Strona główna
Logo unii europejskiej

ZAPYTANIE OFERTOWE NR 2/02/NP/ZMW/ŁÓDŹ 9.1.1/2019

Data publikacji: 18.02.2019

Informacje o ogłoszeniu

Termin składania ofert

do dnia 26-02-2019

Numer ogłoszenia

1167709

Status ogłoszenia

Zakończone

Miejsce i sposób składania ofert

1. Zamawiający nie ponosi odpowiedzialności za zdarzenia wynikające z niewłaściwego oznakowania koperty lub braku któregokolwiek z wymaganych dokumentów/informacji oraz za przesłanie /złożenie oferty w innym miejscu, niż wskazanie w niniejszym zapytaniu.
2. Zamawiający nie dopuszcza składanie ofert częściowych.
3. Wszystkie wymagane dokumenty muszą być złożone w oryginale lub kopii (załączniki do oferty). Każda strona dokumentu złożonego w formie kopii musi być opatrzona klauzulą: „ZA ZGODNOŚĆ Z ORYGINAŁEM” oraz datą i podpisana przez Oferenta.
4. Ofertę można wysłać pocztą tradycyjną, kurierem lub złożyć osobiście w zamkniętej kopercie z dopiskiem:
ZAPYTANIE OFERTOWE NR 2/02/NP/ZMW/ŁÓDŹ 9.1.1/2019 – Szkolenia zawodowe” na adres: Związek Młodzieży Wiejskiej ul. Chmielna 6 lok. 6, 00-020 Warszawa .
Osobą upoważnioną ze strony Zamawiającego do kontaktów z oferentami jest:
Aleksandra Szymańska tel. 22 826 11 68.
5. W toku badania i oceny ofert Zamawiający może żądać wyjaśnień dotyczących treści złożonych ofert.

MIEJSCE, TERMIN I SPOSÓB ZŁOŻENIA OFERTY:
1. Uprzejmie prosimy o przesłanie oferty nie później niż do dnia 26 lutego 2019 r. do godzinie 10:00. O terminie złożenia oferty decyduje data wpłynięcia do Zamawiającego.
2. Oferty, które wpłyną po ww. terminie nie będą rozpatrywane.

Osoba do kontaktu w sprawie ogłoszenia

Aleksandra Szymańska

Nr telefonu osoby upoważnionej do kontaktu w sprawie ogłoszenia

22 826 11 68

Skrócony opis przedmiotu zamówienia

W związku z realizacją projektu pod nazwą „Nowa Perspektywa” współfinansowanego ze środków Europejskiego Funduszu Społecznego w ramach Regionalnego Programu Operacyjnego Województwa Łódzkiego na lata 2014-2020
(Oś priorytetowa IX Włączenie Społeczne, Działanie IX.1 Aktywna integracja osób zagrożonych ubóstwem lub wykluczeniem społecznym, Poddziałanie IX.1.1 Aktywizacja społeczno - zawodowa osób zagrożonych ubóstwem lub wykluczeniem społecznym), zapraszamy do złożenia oferty na usługę zleconą polegającą na organizacji i przeprowadzeniu szkolenia podnoszącego kwalifikacje zawodowe Uczestników/czek ww. projektu.

Kategoria ogłoszenia

Usługi

Podkategoria ogłoszenia

Usługi szkoleniowe

Miejsce realizacji zamówienia

Województwo: łódzkie Powiat:

Opis przedmiotu zamówienia

Cel zamówienia

Celem zamówienia jest wybór wykonawcy usługi organizacji i przeprowadzeniu szkolenia podnoszącego kwalifikacje zawodowe Uczestników/czek projektu „Nowa Perspektywa” współfinansowanego ze środków Europejskiego Funduszu Społecznego w ramach Regionalnego Programu Operacyjnego Województwa Łódzkiego na lata 2014-2020 (Oś priorytetowa IX Włączenie Społeczne, Działanie IX.1 Aktywna integracja osób zagrożonych ubóstwem lub wykluczeniem społecznym, Poddziałanie IX.1.1 Aktywizacja społeczno - zawodowa osób zagrożonych ubóstwem lub wykluczeniem społecznym).

