Termin składania ofert
Numer ogłoszenia
Status ogłoszenia
Zakończone
Miejsce i sposób składania ofert
1) Ofertę można doręczyć osobiście lub przesłać drogą pocztową na adres siedziby firmy bądź przesłać drogą elektroniczną na adres e-mail: kontakt@4iq.com.pl do dnia 31 stycznia 2019 roku do godz. 2400 (w przypadku przesłania oferty drogą elektroniczną w temacie wiadomości należy podać „Oferta w odpowiedzi na zapytanie ofertowe nr 4IQ/RPWM.01.03.05/2018/1”)
2) Decyduje data wpływu oferty do siedziby Zamawiającego.
Adres e-mail, na który należy wysłać ofertę
kontakt@4iq.com.pl
Osoba do kontaktu w sprawie ogłoszenia
Marcin Chełstowski
Skrócony opis przedmiotu zamówienia
Przedmiotem Zamówienia jest przygotowanie kompleksowej usługi związanej z organizacją udziału Zamawiającego w czterech imprezach targowych.
Kategoria ogłoszenia
Usługi
Podkategoria ogłoszenia
Usługi inne
Miejsce realizacji zamówienia
Województwo:
warmińsko-mazurskie
Powiat:
iławski
Miejscowość:
Iława
Cel zamówienia
Przygotowanie kompleksowej usługi organizacji udziału Zamawiającego w imprezach targowych w celu realizacji projektu pod nazwą „Ekspansja marki „4IQ” na nowe rynki dzięki udziałowi w międzynarodowych targach – etap II” dofinansowanego w ramach poddziałania 1.3.5 „Usługi dla MŚP” Regionalnego Programu Operacyjnego Województwa Warmińsko-Mazurskiego na lata 2014-2020”.
Przedmiot zamówienia
II. PRZEDMIOT ZAMÓWIENIA
1) Przedmiotem Zamówienia jest przygotowanie kompleksowej usługi związanej z organizacją udziału Zamawiającego w wydarzeniach opisanych w punkcie II.2) zgodnie ze szczegółowym opisem zamówienia zawartym w punkcie III.
2) Wydarzeniem jest:
a) impreza targowa Gardenia Międzynarodowe Targi Ogrodnictwa i Architektury Krajobrazu Poznań 2019 – zaplanowana w lutym 2019 roku (impreza targowa będzie trwać 3 dni);
b) impreza targowa Spoga + Gafa Międzynarodowe Targi Ogrodnicze Kolonia 2019 – zaplanowana we wrześniu 2019 roku (impreza targowa będzie trwać 3 dni);
c) impreza targowa Gardenia Międzynarodowe Targi Ogrodnictwa i Architektury Krajobrazu Poznań 2020 – zaplanowana w lutym 2020 roku (impreza targowa będzie trwać 3 dni);
d) impreza targowa Spoga + Gafa Międzynarodowe Targi Ogrodnicze Kolonia 2020 – zaplanowana we wrześniu 2020 roku (impreza targowa będzie trwać 3 dni).
3) Kod i nazwa (CPV)
- 79956000-0 – Usługi w zakresie organizacji targów i wystaw
4) Postępowanie prowadzone jest w trybie procedury ogłoszenia zapytania ofertowego zgodnie z zasadą konkurencyjności w oparciu o Wytyczne w zakresie kwalifikowalności wydatków w ramach Europejskiego Funduszu Rozwoju Regionalnego, Europejskiego Funduszu Społecznego oraz Funduszu Spójności na lata 2014-2020.
III. SZCZEGÓŁOWY OPIS ZAMÓWIENIA
1) Kompleksowa usługa, o której mowa w pkt. II.1) powinna obejmować co najmniej:
a) zagwarantowanie dojazdu do i z miejsca docelowego trzem pracownikom Zamawiającego w terminach umożliwiających uczestnictwo w wydarzeniu (zgodnie z ostatecznym oficjalnym programem wydarzenia);
b) zakwaterowanie/nocleg w hotelach o standardzie maks. 3-gwiazdkowym w okresie odbywania się imprezy targowej oraz jeden dzień przed i jeden dzień po imprezie targowej;
c) wyżywienie (śniadania, obiady, kolacje/obiadokolacje, w zależności od załączonego programu wydarzenia) w okresie odbywania się imprezy targowej oraz jeden dzień przed i jeden dzień po imprezie targowej;
d) wynajem powierzchni wystawienniczej (w uzasadnionych przypadkach dopuszcza się nieznaczne odstępstwo od wspomnianych wymiarów):
- dla imprezy targowej Gardenia Międzynarodowe Targi Ogrodnictwa i Architektury Krajobrazu Poznań 2019 – 50 m2
- dla imprezy targowej Spoga + Gafa Międzynarodowe Targi Ogrodnicze Kolonia 2019 – 50 m2
- dla imprezy targowej Gardenia Międzynarodowe Targi Ogrodnictwa i Architektury Krajobrazu Poznań 2020 – 50 m2
- dla imprezy targowej Spoga + Gafa Międzynarodowe Targi Ogrodnicze Kolonia 2020 – 50 m2
oraz budowę i obsługę stoiska wystawowego podczas uczestnictwa Zamawiającego w targach (w tym m.in.: projekt zabudowy stoiska kolorystyką i charakterem nawiązujący do linii produktów oferowanych przez Zamawiającego, montaż, demontaż stoiska, podłączenie i zużycie mediów);
e) ubezpieczenie osób uczestniczących;
f) transport i spedycję eksponatów (wraz z ubezpieczeniem) w związku z udziałem w targach;
g) wpis do katalogu targowego, opłaty rejestracyjne, reklamę w mediach targowych;
h) przygotowanie i druk materiałów promocyjnych (folderów/katalogów w ilości 10.000 szt. w wersji papierowej na każdą z wymienionych imprez targowych) wraz z tłumaczeniem treści ww. materiałów;
i) usługi tłumacza;
j) przygotowanie terminarza spotkań w ramach wydarzenia z dobranymi partnerami biznesowymi.
