Termin składania ofert
Numer ogłoszenia
Status ogłoszenia
Zakończone
Miejsce i sposób składania ofert
7. TERMIN I SPOSÓB ZŁOŻENIA OFERTY:
7.1. Ofertę zawierającą wymagane informacje, oświadczenia i dokumenty oraz podpisaną przez osobę upoważnioną do występowania w imieniu Oferenta należy w sposób wskazany w pkt. 7.3 złożyć w terminie
do dnia 25.01.2019 r. do godz. 12.00.
7.2. Oferty niekompletne, nieważne na podstawie odrębnych przepisów lub oferty, które wpłyną po terminie nie będą podlegały ocenie i nie zostaną zwrócone Oferentowi.
7.3. Ofertę podpisaną przez osobę upoważnioną do występowania w imieniu Oferenta należy:
- w formie pisemnej przesłać na adres lub dostarczyć osobiście do siedziby Zamawiającego:
SYNTEA Spółka Akcyjna, 20-704 Lublin, ul. Wojciechowska 9a, III piętro,
lub
- w wersji elektronicznej (tj. skan formy pisemnej oferty wraz z wymaganymi załącznikami !) przesłać na adres e-mail: dzp@syntea.pl, w tytule wiadomości (e-mail’a) podając: nazwę/imię i nazwisko oferenta oraz informację „Oferta dot. zapytania ofertowego KIK-Ż/2/2018”;
UWAGA ! limit pojemności skrzynek pocztowych Zamawiającego wynosi 20 MB dla jednej wiadomości; w związku z tym jeżeli objętość wiadomości ze skanem formy pisemnej oferty przekracza 20 MB - wówczas oferta winna być wysłana w kilku kolejnych wiadomościach spełniających w/w ograniczenia z podaniem w temacie każdej z wiadomości numeru kolejnego przesyłanego fragmentu (części) oferty np. 1 z 3, 2 z 3 itp.; za moment wpływu oferty wysyłanej w formie kilku wiadomości uznaje w się w takim przypadku wpłynięcie ostatniej z części korespondencji;
7.4. Oferta składana w formie pisemnej – korespondencyjnie lub osobiście – powinna być umieszczona w zamkniętej kopercie zaadresowanej do Zamawiającego (na adres: SYNTEA Spółka Akcyjna, 20-704 Lublin,
ul. Wojciechowska 9a), oznaczonej nazwą/imieniem i nazwiskiem oferenta z podaniem adresu korespondencyjnego oraz oznaczeniem „Oferta dot. zapytania ofertowego KIK-Ż/2/2018”.
Adres e-mail, na który należy wysłać ofertę
dzp@syntea.pl
Osoba do kontaktu w sprawie ogłoszenia
5. KONTAKT Z ZAMAWIAJĄCYM: Osobami upoważnionymi do kontaktów w sprawie niniejszego zapytania są: - w sprawach merytorycznych związanych z przedmiotem zamówienia: Madlena Warowna – Koordynator projektu, tel. (81) 45 21 400, e-mail: madlena.warowna@syntea.pl; - w sprawach formalnych i proceduralnych: Adam Czopek, tel. (81) 45 21 400, e-mail: dzp@syntea.pl.
Nr telefonu osoby upoważnionej do kontaktu w sprawie ogłoszenia
- w sprawach merytorycznych związanych z przedmiotem zamówienia: Madlena Warowna – Koordynator projektu, tel. (81) 45 21 400, e-mail: madlena.warowna@syntea.pl; - w sprawach formalnych i proceduralnych: Adam Czopek, tel. (81) 45 21 400, e-mail: dzp@syntea.pl.
Skrócony opis przedmiotu zamówienia
1. OPIS PRZEDMIOTU ZAMÓWIENIA:
Przedmiotem zamówienia jest usługa zorganizowania i przeprowadzenia zewnętrznych egzaminów certyfikacyjnych 1 potwierdzających nabycie kompetencji i/lub kwalifikacji dla uczestników szkoleń realizowanych w Projekcie, z podziałem na 5 części zamówienia, szczegółowo opisanych w pkt. 1.1 - 1.5 niniejszego zapytania.
