Strona główna
Logo unii europejskiej

ZAPYTANIE OFERTOWE nr ZRYW/01/2019/IAZ

Data publikacji: 13.01.2019

Informacje o ogłoszeniu

Termin składania ofert

do dnia 21-01-2019

Numer ogłoszenia

1160267

Status ogłoszenia

Anulowane

Treść ogłoszenia została zmieniona

Treść ogłoszenia została zmieniona w dniu 14.01.2019 r.
Poprawiono zapis w punkcie X, pkt 3:
„3. Zamawiający dokona wyboru najkorzystniejszej oferty spośród pozytywnie zweryfikowanych na etapie oceny formalnej, w oparciu o kryterium:
a) Cena – 60%
b) Doświadczenie – 30%”
na prawidłowy:
„3. Zamawiający dokona wyboru najkorzystniejszej oferty spośród pozytywnie zweryfikowanych na etapie oceny formalnej, w oparciu o kryterium:
a) Cena – 60%
b) Doświadczenie – 40%”
Dodano zapytanie ofertowe z naniesioną w dniu 14.01.2019 r. zmianą.

Miejsce i sposób składania ofert

Miejsce i termin składania ofert:
Ofertę należy złożyć (osobiście lub przesłać pocztą) na adres: ZRYW II Ośrodek Szkolenia Kierowców Marta Skowron Pl. Wolności 2/209, 35-075 Rzeszów, w terminie do dnia 21 stycznia 2019r. do godziny 9:00.
Oferty przesłane faksem, pocztą elektroniczną nie będą rozpatrywane.
Za datę złożenia oferty uznaje się datę wpływu oferty do siedziby Zamawiającego.

Osoba do kontaktu w sprawie ogłoszenia

Bolesław Skowron

Nr telefonu osoby upoważnionej do kontaktu w sprawie ogłoszenia

603 781 500

Skrócony opis przedmiotu zamówienia

1. Przedmiotem zapytania jest:
a) przeprowadzenie identyfikacji potrzeb uczestników projektu „INKUBATOR AKTYWNOŚCI ZAWODOWEJ” (stworzenie/aktualizacja IPD 10h/os. x 70osób)
b) przeprowadzenie grupowego poradnictwa zawodowego (32h x7grup x 10os)

Kategoria ogłoszenia

Usługi

Podkategoria ogłoszenia

Usługi inne

Miejsce realizacji zamówienia

Województwo: podkarpackie Powiat:

Opis przedmiotu zamówienia

Cel zamówienia

Przedmiot zamówienia:
a) identyfikacji potrzeb uczestników (IPD): doradztwo zawodowe - aktualizacja/stworzenie Indywidualengo Palnu Działania dla Uczestników Projektu - indywidualne konsultacje pozwolą zdiagnozować obszary deficytowe oraz potencjał każdego Uczestnika Projektu oraz określić niezbędne - ze wzgl. na specyficzne potrzeby i możliwości UczesP – wsparcie szkoleniowo-doradcze. W wyniku przeprowadzonej diagnozy opracowany/zaktualizowany zostanie IPD, który pozwoli dostosować wsparcie do indywidualnych potrzeb i możliwości UP w celu ograniczenia barier utrudniających podjęcie zatrudnienia. Wsparcie ma na celu ukierunkowanie Uczestników Projektu na pożądane działania w zakresie rozwoju kariery zawodowej, każda osoboba otrzyma kompletną informację na temat możliwości i ograniczeń na rynku pracy w kontekście indualnych uwarunkowań, mocne i słabe strony, działania pożądane na lokalnym rynku pracy ukierunkowane na znalezienie i utrzymanie zatrudnienia. Rekomendacje zawarte w raportach (IPD) będą dopasowane do specyfiki przedstawicieli grupy docelowej.
b) poradnictwo zawodowe (grupowe): grupowe warsztaty z doradcą zawodowym. Wsparcie ma na celu poradnictwo w zakresie ukierunkowania Uczestników Projektu na pożądane działania w zakresie rozwoju kariery zawodowej.

Przedmiot zamówienia

1. Przedmiotem zapytania jest:
a) przeprowadzenie identyfikacji potrzeb uczestników projektu „INKUBATOR AKTYWNOŚCI ZAWODOWEJ” (stworzenie/aktualizacja IPD 10h/os. x 70osób)
Spotkania z każdym Uczestnikiem projektu odbywać się będą według ustalonego harmonogramu. Wsparcie obejmie wszystkich 70 Uczestników Projektu, w formie indywidualnych spotkań Przewidziany czas doradztwa zawodowego dla jednego Uczestnika Projektu wynosi nie więcej niż 10 godzin zegarowych (1 godzina = 60 minut). Łącznie w projekcie przewidziane jest nie więcej niż 700 godzin doradztwa zawodowego.

b) przeprowadzenie grupowego poradnictwa zawodowego (32h x7grup x 10os)
Zakres merytoryczny warsztatów: autoprezentacja(8h), komunikacja(8h), rozmowa rekrutacyjna (4h), warsztaty komputerowe: tworzenie dok. Aplikacyjnych: CV i LM, portale, wyszukiwanie ofert (16h).
Grupowe warsztaty z doradcą odbywać się będą według ustalonego harmonogramu. Wsparcie obejmie wszystkich 70 Uczestników Projektu, w formie grupowych warsztatów (nie więcej niż 7 grup po 10 osób każda). Przewidzianych zostało przeprowadzenie nie więcej niż 7 grup x 32 godziny. 1 godzina = 45 minut. Łącznie w projekcie przewidziane jest nie więcej niż 224 godzin grupowego poradnictwa zawodowego.

