Strona główna
Logo unii europejskiej

dostawa modułu nadruku przemysłowego na profile WPC w zakładzie do produkcji granulatów i elementów kompozytowych z pyłu drzewnego oraz pyłów recyklingowych w m. Szczuczyn. woj. podlaskie.

Data publikacji: 07.02.2019

Informacje o ogłoszeniu

Termin składania ofert

do dnia 18-02-2019

Numer ogłoszenia

1165441

Status ogłoszenia

Zakończone

Miejsce i sposób składania ofert

Ofertę można złożyć osobiście w siedzibie Zamawiającego lub za pośrednictwem poczty tradycyjnej na adres: Zamawiającego : 3 Spare Sp. z o.o. z siedzibą w Białymstoku, 15-085 Białystok ul. Branickiego 17A lok.106 z dopiskiem na kopercie zapytanie ofertowe 29/02/2019 lub też pocztą elektroniczną na adres: office@3spare.eu z zaznaczeniem w treści wiadomości email zapytanie ofertowe 29/02/2019. O złożeniu oferty w terminie w wypadku przesyłki pocztowej lub wiadomości elektronicznej decyduje data i godzina doręczania na adres Zamawiającego lub adres poczty elektronicznej Zamawiającego .

Adres e-mail, na który należy wysłać ofertę

office@3Spare.eu

Osoba do kontaktu w sprawie ogłoszenia

Dariusz Cezary Bieryło tel.: 604276153., e-mail dbierylo@3spare.eu zagadnienie formalne postępowania ofertowego Radoslaw Wierzbicki tel. 606787061, email rwierzbicki @3spare.eu zagadnienia techniczne przedmiotu zamówienia

Nr telefonu osoby upoważnionej do kontaktu w sprawie ogłoszenia

604276153

Skrócony opis przedmiotu zamówienia

Przedmiotem zamówienia jest dostawa fabrycznie nowego modułu nadruku przemysłowego na profile WPC przy stosowaniu w oferowanym module/znakowarce szybko schnących atramentów. Dostawa powinna być zrealizowana w celu znakowania/nadruku kodu kreskowego i nazwy handlowej na desce kompozytowej WPC

Kategoria ogłoszenia

Dostawy

Podkategoria ogłoszenia

Dostawy inne

Miejsce realizacji zamówienia

Województwo: podlaskie Powiat: grajewski Miejscowość: Szczuczyn

Opis przedmiotu zamówienia

Cel zamówienia

Zamówienie udzielane będzie w trybie postępowania ofertowego zgodnie z zasadą konkurencyjności.
Zamawiający oświadcza, że niniejsze zapytanie ofertowe jest realizowane w ramach projektu pt: „Budowa zakładu produkcji biokompozytów WPC na osnowie polimerów syntetycznych (PCV) oraz pyłu drzewnego pochodzącego z recyklingu odpadów drzewnych w tym odpadów przemysłu meblarskiego ”.

Przedmiot zamówienia

Przedmiotem zamówienia jest dostawa fabrycznie nowego modułu nadruku przemysłowego na profile WPC przy stosowaniu w oferowanym module/znakowarce szybko schnących atramentów. Dostawa powinna być zrealizowana w celu znakowania/nadruku kodu kreskowego i nazwy handlowej na desce kompozytowej WPC według poniższych wymagań:
1. Nadruk z systemem samooczyszczania głowic, przed i po zakończeniu pracy urządzenia.
2. Obudowa urządzenia wykonana ze stali nierdzewnej (klasa ochrony IP 65). Praca w temperaturze od 5 do 45 stopni Celsjusza.
3. Długość węża z głowicą - minimum 3 m, plus statyw utrzymujący głowicę w miejscu nadruku.
4. Prędkość zadruku minimum 4 m/min,
5. Wysokość znakowania minimum 2 mm, maximum 18 mm, długość łączna zadruku ( kod kreskowy, znaki alfanumeryczne) 150 mm.
6. Nadruk kontrastujący z kolorem deski WPC
7. Odporność zadruku na wodę, rozpuszczalniki oraz działania mechaniczne.
8. Intuicyjny (dotykowy) panel sterujący wraz ze stojakiem.
9. Interfejsy – 1 x USB Standard, 1 x Ethernet Standard
10. Dostawa, instalacja w linii technologicznej w wyznaczonym miejscu, uruchomienie w obecności pracowników Zamawiającego, instruktaż przy stanowisku pracy.
11. Zasilanie 230 V.
12. Do dostarczonego wyposażenia muszą być dołączone opracowane w języku polskim:
- dokumenty gwarancyjne
- instrukcje obsługi i instrukcje serwisowe.

