DZ1; Montaż opraw oświetleniowych LED
Kategoria ogłoszenia
Usługi
Podkategoria ogłoszenia
Usługi inne
Miejsce realizacji zamówienia
Województwo:
podlaskie
Powiat:
sejneński
Miejscowość:
Sejny
Cel zamówienia
Projekt budowlany – 4 egz.
Projekt wykonawczy – 4 egz.;
Kosztorys inwestorski i przedmiar robót – 2 egz.;
Szczegółowe specyfikacje techniczne wykonania i odbioru robót – 2 egz..;
Przedmiot zamówienia
Wykonana dokumentacja dla każdego budynku będzie zawierać:
a) Projekt budowlany - 4 egzemplarze;
b) Projekt wykonawczy - 4 egzemplarze;
c) kosztorys inwestorski i przedmiar robót - 2 egzemplarze
d) Szczegółowe specyfikacje techniczne wykonania i odbioru robót - 2 egzeplarze
Do kompletu dokumentacji należy dołączyć wersję elektroniczną całej dokumentacji na nośniku CD lub DVD (części graficzne projektu w postaci plików dxf, dwg, opisowe w wersji Word, Excel, inne typy plików po uzgodnieniu z zamawiającym) celem zamieszczenia jej w ramach procedury zlecania robót zgodnie z obowiązującym prawem.
- Kompletna dokumentacja wolna od wad musi umożliwić Zamawiającemu, (w zależności od potrzeb zamawiającego) uzyskanie decyzji pozwolenia na budowę stosownie do Ustawy z dnia 7 lipca 1994 r. Prawo budowlane (Dz.U. z 2013 r. poz. 1409 ze zmianami) lub zgłoszenie robót budowlanych niewymagających pozwolenia na budowę.
- Dokumentacja projektowa i szczegółowe specyfikacje techniczne wykonania i odbioru robót należy opracować zgodnie z Rozporządzeniem Ministra Infrastruktury z dnia 2 września 2004 r. w sprawie szczegółowego zakresu i formy dokumentacji projektowej, specyfikacji technicznych wykonania i odbioru robót budowlanych oraz programu funkcjonalno – użytkowego (Dz. U. z 2013r., poz. 1129 z późn. zm.) wraz z opiniami, uzgodnieniami i pozwoleniami wymaganymi przepisami szczególnymi.
- Kosztorys inwestorski należy sporządzić zgodnie z Rozporządzeniem Ministra Infrastruktury z dnia 18 maja 2004r. w sprawie określenia metod i podstaw sporządzania kosztorysu inwestorskiego, obliczania planowanych kosztów prac projektowych oraz planowanych kosztów robót budowlanych określonych w programie funkcjonalno – użytkowym (Dz. U. Nr 130, poz. 1389).
- Wykonawca w ramach wynagrodzenia ryczałtowego zobowiązuje się także:
a) uzyskać wszelkie opinie i decyzje niezbędne do wykonania przedmiotu umowy,
b) dokonać aktualizacji kosztorysu inwestorskiego na wniosek Zamawiającego,
c) udzielić pomocy Zamawiającemu w przypadku konieczności złożenia wyjaśnień wykonawcom w postępowaniu na wykonawstwo robót budowlanych w terminie nie dłuższym niż 48 godzin od momentu przekazania zapytania przez zamawiającego.
d) do sprawowania nadzoru autorskiego w trakcie realizacji inwestycji poprzez dokonanie oraz przekazanie Zamawiającemu w wyznaczonym terminie poprawek, wynikłych w związku z niezgodnością opracowania projektowego ze stanem faktycznym lub zawinionymi błędami.
e) Okres rękojmi na wykonane zamówienie wynosi 36 miesięcy licząc od spisania protokołu odbioru zdawczo-odbiorczego.
Do sporządzenia dokumentacji dla poszczególnych budynków wykonawca uwzględni audyty energetyczne (szt 3) będące załącznikami do zaproszenia. Wykonawca dokona weryfikacji faktycznych powierzchni poszczególnych budynków.
Kod CPV
71000000-8
Nazwa kodu CPV
Usługi architektoniczne, budowlane, inżynieryjne i kontrolne
Harmonogram realizacji zamówienia
Termin realizacji:
Od dnia podpisania umowy do 20.08.2019 r.
Istotne postanowienia umowy:
- zgodnie z projektem umowy
Informacja o ofertach częściowych:
Zamawiający nie dopuszcza składania ofert częściowych
Załączniki
Pytania i wyjaśnienia
Lista dokumentów/oświadczeń wymaganych od Wykonawcy
W celu potwierdzenia, że Wykonawca jest zdolny do realizacji zamówienia do oferty dołączy następujące dokumenty:
a) Formularz oferty wypełniony zgodnie z załącznikiem do zaproszenia.
b) Aktualnego odpisu z właściwego rejestru, jeżeli odrębne przepisy wymagają wpisu do rejestru, w celu wykazania braku podstaw do wykluczenia w oparciu o art. 24 ust. 1 pkt 2 ustawy, wystawionego nie wcześniej niż 6 miesięcy przed upływem terminu składania ofert, a w stosunku do osób fizycznych oświadczenia w zakresie art. 24 ust. 1 pkt 2 ustawy;
c) Oświadczenia wykonawcy o spełnieniu warunków z art. 22 ust. 1 oraz nie podleganiu wykluczeniu z postępowania na podstawie art. 24 ust. 1 i 2 ustawy - Prawo zamówień publicznych,
d) Dokument potwierdzający wspólne działanie (np. umowa konsorcjum) jeśli podmioty występują wspólnie (wykonawcy występujący wspólnie składają każdy osobno dokumenty wymienione w pkt. 7 b-c).
e) Pełnomocnictwo do reprezentowania w postępowaniu o udzielenie zamówienia i/lub zawarcia umowy, o ile ofertę składa pełnomocnik.
Kryteria oceny i opis sposobu przyznawania punktacji
Zamawiający będzie oceniał spełnienie warunków udziału w postępowaniu na podstawie oświadczeń i dokumentów dostarczonych przez wykonawcę, przy użyciu metody „spełnia/nie spełnia”. Brak jednego z powyższych dokumentów skutkować może odrzuceniem oferty !
Zamawiający będzie oceniać złożone oferty wg następujących Kryteriów:
a) Cena 100 %
Nazwa
ZESPÓŁ SZKÓŁ CENTRUM KSZTAŁCENIA ROLNICZEGO IM. ST. STASZICA W SEJNACH
Adres
16-500 Sejny
podlaskie
, sejneński
Numer telefonu
875163640
Fax
875163640
NIP
8441259754
Tytuł projektu
Termomodernizacja budynków szkoły, internatu i warsztatów szkolnych przy Zespole Szkół Centrum Kształcenia Rolniczego w Sejnach.
Numer projektu
POIS.01.03.01-00-0010/17-00