Strona główna
Logo unii europejskiej

02/01/2019/PBK Sukcesywna dostawa materiałów i akcesoriów spawalniczych

Data publikacji: 24.01.2019

Informacje o ogłoszeniu

Termin składania ofert

do dnia 31-01-2019

Numer ogłoszenia

1162664

Status ogłoszenia

Zakończone

Treść ogłoszenia została zmieniona

treść przed zmianą z pkt. Przedmiot zamówienia, pkt. Dodatkowe warunki oraz z pkt.Harmonogram realizacji
"Zamówienie będzie realizowane sukcesywnie, w odstępach od momentu podpisania umowy z wybranym Oferentem, ok. co 3 miesiące do końca stycznia 2020 r."

zmieniono na:
"Zamówienia cząstkowe będą realizowane sukcesywnie w miarę zużycia i zapotrzebowań produkcyjnych Zamawiającego - w czasie od momentu podpisania umowy z wybranym Oferentem do końca stycznia 2020r."

Zmiana nie skutkuje przesunięciem terminu składania ofert. Data pozostaje bez zmian.

Miejsce i sposób składania ofert

Drogą elektroniczną na adres agnieszka.piatkowska@zieta.pl

Adres e-mail, na który należy wysłać ofertę

agnieszka.piatkowska@zieta.pl

Osoba do kontaktu w sprawie ogłoszenia

Agnieszka Piątkowska

Nr telefonu osoby upoważnionej do kontaktu w sprawie ogłoszenia

695232067

Skrócony opis przedmiotu zamówienia

Wybór sukcesywnego dostawcy materiałów i akcesoriów spawalniczych w ramach projektu „Rozwój elementów konstrukcji ram w technologii FiDU dla mikropojazdów 2-, 3- i 4-kołowych z napędem elektrycznym

Kategoria ogłoszenia

Dostawy

Podkategoria ogłoszenia

Dostawy inne

Miejsce realizacji zamówienia

Województwo: dolnośląskie Powiat: Wrocław Miejscowość: Wrocław

Opis przedmiotu zamówienia

Cel zamówienia

Celem niniejszego zapytania jest wyłonienie stałego dostawcy materiałów i akcesoriów spawalniczych, w ramach sukcesywnych zamówień wedle zapotrzebowań,- dla Zamawiającego w okresie trwania w/w projektu.

Przedmiot zamówienia

Szacowane ilości, dla sukcesywnych zamówień materiałów oraz akcesoriów spawalniczych:
Drut TIG SG2 Fi 0,8mm x 1000mm 120 kg
Drut TIG SG2 Fi 1,2mm x 1000mm 120 kg
Drut TIG SG2 Fi 2,4mm x 1000mm 65 kg
Drut TIG SG2 Fi 3,2mm x 1000mm 20 kg
Drut TIG 316 LSi Fi 0,8mm x 1000mm 200 kg
Drut TIG 316 LSi Fi 1,2mm x 1000mm 120 kg
Drut TIG 316 LSi Fi 2,4mm x 1000mm 65kg
Drut TIG 316 LSi Fi 3,2mm x 1000mm 30 kg
Drut TIGROD 5554 Fi 0,8mm x 1000mm 250 kg
Drut TIGROD 5554 Fi 3,2mm x 1000mm 20 kg
Drut MAG fi 0,8mm G3Si1 100 kg
Drut MAG G fi 0,8mm MoSi 100 kg
Drut MAG G fi 0,8mm CrMo 1Si 100 kg
Drut MAG G fi 0,8mm CrMo 2Si 100 kg
Drut MAG G fi 0,8mm 19 9 Nb 100 kg
WX3 - Purpurowa 1.6 20 szt.
WX3 - Purpurowa 2.4 50 szt.
WP - Zielona 2,4 50 szt.
WL15 - Złota 3,2 20 szt.
WL15 - Złota 2,0 20 szt.
WL15 - Złota 2,4 50 szt.
Dysza ceramiczna TIG 7 do uchwytu 26 50 szt.
Dysza ceramiczna TG 6 do uchwytu 26 50 szt.
Tulejka zaciskowa TIG fi 2,4 50 szt.
Korek długi TIG do uchwytu 26 15 szt.
Korek krótki TIG DO UCHWYTU 26 15 szt.
Soczewka gaz 2.4/fi 12x11 32 szt.8 op.
Szybka ochronna Vizor3000 60szt. 12 op.
Szybka ochronna Fazor1000 60szt.12 op.
Reduktor Ar/CO2 o specyfikacji:
-Znamionowe ciśnienie wlotowe P1 200 ba
-Znamionowa przepustowość 40 l/min
-Gwint na wlocie W21.8x1/14
-Króciec wylotowy (ø) 6,3 mm
-Spełniający wymagania normy ISO 2503 2 szt.
Uchwyt spawalniczy o specyfikacji:
- złącze Euro standard
- średnica drutu 0.8-1.2mm
- długość przewodu 5 metrów
- chłodzony powietrzem
- Obciążalność : 250 [A]
Cykl pracy: 60% 1 szt.
Końcówki prądowe fi 0,8 mm oraz fi 1mm 30 szt.
Łącznik prądowy fi 0,8 oraz fi 1 mm 30 szt.
Dysze (łuski) 30 szt.
Do dysz i powierzchni spawanych 30 szt. Po 400ml