Kod CPV

30232100-5

Nazwa kodu CPV

Drukarki i plotery

Dodatkowe przedmioty zamówienia

brak

Harmonogram realizacji zamówienia

15 marca 2019r

Załączniki

Pytania i wyjaśnienia

Brak pytań i wyjaśnień

Uprawnienia do wykonywania określonej działalności lub czynności

Do udziału w postępowaniu dopuszczeni są oferenci spełniający łącznie następujące warunki:
1. Posiadają uprawnienia do wykonywania określonej działalności lub czynności, jeżeli przepisy prawa nakładają obowiązek ich posiadania: sposób oceny na podstawie złożonego przez Oferenta aktualnego odpisu z właściwego rejestru lub centralnej ewidencji i informacji o działalności gospodarczej, wystawionego nie wcześniej niż 6 miesięcy przed upływem terminu składania oferty.
2. Oferta została podpisana przez osoby mogące reprezentować ważnie i skutecznie prawnie Oferenta: sposób oceny na podstawie dokumentów rejestracyjnych lub dokumentów umocowania.
3. Nie posiadają zaległości podatkowych wobec Skarbu Państwa: sposób oceny na podstawie podpisanego oświadczenia dołączonego do zapytania ofertowego.
4. Potwierdzą wykonanie w okresie ostatnich 3 lat ( wykonanie przynajmniej 5 umów) na dostawę modułu nadruku przemysłowego na profile - sposób oceny na podstawie dostarczonych min. różnych referencji z wykonanych umów lub wykazu wykonanych dostaw. W wypadku podwykonawstwa sposób oceny na podstawie potwierdzenia umowy Oferenta o podwykonawstwo.
5. Potwierdzą posiadanie niezbędnej wiedzy i doświadczenia w obsłudze gwarancyjnej/wsparcia technicznego przedmiotu zamówienia - sposób oceny na podstawie podpisanego oświadczenia dołączonego do zapytania ofertowego z podaniem potencjału technicznego obsługi gwarancyjnej oraz punktów serwisowych.

Ocena spełnienia warunków udziału w postępowaniu będzie dokonana na zasadzie spełnia/nie spełnia

Wiedza i doświadczenie

Oferent winien potwierdzić posiadanie niezbędnej wiedzy i doświadczenia w obsłudze gwarancyjnej/wsparcia technicznego przedmiotu zamówienia - sposób oceny na podstawie podpisanego oświadczenia dołączonego do zapytania ofertowego z podaniem potencjału technicznego obsługi gwarancyjnej oraz punktów serwisowych.
Oferent winien potwierdzić wykonanie w okresie ostatnich 3 lat ( wykonanie przynajmniej 5 umów) na dostawę modułu nadruku przemysłowego na profile - sposób oceny na podstawie dostarczonych min. różnych referencji z wykonanych umów lub wykazu wykonanych dostaw. W wypadku podwykonawstwa sposób oceny na podstawie potwierdzenia umowy Oferenta o podwykonawstwo.

Potencjał techniczny

Oferent winien potwierdzić posiadanie niezbędnej wiedzy i doświadczenia w obsłudze gwarancyjnej/wsparcia technicznego przedmiotu zamówienia - sposób oceny na podstawie podpisanego oświadczenia dołączonego do zapytania ofertowego z podaniem potencjału technicznego obsługi gwarancyjnej oraz punktów serwisowych.

