Strona główna
Logo unii europejskiej

Wykonanie remontu pomieszczeń produkcyjno-biurowych w hali przy adresie ul. I Brygady 35 w Stargardzie w celu powiększenia powierzchni produkcyjnych pod uruchamiany program poszerzenia asortymentu produkowanych materiałów.

Data publikacji: 31.01.2019

Informacje o ogłoszeniu

Termin składania ofert

do dnia 25-02-2019

Numer ogłoszenia

1162579

Status ogłoszenia

Zakończone

Treść ogłoszenia została zmieniona

19.02.2019 r.
Zostały wprowadzone zmiany w załączniku ,,zapytanie ofertowe". Została uaktualniona powierzchnia pomieszczenia i kubatury w Budynku C.

18.02.2019 r.
Zamawiający przedłuża termin składania i otwarcia ofert na dzień 25.02.2019 r. Zmiany zostały wprowadzone w załączniku "zapytanie ofertowe". Miejsce i godzina składania oraz otwierania ofert pozostaje bez zmian. Zostały wprowadzone zmiany w załączniku nr 6 - uległa zmianie powierzchnia pomieszczenia i kubatury w Budynku C.

15.02.2019 r.
Zamawiający przedłuża termin otwarcia i składania ofert na 22.02.2019 r. Zmiany zostały wprowadzone w załączniku "zapytanie ofertowe". Miejsce i godzina składania oraz otwierania ofert pozostaje bez zmian. Ponownie załączone zostały załączniki nr 7 i 8 z powodu braku możliwości ich otwarcia.

Miejsce i sposób składania ofert

Oferty należy dostarczyć do siedziby zamawiającego pod adres:
4STOL S.C. Dorota Anna Parszuto, Maciej Marszał, ul. I Brygady 35, wieżowiec, pokój 212, 73-110 Stargard do dnia 25.02.2019 r. do godz. 12:00.

Oferta musi być złożona w formie pisemnej pod rygorem nieważności, osobiście, za pośrednictwem poczty lub przesyłką kurierską (liczy się data wpływu do Zamawiającego).
Zaleca się, aby wykonawca zamieścił ofertę w kopercie oznaczonej w następujący sposób: „4STOL S.C. Dorota Anna Parszuto, Maciej Marszał, ul. Pierwszej Brygady 35, 73-110 Stargard; oferta na: Wykonanie remontu pomieszczeń produkcyjno-biurowych w hali przy adresie ul. I Brygady 35 w Stargardzie w celu powiększenia powierzchni produkcyjnych pod uruchamiany program poszerzenia asortymentu produkowanych materiałów.”.

Otwarcie ofert nastąpi w dniu 25.02.2019 r. o godz. 12:15 w siedzibie zamawiającego - 4STOL S.C. Dorota Anna Parszuto, Maciej Marszał, ul. Pierwszej Brygady 35, 73-110 Stargard.

Decydujące znaczenie dla oceny zachowania terminu składania ofert ma data i godzina wpływu oferty do zamawiającego, a nie data jej nadania przesyłką pocztową lub kurierską. Oferta złożona po terminie zostanie odrzucona.

Osoba do kontaktu w sprawie ogłoszenia

Maciej Marszał

Nr telefonu osoby upoważnionej do kontaktu w sprawie ogłoszenia

691766958

Skrócony opis przedmiotu zamówienia

Przedmiotem zamówienia jest wykonanie remontu pomieszczeń produkcyjno-biurowych w hali w celu powiększenia powierzchni produkcyjnych pod uruchamiany program poszerzenia asortymentu produkowanych materiałów.

Kategoria ogłoszenia

Roboty budowlane

Podkategoria ogłoszenia

Roboty budowlane

Miejsce realizacji zamówienia

Województwo: zachodniopomorskie Powiat: stargardzki Miejscowość: Stargard

Opis przedmiotu zamówienia

Cel zamówienia

Celem zamówienia jest wykonanie remontu pomieszczeń produkcyjno-biurowych w hali przy adresie ul. I Brygady 35 w Stargardzie w celu powiększenia powierzchni produkcyjnych pod uruchamiany program poszerzenia asortymentu produkowanych materiałów.

Przedmiot zamówienia

Szczegółowy opis przedmiotu zamówienia zawarty jest w załączniku nr 6 do Zapytania Ofertowego.

