Strona główna
Logo unii europejskiej

Dostawa i montaż dwóch suwnic wewnętrznych (wchodzących w skład 1 zestawu systemu transportowego) do nowobudowanej hali produkcyjnej

Data publikacji: 24.01.2019

Informacje o ogłoszeniu

Termin składania ofert

do dnia 25-02-2019

Numer ogłoszenia

1162543

Status ogłoszenia

Zakończone

Miejsce i sposób składania ofert

1. Ofertę wraz z załącznikami należy złożyć w formie papierowej (przygotowane na wzorze załączonym do niniejszego zapytania ofertowego (załącznik nr 1) w siedzibie Zamawiającego lub pocztą tradycyjną, na adres siedziby Zamawiającego (liczy się data i godzina wpływu oferty do siedziby Zamawiającego).
2. Dopuszcza się złożenie oferty drogą elektroniczną, z zastrzeżeniem, że aby mogła być uznana za skutecznie złożoną, musi zostać potwierdzona poprzez dostarczenie oryginału oferty do siedziby Zamawiającego najpóźniej do 25.02.2019 r.
3. Adres siedziby Zamawiającego: ZPB Kaczmarek sp. z o.o. sp. k., Folwark 1, 63-900 Rawicz. Zamawiający nie dopuszcza możliwości składania ofert częściowych.

Obligatoryjne elementy oferty:
1. Sporządzona w języku polskim, zgodnie ze wzorem stanowiącym Załącznik nr 1,
2. Data sporządzenia oferty,
3. Adres i siedzibę Oferenta, numer telefonu, numer NIP,
4. Cena całkowita (obejmująca całkowite wykonanie przedmiotu zamówienia) netto i brutto (cena brutto wyliczona w oparciu o obowiązującą na dzień składania oferty stawkę podatku VAT)
5. Okres obowiązywania gwarancji: minimum 12 miesięcy
6. Dostęp do części zamiennych wciągnika oraz napędów suwnicy z magazynu oferenta w terminie max do 24 h od momentu otrzymania zgłoszenia serwisowego.
7. Termin wykonania zamówienia, nie później niż 17 tygodni o dnia podpisania umowy. Zamówienie jest wykonane po podpisaniu końcowego protokołu odbioru.
8. Podpisana przez osoby uprawnione do reprezentowania Oferenta i składania w jego imieniu wiążących ofert handlowych,
9. Opatrzona pieczątką firmową Oferenta,
10. Data ważności oferty - oferta musi być ważna przez okres minimum 5 miesięcy od dnia ogłoszenia zapytania ofertowego.
W przypadku stwierdzenia w ofercie braków lub nieścisłości oraz niedostarczenia wszystkich wymaganych dokumentów oferent zostanie powiadomiony o możliwości uzupełnienia oferty w wyznaczonym terminie. Oferenci mogą być również poproszeni o złożenie wyjaśnień dotyczących treści oferty. Oferty niespełniające wymogów (niedające się uzupełnić lub nieuzupełnione) zostaną odrzucone.

Adres e-mail, na który należy wysłać ofertę

inwestycje@zpbkaczmarek.pl

Osoba do kontaktu w sprawie ogłoszenia

Grzegorz Śmiertka, Rafał Smolarek, Wojciech Selucha

Nr telefonu osoby upoważnionej do kontaktu w sprawie ogłoszenia

+ 48 71 720 11 40, +48 65 546 71 40

Skrócony opis przedmiotu zamówienia

Zamawiający zaprasza do złożenia oferty na dostawę oraz montaż dwóch suwnic do hali produkcyjnej zgodnie ze opisem przedmiotu zamówienia.

Kategoria ogłoszenia

Dostawy

Podkategoria ogłoszenia

Dostawy inne

Miejsce realizacji zamówienia

Województwo: dolnośląskie Powiat: trzebnicki Miejscowość: Wszemirów

Opis przedmiotu zamówienia

Cel zamówienia

Wyłonienie dostawcy dwóch suwnic wewnętrznych niezbędnych do realizacji projektu POIR.03.02.01-02-0004/16 „Wprowadzenie na rynek innowacyjnych przegród budowlanych opracowanych przez ZPB KaczmareK w ramach własnych prac B+R”, na który Zamawiający dostał dofinansowanie w ramach Priorytetu: 3 "Wsparcie innowacji w przedsiębiorstwach", Działanie: 3.2 "Wsparcie wdrożeń wyników prac B+R", Poddziałanie: 3.2.1 "Badania na rynek", Programu Operacyjnego Inteligentny Rozwój na lata 2014-2020.