1 Zewnętrzny egzamin certyfikacyjny - jako proces walidacji i certyfikacji nabytych kompetencji/kwalifikacji -
musi być przeprowadzony zgodnie z zasadami i wymaganiami określonymi przez Ministerstwo Rozwoju
w odniesieniu do sposobów uzyskiwania i potwierdzania kwalifikacji w ramach projektów współfinansowanych z Europejskiego Funduszu Społecznego w tzw. „liście sprawdzającej” czy dokument można uznać za potwierdzający kwalifikację na potrzeby mierzenia wskaźników monitorowania EFS dotyczących uzyskiwania kwalifikacji, zgodnie z informacjami przedstawionymi szczegółowo w opracowaniu Ministerstwa Rozwoju w dokumencie: https://www.funduszeeuropejskie.gov.pl/media/37804/Zalacznik_8_Material_o_kwalifikacjach_z_lista.pdf
1 Za proces walidacji i certyfikacji nabytych kompetencji/kwalifikacji zawodowych spełniający w/w wymagania Zamawiający uzna proces uzyskiwania kwalifikacji w metodologii, standardach realizacji procesu kształcenia i efekcie końcowym (egzamin, uznawalność zaświadczeń, zgodność z Europejskimi Ramami Kwalifikacji, Polskimi Ramami Kwalifikacji) spełniający co najmniej łącznie następujące cechy:
1) ustalone standardy dotyczące kompetencji (wiedzy, umiejętności i kompetencji społecznych), składających się na daną kwalifikację opisane w języku efektów uczenia się;
2) proces walidacji sprawdzający, czy kompetencje wymagane dla danej kwalifikacji zostały osiągnięte; walidacja obejmuje identyfikację i dokumentację posiadanych kompetencji oraz ich weryfikację w odniesieniu do wymagań określonych dla kwalifikacji. Walidacja prowadzona jest w sposób trafny (weryfikowane są te efekty uczenia się, które zostały określone dla danej kwalifikacji) i rzetelny (wynik weryfikacji jest niezależny od miejsca, czasu, metod oraz osób przeprowadzających walidację);
3) proces certyfikacji, w wyniku którego upoważniona instytucja nadaje dokument stwierdzający posiadanie kwalifikacji; certyfikacja następuje po walidacji, w wyniku wydania pozytywnej decyzji stwierdzającej, że wszystkie wymagane efekty uczenia się zostały osiągnięte; certyfikat potwierdzający uzyskanie kwalifikacji powinien być rozpoznawalny i uznawany w danym środowisku, sektorze lub branży;
4) instytucje certyfikujące mogą samodzielnie przeprowadzać walidację (procesy walidacji i certyfikacji muszą być odpowiednio rozdzielone i niezależne), bądź przekazywać ją do instytucji walidujących, np. centrów egzaminacyjnych.
Oferent składając ofertę zobowiązany jest wskazać Zamawiającemu nazwę oferowanego standardu oraz oświadczyć, że oferowany standard jest zgodny z ww. zakresem.
Propozycje rozwiązań niespełniających w/w wymagań dotyczących zgodności z wymaganiami dotyczącymi walidacji i certyfikacji nabytych kompetencji/kwalifikacji zawodowych - zostaną odrzucone, jako niezgodne
z treścią zapytania.
Zamawiający podzielił zamówienie na 5 części, szczegółowo opisanych w pkt. 1.1 - 1.5 niniejszego zapytania
i dopuszcza możliwość składania ofert częściowych, na dowolną liczbę części.
Kategoria ogłoszenia
Usługi
Podkategoria ogłoszenia
Usługi szkoleniowe
Miejsce realizacji zamówienia
Województwo:
śląskie
Powiat:
Cel zamówienia
Przedmiotem zamówienia jest usługa zorganizowania i przeprowadzenia zewnętrznych egzaminów certyfikacyjnych 1 potwierdzających nabycie kompetencji i/lub kwalifikacji dla uczestników szkoleń realizowanych w Projekcie, z podziałem na 5 części zamówienia, szczegółowo opisanych w pkt. 1.1 - 1.5 niniejszego zapytania.
Przedmiot zamówienia
SZCZEGÓŁOWY OPIS PRZEDMIOTU ZAMÓWIENIA I POSZCZEGÓLNYCH CZĘŚCI ZAMÓWIENIA:
1.1. CZĘŚĆ I: Przeprowadzenie egzaminów certyfikacyjnych z tematu „Inżynieria projektowania komputerowego 2D i 3D” dla 3 grup/30 osób:
1.2. CZĘŚĆ II: Przeprowadzenie egzaminów certyfikacyjnych z tematu „Multimedia w reklamie”
dla 1 grupy/8 osób:
1.3. Część III: Przeprowadzenie egzaminów certyfikacyjnych z tematu „Obsługa kas fiskalnych”
dla 3 grup/35 osób:
1.4 Część IV: Przeprowadzenie egzaminów certyfikacyjnych z tematu „Grafika Komputerowa”
dla 1 grupy/10 osób:
1.5 Część V: Przeprowadzenie egzaminów certyfikacyjnych zewnętrznych wraz z wydaniem certyfikatów dla 4 grup/50 osób:
a) Przeprowadzenie egzaminów z tematu „Animacja 3D”:
Przeprowadzenie zewnętrznych egzaminów certyfikacyjnych potwierdzających nabycie kompetencji i/lub kwalifikacji dla uczestników szkoleń „Animacja 3D” wraz z wydaniem certyfikatów dla 1 grupy liczącej 10 osób.
