Strona główna
Logo unii europejskiej

Pracownik ds. profesjonalnej obsługi klienta wraz z programem do fakturowania i arkuszem kalkulacyjnym (Egzamin ECDL BASE moduł 4).

Data publikacji: 15.02.2019

Informacje o ogłoszeniu

Termin składania ofert

do dnia 22-02-2019

Numer ogłoszenia

1167293

Status ogłoszenia

Zakończone

Miejsce i sposób składania ofert

Ofertę należy złożyć w siedzibie Zamawiającego - Związek Centralny Dzieła Kolpinga w Polsce, ul. Żułowska 51, 31-436 Kraków, albo w wersji elektronicznej jako skan podpisanej oferty na adres: oferta@kolping.pl w terminie do dnia 22 lutego 2019 r. do godz. 23:59, co oznacza, że z upływem powyższego terminu oferta powinna fizycznie znaleźć się u Zamawiającego. Decydujące znaczenie dla oceny zachowania powyższego terminu ma data i godzina wpływu oferty do Zamawiającego, a nie data jej wysłania przesyłką pocztową czy kurierską. W przypadku składania w wersji elektronicznej wybrany wykonawca będzie zobowiązany do złożenia wersji papierowej (przy podpisaniu umowy).

Adres e-mail, na który należy wysłać ofertę

oferta@kolping.pl

Osoba do kontaktu w sprawie ogłoszenia

Anna Wilk

Nr telefonu osoby upoważnionej do kontaktu w sprawie ogłoszenia

12 418 77 67

Skrócony opis przedmiotu zamówienia

Przedmiotem zamówienia jest zorganizowanie i przeprowadzenie w Bochni kursu „Pracownik ds. profesjonalnej obsługi klienta wraz z programem do fakturowania i arkuszem kalkulacyjnym (Egzamin ECDL BASE moduł 4)” dla grupy 8 osób. Obowiązkiem Wykonawcy będzie przeszkolenie uczestników projektu zgodnie z odpowiednimi przepisami prawa umożliwiającymi przystąpienie do egzaminu końcowego oraz zorganizowanie dla nich egzaminu. Wykonawca zapewnia w ramach usługi opłatę egzaminacyjną. Kursanci mogą zostać dołączeni do grupy osób kursu otwartego organizowanego przez wykonawcę.

Kategoria ogłoszenia

Usługi

Podkategoria ogłoszenia

Usługi szkoleniowe

Miejsce realizacji zamówienia

Województwo: małopolskie Powiat: bocheński Miejscowość: Bochnia

Opis przedmiotu zamówienia

Cel zamówienia

Celem jest przeprowadzenie kursu „Pracownik ds. profesjonalnej obsługi klienta wraz z programem do fakturowania i arkuszem kalkulacyjnym (Egzamin ECDL BASE moduł 4)” (oznaczane dalej jako Zapytanie) dla 8 osób tak aby mogły nabyć kompetencje z obszaru obsługi klienta i fakturowania oraz kwalifikacji w zakresie ECDL BASE moduł 4 i przystąpić do egzaminu.

