Strona główna
Logo unii europejskiej

Zapytanie ofertowe nr 2/2019 na wykonania utwardzenia terenu 3-stanowiskowej, samoobsługowej myjni samochodowej wraz z materiałami w mieście Iława.

Data publikacji: 01.03.2019

Informacje o ogłoszeniu

Termin składania ofert

do dnia 18-03-2019

Numer ogłoszenia

1170412

Status ogłoszenia

Zakończone

Miejsce i sposób składania ofert

Oferta powinna być przesłana za pośrednictwem poczty elektronicznej na adres: biuro@7wm.pl do dnia 18.03.2019 roku, do godziny 23.59.
Wiadomość powinna zawierać skan sporządzonej na załączonym formularzu oferty wraz z załącznikami, zawierający oryginalny podpis Oferenta.
Decyduje data i godzina wpłynięcia oferty na wskazany adres e-mail.
Oferty dostarczone po określonym terminie nie będą rozpatrywane.

OPIS SPOSOBU PRZYGOTOWANIA OFERTY
1. Oferta powinna być w języku polskim na formularzu ofertowym stanowiącym załącznik do niniejszego zapytania (załącznik nr 1)
2. Oferta powinna zostać złożona w formie pisemnej i podpisana przez osoby reprezentujące Oferenta.
3. Oferent może złożyć w prowadzonym postępowaniu wyłącznie jedną ofertę.
4. Zamawiający nie dopuszcza możliwości składania ofert częściowych i ofert wariantowych.
5. Jeżeli Oferent, którego oferta została wybrana, uchyli się od zawarcia umowy, Zamawiający wybierze ofertę najkorzystniejszą spośród pozostałych ofert, bez przeprowadzania ich ponownej oceny.
6.Oferent ma możliwość składania pytań do niniejszego Zapytania ofertowego.
7. Oferent jest związany ofertą przez okres 30 dni kalendarzowych liczonych od dnia upływu terminu na złożenie ofert.
8. Zamawiający zastrzega sobie prawo do unieważnienia postępowania na każdym jego etapie. Oferentom nie przysługują żadne roszczenia z tytułu unieważnienia postępowania.
9. Do każdej oferty Oferent powinien dołączyć załącznik nr 3.

Adres e-mail, na który należy wysłać ofertę

biuro@7wm.pl

Osoba do kontaktu w sprawie ogłoszenia

Wojciech Mróz

Nr telefonu osoby upoważnionej do kontaktu w sprawie ogłoszenia

605886927

Skrócony opis przedmiotu zamówienia

Przedmiotem zamówienia jest realizacja projektu „Realizacja innowacyjnego przedsięwzięcia opartego na proekologicznych rozwiązaniach technologicznych w zakresie automatycznego mycia pojazdów” w zakresie wykonania utwardzenia terenu 3 stanowiskowej, samoobsługowej myjni samochodowej wraz z materiałami. Myjnia powstanie w miejscowości Iława.

Kategoria ogłoszenia

Roboty budowlane

Podkategoria ogłoszenia

Roboty budowlane

Miejsce realizacji zamówienia

Województwo: warmińsko-mazurskie Powiat: iławski Miejscowość: Iława

Opis przedmiotu zamówienia

Cel zamówienia

Celem zamówienia jest wykonanie utwardzenia terenu 3-stanowiskowej, samoobsługowej myjni samochodowej wraz z materiałami, w ramach projektu „Realizacja innowacyjnego przedsięwzięcia opartego na proekologicznych rozwiązaniach technologicznych w zakresie automatycznego mycia pojazdów”.

Przedmiot zamówienia

Przedmiotem zamówienia jest realizacja projektu „Realizacja innowacyjnego przedsięwzięcia opartego na proekologicznych rozwiązaniach technologicznych w zakresie automatycznego mycia pojazdów” w zakresie wykonania utwardzenia terenu 3 stanowiskowej, samoobsługowej myjni samochodowej wraz z materiałami. Myjnia powstanie w miejscowości Iława.