b) Przeprowadzenie egzaminów z tematu „Wirtualne Laboratorium”:
Przeprowadzenie zewnętrznych egzaminów certyfikacyjnych potwierdzających nabycie kompetencji i/lub kwalifikacji dla uczestników szkoleń „Wirtualne Laboratorium” wraz z wydaniem certyfikatów dla 2 grup liczących średnio po 10-13 osób (łącznie 25 osób).
c) Przeprowadzenie egzaminów z tematu „Kurs Obrabiarek CNC”.
Przeprowadzenie zewnętrznych egzaminów certyfikacyjnych potwierdzających nabycie kompetencji i/lub kwalifikacji dla uczestników szkoleń „Kurs Obrabiarek CNC” wraz z wydaniem certyfikatów dla 1 grupy liczącej 15 osób (łącznie 15 osób).
UWAGA ! W zakresie części 5 zamówienia Wykonawca zobowiązany jest do przeprowadzenia pełnego procesu walidacji i certyfikacji w odniesieniu do wszystkich tematów objętych przedmiotem zamówienia w części 5 – tj.: a) opracowania pytań egzaminacyjnych/testowych, b) zapewnienia odpowiedniej kadry egzaminatorskiej oraz środowiska do przeprowadzenia egzaminów, c) przeprowadzenia egzaminów, a także d) wydania certyfikatów potwierdzających nabycie kwalifikacji/kompetencji spełniających określone przez Zamawiającego wymagania dotyczące sposobów uzyskiwania i potwierdzania kwalifikacji w ramach projektów współfinansowanych
z Europejskiego Funduszu Społecznego w tzw. „liście sprawdzającej” (opisane w początkowej części Zapytania ofertowego).
W związku z powyższym Wykonawca w ramach wynagrodzenia ofertowego w części 5 uwzględni także koszt związany z wydaniem certyfikatu osobom, które pomyślnie zdały egzamin z tematów wskazanych w pkt. 1.5 ppkt. a) – c).
Informacje wspólne dla wszystkich części zamówienia:
Sale do realizacji egzaminów zapewniają placówki, w których odbędą się egzaminy.
Egzaminy będą realizowane w okresie od dnia podpisania umowy do dnia 31.12.2019 r., w godzinach
i terminach ustalonych przez Zamawiającego i przekazanych Wykonawcy nie później niż na 2 dni przed rozpoczęciem egzaminów.
Wykonawca w ramach wynagrodzenia ofertowego zorganizuje i przeprowadzi egzamin certyfikacyjny dla wszystkich osób wskazanych w poszczególnych częściach i tematach szkoleń wymienionych w Szczegółowym Opisie Zamówienia, spełniający określone przez Zamawiającego wymagania dotyczące sposobów uzyskiwania
i potwierdzania kwalifikacji w ramach projektów współfinansowanych z Europejskiego Funduszu Społecznego
w tzw. „liście sprawdzającej” (opisane w początkowej części Zapytania ofertowego).
Uwaga! Wykonawca w ramach wynagrodzenia ofertowego w częściach 1 - 4 nie uwzględnia kosztów związanych z wydaniem certyfikatu osobom, które pomyślnie zdały egzamin.
(...)
- zgodnie ze szczegółowymi informacjami zawartymi w zapytaniu ofertowym - dołączonym do ogłoszenia;
Kod CPV
80000000-4
Nazwa kodu CPV
Usługi edukacyjne i szkoleniowe
Harmonogram realizacji zamówienia
3. TERMIN REALIZACJI ZAMÓWIENIA:
Terminy realizacji zamówienia zgodnie z terminami wskazanymi dla poszczególnych części zamówienia
w pkt. 1.1 – 1.5 niniejszego zapytania, przy czym ostateczny termin zakończenia realizacji egzaminów
i wydania certyfikatów nie później niż do 31 grudnia 2019 r.