Przedmiot zamówienia

Przedmiotem zamówienia jest usługa zlecona polegająca na zorganizowaniu i przeprowadzeniu szkolenia podnoszącego kwalifikacje zawodowe: Pracownik biurowy z obsługą komputera dla ok. 12 os w wymiarze 100h szkoleniowych (1 h szkoleniowa = 45 min.) wraz z zorganizowaniem egzaminu zewnętrznego potwierdzającego uzyskanie kwalifikacji przez Uczestników Projektu oraz wydaniem certyfikatów.
Zajęcia powinny być prowadzone przy wykorzystaniu takich form jak: wykłady, prezentacje, warsztaty, ćwiczenia.
Zakres tematyczny obejmuje:
-Podstawy obsługi komputera. Sprzęt i oprogramowanie. Microsoft Office. Podstawy Internetu i obsługi poczty elektronicznej. Edycja dokumentów. Tworzenie zawartości dokumentu. Strukturyzowanie i formatowanie dokumentu. Zarządzanie dokumentami(15h teorii,25h praktyki)
-Obsługa urządzeń biurowych. Zasady redagowania i rejestracji korespondencji z wykorzystaniem Microsoft Office i poczty elektronicznej(6h teorii,10h praktyki)
-Przegląd typów dokumentacji firmowych i sporządzanie podstawowych dokumentów w dokumentacjach osobowych, handlowych, magazynowych, księgowych(12h teorii,20h praktyki)
-Archiwizowanie dokumentacji(6h teorii,6h praktyki)
Uczestnikami projektu są os zagrożone ubóstwem lub wykluczeniem społecznym, os pozostające bez zatrudnienia, os dla których został określony III profil pomocy, os z niepełnosprawnościami, które zamieszkują teren woj. łódzkiego.
Wykonawca zobowiązany jest do zapewnienia sali szkoleniowej przystosowanej dla osób z niepełnosprawnościami i wyposażonej w zaplecze techniczne oraz multimedialne, położonej na terenie województwa łódzkiego, cateringu w czasie trwania szkoleń (zupa, drugie danie, napój oraz 1 przerwa kawowa), a także materiałów dydaktycznych w wersji papierowej (skrypt/podręcznik) dla każdego Uczestnika szkolenia.
Wykonawca zrealizuje przedmiot zamówienia po indywidualnym ustaleniu terminu z Zamawiającym, z uwzględnieniem potrzeb i możliwości grupy docelowej projektu, w tym ich miejsca zamieszkania.
1. Wykonawca zobowiązany jest do:
a. zbadania wyjściowego poziomu kompetencji rozwijanych w trakcie szkolenia
i dostosowania do nich programu szkoleniowego oraz wykorzystywanych metod,
b. dostarczenia materiałów szkoleniowych zawierających podsumowanie treści szkolenia
i odwołania do źródeł wiedzy, na której zostały oparte oraz przekazania ich uczestnikom szkoleń,
c. przeprowadzenia szkolenia z wykorzystaniem różnorodnych, angażujących uczestników metod kształcenia,
d. przedstawienia Zleceniodawcy szczegółowego programu szkolenia opisanego
w języku efektów uczenia się, uwzględniającego temat zajęć, harmonogram wraz
z wymiarem czasowym i stosowane metody szkoleniowe,
e. zapewnienie kadry dydaktycznej prowadzącej szkolenie spełniającej łącznie następujące warunki:
-wykształcenie wyższe/zawodowe lub inne certyfikaty/zaświadczenia umożliwiające prowadzenie danego szkolenia,
- minimum 2 letnie doświadczenia zawodowego w danej dziedzinie.
f. zapewnienie miejsca realizacji szkolenia wyposażonego w niezbędny sprzęt do jego przeprowadzenia, dostosowanego do potrzeb uczestników i spełniającego warunki BHP z uwzględnieniem rozwiązań niwelujących bariery architektoniczne
g. zapewnienia wyżywienia uczestnikom szkolenia w postaci obiadu (zupa, drugie danie, napój) oraz 1 przerwy kawowej,
h. sprawdzania listy obecności, prowadzenia dziennika zajęć podczas każdego dnia szkolenia,
i. dojazdu na własny koszt do miejsca szkolenia,
j. zweryfikowania umiejętności zdobytych przez uczestników szkolenia poprzez sprawdzenie przyswojonej wiedzy w formie egzaminu wewnętrznego,
k. koordynacja ostatecznej weryfikacja nabytych kwalifikacji komputerowych przez Uczestników/czki projektu poprzez zorganizowanie egzaminu potwierdzającego zdobycie kwalifikacji komputerowych przez uprawnioną do tego instytucję,
l. dostarczenie do Zamawiającego kopii certyfikatów zdobytych przez Uczestników/czki projektu oraz potwierdzenia ich odbioru przez Uczestników/czki projektu.