Przedmiot zamówienia

Przedmiotem zamówienia jest dostawa i montaż dwóch suwnic wewnętrznych (wchodzących w skład 1 zestawu systemu transportowego) do nowobudowanej hali produkcyjnej zgodnie z poniższymi minimalnymi wymaganiami technicznymi:
1) Suwnica jednodźwigarowa natorowa o udźwigu minimum 6,3 T z elektrycznym wciągnikiem linowym niskiej zabudowy.
- udźwig minimum 6,3 T
- rozpiętość zgodna z dokumentacją projektową
- długość toru jezdnego zgodna z dokumentacją projektową
- wysokość podnoszenia: minimum 8,6 m
- prędkość podnoszenia - minimum Vp=5/0,8 [m/min], dwubiegowa
- prędkość jazdy wciągnika - minimum Vjw=20/5 [m/min], dwustopniowa, z płynną regulacją falownika
- prędkość jazdy suwnicy - minimum Vs=40/10 [m/min], dwustopniowa, z płynną regulacją falownika
- grupa natężenia pracy suwnicy GNP=A5 (2m)
- grupa natężenia pracy wciągnika GNP=3m
- sterowanie z radia oraz awaryjnie z kasety awaryjnej przesuwnej
- mechaniczny ogranicznik obciążenia
- zasilanie 400V/50 Hz
- wyłączniki krańcowe na mechanizmach
- sygnalizator dźwiękowy

2) Suwnica dwudźwigarowa natorowa o udźwigu minimum 25,2 T z czterema elektrycznymi wciągnikami linowymi o udźwigu minimum 6,3 T każdy.
- udźwig minimum 25,2 T (4x6,3 T)
- rozpiętość zgodna z dokumentacją projektową
- długość toru jezdnego zgodna z dokumentacją projektową
- wysokość podnoszenia: 7,6 m
- prędkość podnoszenia - minimum Vp=5/0,8 [m/min], dwubiegowa
- prędkość jazdy wciągnika - minimum Vjw=20/5 [m/min], dwustopniowa, z płynną regulacją falownika
- prędkość jazdy suwnicy - minimum Vs=40/10 [m/min], dwustopniowa, z płynną regulacją falownika
- grupa natężenia pracy suwnicy GNP=A5 (2m)
- grupa natężenia pracy wciągnika GNP=3m
- sterowanie z radia + dodatkowo zapasowy nadajnik
- mechaniczny ogranicznik obciążenia
- zasilanie 400V/50 Hz
- wyłączniki krańcowe na mechanizmach
- sygnalizator dźwiękowy
Dostawa i montaż w/w suwnic w miejscu eksploatacji, na przygotowanych przez Wykonawcę i odebranych przez projektanta z odpowiednimi uprawnieniami podtorzach zgodnych z obowiązującymi normami, obejmujący:
- montaż strony mechanicznej i elektrycznej
- rozruch, regulacje, pomiary elektryczne
- wystawienie protokołów pomontażowych
- przygotowanie kpl. dokumentacji dotyczącej suwnicy pod wymagania odbiorcze Urzędu Dozoru Technicznego
- uczestnictwo przy odbiorze przez UDT
- dostarczenie deklaracji zgodności CE oraz DTR dla obu suwnic
Dostawa dla każdej suwnicy obejmuje (suwnice pracują na niezależnych torowiskach):
- odbierak prądowy,
- szynoprzewód dostosowany do długości torów jezdnych obu suwnic wraz z systemem mocowania do belek podsuwnicowych,
- przewód łączący szynoprzewód z łącznikiem głównym i łącznik główny wraz z zabezpieczeniem.
Wszelkie parametry techniczne wg dokumentacji technicznej.
Dokumentację techniczną stanowią rysunki montażowe belek podsuwnicowych, które zostaną udostępniony oferentom, po podpisaniu oświadczenia o poufności, wzór którego stanowi Załącznik nr 3 do niniejszego zapytania ofertowego.

Przedmiotem prac będzie dostawa i montaż suwnic na obiekcie znajdującym się na terenie działki 406/2 we Wszemirowie. Potencjalny oferent w porozumieniu z Zamawiającym ma prawo dokonać wizji lokalnej obiektu.
W przypadku, gdy w opisie przedmiotu zamówienia użyto nazw własnych materiałów lub innych rozwiązań technicznych oferent może zaproponować inne materiały lub rozwiązania techniczne o równoważnych parametrach technicznych, jakościowych i użytkowych.