Kod CPV: 45000000-7
Nazwa kodu CPV: Roboty budowlane
Kategoria ogłoszenia: Roboty budowlane
Podkategoria ogłoszenia: Roboty budowlane

Wykonania utwardzenia terenu 3 stanowiskowej, samoobsługowej myjni samochodowej wraz z materiałami
Utwardzenie terenu polega na wyłożeniu kostką terenu wokół myjni. Zaplanowano utwardzanie 600 m2 działki, na której powstanie myjnia.
Specyfikacja techniczna:
Powierzchnia terenu do utwardzenia około 600m2
Zjazd szerokość 5m
Przepust pod zjazdem Ø40cm
Kostka brukowa grubość 8cm
Podsypka cementowo piaskowa – 4cm
Podbudowa – 20cm
Obrzeża grubość 6cm
Na placu wyznaczone drogi dojazdowe (komunikacyjne) oraz 4 miejsca postojowe, miejsce wyczekiwania, plac manewrowy, umożliwiający bezpieczny wjazd i wyjazd z terenu myjni

Szczegółowy zakres prac określa projekt budowlany z załącznikami udostępniany przez Prezesa Zarządu 7WM SPÓŁKA Z O. O. Wojciecha Mroza, tel. 605 886 927; e-mail: biuro@7wm.pl
Jednocześnie informuję, że wszelkie nazwy własne, nazwy handlowe lub znaki towarowe użyte w dokumentacji projektowej mają charakter wyłącznie poglądowy i dopuszcza się zastosowanie produktów innego producenta o równoważnych parametrach technicznych.

Kod CPV

45000000-7

Nazwa kodu CPV

Roboty budowlane

Dodatkowe przedmioty zamówienia

brak

Harmonogram realizacji zamówienia

Termin realizacji zamówienia – do dnia 24.05.2019r.

Załączniki

Pytania i wyjaśnienia

Brak pytań i wyjaśnień

Uprawnienia do wykonywania określonej działalności lub czynności

brak

Wiedza i doświadczenie

brak

Potencjał techniczny

brak

Osoby zdolne do wykonania zamówienia

brak

Sytuacja ekonomiczna i finansowa

brak

Dodatkowe warunki

WARUNKI UDZIAŁU W POSTĘPOWANIU
1.Oferta ma być zgodna z opisem przedmiotu zamówienia oraz termin realizacji zamówienia nie może wykraczać poza termin realizacji umowy.
2. Oferenci nie mogą być powiązani z Zamawiającym osobowo lub kapitałowo.

SPOSÓB DOKONYWANIA OCENY SPEŁNIANIA WARUNKÓW UDZIAŁU W POSTĘPOWANIU
1.Oferta, która odbiega od opisu przedmiotu zamówienia oraz jej termin realizacji nie mieści się w terminie realizacji umowy nie będzie brana pod uwagę.
2.W przypadku złożenia oferty przez Oferenta powiązanego osobowo lub kapitałowo z Zamawiającym zostanie on wykluczony z udziału w niniejszym postępowaniu. Ocena spełnienia warunku zostanie dokonana na podstawie oświadczenia złożonego przez wykonawcę (załącznik nr 2 do zapytania ofertowego).

Warunki zmiany umowy

1. Wszelkie zmiany i uzupełnienia treści umowy powinny zostać dokonane wyłącznie w formie aneksu podpisanego przez obie strony pod rygorem nieważności.
2. Zamawiający przewiduje możliwość zmian postanowień zawartej umowy w stosunku do treści oferty, na podstawie, której dokonano wyboru Wykonawcy wyłącznie w sytuacji działania siły wyższej lub wystąpienia okoliczności, których nie można było przewidzieć w chwili zawarcia umowy pomimo zachowania należytej staranności.

Lista dokumentów/oświadczeń wymaganych od Wykonawcy

1. Załącznik nr 1 - Formularz oferty
2. Załącznik nr 2 - Oświadczenie o braku występowania powiązań z Zamawiającym
3. Załącznik nr 3 - Klauzula informacyjna RODO

Zamówienia uzupełniające

Zamawiający nie przewiduje udzielania wybranemu Wykonawcy zamówień uzupełniających.