Osoby zdolne do wykonania zamówienia

brak

Sytuacja ekonomiczna i finansowa

Oferent winien nie posiadać zaległości podatkowych wobec Skarbu Państwa: sposób oceny na podstawie podpisanego oświadczenia dołączonego do zapytania ofertowego.

Dodatkowe warunki

Oferty złożone po terminie nie będą rozpatrywane.
Oferent jest związany złożoną ofertą, co najmniej 60 dni od dnia ostatecznej daty składania ofert.
Nie dopuszcza się składania ofert wariantowych.
Nie dopuszcza się składania ofert częściowych.
Oferty nie zawierające pełnego zakresu przedmiotu zamówienia zostaną odrzucone/ nie będą rozpatrywane.
Ofertę należy przygotować zgodnie z opisem przedmiotu zamówienia.
Do oferty należy załączyć również informacje dotyczące :
- wydajności modułu nadruku
- konstrukcji obudowy (załączyć rysunek)
- wielkości zadruku
- kosztów eksploatacji uwzględnionych w cenie oferty,
- kosztów eksploatacji przyjętych do kalkulacji.

Oferent ponosi wszystkie koszty związane z przygotowaniem i złożeniem oferty.

W trakcie postępowania na żądanie Oferenta Zamawiający może dostarczyć próbkę deski WPC celem dokonania testowych nadruków potwierdzających spełnianie wymagań zapytania ofertowego.
Instalacja modułu nadruku ma miejsce w linii technologicznej Zamawiającego i ma być dopasowana do linii/ Zamawiający nie przewiduje zmian konstrukcyjnych/konfiguracyjnych linii w celu instalacji modułu nadruku

Oferta musi zostać podpisana przez osoby uprawnione do reprezentacji podmiotu składającego ofertę i ostemplowana pieczęcią firmową. Każdą stronę oferty należy parafować.

Warunki zmiany umowy

Zmiana postanowień zawartej umowy może nastąpić za zgodą obu stron, wyrażoną na piśmie pod rygorem nieważności, z zastrzeżeniem ust. 2., o ile zmiany nie prowadza do zmiany charakteru umowy
2. Zmiana istotnych postanowień zawartej umowy dopuszczalna jest w przypadkach:
a) zmiany albo wprowadzenia nowych przepisów lub norm, jeżeli zgodnie z nimi konieczne będzie dostosowanie treści umowy do aktualnego stanu prawnego,
b) zmiany dotyczą realizacji dodatkowych dostaw, usług od dotychczasowego wykonawcy, nieobjętych zamówieniem podstawowym, o ile stały się niezbędne i są spełnione łącznie następujące warunki :
i. zmiana wykonawcy nie może być dokonana z powodów ekonomicznych lub technicznych, w szczególności dotyczących zamienności lub interoperacyjności sprzętu, usług i instalacji , zamówionych w ramach zamówienia podstawowego,
ii. zmiana wykonawcy spowodowałaby istotna niedogodność lub znaczne zwiększenie kosztów dla Zamawiającego,
iii. wartość każdej kolejnej zmiany nie przekracza 50 % wartości zamówienia określonej pierwotnie w umowie
3. Zmiana umowy dopuszczalna jest również gdy spełnione są łącznie następujące warunki :
i. konieczność zmiany umowy spowodowana jest okolicznościami, których Zamawiający, działając z należytą starannością, nie mógł przewidzieć
ii. wartość zmiany nie przekracza 50 % wartości zamówienia określonej pierwotnie w umowie
4. zmiana umowy jest dopuszczalna w wypadku gdy łączna wartość zmian jest mniejsza niż 209 000 euro i jednocześnie jest mniejsza niż 10 % wartości zamówienia określonej pierwotnie w umowie

Lista dokumentów/oświadczeń wymaganych od Wykonawcy

Ofertę należy złożyć na formularzu ofertowym (Załącznik nr 1) wraz z uzupełnionymi i podpisanymi oświadczeniami (Załącznik nr 2, Załącznik nr 3 ), oświadczeniami, listami referencyjnymi, wykazami oraz podpisanym aktualnym odpisem z właściwego rejestru lub centralnej ewidencji i informacji o działalności gospodarczej oraz dokumentami dotyczącymi reprezentacji lub umocowania oraz dokumentami dotyczącymi specyfikacji technicznej i kosztów eksploatacji.