Załączniki
Pytania i wyjaśnienia
Brak pytań i wyjaśnień
Uprawnienia do wykonywania określonej działalności lub czynności
4. WARUNKI UDZIAŁU W POSTĘPOWANIU I SPOSÓB WERYFIKACJI SPEŁNIANIA WARUNKÓW:
Do składania ofert zapraszamy Oferentów, którzy:
4.1. Posiadają niezbędne kompetencje lub uprawnienia do prowadzenia określonej działalności zawodowej, o ile wynika to z odrębnych przepisów.
Spełnianie warunku będzie weryfikowane w oparciu o oświadczenie oferenta o spełnianiu warunków udziału w postępowaniu, zawarte w treści formularza „OFERTA”;
Potencjał techniczny
4.2. Posiadają niezbędną zdolność techniczną i zawodową do wykonania zamówienia, tj.:
posiadają akredytację wymaganą do prowadzenia walidacji i/lub certyfikacji nabytych kompetencji/kwalifikacji w standardzie spełniającym wymagania Zapytania ofertowego a wskazanym przez Oferenta - o ile taka akredytacja jest wymagana;
Spełnianie warunku będzie weryfikowane w oparciu o oświadczenie oferenta o spełnianiu warunków udziału w postępowaniu, zawarte w treści formularza „OFERTA”;
Osoby zdolne do wykonania zamówienia
4.2. Posiadają niezbędną zdolność techniczną i zawodową do wykonania zamówienia, tj.:
dysponują lub zobowiązują się do dysponowania osobami zdolnymi do realizacji egzaminów certyfikacyjnych stanowiących przedmiot zamówienia w części na którą składają ofertę, tj.
co najmniej 1 (jedną) osobą do realizacji egzaminów z każdego wskazanego tematu, która posiada:
a. wykształcenie co najmniej średnie (preferowane wykształcenie kierunkowe; kwalifikacje i/lub kompetencje adekwatne do tematyki egzaminu, do którego zostanie skierowana);
b. akredytację wymaganą do prowadzenia egzaminów certyfikacyjnych, w standardzie spełniającym wymagania Zapytania ofertowego - z zakresu egzaminu, do którego zostanie skierowana - o ile taka akredytacja jest wymagana;
c. co najmniej 2-letnie doświadczenie zawodowe w prowadzeniu zajęć/szkoleń/egzaminów z zakresu podobnego (adekwatnego) do tematyki egzaminu, do którego zostanie skierowana i/lub doświadczenie polegające na przeprowadzeniu co najmniej 5 egzaminów z zakresu podobnego (adekwatnego) do tematyki egzaminu, do którego zostanie skierowana;
Spełnianie warunku będzie weryfikowane w oparciu o oświadczenie oferenta o spełnianiu warunków udziału w postępowaniu, zawarte w treści formularza „OFERTA”;
Sytuacja ekonomiczna i finansowa
4.3. Znajdują się w sytuacji ekonomicznej lub finansowej zapewniającej należyte wykonanie zamówienia.
Spełnianie warunku będzie weryfikowane w oparciu o oświadczenie oferenta zawarte w treści formularza „OFERTA”;
Dodatkowe warunki
4.4. Nie są powiązani z Zamawiającym SYNTEA Spółka Akcyjna osobowo lub kapitałowo.
Pouczenie:
Przez powiązania osobowe lub kapitałowe rozumie się wzajemne powiązania między Wykonawcą a Zamawiającym lub osobami upoważnionymi do zaciągania zobowiązań w imieniu Zamawiającego lub osobami wykonującymi w imieniu Zamawiającego czynności związane z przeprowadzeniem procedury wyboru Wykonawcy, polegające w szczególności na:
a. uczestniczeniu w spółce jako wspólnik spółki cywilnej lub spółki osobowej;
b. posiadaniu co najmniej 10% udziałów lub akcji; o ile niższy próg nie wynika z przepisów prawa lub nie został określony przez IZ PO;
c. pełnieniu funkcji członka organu nadzorczego lub zarządzającego, prokurenta, pełnomocnika;
d. pozostawaniu w związku małżeńskim, w stosunku pokrewieństwa lub powinowactwa w linii prostej, pokrewieństwa drugiego stopnia lub powinowactwa drugiego stopnia w linii bocznej lub w stosunku przysposobienia, opieki lub kurateli.
a także pozostawanie w takim istniejącym powiązaniu, które faktycznie narusza zasadę konkurencyjności.
Spełnianie warunku będzie weryfikowane w oparciu o oświadczenie oferenta zawarte w treści formularza „OFERTA”;
Warunki zmiany umowy
Możliwości zmiany postanowień umowy w stosunku do treści zapytania ofertowego i oferty wybranego wykonawcy:
W uzasadnionych sytuacjach, uzgodnionych wcześniej przez Zamawiającego z Kierownictwem placówek,
w których realizowane będą egzaminy, dopuszcza się zrealizowanie egzaminów w innych terminach
i godzinach, a także w innych niż pierwotnie wskazane miejscach przy jednoczesnym zachowaniu limitu liczby uczestników (egzaminów) wskazanych w opisie przedmiotu zamówienia w poszczególnych częściach.