Wartości te są obliczone szacunkowo i określają bieżące zapotrzebowanie Zamawiającego w okresie od dnia zawarcia umowy do dnia 31 stycznia 2020 r. Oznacza to, że Zamawiający nie jest zobowiązany do realizacji pełnego zakresu przedmiotu zamówienia (Zamawiający zakupi ilości wg bieżącego zapotrzebowania), a także „pula” pozycji danego zamówienia będzie określana wg potrzebnej specyfikacji spawalniczej, co do realizacji produkcyjnych zadań projektowych.

Podane w ofercie ceny jednostkowe dla każdego gatunku i rodzaju materiału spawalniczego są stałe w okresie trwania umowy i nie podlegają negocjacjom. Ceny zawierają:
- wszystkie koszty związane z dostawą, opakowaniem itp.
- wszystkie podatki, opłaty i inne ewentualne obciążenia związane z realizacją zamówienia z wyłączeniem podatku VAT,
- koszt. transportu,
- ewentualne upusty oferowane przez Oferenta

Cena musi być wyrażona w złotych polskich (PLN).
Cena jednostkowa określona przez Oferenta zostanie ujęta w umowie i będzie obowiązywała w całym okresie obowiązywania umowy.

Termin realizacji jest rozumiany jako sukcesywna dostawa przedmiotu zamówienia (w ilości i rodzaju) podanego przez Zamawiającego. Zamówienia cząstkowe będą realizowane sukcesywnie w miarę zużycia i zapotrzebowań produkcyjnych Zamawiającego - w czasie od momentu podpisania umowy z wybranym Oferentem do końca stycznia 2020r. Proszę podać ilość dni potrzebną do zrealizowania zleconego zamówienia od momentu jego zgłoszenia do Oferenta/Wykonawcy.

Kod CPV

44315100-2

Nazwa kodu CPV

Akcesoria spawalnicze

Dodatkowe przedmioty zamówienia

brak

Harmonogram realizacji zamówienia

Termin realizacji jest rozumiany jako sukcesywna dostawa przedmiotu zamówienia (w ilości i rodzaju) podanego przez Zamawiającego. Zamówienia cząstkowe będą realizowane sukcesywnie w miarę zużycia i zapotrzebowań produkcyjnych Zamawiającego - w czasie od momentu podpisania umowy z wybranym Oferentem do końca stycznia 2020r. Proszę podać ilość dni potrzebną do zrealizowania zleconego zamówienia od momentu jego zgłoszenia do Oferenta/Wykonawcy.

Załączniki

Pytania i wyjaśnienia

Brak pytań i wyjaśnień

Uprawnienia do wykonywania określonej działalności lub czynności

Oferent powinien wykazać uprawnienia do wykonania określonej działalności lub czynności

Wiedza i doświadczenie

Oferent powinien wykazać się wiedzą i doświadczeniem w zakresie tematyki opisanej w przedmiocie zamówienia.