Zamówienia uzupełniające

brak

Ocena oferty

Kryteria oceny i opis sposobu przyznawania punktacji

Zamawiający wybierze najkorzystniejszą ofertę spełniającą warunki określone w zapytaniu ofertowym.
Przy wyborze oferty Zamawiający będzie się kierował następującymi kryteriami:



Kryterium Punktacja Sposób oceny
Cena Netto 50% Stosunek ceny najniższej oferty do ceny badanej oferty, mnożymy
przez 50
Gwarancja 30% Stosunek gwarancji badanej oferty do gwarancji najdłuższej, mnożymy
przez 30
Cena Eksploatacji
W okresie 36 miesięcy 20% Stosunek Ceny z oferty o najniższej cenie eksploatacji do ceny eksploatacji badanej oferty mnożymy przez 20

Maksymalna liczba punktów możliwych do uzyskania: 100 pkt.

Minimalny wymagany okres gwarancji: 36 miesięcy z czasem naprawy w następnym dniu roboczym od momentu odebrania zgłoszenia przez serwis. Obsługa gwarancyjna winna być wykonywana w zakładzie produkcyjnym w Szczuczynie, będącym lokalizacją urządzenia .
Zamawiający określa iż przez Cenę Eksploatacji należy rozumieć łączne koszty netto materiałów eksploatacyjnych jakimi będzie obciążony Zamawiający w normalnym działaniu urządzenia nadruku w podanym okresie.
Uzyskane oceny zostaną zaokrąglone z dokładnością do dwóch miejsc po przecinku.
Zamawiający udzieli zamówienia Wykonawcy, którego oferta spełni wszystkie warunki i wymagania określone w postępowaniu oraz otrzyma największą liczbę punktów.

Wykluczenia

Zamówienie nie może być udzielone podmiotom powiązanym osobowo lub kapitałowo z Zamawiającym. Za podmiot powiązany osobowo lub kapitałowo rozumie się wzajemne powiązania między Zamawiającym lub osobami upoważnionymi do zaciągania zobowiązań w imieniu Zamawiającego lub osobami wykonującymi w imieniu Zamawiającego czynności związane z przygotowaniem i przeprowadzeniem procedury wyboru wykonawcy a wykonawcą, polegające w szczególności na:
a) uczestniczeniu w spółce jako wspólnik spółki cywilnej lub spółki osobowej,
b) posiadaniu co najmniej 5% udziałów lub akcji,
c) pełnieniu funkcji członka organu nadzorczego lub zarządzającego, prokurenta, pełnomocnika,
d) pozostawaniu w związku małżeńskim, w stosunku pokrewieństwa lub powinowactwa w linii prostej, pokrewieństwa drugiego stopnia lub powinowactwa drugiego stopnia w linii bocznej lub w stosunku przysposobienia, opieki lub kurateli.

Zamawiający - Beneficjent

Nazwa

3 SPARE SPÓŁKA Z OGRANICZONĄ ODPOWIEDZIALNOŚCIĄ

Adres

Jana Klemensa Branickiego 17A/106

15-085 Białystok

podlaskie , Białystok

Numer telefonu

858745080

Fax

858745031

NIP

5423070660

Tytuł projektu

Budowa zakładu produkcji biokompozytów WPC na osnowie polimerów syntetycznych (PVC) oraz pyłu drzewnego pochodzącego z recyklingu odpadów drzewnych w tym odpadów przemysłu meblarskiego.

Numer projektu

POIR.03.02.01-20-0010/17-00

Inne źródła finansowania

brak

Informacja o wybranym wykonawcy

Rozstrzygnięte

Nazwa i adres, data wpłynięcia oferty oraz jej cena

1.Victor Ink Jet System Service Sp. z o.o Komorniki k/Poznania ul. Poznańska 180, oferta z dnia 18 lutego 2019r, cena 26 390zł
Liczba wyświetleń: 550