Strona główna
Logo unii europejskiej

ZABUDOWA NA TARGI Beautyworld Middle East Dubaj 15-17.04.2019, ZEA

Data publikacji: 20.01.2019

Informacje o ogłoszeniu

Termin składania ofert

do dnia 07-02-2019

Numer ogłoszenia

1161650

Status ogłoszenia

Zakończone

Miejsce i sposób składania ofert

Liczy się data wpływu do siedziby firmy: ZIGLER POLSKA Sp. z o.o.
Ul. Braci Gutmanów 7, 43-600 Jaworzno
Poprzez dowolną z poniższych form:
· Skan wypełnionego i podpisanego formularza ofertowego należy przesłać na adres mailowy: biuro@zigler.pl, lub w oryginale pocztą listową/kurierską na adres siedziby firmy, lub złożyć osobiście w siedzibie firmy.

Adres e-mail, na który należy wysłać ofertę

biuro@zigler.pl

Osoba do kontaktu w sprawie ogłoszenia

Urszula Rosińska

Nr telefonu osoby upoważnionej do kontaktu w sprawie ogłoszenia

+48600248400

Skrócony opis przedmiotu zamówienia

Przedmiotem zamówienia jest usługa wykonania zabudowy stoiska targowego na targach BEATU WORLD MIDDLE EAST 2019 w Dubaju.

Kategoria ogłoszenia

Usługi

Podkategoria ogłoszenia

Usługi inne

Miejsce realizacji zamówienia

Województwo: śląskie Powiat:

Opis przedmiotu zamówienia

Cel zamówienia

Zabudowa stoiska targach BWME w Dubaju.
Celem zamówienia jest stworzenie reprezentacyjnej powierzchni wystawienniczej w celu zaprezentowania oferty maszynowej firmy Zigler Polska na targach BEATU WORLD MIDDLE EAST 2019 w Dubaju.

Przedmiot zamówienia

Przedmiotem zamówienia jest zabudowa pustej powierzchni wystawienniczej o powierzchni 27 m2 w hali targowej nr. 1, Dubaj World Trade Center, numer stoiska: 1-C26.
Zabudowa obejmuje: ściany, grafiki, zaplecze, wynajem mebli (TV, kanapa, fotele, krzesła, stoliki, lada, szafki do prezentacji eksponatów), przyłącze prądu, przyłącze sprężonego powietrza, oświetlenie, kosz, stojak na katalogi.

1. Projekt stoiska musi być zgodny z logotypami oraz kolorystyką firmową podaną dla zainteresowanych przez zamawiającego usługę.
2. Projekt stoiska powinien być wykonany dla stoiska o wymiarach:
- szerokość - 9m,
- głębokość - 3m,
3. Stoisko narożne z wolnym brzegiem z lewej strony (patrząc od frontu).
4. Wysokość ścian stoiska 3,8 m.
5. Oświetlenie stoiska ledowe.
6. Posadzka z wykładziny dywanowej lub paneli PCV.
7. Wszelkie dodatkowe elementy zabudowy typu lada, szafka, gablota wykonane z płyty meblowej a nie z lakierowanej płyty GK.
8. Konieczne zaplanowanie zaplecza zamykanego, o powierzchni około 2 m2.
9. Wyposażenie w meble: sofa dwuosobowa, dwa fotele klubowe, stolik kawowy, stół owalny czteroosobowy plus cztery krzesła, kosz, stojak na katalogi. Kolor mebli - biały.
10. Telewizor minimum 55 cali.
11. Zleceniobiorca zobowiązuje się do dostarczenia mebli w stanie bardzo dobrym, nie mogą być uszkodzone ani porysowane.
12. Przyłącze sprężonego powietrza dla maszyn.
13. Gniazdko elektryczne do podpięcia panelu MPG w narożniku zewnętrznym stoiska.

Kod CPV

79956000-0

Nazwa kodu CPV

Usługi w zakresie organizacji targów i wystaw

Harmonogram realizacji zamówienia

złożenie ofert do 07.02.2019
zabudowa stoiska przed 15.04.2019
rozbiór stoiska po 17.04.2019

Załączniki

Pytania i wyjaśnienia

Brak pytań i wyjaśnień

Uprawnienia do wykonywania określonej działalności lub czynności

Wykonawca złoży oświadczenia o braku powiązań osobowych i kapitałowych w stosunku do zamawiającego – załącznik nr. 1

Wiedza i doświadczenie

Wnioskodawca złoży oświadczenie o zdolności do wykonywania zadania i poprze je oświadczeniem potwierdzającym, że świadczył usługę zabudowy dla wystawców biorących udział w Beautyworld Middle East minimum dla 5 firm w przeciągu 2 lat – 2017-2018