Kod CPV

80530000-8

Nazwa kodu CPV

Usługi szkolenia zawodowego

Harmonogram realizacji zamówienia

Planowany termin realizacji zadania – luty-marzec 2019 r.

Załączniki

Pytania i wyjaśnienia

Brak pytań i wyjaśnień

Uprawnienia do wykonywania określonej działalności lub czynności

Oferent:
a. Posiada wpis do Rejestru Instytucji Szkoleniowych prowadzony przez Wojewódzki Urząd Pracy.
b. Posiada wykształcenie wyższe/zawodowe lub inne certyfikaty/zaświadczenia potwierdzające niezbędne kwalifikacje do świadczenia usług z zakresu prowadzenia danego szkolenia lub dysponować personelem posiadających niezbędne kwalifikacje do świadczenia usług z zakresu realizowanego szkolenia. Oferent zobowiązany jest załączyć do oferty odpowiednie dyplomy/zaświadczenia/CV potwierdzające posiadane kwalifikacje.

Wiedza i doświadczenie

Oferent posiada co najmniej 2 letnie doświadczenie zawodowe w danej dziedzinie lub dysponować personelem posiadającym ww. doświadczenie. Oferent zobowiązany jest załączyć do oferty odpowiednie dyplomy/zaświadczenia/CV potwierdzające posiadane doświadczenie.

Potencjał techniczny

Oferent dysponuje adekwatnym do zamówienia potencjałem technicznym i osobowym, umożliwiającym przeprowadzenie wszystkich elementów zamówienia. Oferent zobowiązany jest załączyć do oferty stosowne oświadczenie.

Osoby zdolne do wykonania zamówienia

Oferent nie jest powiązany z Zamawiającym osobowo lub kapitałowo, przy czym przez powiązanie kapitałowe lub osobowe rozumie się:
 uczestniczenie w spółce jako wspólnik spółki cywilnej lub spółki osobowej,
 posiadanie co najmniej 10% udziałów lub akcji,
• pełnienie funkcji członka organu nadzorczego lub zarządzającego, prokurenta, pełnomocnika,
 pozostawanie w związku małżeńskim, w stosunku pokrewieństwa lub powinowactwa
w linii prostej, pokrewieństwa drugiego stopnia lub powinowactwa drugiego stopnia w linii bocznej lub w stosunku przysposobienia, opieki lub kurateli.

Sytuacja ekonomiczna i finansowa

Oferent
a. Znajduje się w sytuacji ekonomicznej i finansowej zapewniającej wykonanie zamówienia (Zamawiający nie przewiduje płatności zaliczkowych). Oferent posiada aktualne – na czas realizacji całości zamówienia – ubezpieczenie od odpowiedzialności cywilnej w zakresie prowadzonej działalności, na kwotę nie mniejszą niż 50 tysięcy złotych. W celu spełnienia tego warunku Oferent zobowiązany jest przedłożyć wraz z ofertą opłaconą polisę OC, a w przypadku jej braku – inny dokument jednoznacznie potwierdzający fakt posiadania stosownego ubezpieczenia. Należy bezwzględnie załączyć również dowód opłacenia składki za ww. ubezpieczenie OC. W przypadku upływu terminu trwania ochrony ubezpieczeniowej w okresie realizacji zamówienia, Wykonawca zobowiązany jest przedłożyć Zamawiającemu niezwłocznie, bez wezwania Zamawiającego, dokumenty potwierdzające dalsze posiadanie ubezpieczenia, na warunkach nie gorszych niż poprzednio, przez cały okres realizacji zamówienia.
b. Posiada środki finansowe na rachunku bankowym w wysokości gwarantującej realizację całości zamówienia. W celu spełnienia tego warunku Oferent zobowiązany będzie przedłożyć do oferty wyciąg bankowy potwierdzający posiadanie środków finansowych na rachunku bankowym na dzień złożenia oferty w wysokości złożonej oferty oraz oświadczenie, że nie mają one charakteru środków publicznych.

