Strona główna
Logo unii europejskiej

ZAPYTANIE OFERTOWE nr ZRYW/04/2019/IAZ

Data publikacji: 24.01.2019

Informacje o ogłoszeniu

Termin składania ofert

do dnia 01-02-2019

Numer ogłoszenia

1162737

Status ogłoszenia

Zakończone

Miejsce i sposób składania ofert

Miejsce i termin składania ofert:
a. Ofertę należy złożyć (osobiście lub przesłać pocztą) na adres: ZRYW II Ośrodek Szkolenia Kierowców Marta Skowron Pl. Wolności 2/209, 35-075 Rzeszów, w terminie do dnia 01 lutego 2019r. do godziny 8:30.
b. Oferty przesłane faksem, pocztą elektroniczną nie będą rozpatrywane.
c. Za datę złożenia oferty uznaje się datę wpływu oferty do siedziby Zamawiającego.

Osoba do kontaktu w sprawie ogłoszenia

Bolesław Skowron

Skrócony opis przedmiotu zamówienia

Przedmiotem zapytania jest przeprowadzenie przez min. 3 doradców zawodowych:
a) identyfikacji potrzeb uczestników projektu „INKUBATOR AKTYWNOŚCI ZAWODOWEJ” (stworzenie/aktualizacja IPD nie więcej niż 10h/os. x 70osób)
b) grupowego poradnictwa zawodowego (nie więcej niż 32h x7grup x 10os)

Kategoria ogłoszenia

Usługi

Podkategoria ogłoszenia

Usługi inne

Miejsce realizacji zamówienia

Województwo: podkarpackie Powiat:

Opis przedmiotu zamówienia

Cel zamówienia

Cel wsparcia:
• identyfikacja potrzeb uczestników (IPD): doradztwo zawodowe - aktualizacja/stworzenie Indywidualengo Palnu Działania dla Uczestników Projektu - indywidualne konsultacje zdiagnozujące obszary deficytowe oraz potencjał każdego Uczestnika Projektu oraz określenie niezbędnego - ze względu na specyficzne potrzeby i możliwości Uczestników Projektu – wsparcia szkoleniowo-doradczego. W wyniku przeprowadzonej diagnozy opracowany/zaktualizowany zostanie IPD, który pozwoli dostosować wsparcie do indywidualnych potrzeb i możliwości UP w celu ograniczenia barier utrudniających podjęcie zatrudnienia. Wsparcie ma na celu ukierunkowanie Uczestników Projektu na pożądane działania w zakresie rozwoju kariery zawodowej, każda osoboba otrzyma kompletną informację na temat możliwości i ograniczeń na rynku pracy w kontekście indualnych uwarunkowań, mocne i słabe strony, działania pożądane na lokalnym rynku pracy ukierunkowane na znalezienie i utrzymanie zatrudnienia. Rekomendacje zawarte w raportach (IPD) będą dopasowane do specyfiki przedstawicieli grupy docelowej.
• poradnictwo zawodowe (grupowe): grupowe warsztaty z doradcą zawodowym. Wsparcie ma na celu poradnictwo w zakresie ukierunkowania Uczestników Projektu na pożądane działania w zakresie rozwoju kariery zawodowej. Zakres merytoryczny warsztatów: autoprezentacja(8h), komunikacja(8h), rozmowa rekrutacyjna(4h), warsztaty komputerowe: tworzenie dok. Aplikacyjnych: CV i LM, portale, wyszukiwanie ofert (12h).

Przedmiot zamówienia

Zakres wsparcia:
• identyfikacja potrzeb uczestników (IPD): Spotkania z każdym Uczestnikiem projektu odbywać się będą według ustalonego harmonogramu. Wsparcie obejmie wszystkich 70 Uczestników Projektu, w formie indywidualnych spotkań. Przewidziany czas doradztwa zawodowego dla jednego Uczestnika Projektu wynosi nie więcej niż 10 godzin zegarowych (1 godzina = 60 minut). Łącznie w projekcie przewidziane jest nie więcej niż 700 godzin doradztwa zawodowego.
• poradnictwo zawodowe (grupowe): Grupowe warsztaty z doradcą odbywać się będą według ustalonego harmonogramu. Wsparcie obejmie wszystkich 70 Uczestników Projektu, w formie grupowych warsztatów (nie więcej niż 7 grup po 10 osób każda). Przewidzianych zostało przeprowadzenie nie więcej niż 7 grup x 32 godziny. 1 godzina = 45 minut. Łącznie w projekcie przewidziane jest nie więcej niż 224 godzin grupowego poradnictwa zawodowego.