Kod CPV

42414210-6

Nazwa kodu CPV

Suwnice

Harmonogram realizacji zamówienia

Planowane podpisanie umowy najpóźniej w dziesiątym tygodniu kalendarzowym 2019 roku (04-10.03.2019) z zastrzeżeniem, iż możliwe jest wydłużenie tego terminu przez Zamawiającego.
Planowana data wykonania zamówienia nie później niż 17 tygodni od dnia podpisania umowy.
Zamówienie jest wykonane po podpisaniu końcowego protokołu odbioru.

Załączniki

Pytania i wyjaśnienia

Brak pytań i wyjaśnień

Potencjał techniczny

1. O udzielenie zamówienia ubiegać się mogą Wykonawcy, którzy spełniają łącznie warunki określone w niniejszym zapytaniu ofertowym:
dysponują potencjałem technicznym tj. urządzeniami umożliwiającymi przeprowadzenie prac w zakresie objętym przedmiotem zamówienia.

2. Weryfikacja spełnienia ww. warunku dotyczącego udziału w postępowaniu nastąpi na podstawie złożenia stosownego oświadczenia, o treści wskazanej w formularzu ofertowym, który stanowi załącznik nr 1 do niniejszego zapytania ofertowego. Złożenie podpisu na formularzu ofertowymi zostanie uznane za potwierdzenie spełnienia warunków udziału w postępowaniu. Zamawiający dokona oceny spełnienia warunków udziału w postępowaniu na zasadzie „spełnia-nie spełnia”.

Dodatkowe warunki

1. Zamawiający zastrzega sobie możliwość zmiany lub uzupełnienia treści Zapytania Ofertowego, przed upływem terminu na składanie ofert. Informacja o wprowadzeniu zmiany lub uzupełnieniu treści zapytania ofertowego zostanie opublikowana na stronie:
www.bazakonkurencyjnosci.funduszeeuropejskie.gov.pl
Jeżeli wprowadzone zmiany lub uzupełnienia treści Zapytania Ofertowego będą wymagały zmiany treści ofert, Zamawiający przedłuży termin składania ofert o czas potrzebny na dokonanie zmian w ofercie.
2. Zamawiający zastrzega sobie prawo do odwołania lub unieważnienia Zapytania ofertowego w dowolnym terminie bez podania przyczyny.
3. Zamawiający powiadomi wszystkich Oferentów, którzy złożyli ofertę o wynikach procedury poprzez podanie nazwy Oferenta, który został wybrany na stronie www.bazakonkurencyjnosci.funduszeeuropejskie.gov.pl.
4. Jeżeli otrzymane materiały, zdaniem Oferenta, posiadają niejasności, które mogłyby wpłynąć na przyjęte rozwiązania, standardy i zaproponowaną cenę, może On wystąpić z zapytaniem na piśmie (e-mail) o wyjaśnienie problemu. Wyjaśnienia kierowane będą Oferentowi na piśmie (e-mail) na adres wskazany w formularzu oferty osoby kontaktowej.
5. Udział w zapytaniu ofertowym mogą wziąć:
a. Podmioty udzielające minimum 12 miesięcznej gwarancji na przedmiot zamówienia. Weryfikacja warunku na podstawie przedstawionej oferty,
6. Informujemy, że w przypadku, kiedy w terminie wskazanym przez niniejsze Zapytanie nie wpłynie żadna oferta Zamawiający może unieważnić to postępowanie i dokonać wyboru dowolnego wykonawcy, który spełni wszystkie kryteria i warunki określone w zapytaniu. Zamawiający zastrzega sobie prawo do unieważnienia postępowania również z innych ważnych przyczyn.