Przedmiot zamówienia

Przedmiotem zamówienia jest: zorganizowanie i przeprowadzenie w Bochni kursu „Pracownik ds. profesjonalnej obsługi klienta wraz z programem do fakturowania i arkuszem kalkulacyjnym (Egzamin ECDL BASE moduł 4)” dla grupy 8 osób. Obowiązkiem Wykonawcy będzie przeszkolenie uczestników projektu zgodnie z odpowiednimi przepisami prawa umożliwiającymi przystąpienie do egzaminu końcowego oraz zorganizowanie dla nich egzaminu. Wykonawca zapewnia w ramach usługi opłatę egzaminacyjną. Kursanci mogą zostać dołączeni do grupy osób kursu otwartego organizowanego przez wykonawcę.
Wykonawca zapewni w ramach usługi:
- Zajęcia w liczbie min. 120 godzin lekcyjnych z zakresu m.in.:
BHP na stanowisku pracy, komunikacji interpersonalnej, technik sprzedaży, podstaw marketingu i reklamy, sporządzania dokumentacji handlowej, wykorzystywania arkusza kalkulacyjnego w ewidencji sprzedaży, obsługi programu do fakturowania.
- Materiały dydaktyczne.
- Egzamin końcowy.
- Certyfikat potwierdzający nabycie kompetencji i kwalifikacji.
- Inne opłaty (za wyjątkiem badań lekarskich), konieczne do ukończenia kursu i zapewniające możliwość przystąpienia do egzaminu końcowego.
- Zakupienie i organizacja cateringu w formie 1 przerwy kawowej (kawa, herbata, ciastka, woda) w ciągu każdego dnia szkolenia, jeśli szkolenie będzie trwało więcej niż 4 godziny dziennie.
Wybrany wykonawca zobowiązany będzie do 7 dni od podpisania umowy przedstawić Zamawiającemu harmonogram zajęć.
Wykonawca zobowiązany będzie dokumentować przebieg szkolenia oraz jego efekty. W tym celu po zakończeniu szkolenia przekaże Zamawiającemu: listy obecności, dziennik zajęć, dokumentację szkoleniową (np. wyniki testów wraz ze skalą punktową), kopie certyfikatów, ankiet oceniających jakość i przydatność szkolenia, zaświadczeń o ukończeniu szkolenia).

Kod CPV

80530000-8

Nazwa kodu CPV

Usługi szkolenia zawodowego

Harmonogram realizacji zamówienia

Termin wykonania zamówienia (harmonogram realizacji zamówienia) - realizacja zamówienia odbywać się będzie w okresie luty 2019 r. – maj 2019 r.

Załączniki

Pytania i wyjaśnienia

Brak pytań i wyjaśnień

Uprawnienia do wykonywania określonej działalności lub czynności

Wykonawca posiada wpis do Rejestru Instytucji Szkoleniowych prowadzonego przez Wojewódzki Urząd Pracy. Weryfikacja na podstawie skanu wpisu lub numeru w rejestrze ogólnodostępnym.

Wiedza i doświadczenie

Wykonawca posiada wiedzę i doświadczenie: w realizacji min. 6 podobnych szkoleń (w okresie 3 lat od dnia, w którym upływa termin na składanie ofert). Weryfikacja na podstawie oświadczenia (zał. nr 3).

Osoby zdolne do wykonania zamówienia

Wykonawca posiada osoby zdolne do wykonania zamówienia: Trenerzy prowadzący szkolenie muszą posiadać (każda z osób łącznie):
a) wykształcenie wyższe/zawodowe lub inne certyfikaty/zaświadczenia umożliwiające przeprowadzenie danego szkolenia;
b) doświadczenie umożliwiające przeprowadzenie danego szkolenia, przy czym minimalne doświadczenie zawodowe w danej dziedzinie nie jest krótsze niż 2 lata;
c) kompetencje społeczne i metodyczne związane z kształceniem osób dorosłych (rozumiane jako ukończony min. 60 godzinny kurs dydaktyczny lub przygotowujące do kształcenia dorosłych lub wykazanie doświadczenia w kształceniu dorosłych – min. 750 godzin).
Weryfikacja na podstawie oświadczenia (zał. nr 4).

Dodatkowe warunki

Wykonawca posiada znak jakości Małopolskich Standardów Usług Edukacyjno-Szkoleniowych (MSUES), potwierdzający wysoką jakość szkoleń. W przypadku gdy realizatorem szkolenia będzie podmiot nie posiadający znaku jakości MSUES, usługi szkoleniowe w ramach projektu będą spełniać powyżej w pkt. 3.7 określone minimalne wymagania jakościowe. Weryfikacja na podstawie oświadczenia w treści oferty