Kod CPV

85312320-8

Nazwa kodu CPV

Usługi doradztwa

Harmonogram realizacji zamówienia

Termin:
- przeprowadzenie identyfikacji potrzeb uczestników projektu od dnia podpisania umowy, nie później niż do 31.03.2019 r.;
- przeprowadzenie grupowego poradnictwa zawodowego od dnia podpisania umowy, nie później niż do 30.04.2019 r.;
Zamawiający zastrzega sobie możliwość przesunięcia terminu realizacji zamówienia na skutek wystąpienia okoliczności niezależnych i niezawinionych przez Zamawiającego (których nie można było przewidzieć).
O konkretnych terminach realizacji poszczególnych form wsparcia Zamawiający każdorazowo poinformuje Wykonawcę na co najmniej 1 dzień przed rozpoczęciem konkretnego doradztwa/poradnictwa zawodowego.

Załączniki

Pytania i wyjaśnienia

Brak pytań i wyjaśnień

Wiedza i doświadczenie

W przypadku ofert składanych przez osoby fizyczne Zamawiający uzna poniższy warunek za spełniony w stosunku do Wykonawców, którzy wykażą, że dysponują co najmniej 1 osobą posiadającą:
- doświadczenie w postaci minimum 2 lat doświadczenia zawodowego lub min.300 godzin zrealizowanego wsparcia w zakresie adekwatnym do przedmiotu zamówienia, w tym posiadającym doświadczenie w pracy z grupą docelową.
W przypadku podmiotów gospodarczych Zamawiający uzna poniższy warunek za spełniony w stosunku do Wykonawców, którzy wykażą, że wszystkie osoby oddelegowane do realizacji usługi posiadają:
- doświadczenie w postaci minimum 2 lat doświadczenia zawodowego lub min.300 godzin zrealizowanego wsparcia w zakresie adekwatnym do przedmiotu zamówienia, w tym posiadającym doświadczenie w pracy z grupą docelową.

Osoby zdolne do wykonania zamówienia

W przypadku ofert składanych przez osoby fizyczne Zamawiający uzna poniższy warunek za spełniony w stosunku do Wykonawców, którzy wykażą, że dysponują co najmniej 1 osobą posiadającą:
- niezbędne kwalifikacje/uprawnienia tj. posiadającą wykształcenie wyższe magisterskie, w kierunku doradztwo zawodowe lub psychologia ze specjalizacją doradztwo zawodowe albo podobne albo ukończone odpowiednie studia podyplomowe (udokumentowane na podstawie przedłożonych dokumentów: kopia dyplomu magisterskiego, świadectwo ukończenia studiów podyplomowych i in. dokumenty potwierdzające kwalifikacje)
W przypadku podmiotów gospodarczych Zamawiający uzna poniższy warunek za spełniony w stosunku do Wykonawców, którzy wykażą, że wszystkie osoby oddelegowane do realizacji usługi posiadają:
- niezbędne kwalifikacje/uprawnienia tj. posiadają wykształcenie wyższe magisterskie, w kierunku doradztwo zawodowe lub psychologia ze specjalizacją doradztwo zawodowe albo podobne albo ukończone odpowiednie studia podyplomowe (udokumentowane na podstawie przedłożonych dokumentów: kopia dyplomu magisterskiego, świadectwo ukończenia studiów podyplomowych i in. dokumenty potwierdzające kwalifikacje)