Planowane prace remontowe w budynkach mają za cel przystosowanie ich w stopniu funkcjonalnym do uruchomienia w nich planowanej produkcji.
W celu zapewnienia odpowiednich warunków pracy należy ocieplić konstrukcję dachu, aby zapobiec utracie temperatury z równoczesnym uwzględnieniem dopływu światła dziennego z istniejących konstrukcji szklanych. Ściany w środku powinny zostać doprowadzone do stanu zapewniającego estetykę na poziomie dopuszczalnym dla hal przemysłowych.
Podczas prac remontowych poprawiona zostanie jakość oświetlenia sztucznego i wykonane zostaną nowe punkty przyłączy elektrycznych w celu podłączenia nowych maszyn i stanowisk pracy.
Zostanie również rozbudowana oraz poprawiona już istniejąca instalacja sanitarna.
Na części powierzchni wykonana zostanie na nowo posadzka.

Zakres prac remontowych:
1) Zakres prac remontowych i rozbiórkowych w istniejącym obiekcie A:
a) Usunięcie istniejących tynków wewnętrznych
b) Usunięcie wilgoci w ścianach oraz zabezpieczenie elewacji wewnętrznej przed grzybem
c) Położenie nowych powierzchni tynkarskich wewnątrz całego pomieszczenia z uwzględnieniem obróbki ościeżnic otworów
d) Wykonanie konstrukcji podwieszanej sufitu na całej powierzchni hali
e) Pokrycie konstrukcji obniżającej sufit płytami karton-gips oraz poliwęglanem przeźroczystym w stosunku 2/3 całkowitej powierzchni
f) Wykonanie ocieplenia konstrukcji dachowej
g) Instalacja elektryczna dla zapewnienia oświetlenia sztucznego
h) Prace malarskie
2) Zakres prac remontowych i rozbiórkowych w istniejącym obiekcie A6 i A7
a) Wymiana powierzchni podłóg biurowych
b) Montaż stolarki drzwiowej
c) Wymiana elementów instalacji sanitarnych
d) Remont stropu
e) Remont ścian wewnętrznych
f) Malowanie
g) Instalacja grzewcza
h) Instalacja elektryczna
3) Zakres prac remontowych i rozbiórkowych w istniejącym obiekcie B
a) Usunięcie istniejących tynków wewnętrznych
b) Usunięcie wilgoci w ścianach oraz zabezpieczenie elewacji wewnętrznej przed grzybem
c) Położenie nowych powierzchni tynkarskich wewnątrz całego pomieszczenia z uwzględnieniem obróbki ościeżnic otworów
d) Wykonanie konstrukcji podwieszanej sufitu na całej powierzchni hali
e) Pokrycie konstrukcji obniżającej sufit płytami karton-gips
f) Wykonanie ocieplenia konstrukcji dachowej
g) Instalacja elektryczna dla zapewnienia oświetlenia sztucznego
h) Prace malarskie
4) Zakres prac remontowych i rozbiórkowych w istniejącym obiekcie C6 i C7
a) Usunięcie istniejących tynków wewnętrznych
b) Usunięcie wilgoci w ścianach oraz zabezpieczenie elewacji wewnętrznej przed grzybem
c) Położenie nowych powierzchni tynkarskich wewnątrz całego pomieszczenia z uwzględnieniem obróbki ościeżnic otworów
d) Obniżenie sufitu płytami karton-gips
e) Instalacja elektryczna dla zapewnienia oświetlenia sztucznego

Kod CPV

45000000-7

Nazwa kodu CPV

Roboty budowlane

Dodatkowe przedmioty zamówienia

45442100-8 - Roboty malarskie
45421130-4 - Instalowanie drzwi
45432100-5 - Kładzenie i wykładanie podłóg
45211310-5 - Roboty budowlane w zakresie łazienek
45310000-3 - Roboty w zakresie instalacji elektrycznych
45332400-7 - Roboty instalacyjne w zakresie urządzeń sanitarnych
45421152-4 - Instalowanie ścianek działowych
45111100-9 - Roboty w zakresie burzenia
45262311-4 - Betonowanie konstrukcji
45262500-6 - Roboty murarskie i murowe
45421000-4 - Roboty w zakresie stolarki budowlanej
45410000-4 – Tynkowanie
45431200-9 - Kładzenie glazury
45421141-4 - Instalowanie przegród
45421146-9 - Instalowanie sufitów podwieszanych
45330000-9 - Roboty instalacyjne wodno-kanalizacyjne i sanitarne
45450000-6 - Roboty budowlane wykończeniowe, pozostałe
45262000-1 - Specjalne roboty budowlane inne niż dachowe

Harmonogram realizacji zamówienia

Planowany termin rozpoczęcia realizacji zamówienia, tj. przekazania placu budowy: do 10 dni od daty podpisania umowy.
Termin zakończenia realizacji zamówienia: do dnia 31.03.2019 - jest to termin zakończenia wszystkich robót objętych zamówieniem wraz z odbiorami

Załączniki

Pytania i wyjaśnienia

Brak pytań i wyjaśnień

Uprawnienia do wykonywania określonej działalności lub czynności

Nie dotyczy.