Lista dokumentów/oświadczeń wymaganych od Wykonawcy
6. FORMA I SPOSÓB PRZYGOTOWANIA OFERTY:
Oferta powinna zawierać następujące informacje, oświadczenia i dokumenty:
6.1. oferowaną cenę brutto za realizację całości przedmiotu zamówienia w danej części – zgodnie ze sposobem określonym w formularzu „OFERTA” stanowiącym załącznik nr 1 do niniejszego Zapytania;
6.2. oświadczenie Oferenta o spełnianiu warunków udziału w postępowaniu określonych w pkt. 4.1 - 4.3 zapytania ofertowego - zawarte w treści formularza „OFERTA”;
6.3. oświadczenie Oferenta o braku powiązań osobowych lub kapitałowych z Zamawiającym - SYNTEA Spółka Akcyjna określonych w pkt. 4.4 zapytania ofertowego – zawarte w treści formularza „OFERTA”;
6.4. oświadczenie Oferenta o braku podstaw do wykluczenia z powodów określonych w pkt. 4.5 zapytania ofertowego – zawarte w treści formularza „OFERTA”;
6.5. „Wykaz usług” w celu przyznania punktów zgodnie z kryterium opisanym w pkt. 8.2 Ad. 2. zapytania ofertowego – zgodnie z wzorem załącznika nr 2 do zapytania ofertowego;
6.6. aktualny odpis z właściwego rejestru (np. KRS) lub z centralnej ewidencji i informacji o działalności gospodarczej (CEIDG), jeżeli odrębne przepisy wymagają wpisu do rejestru lub ewidencji - w celu wykazania braku podstaw do wykluczenia – zalecane w przypadku osób prawnych i osób fizycznych prowadzących działalność gospodarczą;
6.7. oferta powinna być sporządzona w formie pisemnej w języku polskim;
6.8. cena ofertowa musi obejmować wszystkie koszty niezbędne do prawidłowego zrealizowania przedmiotu zamówienia, narzuty na cenę, należne podatki i opłaty, w tym ewentualnie występujący podatek VAT; cena ofertowa jest maksymalnym wynagrodzeniem brutto należnym wykonawcy z tytuły realizacji umowy; w przypadku osób fizycznych, nie prowadzących działalności gospodarczej, cena ofertowa jest maksymalnym wynagrodzeniem należnym wykonawcy z tytuły realizacji umowy wraz ze wszystkimi pochodnymi wymaganymi wg. przepisów prawa (tzw. koszt całkowity);
6.9. oferent ma prawo złożyć tylko jedną ofertę, w przypadku złożenia przez ten sam podmiot więcej niż jednej oferty, lub oferty na więcej niż jedną część zamówienia (jeżeli Zamawiający nie dopuścił takiej możliwości), wszystkie oferty złożone przez danego Oferenta lub oferta złożona na więcej niż jedną część zamówienia - zostaną odrzucone jako niezgodne z treścią zapytania i nie będą podlegały ocenie;
6.10. oferta powinna zawierać wszystkie informacje, dokumenty i oświadczenia wymagane przez Zamawiającego lub potwierdzające spełnianie wymagań Zamawiającego w szczególności w zakresie posiadania wymaganych kompetencji/kwalifikacji;
6.11. jeżeli ofertę podpisuje osoba nie wskazana w dokumentach rejestrowych (pełnomocnik) do oferty musi być dołączony oryginał stosownego pełnomocnictwa.
W celu złożenia oferty Oferent zobowiązany jest do skorzystania z przygotowanego formularza „OFERTA” stanowiącego załącznik nr 1 do niniejszego zapytania oraz pozostałych załączników do zapytania ofertowego.
Kryteria oceny i opis sposobu przyznawania punktacji
8. KRYTERIA OCENY OFERT WRAZ Z PODANIEM WAGI I SPOSOBU PRZYZNAWANIA PUNKTACJI:
ZAMAWIAJĄCY DOKONA OCENY PUNKTOWEJ OFERT, W KTÓRYCH OFERENCI WYKAZALI SPEŁNIANIE WARUNKÓW UDZIAŁU
W POSTĘPOWANIU, W OPARCIU O PONIŻSZE KRYTERIA OCENY OFERT:
8.1. Kryteria oceny ofert jakimi będzie się kierował Zamawiający, przy wyborze oferty najkorzystniejszej:
Lp. Kryterium Liczba punktów (waga) kryterium.