Kod CPV
79956000-0
Nazwa kodu CPV
Usługi w zakresie organizacji targów i wystaw
Harmonogram realizacji zamówienia
Termin realizacji zamówienia: od lutego 2019 roku do września 2020 roku.
Załączniki
Pytania i wyjaśnienia
Brak pytań i wyjaśnień
Wiedza i doświadczenie
1) Oferent powinien wykazać, że posiada doświadczenie w wykonywanych/realizowanych usługach związanych z przedmiotem zamówienia tj. w okresie ostatnich 3 lat, a jeżeli okres prowadzenia działalności jest krótszy – w tym okresie, wykaże się realizacją min. 2 usług związanych z przedmiotem zamówienia w przypadku usług organizacji udziału w wydarzeniach związanych z internacjonalizacją przedsiębiorstwa.
2) Oferent powinien dysponować osobami zdolnymi do wykonania zamówienia.
3) Oferent powinien dysponować (lub mieć możliwość pozyskania) wymaganą do realizacji projektu technologią (jeśli dotyczy).
4) Zamawiający dokona oceny spełniania warunków, o których mowa w pkt. 1) - 3) według formuły spełnia/nie spełnia – na podstawie analizy złożonej przez Oferenta listy zrealizowanych usług (Załącznika nr 3) oraz dodatkowych dokumentów.
Lista dokumentów/oświadczeń wymaganych od Wykonawcy
1) Kompletna oferta musi być sporządzona w formie pisemnej i zawierać:
a) formularz ofertowy do zapytania ofertowego - (Załącznik nr 1).
b) oświadczenie o braku powiązań kapitałowych lub osobowych - (Załącznik nr 2).
c) listę zrealizowanych usług – (Załącznik nr 3) wraz z dodatkowymi dokumentami (poświadcze-niami lub referencjami) potwierdzającymi dane zawarte w Załączniku nr 3.
Kryteria oceny i opis sposobu przyznawania punktacji
VI. KRYTERIA WYBORU OFERTY
1) Rozpatrywane będą jedynie oferty niepodlegające odrzuceniu oraz złożone przez Oferentów niepodlegających wykluczeniu z postępowania.
2) Wybór najkorzystniejszej oferty nastąpi w oparciu o jedno kryterium, którym jest: Łączna cena netto.
3) Punktacja za kryterium Łączna cena netto zostanie ustalona następująco:
Liczba punktów za kryterium= (łączna cena netto oferty najniższej)/(łączna cena netto oferenta) x 100
Końcowy wynik powyższego działania zostanie zaokrąglony do 2 miejsc po przecinku.
4) Maksymalna możliwa do uzyskania ilość punktów w ramach tego kryterium wynosi 100.
5) Uwzględniając powyższe kryterium oceny ofert, wybrana zostanie oferta z najwyższą ilością punktów.
6) Zamawiający zastrzega sobie prawo do przeprowadzenia dodatkowych negocjacji z Oferentami w przypadku, gdy nie będzie można dokonać wyboru oferty najkorzystniejszej ze względu na to, że dwie bądź więcej ofert otrzyma taką samą liczbę punktów.
Wykluczenia
1) Z możliwości ubiegania się o zamówienie wykluczone są podmioty (Oferenci), które są powiązane osobowo lub kapitałowo z Zamawiającym. Przez powiązania kapitałowe lub osobowe rozumie się wzajemne powiązanie między Zamawiającym lub osobami upoważnionymi do zaciągania zobowiązań w imieniu Zamawiającego lub osobami wykonującymi w imieniu Zamawiającego czynności związane z przygotowaniem i przeprowadzeniem procedury wybory wykonawcy a Oferentem, polegające w szczególności na:
a) uczestniczeniu w spółce jako wspólnik spółki cywilnej lub spółki osobowej,
b) posiadaniu co najmniej 10% udziałów lub akcji,
c) pełnieniu funkcji członka organu nadzorczego lub zarządzającego, prokurenta, pełnomocnika,
d) pozostawanie w związku małżeńskim, w stosunku pokrewieństwa lub powinowactwa w linii prostej, pokrewieństwa lub powinowactwa w linii bocznej do drugiego stopnia lub w stosunku przysposobienia, opieki lub kurateli.
2) Zamawiający dokona oceny spełniania warunku, o którym mowa w pkt. 1) według formuły spełnia/nie spełnia – na podstawie analizy złożonego przez Oferenta oświadczenia (Załącznika nr 2).
Nazwa
"4IQ GROUP" SPÓŁKA Z OGRANICZONĄ ODPOWIEDZIALNOŚCIĄ
Adres
14-200 Iława
warmińsko-mazurskie
, iławski
Numer telefonu
(89)6486085
NIP
7441810795
Tytuł projektu
Ekspansja marki „4IQ” na nowe rynki – etap II
Numer projektu
RPWM.01.03.05-28-0006/18-00
Rozstrzygnięte
Nazwa i adres, data wpłynięcia oferty oraz jej cena
Perfekt Anna Rudzka
ul. Bitwy Białostockiej 9
15-102 Białystok
mail: biuro2@perfekt-ar.pl
Oferta od w/w firmy wpłynęła drogą elektroniczną w dniu 31 stycznia 2019 roku (o godz. 12.42).
Cena netto: 399.500,00 zł.