Strona główna
Logo unii europejskiej

01/03/2019/PBK Zakup prasy hydraulicznej

Data publikacji: 07.03.2019

Informacje o ogłoszeniu

Termin składania ofert

do dnia 15-03-2019

Numer ogłoszenia

1171774

Status ogłoszenia

Zakończone

Miejsce i sposób składania ofert

Drogą elektroniczną na adres agnieszka.piatkowska@zieta.pl

Adres e-mail, na który należy wysłać ofertę

agnieszka.piatkowska@zieta.pl

Osoba do kontaktu w sprawie ogłoszenia

Agnieszka Piątkowska

Nr telefonu osoby upoważnionej do kontaktu w sprawie ogłoszenia

695232067

Skrócony opis przedmiotu zamówienia

Zakup i dostarczenie prasy hydraulicznej o zadanej specyfikacji i parametrach technicznych, odpowiednich na potrzeby realizacji projektu „Rozwój elementów konstrukcji ram w technologii FiDU dla mikropojazdów 2-, 3- i 4-kołowych z napędem elektrycznym”.

Kategoria ogłoszenia

Dostawy

Podkategoria ogłoszenia

Dostawy inne

Miejsce realizacji zamówienia

Województwo: dolnośląskie Powiat: Wrocław Miejscowość: Wrocław

Opis przedmiotu zamówienia

Cel zamówienia

Celem niniejszego zapytania jest zakup i dostarczenie używanej prasy hydraulicznej o zadanej specyfikacji technicznej na potrzeby realizacji projektu „Rozwój elementów konstrukcji ram w technologii FiDU dla mikropojazdów 2-, 3- i 4-kołowych z napędem elektrycznym”.

Przedmiot zamówienia

Przedmiotem zamówienia jest dostarczenie i zakupu prasy hydraulicznej na potrzeby realizacji projektu „Rozwój elementów konstrukcji ram w technologii FiDU dla mikropojazdów 2-, 3- i 4-kołowych z napędem elektrycznym”.
Wykonawca w ramach zamówienia zobowiązany jest do dostarczenia prasy hydraulicznej zgodnie z podaną specyfikacją techniczną i poda w ofercie szacunkowy czas dostarczenia zamówienia.
Szczególne warunki zamówienia:
- prasa hydrauliczna zostanie dostarczona na koszt własny Sprzedającego do siedziby Zamawiającego t.j. ul. Kościerzyńska 16-18, 51-430 Wrocław,
- w ramach ceny Oferent powinien uwzględnić koszt instalacji i uruchomienia prasy u Zamawiającego (z wyłączeniem rozładunku prasy oraz przemieszczenia jej z punktu rozładunku do miejsca instalacji),
- w ramach ceny zakupu prasy hydraulicznej Oferent zobowiązany jest do przeprowadzenia szkolenia wskazanego przez Zamawiającego personelu z zakresu obsługi, eksploatacji i konserwacji maszyny.

Nazwa parametru Wymagana wartość parametru Wartość parametru wg oferty
Typ ramy prasy: HYDRAULICZNA półkowa (płytowa)
Nacisk [T] min. 3kg/cm2 - max. 6kg/cm2
Prześwit między półkami [mm]: 200mm do 500mm
Wymiary półki dlugość [mm] x szerokość [mm]: min. 3300 x 1300 mm - max.4000mm x 1500mm
Siła sumaryczna na stole [T]: 60 - 120 ton
Ilość siłowników: 6 lub 8
Średnica tłoka [mm]: 80 - 100 mm
Grzanie wodne: wymaganie dodatkowe (niekonieczne)
Stan techniczny - używana: podać rok produkcji
Wymiary maszyny (Długość) [mm]: max. 4500 mm podać parametr
Wymiary maszyny (Szerokość) [mm]: max. 1800 mm podać parametr
Wymiary maszyny (Wysokość) [mm]: max. 2500 mm podać parametr
Wymiary półki oferowanej prasy: długość [mm] x szerokość [mm] podać parametr
Moc całkowita [kW]: wynikowo podać parametr
Waga [kg]: max. 7 ton podać parametr
Pojemność zbiornika oleju [l]: wynikowo podać parametr
Miejsce dostawy: wg wskazań Zamawiającego
Termin dostawy [tygodnie]: podać parametr, maks. 30.04.2019
Cena musi być wyrażona w złotych polskich (PLN).
Cena jednostkowa wykonania całościowego zamówienia, zgodnie z warunkami zapytania, na prasę hydrauliczną zostanie określona przez Oferenta i zostanie ujęta w umowie. Cena ta będzie obowiązywała w całym okresie jej obowiązywania.