Lista dokumentów/oświadczeń wymaganych od Wykonawcy

Kompletna oferta musi zawierać :
a. Wypełniony i podpisany Formularz ofertowy (Załącznik nr 1)
b. Podpisane oświadczenie o braku powiązań (Załącznik nr 2)
c. Potwierdzone za zgodność z oryginałem zaświadczenie potwierdzające wpis do Rejestru Instytucji Szkoleniowych
d. Potwierdzona za zgodność z oryginałem kopia dyplomu/zaświadczenia/CV potwierdzające posiadane kwalifikacje i 2 lata doświadczenia zawodowego
w danej dziedzinie.
e. Potwierdzoną za zgodność z oryginałem kopię opłaconej polisy OC, a w przypadku jej braku – inny dokument jednoznacznie potwierdzający fakt posiadania stosownego ubezpieczenia, łącznie z dowodem opłacenia składki za ww. ubezpieczenie OC.
f. Wyciąg bankowy potwierdzający posiadanie środków finansowych na rachunku bankowym w wysokości złożonej oferty wraz z oświadczeniem, że nie mają one charakteru środków publicznych
g. Oświadczenie potwierdzające dysponowanie adekwatnym do zamówienia potencjałem technicznym i osobowym, umożliwiającym przeprowadzenie wszystkich elementów zamówienia.

Ocena oferty

Kryteria oceny i opis sposobu przyznawania punktacji

1. Oferta powinna być sporządzona czytelnie w języku polskim.
2. Kryterium wyboru oferty stanowić będzie:
Cena wyrażona w kwocie brutto, obejmująca wszystkie koszty związane z wykonaniem całego zakresu zamówienia. Zamawiający dokona oceny i porównania złożonych ofert biorąc pod uwagę cenę brutto za całość zamówienia, przyznając punktację według wzoru:
Cena brutto – 100%
wyliczana wg wzoru:
Cena oferowana brutto najtańszej oferty
Ilość punktów = ----------------------------------------------------------------------------------------- x 100 Cena ofertowa brutto ocenianej oferty Ocena zostanie przeprowadzona na podstawie przesłanej oferty Oferenta
a. Jeżeli w niniejszym postępowaniu nie będzie można dokonać wyboru oferty najkorzystniejszej ze względu na to, iż zostały złożone oferty o takiej samej punktacji lub cena oferty najkorzystniejszej przekracza wartość środków przeznaczonych na realizację zamówienia, Zamawiający zastrzega sobie prawo negocjacji cen.
b. Zamawiający może prowadzić negocjacje z Wykonawcą, którego oferta została wybrana
c. Wykonawca jest związany ofertą do 30 dni od upływu terminu składania ofert.
d. Zamawiający niezwłocznie po wybraniu oferty albo zamknięciu postępowania bez dokonania wyboru, powiadamia oferentów o jego wyniku albo zamknięciu postępowania bez dokonania wyboru.
e. Po wyborze najkorzystniejszej oferty Zamawiający wezwie niezwłocznie wykonawcę, który złożył najkorzystniejszą ofertę do zawarcia umowy.

Wykluczenia

Oferent nie może być powiązany z Zamawiającym osobowo lub kapitałowo, przy czym przez powiązanie kapitałowe lub osobowe rozumie się:
 uczestniczenie w spółce jako wspólnik spółki cywilnej lub spółki osobowej,
 posiadanie co najmniej 10% udziałów lub akcji,
• pełnienie funkcji członka organu nadzorczego lub zarządzającego, prokurenta, pełnomocnika,
 pozostawanie w związku małżeńskim, w stosunku pokrewieństwa lub powinowactwa
w linii prostej, pokrewieństwa drugiego stopnia lub powinowactwa drugiego stopnia w linii bocznej lub w stosunku przysposobienia, opieki lub kurateli.

Zamawiający - Beneficjent

Nazwa

ZWIĄZEK MŁODZIEŻY WIEJSKIEJ

Adres

Chmielna 6/6

00-020 Warszawa

mazowieckie , Warszawa

Numer telefonu

228261168

Fax

228264455

NIP

5251916874

Tytuł projektu

Nowa perspektywa

Numer projektu

RPLD.09.01.01-10-B074/17-00

Informacja o wybranym wykonawcy

Rozstrzygnięte

Nazwa i adres, data wpłynięcia oferty oraz jej cena

Zamawiający postanowił wybrać Oferenta, który zdobył najwyższą liczbę punktów w przeprowadzonym postępowaniu, do realizacji zadania w postaci przeprowadzenia szkolenia zawodowego. Podmiot Wall Jobs Sp. z o.o., 90-423 Łódź ul. Piotrkowska 95, został wybrany do przeprowadzenia szkolenia zawodowego w województwie łódzkim. Oferta spełniła warunki udziału w procedurze i została wybrana do realizacji zamówienia. Wszystkie dostarczone formularze zostały sporządzone na odpowiednich dokumentach i prawidłowo wypełnione przez osoby upoważnione. Oferta wpłynęła w dn. 25.02.2019 z ceną 2000,00 zł.
Liczba wyświetleń: 471