Ocena oferty

Kryteria oceny i opis sposobu przyznawania punktacji

OPIS SPOSOBU PRZYZNAWANIA PUNKTACJI ZA SPEŁNIENIE DANEGO KRYTERIUM OCENY OFERTY
Kryterium 1
Cena
CC = (Cmin ofert/ Coferty x) x 100

CC - liczba punktów dla badanej oferty w kryterium „cena całkowita netto”
Cmin ofert - najniższa zaoferowana cena (zł) spośród wszystkich badanych ofert
Coferty x - cena zaoferowana w ofercie badanej (zł)

W przypadku podania ceny w walutach obcych, wartość w złotych obliczona zostanie w oparciu o średni kurs złotego NBP z dnia poprzedzającego dokonania wyboru oferty

W tym kryterium można uzyskać maksymalnie 100 punktów.

Kryterium 2
Skrócenie terminu realizacji zadania (S)

Oferent może zaproponować skrócenie terminu o dowolną liczbę dni z przedziału od 1-10. Zamawiający przyzna 5 punkt za każdy deklarowany przez Oferenta dzień przed 24.05.2019r.

W tym kryterium można uzyskać maksymalnie 50 punktów.
Oferta Wykonawcy, który zadeklaruje skrócenie termin realizacji zadania o 0 (zero) dni lub nie poda liczby dni skrócenia otrzyma 0 (zero) punktów – do Umowy zostanie przyjęty termin realizacji zadania 24.05.2019 r.

Ofertą najkorzystniejszą będzie oferta, która przedstawiać będzie najkorzystniejszy bilans ceny i drugiego kryterium oceny ofert, tj. otrzyma najwyższą ocenę punktową obliczoną wg wzoru:
Ocena = CC + S

Oferta może uzyskać maksymalnie 150 punktów.

Wykluczenia

W postępowaniu nie mogą brać udziału podmioty powiązane z Zamawiającym osobowo lub kapitałowo, weryfikowane na podstawie oświadczenia
Przez powiązania kapitałowe lub osobowe rozumie się wzajemne powiązania między Zamawiającym lub osobami upoważnionymi do zaciągania zobowiązań w imieniu Zamawiającego lub osobami wykonującymi w imieniu Zamawiającego czynności związane z przygotowaniem i przeprowadzeniem procedury wyboru Wykonawcy a Wykonawcą, polegające w szczególności na:
a) uczestniczeniu w spółce jako wspólnik spółki cywilnej lub spółki osobowej,
b) posiadaniu co najmniej 10% udziałów lub akcji,
c) pełnieniu funkcji członka organu nadzorczego lub zarządzającego, prokurenta, pełnomocnika,
d) pozostawaniu w związku małżeńskim, w stosunku pokrewieństwa lub powinowactwa w linii prostej, pokrewieństwa drugiego stopnia lub powinowactwa drugiego stopnia w linii bocznej lub w stosunku przysposobienia, opieki lub kurateli.

Oferent razem z ofertą powinien złożyć stosowne oświadczenie o braku powiązań osobowych i kapitałowych z Zamawiającym, które jest załącznikiem do niniejszego zapytania.

Zamawiający - Beneficjent

Nazwa

7WM SPÓŁKA Z OGRANICZONĄ ODPOWIEDZIALNOŚCIĄ

Adres

Lipowy Dwór 6

14-200 Iława

warmińsko-mazurskie , iławski

Numer telefonu

48605886927

NIP

7441814391

Tytuł projektu

Realizacja innowacyjnego przedsięwzięcia opartego na proekologicznych rozwiązaniach technologicznych w zakresie automatycznego mycia pojazdów

Numer projektu

RPWM.01.03.02-28-0096/18-00

Informacja o wybranym wykonawcy

Rozstrzygnięte

Nazwa i adres, data wpłynięcia oferty oraz jej cena

BRUKBET Arkadiusz Kowalski
ul. Kościuszki 25/11
14-200 Iława
Data wpłynięcia oferty: 18.03.2019 r.
Cena oferty: 80.000,00 PLN netto
Liczba wyświetleń: 618