Kod CPV

42636100-4

Nazwa kodu CPV

Prasy hydrauliczne

Dodatkowe przedmioty zamówienia

brak

Harmonogram realizacji zamówienia

Realizacja zamówienia w podanym terminie przez Oferenta na podstawie podpisanej umowy.

Załączniki

Pytania i wyjaśnienia

Brak pytań i wyjaśnień

Uprawnienia do wykonywania określonej działalności lub czynności

Oferent powinien wykazać uprawnienia do wykonania określonej działalności lub czynności

Wiedza i doświadczenie

Oferent powinien wykazać się wiedzą i doświadczeniem w zakresie tematyki opisanej w przedmiocie zamówienia.

Potencjał techniczny

Oferent powinien posiadać niezbędny potencjał techniczny umożliwiający realizację zakresu usługi badawczej opisanej w przedmiocie zamówienia.

Osoby zdolne do wykonania zamówienia

Oferent powinien posiadać niezbędny potencjał osobowy umożliwiający realizację zakresu usługi opisanej w przedmiocie zamówienia.

Sytuacja ekonomiczna i finansowa

Oferenci biorący udział w postępowaniu muszą znajdować się w sytuacji ekonomicznej i finansowej zapewniającej terminowe i zgodne z wymaganiami wykonanie zamówienia, muszą posiadać niezbędną wiedzę i doświadczenie oraz potencjał techniczny, a także dysponować osobami zdolnymi do wykonania Zamówienia. Wzór oświadczenia stanowi załącznik nr 2 do niniejszej oferty.

Dodatkowe warunki

Cena musi być wyrażona w złotych polskich (PLN).
Cena jednostkowa wykonania całościowego zamówienia, zgodnie z warunkami zapytania, na prasę hydrauliczną zostanie określona przez Oferenta i zostanie ujęta w umowie. Cena ta będzie obowiązywała w całym okresie jej obowiązywania.
Postanowienia ogólne:
1. Zamawiający zastrzega sobie prawo do unieważnienia postępowania bez podania przyczyny.
2. W przypadku unieważnienia postępowania o zamówienie Oferentom nie przysługuje roszczenie o zwrot kosztów uczestnictwa w postępowaniu.
3. Złożenie oferty jest równoznaczne z przyjęciem bez zastrzeżeń wszystkich warunków postępowania.
4. Odstąpienie przez Zamawiającego od zawarcia umowy w przypadku zawiadomienia Oferenta o wyborze jego oferty nie może być podstawą roszczeń poniesionych kosztów udziału w postępowaniu.
5. W toku dokonywania oceny złożonych wniosków Zamawiający może żądać udzielenia przez Oferentów wyjaśnień dotyczących treści złożonych przez nich dokumentów.
6. Jeżeli oferta nie zawiera wszystkich wymaganych elementów, Zamawiający może w uzasadnionych przypadkach wezwać Oferenta do jego uzupełnienia.
7. Zamawiający rezerwuje prawo do nagrywania dźwięku podczas spotkań technicznych z dostawcami. Przesłanie oferty będzie traktowane jako udzielenie zgody na nagrywanie spotkań.
8. Zamawiający zastrzega sobie prawo negocjacji ceny z Oferentem, którego oferta uzyskała najwyższą liczbę punktów, w przypadku, gdy cena zaoferowana przez Oferenta przekracza kwotę przeznaczoną przez Zamawiającego na realizację zamówienia