1. Cena brutto za realizację całości przedmiotu zamówienia w danej części. 50 pkt (50 %)
2. Doświadczenie w realizacji walidacji i/lub certyfikacji kompetencji/kwalifikacji zawodowych. 50 pkt (50 %)
Łączna waga kryteriów oceny ofert: 100 pkt (100 %)
8.2. Sposób przyznawania punktacji w poszczególnych kryteriach oceny ofert:
Ad. 1: Sposób obliczania punktów w ramach kryterium 1: „Cena brutto za realizację całości przedmiotu zamówienia w danej części.”:
C = (C ON / C OB ) x 50 % x 100
gdzie:
C – liczba punktów w ramach kryterium „Cena brutto za realizację całości przedmiotu zamówienia w danej części.”;
C ON - cena oferty z najniższą ceną spośród ocenianych ofert;
C OB - cena oferty badanej;
W kryterium nr 1 oferta może uzyskać maksymalnie 50 pkt.
Zamawiający zastrzega sobie prawo żądania szczegółowych wyjaśnień w zakresie ceny od oferenta i prawo odrzucenia oferty, która zawierać będzie rażąco niską cenę, tj. cenę niższą o więcej niż 30% od oszacowanej przez Zamawiającego wartości zamówienia lub średniej arytmetycznej cen wszystkich ofert złożonych w postępowaniu
w danej części.
Ad. 2: Sposób obliczania punktów w ramach kryterium 2: „Doświadczenie w realizacji walidacji i/lub certyfikacji kompetencji/kwalifikacji zawodowych.”:
W kryterium nr 2 Zamawiający przyzna punkty za doświadczenie zawodowe Oferenta, wykazane i opisane w treści załącznika nr 2 do zapytania „Wykaz usług”, wyrażone liczbą egzaminów z zakresu podobnego (adekwatnego) do tematyki egzaminów stanowiących przedmiot zamówienia w danej części - zrealizowanych w okresie 3 lat przed terminem składania ofert, wg. następującego schematu:
D = (DOB / DON ) x 50 % x 100
gdzie:
D – liczba punktów w ramach kryterium „Doświadczenie w realizacji walidacji i/lub certyfikacji kompetencji/kwalifikacji zawodowych.”;
DOB – liczba egzaminów oferty badanej;
DON–liczba egzaminów oferty z najwyższą liczbą egzaminów spośród ocenianych ofert;
W kryterium nr 2 oferta może uzyskać maksymalnie 50 pkt.
Ostateczna łączna punktacja dla danego oferenta w danej części zamówienia zostanie obliczona wg wzoru:
Pc= C + D, gdzie:
Pc– całkowita liczba punktów,
C – liczba punktów w ramach kryterium „Cena brutto za realizację całości przedmiotu zamówienia w danej części.”,
D – liczba punktów w ramach kryterium „Doświadczenie w realizacji walidacji i/lub certyfikacji kompetencji / kwalifikacji zawodowych.”
8.3. Oferta wykonawcy, która uzyska największą liczbę punktów wg wzoru Pc= C + D zostanie wybrana jako oferta najkorzystniejsza w danej części zamówienia.
8.4. W trakcie badania i oceny ofert Zamawiający może żądać od Oferentów wyjaśnień lub dodatkowych informacji lub dokumentów dotyczących treści złożonych ofert.
8.5. Zamawiający zastrzega sobie prawo żądania szczegółowych wyjaśnień w zakresie ceny od oferenta i prawo odrzucenia oferty, która zawierać będzie rażąco niską cenę, tj. cenę niższą o więcej niż 30% od oszacowanej przez Zamawiającego wartości zamówienia lub średniej arytmetycznej cen wszystkich ofert złożonych w postępowaniu (w danej części).
8.6. Zamawiający zastrzega sobie prawo do korygowania oczywistych omyłek pisarskich lub rachunkowych w treści oferty o czym informuje Oferenta. Jeżeli oferent nie poinformuje Zamawiającego o zaakceptowaniu dokonanej korekty Oferta zostanie odrzucona i nie będzie podlegała dalszej ocenie.
9. WYBÓR OFERTY NAJKORZYSTNIEJSZEJ:
9.1. Oferta, która uzyska największą liczbę punktów zostanie wybrana jako oferta najkorzystniejsza.
9.2. Po dokonaniu oceny ofert i wyborze oferty najkorzystniejszej Zamawiający niezwłocznie roześle informację o wyniku postępowania do każdego Oferenta, który złożył ofertę a następnie umieści tę informację na stronie internetowej https://bazakonkurencyjnosci.funduszeeuropejskie.gov.pl/ .