Dodatkowe warunki

O udzielenie zamówienia mogą ubiegać się jedynie Wykonawcy, którzy wniosą WADIUM.
1) Zamawiający wymaga wniesienia wadium w wysokości 11 000,00 zł (słownie: jedenaście tysięcy złotych).
2) Wadium należy wnieść do upływu terminu składania ofert oznaczonego datą i godziną. Niewniesienie wadium do upływu wyznaczonego terminu (oznaczonego datą i godziną) skutkuje odrzuceniem oferty.
3) Wadium może być wnoszone w jednej lub kilku następujących formach:
a) pieniądzu,
b) poręczeniach bankowych lub poręczeniach spółdzielczej kasy oszczędnościowo - kredytowej, z tym że poręczenie kasy jest zawsze poręczeniem pieniężnym,
c) gwarancjach bankowych,
d) gwarancjach ubezpieczeniowych,
e) poręczeniach udzielanych przez podmioty, o których mowa w art. 6b ust. 5 pkt 2 ustawy z dnia 9 listopada 2000 r. o utworzeniu Polskiej Agencji Rozwoju Przedsiębiorczości (tekst jedn.: Dz. U. z 2016 r., poz. 359 ).
4) Wadium wnoszone w pieniądzu należy wpłacić przelewem na konto bankowe Zamawiającego, numer 89 1050 1562 1000 0090 9421 5713 z dopiskiem: „Wadium – zapytanie ofertowe nr ZRYW/04/2019/IAZ”.
5) Za skuteczne wniesienie wadium w pieniądzu rozumie się gdy w wyznaczonym terminie, tj. do upływu terminu składania ofert (oznaczonego datą i godziną) nastąpi uznanie kwoty wadium na rachunku bankowym Zamawiającego.
6) Wadium w innej formie niż pieniądz należy złożyć w siedzibie ZRYW II Ośrodek Szkolenia Kierowców Marta Skowron Pl. Wolności 2/209, 35-075 Rzeszów, (w odrębnej kopercie z opisem „Wadium – zapytanie ofertowe nr ZRYW/04/2019/IAZ” w związku z realizacją projektu pt.: „INKUBATOR AKTYWNOŚCI ZAWODOWEJ” współfinansowanego ze środków Europejskiego Funduszu Społecznego w ramach Regionalnego Programu Operacyjnego Województwa Podkarpackiego na lata 2014-2020, OŚ PRIORYTETOWA VII Regionalny rynek pracy, 7.1 Poprawa sytuacji osób bezrobotnych na rynku pracy - projekty konkursowe)” w formie oryginału. Wadium w formie poręczenia lub gwarancji musi obejmować cały okres związania ofertą, a beneficjentem takich dokumentów musi być Zamawiający.
7) Gwarancja/poręczenie musi być podpisana przez przedstawiciela Gwaranta. Podpis winien być złożony w sposób umożliwiający jego identyfikację np. złożony wraz z imienną pieczątką lub czytelny (z podaniem imienia i nazwiska). Z treści gwarancji /poręczenia winno wynikać bezwarunkowe i nieodwołalne zobowiązanie Gwaranta do wypłaty Zamawiającemu, na jego pierwsze żądanie, pełnej kwoty wadium.
8) Wykonawcy, którego oferta zostanie wybrana, Zamawiający zatrzyma wadium wraz z odsetkami w przypadku gdy:
a) odmówił podpisania umowy na warunkach określonych w ofercie,
b) zawarcie umowy stało się niemożliwe z przyczyn leżących po stronie Wykonawcy.
9) Zamawiający zwróci wadium wszystkim Wykonawcom niezwłocznie po wyborze oferty najkorzystniejszej lub po unieważnieniu postępowania, z wyjątkiem Wykonawcy, którego oferta została wybrana jako najkorzystniejsza. Wadium wniesione w formie przelewu, będzie zwracane na konto z którego wpłynęło, o ile Wykonawca nie wskaże innego numeru konta. Wykonawcy, którego oferta została wybrana jako najkorzystniejsza zamawiający zwróci wadium niezwłocznie po zawarciu umowy.

Warunki zmiany umowy

Dopuszcza się możliwość wprowadzenia zmian postanowień zawartej umowy w stosunku do treści oferty Wykonawcy na podstawie której dokonano wyboru Wykonawcy. Dopuszczalne będą zmiany, dotyczące w szczególności:
a) okoliczności wynikających ze zmiany jakichkolwiek rozporządzeń, przepisów, wytycznych, umowy o dofinansowanie i innych dokumentów, w tym dokumentów programowych RPO WP
2014 – 2020 , mających wpływ na realizację umowy,
b) zmiany okresu realizacji zamówienia, wynikających z przyczyn niezależnych od Wnioskodawcy,
c) aktualizacji danych Wykonawcy i Zamawiającego poprzez: zmianę firmy, zmianę adresu i/lub siedziby, zmianę formy prawnej itp.