Wiedza i doświadczenie

Warunek wiedzy i doświadczenia będzie potwierdzony, jeżeli wykonawca wykaże, że w okresie ostatnich 5 lat, przed upływem terminu składania ofert, a jeżeli okres prowadzenia działalności jest krótszy, to w tym okresie, należycie wykonał co najmniej dwa zadania odpowiadające swoim rodzajem robotom budowlanym stanowiącym przedmiot zamówienia, z podaniem ich rodzaju, wartości, daty, miejsca wykonania i podmiotów na rzecz których roboty te zostały wykonane.
Przez zadanie odpowiadające rodzajem robót budowlanych stanowiących przedmiot zamówienia, należy rozumieć:
- budowę lub przebudowę lub remont obiektów takich jak: hale przemysłowe, hale magazynowe, hale produkcyjne, biura a w szczególności wykonanie prac polegających na robotach malarskich, murarskich czy innych robotach wykończeniowych a także zrealizowanie prac w zakresie stolarki budowlanej, instalacji elektrycznej, wodno-kanalizacyjnej czy sanitarnej.
Ocena spełniania warunków szczegółowych będzie dokonana na podstawie złożonego przez Wykonawcę wypełnionego załącznika nr 3 do ZO oraz załączeniem dowodów potwierdzających, że roboty te zostały wykonane należycie (referencje bądź inne dokumenty wystawione przez podmiot, na rzecz którego roboty były wykonywane).
Wykonawca wspólnie ubiegający się o udzielenie zamówienia muszą wykazać, że chociaż jeden z nich lub łącznie spełniają ww. warunek.

Potencjał techniczny

O udzielenie zamówienia może ubiegać się wykonawca, który dysponuje odpowiednim zapleczem technicznym dla realizacji przedmiotu zamówienia.
Ocena spełnienia warunku dokonana zostanie na zasadzie spełnia/ nie spełnia na postawie złożonego oświadczenia, którego wzór stanowi załącznik nr 4 do niniejszego zapytania.

Osoby zdolne do wykonania zamówienia

O udzielenie zamówienia może się ubiegać wykonawca, który wykaże, że dysponuje osobami zdolnymi do wykonania zamówienia.
Warunek ten zostanie spełniony, jeśli Wykonawca wykaże, że dysponuje osobami posiadającymi kwalifikacje i doświadczenie, o którym mowa poniżej, które to osoby zostaną skierowane do realizacji przedmiotu oferty.
Ocena spełniania warunków szczegółowych będzie dokonana na podstawie złożonego przez Wykonawcę wypełnionego załącznika nr 4 do ZO.

Sytuacja ekonomiczna i finansowa

Nie dotyczy.

Dodatkowe warunki

- Wykonawca pozostaje związany ofertą 30 dni od dnia składania ofert.
- Wymagany przez zamawiającego minimalny okres gwarancji – 60 miesięcy od dnia odbioru końcowego przedmiotu zamówienia.

Warunki zmiany umowy

Zamawiający przewiduje możliwość wprowadzenia istotnych zmian postanowień zawartej umowy w stosunku do treści oferty, polegających na: zmianie terminu zakończenia przedmiotu umowy, zmianie sposobu spełnienia świadczenia, zmianie skutkującej zmniejszeniem wynagrodzenia, zmianie polegającej na wprowadzeniu robót, które nie spowodują zmiany wynagrodzenia oraz zmianie osób sprawujących samodzielne funkcje techniczne, ujętych w wykazie zawartym w ofercie wykonawcy. Szczegółowe zasady dokonywania zmian określone są w załączonym wzorze umowy - załącznik nr 7 do ZO.

Lista dokumentów/oświadczeń wymaganych od Wykonawcy

Każdy z wykonawców w celu wykazania spełniania warunków udziału w postępowaniu ma obowiązek dołączyć do oferty następujące dokumenty:
a) wykaz robót wykonanych w okresie ostatnich pięciu lat przed upływem terminu składania ofert, a jeżeli okres prowadzenia działalności jest krótszy – w tym okresie, wraz z dokumentami zawierającymi opinie potwierdzające, że prace zostały przeprowadzone prawidłowo oraz zgodnie z zasadami sztuki, według wzoru stanowiącego załącznik nr 3 do ZO oraz załączeniem dowodów potwierdzających, że roboty te zostały wykonane należycie (referencje bądź inne dokumenty wystawione przez podmiot, na rzecz którego dostawy były wykonywane – szczegółowy opis znajduje się w rozdziale 8 pkt 1a ZO).
Ww. oświadczenie należy złożyć w oryginale lub kopii potwierdzonej za zgodność z oryginałem, natomiast dowody i inne dokumenty w oryginale lub kopii potwierdzonej za zgodność z oryginałem.