9.3. Oferent, którego oferta zostanie wybrana jako najkorzystniejsza zostanie zaproszony do podpisania umowy.
9.4. W przypadku, gdy wybrany oferent odstąpi od podpisania umowy z Zamawiającym, bądź będzie się uchylał od podpisania umowy (tj. nie podpisze umowy w miejscu i terminie wskazanym przez Zamawiającego) możliwe jest podpisanie umowy z kolejnym Oferentem, który w przedmiotowym postępowaniu uzyskał kolejną najwyższą liczbę punktów na liście rankingowej.
Wykluczenia
4.5. Nie podlegają wykluczeniu z udziału w postępowaniu z powodu:
- zalegania w opłacaniu podatków i opłat lub składek na ubezpieczenia społeczne;
- stanu likwidacji ani ogłoszenia wobec nich upadłości;
- tego, iż w sposób zawiniony poważnie naruszył obowiązki zawodowe, co podważa jego uczciwość,
w szczególności gdy oferent w wyniku zamierzonego działania lub rażącego niedbalstwa nie wykonał lub nienależycie wykonał zamówienie, co zamawiający jest w stanie wykazać za pomocą stosownych środków dowodowych;
- prawomocnego skazania za przestępstwo:
a) o którym mowa w art. 165a, art. 181–188, art. 189a, art. 218–221, art. 228–230a, art. 250a, art. 258 lub art. 270–309 ustawy z dnia 6 czerwca 1997 r. – Kodeks karny (Dz. U. poz. 553, z późn. zm.) lub art. 46 lub art. 48 ustawy z dnia 25 czerwca 2010 r. o sporcie (Dz. U. z 2016 r. poz. 176);
b) o charakterze terrorystycznym, o którym mowa w art. 115 § 20 ustawy z dnia 6 czerwca 1997 r. – Kodeks karny,
c) skarbowe,
d) o którym mowa w art. 9 lub art. 10 ustawy z dnia 15 czerwca 2012 r. o skutkach powierzania wykonywania pracy cudzoziemcom przebywającym wbrew przepisom na terytorium Rzeczypospolitej Polskiej (Dz. U. poz. 769);
- prawomocnego skazania urzędującego członka jego organu zarządzającego lub nadzorczego, wspólnika spółki w spółce jawnej lub partnerskiej albo komplementariusza w spółce komandytowej lub komandytowo-akcyjnej lub prokurenta za przestępstwo, o którym mowa powyżej (pkt. 4.5 tiret 4 lit. a-d);
- tego, iż w wyniku zamierzonego działania lub rażącego niedbalstwa wprowadził zamawiającego w błąd przy przedstawieniu informacji, że nie podlega wykluczeniu, spełnia warunki udziału w postępowaniu lub obiektywne i niedyskryminacyjne kryteria, zwane dalej „kryteriami selekcji”, lub który zataił te informacje lub nie jest w stanie przedstawić wymaganych dokumentów;
- tego, iż w wyniku lekkomyślności lub niedbalstwa przedstawił informacje wprowadzające w błąd zamawiającego, mogące mieć istotny wpływ na decyzje podejmowane przez zamawiającego
w postępowaniu o udzielenie zamówienia;
- tego, iż będąc podmiotem zbiorowym, wobec niego sąd orzekł zakaz ubiegania się o zamówienia publiczne na podstawie ustawy z dnia 28 października 2002 r. o odpowiedzialności podmiotów zbiorowych za czyny zabronione pod groźbą kary (Dz. U. z 2015 r. poz. 1212, 1844 i 1855 oraz z 2016 r. poz. 437 i 544); lub wobec którego orzeczono tytułem środka zapobiegawczego zakaz ubiegania się o zamówienia publiczne;
- tego, iż należąc do tej samej grupy kapitałowej, w rozumieniu ustawy z dnia 16 lutego 2007 r. o ochronie konkurencji i konsumentów (Dz. U. z 2015 r. poz. 184, 1618 i 1634), złożyli odrębne oferty lub oferty częściowe, chyba że wykażą, że istniejące między nimi powiązania nie prowadzą do zakłócenia konkurencji w postępowaniu o udzielenie zamówienia;
- wydania wobec Wykonawcy będącego osobą fizyczną, którego prawomocnie skazano za wykroczenie przeciwko prawom pracownika lub wykroczenie przeciwko środowisku, jeżeli za jego popełnienie wymierzono karierę aresztu, ograniczenia wolności lub karę grzywny nie niższą niż 3000 złotych;
- wydania wobec Wykonawcy ostatecznej decyzji administracyjnej o naruszeniu obowiązków wynikających z przepisów prawa pracy, prawa ochrony środowiska lub przepisów o zabezpieczeniu społecznym, jeżeli wymierzono tą decyzją karę pieniężną nie niższą niż 3000 złotych.