Lista dokumentów/oświadczeń wymaganych od Wykonawcy

Wraz z ofertą należy przedłożyć należy przedłożyć następujące dokumenty / oświadczenia:
a) formularz ofertowy.
b) skan wpisu do RIS lub oświadczenie o numerze w rejestrze,
c) oświadczenia dot. doświadczenia (zał. nr 3).
d) oświadczenia dot. personelu (zał. nr 4).
e) oświadczenie wg wzoru z zał. nr 2 do Zapytania

Ocena oferty

Kryteria oceny i opis sposobu przyznawania punktacji

Zamawiający oceni i porówna jedynie te oferty, które:
- zostaną złożone przez Wykonawców niewykluczonych przez Zamawiającego z niniejszego postępowania;
- nie zostaną odrzucone przez Zamawiającego.
Zamawiający dokona oceny ofert, które nie zostały odrzucone, na podstawie następujących kryteriów oceny ofert:

Lp. Nazwa kryterium Znaczenie kryterium (w %) Liczba możliwych do uzyskania punktów
1. Cena 80% 80 punktów
2. Doświadczenie w realizacji podobnych rodzajowo szkoleń 20% 20 punktów

Punkty za kryterium „Cena” zostaną obliczone według wzoru:

Cena oferty najtańszej
------------------------------- x 80 = liczba punktów
Cena oferty badanej

Końcowy wynik powyższego działania zostanie zaokrąglony do dwóch miejsc po przecinku.
Porównywaną ceną będzie łączna cena brutto zapisana w Formularzu ofertowym.

Punkty za Kryteria oceny ofert (inne aniżeli cena)
Kryteria oceny Liczba możliwych do uzyskania punktów Sprawdzenie
2. Doświadczenie w realizacji podobnych rodzajowo szkoleń 11 i więcej usług - 20 pkt.
7-10 usług – 10 pkt.
Do 6 usług: 0 pkt. Oświadczenie Wykonawcy (Zał. nr 3 do Zapytania)

Zamawiający udzieli zamówienia temu Wykonawcy, którego oferta uzyska największą liczbę punktów (sumę punktów z ww. kryteriów oceny ofert).
Jeżeli Zamawiający nie może dokonać wyboru oferty najkorzystniejszej ze względu na to, że zostały złożone oferty o takiej samej wartości punktowej, Zamawiający wezwie Wykonawców, którzy złożyli te oferty, do złożenia w terminie określonym przez Zamawiającego ofert dodatkowych. Wykonawcy, składając oferty dodatkowe, nie mogą zaoferować cen wyższych, niż zaoferowane w złożonych ofertach. Jeśli po wezwaniu Zamawiającego zostały złożone oferty dodatkowe o takiej samej wartości punktów, Zamawiający dokonuje wyboru wykonawcy posiadającego wyższą punktację w zakresie doświadczenia.

Wykluczenia

Zamawiający wykluczy z postępowania o udzielenie niniejszego zamówienia Wykonawców, którzy:
- nie spełniają warunków udziału w postępowaniu,
- nie złożą oświadczeń (wg wzoru zał. nr 2-4 Zapytania) lub złożą nieprawdziwe oświadczenia,
- są powiązani osobowo / kapitałowo z Zamawiającym w rozumieniu ww. Wytycznych.
Ofertę Wykonawcy wykluczonego uznaje się za odrzuconą.

Zamawiający - Beneficjent

Nazwa

ZWIĄZEK CENTRALNY DZIEŁA KOLPINGA W POLSCE

Adres

Żułowska 51

31-436 Kraków

małopolskie , Kraków

Numer telefonu

124187771

Fax

124187776

NIP

6761051184

Tytuł projektu

Po 50-tce aktywnie na rynku pracy

Numer projektu

RPMP.08.02.00-12-0120/18-00

Informacja o wybranym wykonawcy

Rozstrzygnięte

Nazwa i adres, data wpłynięcia oferty oraz jej cena

Niepubliczna Placówka Kształcenia Ustawicznego 32-700 Bochnia ul. Oracka 6, 22.02.2019 r., 1 900,00 zł
Liczba wyświetleń: 513