Warunki zmiany umowy

Zamawiający przewiduje możliwość dokonania zmian postanowień zawartej umowy w stosunku do treści oferty, na podstawie której dokonano wyboru wykonawcy, zakresie i z powodu:
a) rozwiązania umowy w przypadku jeżeli z Zamawiającym zostanie rozwiązana umowa o dofinansowanie przez Polską Agencję Rozwoju Przedsiębiorczości,
b) działania siły wyższej za które uważa się zdarzenie o charakterze nadzwyczajnym, występujące po zawarciu umowy, a których strony nie były w stanie przewidzieć w momencie zawarcia i których zaistnienie lub skutki uniemożliwiają wykonanie przedmiotu umowy w terminie;
c) zmian regulacji prawnych wprowadzonych po dniu podpisania umowy;
d) zmiany wartości umowy tj. zwiększenia bądź zmniejszenia stawek podatku od towarów i usług, dotyczących przedmiotu zamówienia w wyniku zmian ustawy z dnia 11 marca 2004 roku o podatku od towarów i usług, które wejdą w życie po dniu zawarcia umowy, a przed wykonaniem przez wykonawcę przedmiotu zamówienia;
e) gdy z przyczyn niezawinionych przez żadną ze stron, wykonanie umowy w terminie w niej przewidzianym nie jest możliwe;
f) zmiany harmonogramu realizacji umowy wynikającej z postanowień umowy Zamawiającego z Polską Agencją Przedsiębiorczości, jeżeli umowa ta została zmieniona po udzieleniu zamówienia;
g) otrzymania decyzji Instytucji Organizującej Konkurs (Podmiotu finansującego projekt) zawierającej zmiany zakresu zadań, terminów realizacji czy też ustalającej dodatkowe postanowienia, do których Zamawiający zostanie zobowiązany.
h) zmiany harmonogramu realizacji przedmiotu zamówienia, a w szczególności wydłużenia terminu zakończenia prac, w przypadku wystąpienia opóźnień w realizacji robót towarzyszących, niezbędnych do wykonania przedmiotu umowy, a nie wynikających z winy żadnej ze stron umowy.

Zmiana istotnych postanowień umowy w stosunku do treści oferty jest dopuszczalna w sytuacji, gdy jest ona korzystna dla Zamawiającego i nie była możliwa do przewidzenia na etapie podpisywania umowy w szczególności gdy nastąpi zmiana powszechnie obowiązujących przepisów prawa w zakresie mającym wpływ na realizację przedmiotu umowy i/lub wynikną rozbieżności lub niejasności w umowie, których nie można usunąć w inny sposób, a zmiana będzie umożliwiać usunięcie rozbieżności i doprecyzowanie Umowy w celu jednoznacznej interpretacji jej postanowień przez strony. Zmiany o których mowa powyżej mogą zostać wprowadzone w życie po odpowiednich negocjacjach Wykonawcy z Zamawiającym i akceptacji ustaleń przez obie strony umowy. Wszelkie zmiany i uzupełnienia muszą być zawarte w formie pisemnego aneksu do umowy pod rygorem nieważności.

Lista dokumentów/oświadczeń wymaganych od Wykonawcy

Oświadczenie o poufności, formularz ofertowy oraz oświadczenie o braku powiązań osobowych i kapitałowych.

Ocena oferty

Kryteria oceny i opis sposobu przyznawania punktacji

1. Warunkiem oceny oferty pod kątem kryteriów jest:
a. Odniesienie się w ofercie do wszystkich parametrów technicznych wskazanych w zapytaniu ofertowym.
b. Spełnienie wszystkich parametrów technicznych przedmiotu zamówienia.

2. Wybór najkorzystniejszej oferty nastąpi w oparciu o następujące kryteria:
a. CENA - ocenie podlega cena całkowita netto
Ceny zawarte w ofercie, wyrażone w innej walucie niż złoty polski, do celów wyboru oferty zostaną przeliczone na PLN, przy zastosowaniu średniego kursu dla danej waluty ogłoszonego przez Narodowy Bank Polski, obowiązującego w ostatnim dniu składania ofert.
b. GWARANCJA – ocenie podlega okres gwarancji liczony w okresach odpowiadających pełnym miesiącom pracy od dnia odbioru uruchomienia - bez limitów przebiegu.
c. REAKCJA NA ZGŁOSZENIE SERWISOWE - ocenie podlega okres reakcji serwisowej liczony w pełnych godzinach od momentu dokonania zgłoszenia,

3. Sposób przyznawania punktacji:
a. CENA (C) - maksymalna ilość punktów 70.
Punkty będą przyznawane według następującego wzoru:
x 70 pkt., gdzie:
Pi - liczba punktów dla oferty nr „i’ w kryterium „Cena”
Cmin – najmniejsza cena całkowita ze wszystkich cen zaproponowanych przez wszystkich oferentów
Ci - cena całkowita oferty nr „i”

b. GWARANCJA (G) - maksymalna ilość punktów 15.
Punkty będą przyznawane w ramach następujących przedziałów:
- od 24 m-cy i więcej – 15 pkt
- od 12 do 23 m-cy – 7 pkt
c. REAKCJA NA ZGŁOSZENIE SERWISOWE (RS) - maksymalna ilość punktów 15.
Punkty będą przyznawane w ramach następujących przedziałów:
- krócej niż 24 h – 15 pkt
- od 24 h do 36 h – 7 pkt
- powyżej 36 h – 0 pkt
P = C + G + RS
Legenda:
P - punktowa wartość badanej oferty
C (Pi) - liczba punktów badanej oferty w kryterium „CENA”
G - liczba punktów badanej oferty w kryterium „GWARANCJA”,
RS - liczba punktów badanej oferty w kryterium „REAKCJA NA ZGŁOSZENIE SERWISOWE”,