Potencjał techniczny

Oferent powinien posiadać niezbędny potencjał techniczny umożliwiający realizację zakresu usługi badawczej opisanej w przedmiocie zamówienia.

Osoby zdolne do wykonania zamówienia

Oferent powinien posiadać niezbędny potencjał osobowy umożliwiający realizację zakresu usługi opisanej w przedmiocie zamówienia.

Sytuacja ekonomiczna i finansowa

Oferenci biorący udział w postępowaniu muszą znajdować się w sytuacji ekonomicznej i finansowej zapewniającej terminowe i zgodne z wymaganiami wykonanie zamówienia, muszą posiadać niezbędną wiedzę i doświadczenie oraz potencjał techniczny, a także dysponować osobami zdolnymi do wykonania Zamówienia. Wzór oświadczenia stanowi załącznik nr 2 do niniejszej oferty.

Dodatkowe warunki

Podane w ofercie ceny jednostkowe dla każdego gatunku i rodzaju materiału spawalniczego są stałe w okresie trwania umowy i nie podlegają negocjacjom. Ceny zawierają:
- wszystkie koszty związane z dostawą, opakowaniem itp.
- wszystkie podatki, opłaty i inne ewentualne obciążenia związane z realizacją zamówienia z wyłączeniem podatku VAT,
- koszt. transportu,
- ewentualne upusty oferowane przez Oferenta

Cena musi być wyrażona w złotych polskich (PLN).
Cena jednostkowa określona przez Oferenta zostanie ujęta w umowie i będzie obowiązywała w całym okresie obowiązywania umowy.

Termin realizacji jest rozumiany jako sukcesywna dostawa przedmiotu zamówienia (w ilości i rodzaju) podanego przez Zamawiającego. Zamówienia cząstkowe będą realizowane sukcesywnie w miarę zużycia i zapotrzebowań produkcyjnych Zamawiającego - w czasie od momentu podpisania umowy z wybranym Oferentem do końca stycznia 2020r. Proszę podać ilość dni potrzebną do zrealizowania zleconego zamówienia od momentu jego zgłoszenia do Oferenta/Wykonawcy.
Postanowienia ogólne:
1. Zamawiający zastrzega sobie prawo do unieważnienia postępowania bez podania przyczyny.
2. W przypadku unieważnienia postępowania o zamówienie Oferentom nie przysługuje roszczenie o zwrot kosztów uczestnictwa w postępowaniu.
3. Złożenie oferty jest równoznaczne z przyjęciem bez zastrzeżeń wszystkich warunków postępowania.
4. Odstąpienie przez Zamawiającego od zawarcia umowy w przypadku zawiadomienia Oferenta o wyborze jego oferty nie może być podstawą roszczeń poniesionych kosztów udziału w postępowaniu.
5. W toku dokonywania oceny złożonych wniosków Zamawiający może żądać udzielenia przez Oferentów wyjaśnień dotyczących treści złożonych przez nich dokumentów.
6. Jeżeli oferta nie zawiera wszystkich wymaganych elementów, Zamawiający może w uzasadnionych przypadkach wezwać Oferenta do jego uzupełnienia.
7. Zamawiający rezerwuje prawo do nagrywania dźwięku podczas spotkań technicznych z dostawcami. Przesłanie oferty będzie traktowane jako udzielenie zgody na nagrywanie spotkań.
8. Zamawiający zastrzega sobie prawo negocjacji ceny z Oferentem, którego oferta uzyskała najwyższą liczbę punktów, w przypadku, gdy cena zaoferowana przez Oferenta przekracza kwotę przeznaczoną przez Zamawiającego na realizację zamówienia.