Lista dokumentów/oświadczeń wymaganych od Wykonawcy

Oferta powinna zawierać co najmniej:
a) Formularz oferty - Załącznik nr 1
b) Oświadczenie o spełnieniu warunków udziału w postępowaniu – Załącznik nr 2
c) Oświadczenie w sprawie braku powiązań osobowych i kapitałowych – Załącznik nr 3
d) Wykaz posiadanego udokumentowanego doświadczenia w świadczeniu doradztwa zawodowego – Załącznik nr 4
e) Kserokopie potwierdzonych za zgodność z oryginałem dokumentów potwierdzających posiadane doświadczenie w realizacji doradztwa zawodowego tj. świadectwo pracy, protokół odbioru usługi, referencje wydane przez odbiorcę usług etc. potwierdzające należyte wykonanie usługi
f) Oświadczenie o wyrażeniu gotowości świadczenia usługi przez osobę wskazaną przez Oferenta – Załącznik nr 5
g) Potwierdzenie wpłaty wadium (kserokopia potwierdzona za zgodność z oryginałem)
h) Dokument potwierdzający prowadzenie działalności (aktualny na dzień złożenia oferty wpis do CEiIDG lub KRS – kserokopia potwierdzona za zgodność z oryginałem) (dot. podmiotów gosp.)