Warunki zmiany umowy

Zamawiający przewiduje możliwość wprowadzenia istotnych zmian umowy zawartej w wyniku przeprowadzonego postępowania o udzielenie zamówienia w stosunku do treści oferty, na podstawie której dokonano wyboru Oferenta, w przypadku ziszczenia się konieczności zmiany wskazanego w ofercie/umówionego zakresu robót wynikającej z:
1. Koniecznych lub uzasadnionych zmian w dokumentacji projektowej powstałych z przyczyn niemożliwych do przewidzenia;
2. konieczności wykonania rozwiązań równoważnych wynikających z uwarunkowań technologicznych lub użytkowych;
3. ograniczeń finansowych po stronie Zamawiającego powodujących konieczność ograniczenia zakresu prac ujętych w ofercie.
Wszelkie zmiany i uzupełnienia do umowy zawartej z wybranym Oferentem będą dokonywane w formie pisemnych aneksów do umowy podpisanych przez obie strony, pod rygorem nieważności

Lista dokumentów/oświadczeń wymaganych od Wykonawcy

Zamawiający wymaga od Oferenta oprócz przedstawienia wypełnionego formularza ofertowego (zgodnego ze wzorem stanowiącym załącznik nr 1 do zapytania) przedstawienia następujących dokumentów:
1)Oświadczenia potwierdzające spełnienie warunków zamówienia – załącznik nr 2 do oferty.
2)Oświadczenie w przedmiocie powiązań osobowych i kapitałowych z Zamawiającym - załącznik nr 3 do oferty.
3)Złożenie oświadczenia o posiadaniu uprawnień do reprezentowania Oferenta - załącznik nr 4 do oferty.
4)Podpisanie wzoru umowy - załącznik nr 5 do oferty.
5)Przedłożenie aktualnego wydruku z KRS lub z CEDIG lub inny dokument potwierdzający posiadanie uprawnień do wykonywania i reprezentowania określonej działalności (nr/symbol dokumentu rejestrowego i wskazania organu który go wydał).

Zamówienia uzupełniające

Nie wyklucza się udzielenia zamówień uzupełniających w wysokości nieprzekraczającej 30% wartości zamówienia określonej w umowie zawartej z Oferentem, o ile te zamówienia są zgodne z przedmiotem zamówienia podstawowego

Ocena oferty

Kryteria oceny i opis sposobu przyznawania punktacji

Kryterium oceny ofert: Kryterium WAGA (%)
- Cena oferty (70%)
- Termin realizacji zamówienia (30%)

Punkty za poszczególne kryteria będą obliczane zgodnie z poniższym wzorem:
Kryterium – cena
P=Cn/Cob x[70]
gdzie:
P – liczba punktów przyznanych Oferentowi za zaoferowaną cenę
CN – najniższa zaoferowana cena w postępowaniu
COB – cena zaoferowana w ofercie badanej
Kryterium – termin realizacji zamówienia
R=Tn/Tob x[30]
gdzie:
R – liczba punktów przyznanych Oferentowi za termin realizacji zamówienia
TN – najkrótszy termin zaoferowany w postępowaniu (liczony w dniach kalendarzowych)
TOB – termin zaoferowany w ofercie badanej (liczony w dniach kalendarzowych)

Maksymalna łączna liczba punktów do zdobycia wynosi 100. Suma poszczególnych kryteriów (1+2) będzie stanowiła wynik końcowy każdego z oferentów. Wygrywa oferta, która otrzyma największą łączną liczbę punktów.

Wykluczenia

Zamawiający ma prawo odrzucenia oferty złożonej przez Oferenta niespełniającego warunków udziału w postępowaniu lub jeśli oferta jest niezgodna z niniejszym zapytaniem.

Zamawiający - Beneficjent

Nazwa

ZIETA PROZESSDESIGN SPÓŁKA Z OGRANICZONĄ ODPOWIEDZIALNOŚCIĄ

Adres

Stanisława Moniuszki 29/2

51-610 Wrocław

dolnośląskie , Wrocław

Numer telefonu

693 969 063

NIP

8982176666

Tytuł projektu

Rozwój elementów konstrukcji ram w technologii FiDU dla mikropojazdów 2-, 3- i 4-kołowych z napędem elektrycznym

Numer projektu

POIR.01.02.00-00-0328/16-00

Informacja o wybranym wykonawcy

Nierozstrzygnięte – Brak ofert spełniających kryteria
Liczba wyświetleń: 580