Warunki zmiany umowy

Zamawiający przewiduje możliwość wprowadzenia istotnych zmian umowy zawartej w wyniku przeprowadzonego postępowania o udzielenie zamówienia w stosunku do treści oferty, na podstawie której dokonano wyboru Oferenta, w przypadku ziszczenia się konieczności zmiany wskazanego w ofercie/umówionego zakresu robót wynikającej z:
1. Koniecznych lub uzasadnionych zmian w dokumentacji projektowej powstałych z przyczyn niemożliwych do przewidzenia;
2. konieczności wykonania rozwiązań równoważnych wynikających z uwarunkowań technologicznych lub użytkowych;
3. ograniczeń finansowych po stronie Zamawiającego powodujących konieczność ograniczenia zakresu prac ujętych w ofercie.
Wszelkie zmiany i uzupełnienia do umowy zawartej z wybranym Oferentem będą dokonywane w formie pisemnych aneksów do umowy podpisanych przez obie strony, pod rygorem nieważności.

Lista dokumentów/oświadczeń wymaganych od Wykonawcy

Zamawiający wymaga od Oferenta oprócz przedstawienia wypełnionego formularza ofertowego (zgodnego ze wzorem stanowiącym załącznik nr 1 do zapytania) przedstawienia następujących dokumentów:
1)Oświadczenia potwierdzające spełnienie warunków zamówienia – załącznik nr 2 do oferty.
2)Oświadczenie w przedmiocie powiązań osobowych i kapitałowych z Zamawiającym - załącznik nr 3 do oferty.
3)Złożenie oświadczenia o posiadaniu uprawnień do reprezentowania Oferenta - załącznik nr 4 do oferty.
4)Złożenie oświadczenia o zachowaniu stałych cen podczas trwania umowy - załącznik nr 5 do oferty.
5)Podpisanie wzoru umowy - załącznik nr 6 do oferty.
6)Przedłożenie aktualnego wydruku z KRS lub z CEDIG lub inny dokument potwierdzający posiadanie uprawnień do wykonywania i reprezentowania określonej działalności (nr/symbol dokumentu rejestrowego i wskazania organu który go wydał).

Zamówienia uzupełniające

Nie wyklucza się udzielenia zamówień uzupełniających w wysokości nieprzekraczającej 30% wartości zamówienia określonej w umowie zawartej z Oferentem, o ile te zamówienia są zgodne z przedmiotem zamówienia podstawowego

Ocena oferty

Kryteria oceny i opis sposobu przyznawania punktacji

Kryterium oceny ofert: Kryterium WAGA (%)
- Cena oferty (70%)
- Termin realizacji zamówienia (30%)

Punkty za poszczególne kryteria będą obliczane zgodnie z poniższym wzorem:
Kryterium – cena
P=Cn/Cob x[70]
gdzie:
P – liczba punktów przyznanych Oferentowi za zaoferowaną cenę
CN – najniższa zaoferowana cena w postępowaniu
COB – cena zaoferowana w ofercie badanej
Kryterium – termin realizacji zamówienia
R=Tn/Tob x[30]
gdzie:
R – liczba punktów przyznanych Oferentowi za termin realizacji zamówienia
TN – najkrótszy termin zaoferowany w postępowaniu (liczony w dniach kalendarzowych)
TOB – termin zaoferowany w ofercie badanej (liczony w dniach kalendarzowych)

Maksymalna łączna liczba punktów do zdobycia wynosi 100. Suma poszczególnych kryteriów (1+2) będzie stanowiła wynik końcowy każdego z oferentów. Wygrywa oferta, która otrzyma największą łączną liczbę punktów.
Wykluczenia

Wykluczenia

Zamawiający ma prawo odrzucenia oferty złożonej przez Oferenta niespełniającego warunków udziału w postępowaniu lub jeśli oferta jest niezgodna z niniejszym zapytaniem.

Zamawiający - Beneficjent

Nazwa

ZIETA PROZESSDESIGN SPÓŁKA Z OGRANICZONĄ ODPOWIEDZIALNOŚCIĄ

Adres

Stanisława Moniuszki 29/2

51-610 Wrocław

dolnośląskie , Wrocław

Numer telefonu

693 969 063

NIP

8982176666

Tytuł projektu

Rozwój elementów konstrukcji ram w technologii FiDU dla mikropojazdów 2-, 3- i 4-kołowych z napędem elektrycznym

Numer projektu

POIR.01.02.00-00-0328/16-00

Informacja o wybranym wykonawcy

Nierozstrzygnięte – Brak ofert
Liczba wyświetleń: 542