Potencjał techniczny

Wnioskodawca oświadczy w treści oferty o potencjale technicznym i zdolności do wykonywania zadania

Osoby zdolne do wykonania zamówienia

Wnioskodawca oświadczy w treści oferty o zdolności do wykonywania zadania

Sytuacja ekonomiczna i finansowa

O udzielenie zamówienia mogą się ubiegać Oferenci, którzy nie znajdują się w stanie upadłości lub likwidacji w chwili złożenia oferty i oświadczą to w treści oferty

Warunki zmiany umowy

Brak możliwości składania ofert częściowych.
Oferty należy składać obligatoryjnie w formie pisemnej.
Czas związania ofertą – do końca terminu jej ważności określonego w zapytaniu ofertowym – tj. 30.06.2019,
Ofertę należy składać w języku polskim lub angielskim
Oferta powinna być podpisana przez osoby upoważnione do podpisania oferty.
Oferty należy składać w PLN z podaną ceną całkowitą zamówienia netto i brutto.
Termin płatności wystawionego dokumentu księgowego nie może być krótszy niż 14 dni od czasu rozpoczęcia realizacji zlecenia.
Wszelkie koszty związane ze złożeniem oferty ponosi oferent.

Lista dokumentów/oświadczeń wymaganych od Wykonawcy

Oświadczenia o braku powiązań osobowych i kapitałowych w stosunku do zamawiającego – załącznik nr. 1
Oświadczenie potwierdzające, że oferent świadczył usługę zabudowy dla wystawców biorących udział w targach Dubaj, BWME dla minimum 5 firm w przeciągu 2 lat – 2017/2018
Aktualny skan dokumentów rejestracyjnych firmy.

Ocena oferty

Kryteria oceny i opis sposobu przyznawania punktacji

W ramach przedmiotowego postępowania będą brane od uwagę tylko i wyłącznie oferty spełniające wszystkie wymagania.

Kryterium wyboru oferty: Cena netto odnosząca się do całego przedmiotu zamówienia
Maksymalna liczba punktów możliwych do zdobycia w ramach kryterium – 100.

Sposób oceny:
Najkorzystniejsza oferta w zakresie ceny (najniższa cena) = 100 pkt.
Punktacja dla pozostałych ofert będzie obliczana proporcjonalnie do atrakcyjności cenowej oferty najtańszej, zgodnie ze wzorem:
Kryterium cena = (C min / C bof) x 100
C min - Cena najniższej oferty
C bof - Cena badanej oferty

Zamawiający za najkorzystniejszą uzna ofertę, która nie podlega odrzuceniu oraz uzyska największą liczbę punktów przyznanych w ramach ustalonego kryterium.

Wykluczenia

W celu uniknięcia konfliktu interesów zamówienia udzielane przez Zamawiającego, nie mogą być udzielane podmiotom powiązanym z nim osobowo lub kapitałowo. Przez powiązania kapitałowe lub osobowe, o których mowa powyżej, rozumie się wzajemne powiązania między Zamawiającym lub osobami upoważnionymi do zaciągania zobowiązań w imieniu Zamawiającego lub osobami wykonującymi w imieniu Zamawiającego czynności związane z przygotowaniem i przeprowadzeniem procedury wyboru wykonawcy, a wykonawcą, polegające w szczególności na:
a) uczestniczeniu w spółce jako wspólnik spółki cywilnej lub spółki osobowej,
b) posiadaniu co najmniej 10 % udziałów lub akcji,
c) pełnieniu funkcji członka organu nadzorczego lub zarządzającego, prokurenta, pełnomocnika,
d) pozostawaniu w związku małżeńskim, w stosunku pokrewieństwa lub powinowactwa w linii prostej, pokrewieństwa drugiego stopnia lub powinowactwa drugiego stopnia w linii bocznej lub w stosunku przysposobienia, opieki lub kurateli.

Zamawiający - Beneficjent

Nazwa

ZIGLER POLSKA SPÓŁKA Z OGRANICZONA ODPOWIEDZIALNOSCIA

Adres

Braci Gutmanów 7/brak

43-600 Jaworzno

śląskie , Jaworzno

Numer telefonu

32 616 36 70

NIP

6772294223

Tytuł projektu

Promocja produktów firmy ZIGLER POLSKA SP. Z O.O. poprzez udział w wydarzeniach wspierających rozwój eksportu.

Numer projektu

POIR.03.03.03-24-0011/17-00

Informacja o wybranym wykonawcy

Rozstrzygnięte

Nazwa i adres, data wpłynięcia oferty oraz jej cena

PERFEKT ANNA RUDZKA
ul. Bitwy Białostockiej 9
15-102 Białystok
data wpłynięcia: 07.02.2019r.
cena netto: 40 000,00 PLN
Liczba wyświetleń: 653