Inne dokumenty wymagane przez zamawiającego w ofercie:
1) formularz oferty zgodnie z pkt 5 ppkt 1 ZO, wg wzoru stanowiącego załącznik nr 1,
Ww. oświadczenie należy złożyć w oryginale.
2)Oświadczenie o braku podstaw do wykluczenia według wzoru stanowiącego załącznik nr 5 do ZO.
Ww. oświadczenie należy złożyć w oryginale.
3)Oświadczenie o posiadanych zdolnościach osobowych, technicznych i finansowe do realizacji zamówienia, według wzoru stanowiącego załącznik
nr 4 do ZO.
Ww. oświadczenie należy złożyć w oryginale.
3)Oświadczenie RODO w zakresie wypełnienia obowiązków informacyjnych dotyczących ochrony danych osobowych, według wzoru stanowiącego załącznik nr 2 do ZO.
Ww. dokument należy złożyć w oryginale.

Zamówienia uzupełniające

Nie dotyczy.

Ocena oferty

Kryteria oceny i opis sposobu przyznawania punktacji

Kryterium Cena – waga kryterium 100 %

Sposób przyznania punktów w kryterium „cena”:

cena najniższa
Cena = ------------------------------- x 100 pkt
cena oferty ocenianej

Zamawiający udzieli zamówienia Wykonawcy, którego oferta w danym zadaniu zostanie uznana za najkorzystniejszą spośród złożonych ofert, tj. oferta, która otrzyma największą liczbę punktów.
Maksymalna liczba punktów możliwych do uzyskania: 100 pkt.
Jeżeli nie będzie można dokonać wyboru oferty najkorzystniejszej ze względu na to, że zostały złożone oferty o takiej samej cenie, Zamawiający wezwie Wykonawców, którzy złożyli te oferty, do złożenia ofert dodatkowych w terminie określonym przez Zamawiającego, składając oferty dodatkowe, nie mogą zaoferować cen wyższych niż zaoferowane w pierwotnie złożonych ofertach.

Wykluczenia

Oferty będą podlegały wykluczeniu jeśli:
1. Oferta nie spełnia wymogów określonych w zapytaniu ofertowym.
2. Oferta została złożona po wyznaczonym terminie.
3. Oferta została złożona przez podmiot podlegający wykluczeniu w związku z istnieniem powiązań osobistych lub kapitałowych.

W postępowaniu nie mogą brać udziału podmioty, które powiązane są z Zamawiającym osobowo lub kapitałowo. Przez powiązania kapitałowe lub osobowe rozumie się wzajemne powiązania między Zamawiającym lub osobami upoważnionymi do zaciągania zobowiązań w imieniu Zamawiającego lub osobami wykonującymi w imieniu Zamawiającego czynności związane z przygotowaniem i przeprowadzeniem procedury wyboru Wykonawcy a Wykonawcą, polegające w szczególności na:
a. uczestniczeniu w spółce jako wspólnik spółki cywilnej lub spółki osobowej,
b. posiadaniu udziałów lub co najmniej 10% akcji,
c. pełnieniu funkcji członka organu nadzorczego lub zarządzającego, prokurenta, pełnomocnika,
d. pozostawaniu w związku małżeńskim, w stosunku pokrewieństwa lub powinowactwa w linii prostej, pokrewieństwa drugiego stopnia lub powinowactwa drugiego stopnia w linii bocznej lub w stosunku przysposobienia, opieki lub kurateli.

Weryfikacja na podstawie Oświadczenia o braku podstaw do wykluczenia - Załącznik nr 5.
W przypadku składania oferty wspólnej ww. oświadczenie musi złożyć każdy z Wykonawców.

Zamawiający - Beneficjent

Nazwa

4STOL DOROTA ANNA PARSZUTO, MACIEJ MARSZAŁ SPÓŁKA CYWILNA

Adres

Pierwszej Brygady 35

73-110 Stargard

zachodniopomorskie , stargardzki

Numer telefonu

915065300

Fax

nd

NIP

8542405080

Tytuł projektu

4Stol => 4.0. Podniesienie konkurencyjności firmy 4Stol na międzynarodowym rynku kompletów łazienkowych poprzez kompleksowe wdrożenie idei Przemysłu 4.0.

Numer projektu

RPZP.01.07.00-32-0027/17-00

Informacja o wybranym wykonawcy

Rozstrzygnięte

Nazwa i adres, data wpłynięcia oferty oraz jej cena

Dominik Piotrowski
DominBud Usługi Budowlane
Ul. Długa 40, Morzyczyn
73-108 Kobylanka
Data wpływu oferty: 25.02.2019 r.

cena: 249 000 zł brutto
Liczba wyświetleń: 945