Za najkorzystniejszą ofertę zostanie uznana ta, która otrzyma największą liczbę punktów. Oferta maksymalnie może uzyskać 100,00 pkt. Punktacja będzie obliczona z dokładnością do dwóch miejsc po przecinku. Zamawiający oceni i porówna jedynie te oferty, które zostaną określone, jako zgodne z wymaganiami określonymi w niniejszym zapytaniu.
Zamawiający zastrzega sobie prawo unieważnienia postępowania bez podania przyczyn. W szczególności jeżeli oferta, zawierająca najniższą ocenianą Cenę Ofertową (Wynagrodzenie), jest poważnie zaniżona w stosunku do szacunków Zamawiającego, Zamawiający może zażądać od oferenta przedłożenia szczegółowej analizy cenowej dowolnej lub wszystkich pozycji Robót. Jeżeli dokonana ocena złożonych wyjaśnień wraz z dostarczonymi dowodami potwierdzi, że oferta zawiera rażąco niską cenę w stosunku do przedmiotu zamówienia i nie jest prawdopodobnym wykonanie Umowy za oferowaną cenę, Zamawiający odrzuci ofertę.

Wykluczenia

Z postępowania zostanie odrzucona oferta Oferenta, jeżeli spełnia choć jeden z poniższych warunków:
1. Oferta nie jest zgodna z treścią Zapytania ofertowego.
2. Wykonawca nie spełnia warunków udziału w postępowaniu określonych przez Zamawiającego w niniejszym Zapytaniu ofertowym.
3. Wykonawca nie złożył w wymaganym terminie kompletu dokumentów na zasadach określonych w Zapytaniu ofertowym.
4. Oferta została złożona po terminie wskazanym w niniejszym Zapytaniu ofertowym.
5. Oferta została złożona przez Oferenta podlegającego wykluczeniu w związku z istnieniem powiązań osobowych lub kapitałowych.
Przez powiązania kapitałowe lub osobowe rozumie się wzajemne powiązania między Zamawiającym lub osobami upoważnionymi do zaciągania zobowiązań w imieniu Zamawiającego lub osobami wykonującymi w imieniu Zamawiającego czynności związane z przeprowadzeniem procedury wyboru wykonawcy a Wykonawcą, polegające w szczególności na:
a. uczestniczeniu w spółce jako wspólnik spółki cywilnej lub spółki osobowej;
b. posiadaniu udziałów lub co najmniej 5% akcji; o ile niższy próg nie wynika
z przepisów prawa lub nie został określony przez IZ PO,
c. pełnieniu funkcji członka organu nadzorczego lub zarządzającego, prokurenta, pełnomocnika;
d. pozostawaniu w takim stosunku prawnym lub faktycznym, który może budzić uzasadnione wątpliwości, co do bezstronności w wyborze wykonawcy, w szczególności pozostawanie w związku małżeńskim, w stosunku pokrewieństwa lub powinowactwa w linii prostej, pokrewieństwa lub powinowactwa w linii bocznej do drugiego stopnia lub w stosunku przysposobienia, opieki lub kurateli.

Zamawiający - Beneficjent

Nazwa

ZPB KACZMAREK SPÓŁKA Z OGRANICZONĄ ODPOWIEDZIALNOŚCIĄ SPÓŁKA KOMANDYTOWA

Adres

63-900 Folwark

wielkopolskie , rawicki

Numer telefonu

65 546 71 40

Fax

65 546 18 55

NIP

6991832318

Tytuł projektu

Wprowadzenie na rynek innowacyjnych przegród budowlanych opracowanych przez ZPB KaczmareK w ramach własnych prac B+R

Numer projektu

POIR.03.02.01-02-0004/16-04

Informacja o wybranym wykonawcy

Rozstrzygnięte

Nazwa i adres, data wpłynięcia oferty oraz jej cena

Zakład Budowy Urządzeń Dźwignicowych ZBUD Sp. z o.o., ul. Żabieńska 6, 33-200 Dąbrowa Tarnowska
Liczba wyświetleń: 746