Ocena oferty

Kryteria oceny i opis sposobu przyznawania punktacji

KRYTERIA OCENY OFERT
1. Ocena ofert obejmuje:
a) ocenę formalną – obejmuje kompletność, poprawność złożonych dokumentów
b) ocenę merytoryczną
2. Podczas oceny formalnej zostaną odrzucone oferty:
a) nieczytelne,
b) nie złożone w wyznaczonym terminie,
c) niekompletne: braki formalne, brak wypełnionych lub dołączonych załączników, brak podpisów, brak wniesienia wymaganego wadium w wysokości 11000,00 zł,
d) nie spełniające wymagań wskazanych w Zapytaniu Ofertowym nr ZRYW/04/2019/IAZ.
Zamawiający dokona oceny spełnienia warunków formalnych udziału w postępowaniu poprzez zastosowanie kryterium spełnia/nie spełnia tj. zgodnie z zasadą, czy wymagane dokumenty zostały dołączone do oferty i czy spełniają określone w zapytaniu ofertowym wymagania. Brak któregokolwiek z wymaganych oświadczeń, dokumentów, załączników, załączenie ich w niewłaściwej formie lub niezgodnie z wymaganiami określonymi w niniejszym zapytaniu ofertowym będzie skutkowało wykluczeniem Oferenta z udziału w postępowaniu.
3. Zamawiający dokona wyboru najkorzystniejszej oferty spośród pozytywnie zweryfikowanych na etapie oceny formalnej, w oparciu o kryterium:
a) Cena – 70%
b) Elastyczność – 30%
Oferty zostaną ocenione za pomocą systemu punktowego, w oparciu o kryterium ceny zgodnie z poniższą metodologią:
KRYTERIUM A: Cena – 70%
- Oferent w Formularzu ofertowym określi cenę brutto zamówienia w PLN cyfrowo i słownie uwzględniając należny podatek VAT.
- Cena podana przez Oferenta musi zawierać wszystkie koszty wykonania przedmiotu zamówienia oraz ewentualne upusty oferowane przez niego.
- Wszystkie ceny określone przez Oferenta zostaną ustalone na okres ważności umowy i nie będą podlegały zmianom.
Metoda obliczania punktacji dla KRYTERIUM A:
Liczba punktów = cena najniższa / cena wskazana w badanej ofercie x 100 x 0,70 waga
Maksymalnie w ramach Kryterium cena Oferent może uzyskać 70 punktów.
KRYTERIUM B: Elastyczność – 30%
Jeśli Wykonawca zaproponuje możliwość odwołania przez Zamawiającego zaplanowanego na dany dzień (dzień n) doradztwa zawodowego/grupowego poradnictwa zawodowego w tym samym dniu (tj. w dniu n), najpóźniej na 1 godzinę przed rozpoczęciem doradztwa zawodowego/grupowego poradnictwa zawodowego otrzyma 100% maksymalnej liczby punktów, tj. 30. Jeśli natomiast zaproponuje, w ofercie możliwość odwołania doradztwa zawodowego/grupowego poradnictwa zawodowego na:
2-4 godzin przed rozpoczęciem doradztwa zawodowego/grupowego poradnictwa zawodowego otrzyma 25 punktów,
5-8 godziny przed rozpoczęciem doradztwa zawodowego/grupowego poradnictwa zawodowego otrzyma 20 punktów,
9-12 godzin przed rozpoczęciem doradztwa zawodowego/grupowego poradnictwa zawodowego otrzyma 15 punktów,
13-16 godzin przed rozpoczęciem doradztwa zawodowego/grupowego poradnictwa zawodowego otrzyma 10 punktów,
17-20 godzin przed rozpoczęciem doradztwa zawodowego/grupowego poradnictwa zawodowego otrzyma 5 punktów,
21-24 godzin przed rozpoczęciem doradztwa zawodowego/grupowego poradnictwa zawodowego otrzyma 0 punktów.
Jeżeli Wykonawca zaproponuje możliwość odwołania zaplanowanej na dany dzień usługi doradztwa zawodowego/grupowego poradnictwa zawodowego na więcej niż 24 godziny przed rozpoczęciem danej formy wsparcia, jego oferta zostanie odrzucona jako niespełniająca wymagań postawionych niniejszym Zapytaniem i nie będzie brana pod uwagę przy ocenie ofert złożonych w niniejszym postępowaniu.
Maksymalna liczba punktów jakie może otrzymać oferta w powyższym kryterium wynosi: 30 punktów.
OSTATECZNA OCENA KONKURENCYJNOŚCI OFERTY = Liczba uzyskanych punktów w kryterium A + Liczba uzyskanych punktów w kryterium B.
Za najkorzystniejszą zostanie uznana oferta, która w wyniku oceny otrzyma największą liczbę punktów.
Obliczenie będzie dokonywane z dokładnością do dwóch miejsc po przecinku.
Zamawiający wybierze Wykonawcę, który złoży najkorzystniejszą ofertę.
Zamawiający oświadcza, że niniejsze zapytanie ofertowe ma na celu wyłonienie Wykonawcy/Wykonawców, który/którzy zapewni/ą łącznie nie mniej niż 3 Doradców Zawodowych.
Oznacza to, że jeśli Oferent, którego oferta zostanie oceniona jako najkorzystniejsza, zaoferuje świadczenie usług przez Doradców Zawodowych w liczbie nie mniejszej niż założona przez Zamawiającego, to może on zostać wybrany jako wyłączny Wykonawca.
W sytuacji, gdy najkorzystniejsza oferta nie zagwarantuje rzeczonej liczby Doradców Zawodowych, Zamawiający udzieli zamówienie Wykonawcy, którego cena zostanie uznana za najkorzystniejszą, zgodnie z ofertą, oraz kolejnym Wykonawcom (wg kryterium oceny), aż do uzyskania minimum 3 Doradców Zawodowych.
Wykonawca, lub Wykonawcy, którego/których oferta zostanie wybrana zostaną wezwani do podpisania umowy.
Na etapie realizacji przedmiotu zamówienia, przydzielanie zadań będzie odbywało się przy zasadzie efektywności finansowej
O wyborze najkorzystniejszej oferty Zamawiający zawiadomi Wykonawcę, który złożył najkorzystniejszą ofertę telefonicznie lub za pośrednictwem poczty elektronicznej lub poprzez zamieszczenie stosownej informacji na stronie internetowej Zamawiającego.

Zamawiający - Beneficjent

Nazwa

ZRYW II - OŚRODEK SZKOLENIA KIEROWCÓW MARTA SKOWRON

Adres

pl. Wolności 2/209

35-075 Rzeszów

podkarpackie , Rzeszów

Numer telefonu

602728212

NIP

8131565126

Tytuł projektu

INKUBATOR AKTYWNOŚCI ZAWODOWEJ

Numer projektu

RPPK.07.01.00-18-0055/18-00

Informacja o wybranym wykonawcy

Rozstrzygnięte

Nazwa i adres, data wpłynięcia oferty oraz jej cena

CREATIVE Małgorzata Stępień, Ul. Strzelnicza 23/46, 35-103 Rzeszów. Termin złożenia oferty: 31.01.2019 r., łączna cena brutto: 110 806,08 zł.
Liczba wyświetleń: 553