Ofertę złożoną przez Oferenta, wobec którego zachodzą wyżej wskazane przesłanki wykluczenia uznaje się za odrzuconą;
Spełnianie warunku będzie weryfikowane w oparciu o oświadczenie oferenta o braku podstaw do wykluczenia zawarte w treści formularza „OFERTA”; oraz informacje zawarte w treści dokumentów, które mogą być dołączone do oferty (np.: odpisów z właściwych rejestrów np. KRS, CEIDG, zaświadczeń US, ZUS lub KRUS itp. – zalecane w stosunku do osób prawnych i osób fizycznych prowadzących działalność gospodarczą);
Nazwa
ŻORY - MIASTO NA PRAWACH POWIATU
Adres
Aleja Wojska Polskiego 25
44-240 Żory
śląskie
, Żory
Numer telefonu
32 43 48 220
Fax
32 43 51 215
NIP
6511706371
Tytuł projektu
Kariera i Kompetencje- zwiększenie dopasowania systemu kształcenia zawodowego do potrzeb rynku pracy w subregionie zachodnim województwa śląskiego
Numer projektu
RPSL.11.02.02-24-0815/17-00
Inne źródła finansowania
UWAGA !
Zamawiającym w przedmiotowym postępowaniu jest:
SYNTEA Spółka Akcyjna - Partner projektu
20-704 Lublin, ul. Wojciechowska 9a,
NIP 712-31-22-247, KRS 0000308412,
tel. (81) 45 21 400, fax (81) 45 21 401
e-mail: dzp@syntea.pl lub biuro@syntea.pl
www.syntea.pl
Rozstrzygnięte
Nazwa i adres, data wpłynięcia oferty oraz jej cena
Komisja przetargowa w dniu 28.01.2019 r. dokonała wyboru oferty najkorzystniejszej na zrealizowanie przedmiotu zamówienia w poszczególnych częściach, tj.:
w Części I: Przeprowadzenie egzaminów certyfikacyjnych z tematu „Inżynieria projektowania komputerowego CAD 2D i 3D”:
Oferty złożonej przez Oferenta:
1. Nowoczesna Edukacja Podkarpacie Filip Ciepałowicz, ul. Moniuszki 2/15, 37-700 Przemyśl.
Data wpływu oferty: 25-01-2018, Cena Oferty: 6 000,00 zł;
w Części II: Przeprowadzenie egzaminów certyfikacyjnych z tematu „Multimedia w reklamie”:
Oferty złożonej przez Oferenta:
1. Nowoczesna Edukacja Podkarpacie Filip Ciepałowicz, ul. Moniuszki 2/15, 37-700 Przemyśl.
Data wpływu oferty: 25-01-2018, Cena Oferty: 1 600,00 zł;
w Części III: Przeprowadzenie egzaminów certyfikacyjnych z tematu „Obsługa kas fiskalnych”:
Oferty złożonej przez Oferenta:
1. Nowoczesna Edukacja Podkarpacie Filip Ciepałowicz, ul. Moniuszki 2/15, 37-700 Przemyśl.
Data wpływu oferty: 25-01-2018, Cena Oferty: 7 000,00 zł;
w Części IV: Przeprowadzenie egzaminów certyfikacyjnych z tematu „Grafika komputerowa”:
Oferty złożonej przez Oferenta:
1. Nowoczesna Edukacja Podkarpacie Filip Ciepałowicz, ul. Moniuszki 2/15, 37-700 Przemyśl.
Data wpływu oferty: 25-01-2018, Cena Oferty: 2 000,00 zł;
w Części V: Przeprowadzenie egzaminów certyfikacyjnych zewnętrznych wraz z wydaniem certyfikatów:
Oferty złożonej przez Oferenta:
1. Fundacja VCC, ul. Nałęczowska 30, 20-701 Lublin.
Data wpływu oferty: 22-01-2018, Cena Oferty: 27 675,00 zł;
Wybrani oferenci wykazali spełnianie warunków udziału w postępowaniu oraz brak podstaw do wykluczenia
w zakresie wskazanym w zapytaniu ofertowym i uzyskali najwyższą liczbę punktów w kryteriach oceny ofert.