Kod CPV

85312320-8

Nazwa kodu CPV

Usługi doradztwa

Harmonogram realizacji zamówienia

Termin realizacji:
- przeprowadzenie identyfikacji potrzeb uczestników projektu od dnia podpisania umowy, nie później niż do 31.03.2019 r.;
- przeprowadzenie grupowego poradnictwa zawodowego od dnia podpisania umowy, nie później niż do 30.04.2019 r.;
Zamawiający zastrzega sobie możliwość przesunięcia terminu realizacji zamówienia na skutek wystąpienia okoliczności niezależnych i niezawinionych przez Zamawiającego (których nie można było przewidzieć). O konkretnych terminach realizacji poszczególnych form wsparcia Zamawiający każdorazowo poinformuje Zleceniobiorcę na co najmniej 1 dzień przed rozpoczęciem konkretnego doradztwa/poradnictwa zawodowego.

Załączniki

Pytania i wyjaśnienia

Brak pytań i wyjaśnień

Uprawnienia do wykonywania określonej działalności lub czynności

Wykonawcy dysponują odpowiednim potencjałem technicznym oraz osobami zdolnymi do wykonania przedmiotu zamówienia.
Zamawiający uzna poniższy warunek za spełniony w stosunku do Wykonawców, którzy wykażą, że osoby oddelegowane do realizacji usługi posiadają:
- wykształcenie wyższe magisterskie, w kierunku doradztwo zawodowe lub psychologia ze specjalizacją doradztwo zawodowe albo podobne albo ukończone odpowiednie studia podyplomowe (udokumentowane na podstawie przedłożonych dokumentów: kopia dyplomu magisterskiego, świadectwo ukończenia studiów podyplomowych i in. dokumenty potwierdzające kwalifikacje)

Opis weryfikacji spełniania warunku:
- na podstawie przedłożonych dokumentów: kopia dyplomu magisterskiego, świadectwo ukończenia studiów podyplomowych i in. dokumenty potwierdzające kwalifikacje).

Wiedza i doświadczenie

Wykonawcy dysponują odpowiednim potencjałem technicznym oraz osobami zdolnymi do wykonania przedmiotu zamówienia.
Zamawiający uzna poniższy warunek za spełniony w stosunku do Wykonawców, którzy wykażą, że osoby oddelegowane do realizacji usługi posiadają:
- minimum 2 lata doświadczenia zawodowego w danej dziedzinie/zawodzie lub przeprowadzonych 300h doradztwa zawodowego (udokumentowane na podstawie przedłożonych dokumentów: referencje, umowy bądź protokoły lub inne dokumenty potwierdzające wykonanie usługi).

Opis weryfikacji spełniania warunku:
- według wzoru stanowiącego załącznik nr 4 do niniejszego zapytania ofertowego wraz z udokumentowaniem na podstawie przedłożonych dokumentów: referencje, umowy bądź protokoły lub inne dokumenty potwierdzające wykonanie usługi

Dodatkowe warunki

O udzielenie zamówienia mogą ubiegać się jedynie Wykonawcy, którzy wniosą WADIUM.
1) Zamawiający wymaga wniesienia wadium w wysokości 11 000,00 zł (słownie: jedenaście tysięcy złotych).
2) Wadium należy wnieść do upływu terminu składania ofert oznaczonego datą i godziną. Niewniesienie wadium do upływu wyznaczonego terminu (oznaczonego datą i godziną) skutkuje odrzuceniem oferty.
3) Wadium może być wnoszone w jednej lub kilku następujących formach:
a) pieniądzu,
b) poręczeniach bankowych lub poręczeniach spółdzielczej kasy oszczędnościowo - kredytowej, z tym że poręczenie kasy jest zawsze poręczeniem pieniężnym,
c) gwarancjach bankowych,
d) gwarancjach ubezpieczeniowych,
e) poręczeniach udzielanych przez podmioty, o których mowa w art. 6b ust. 5 pkt 2 ustawy z dnia 9 listopada 2000 r. o utworzeniu Polskiej Agencji Rozwoju Przedsiębiorczości (tekst jedn.: Dz. U. z 2016 r., poz. 359 ).
4) Wadium wnoszone w pieniądzu należy wpłacić przelewem na konto bankowe Zamawiającego, numer 89 1050 1562 1000 0090 9421 5713 z dopiskiem: „Wadium – zapytanie ofertowe nr ZRYW/01/2019/IAZ”.
5) Za skuteczne wniesienie wadium w pieniądzu rozumie się gdy w wyznaczonym terminie, tj. do upływu terminu składania ofert (oznaczonego datą i godziną) nastąpi uznanie kwoty wadium na rachunku bankowym Zamawiającego.
6) Wadium w innej formie niż pieniądz należy złożyć w siedzibie ZRYW II Ośrodek Szkolenia Kierowców Marta Skowron Pl. Wolności 2/209, 35-075 Rzeszów, (w odrębnej kopercie z opisem „Wadium – zapytanie ofertowe nr ZRYW/01/2019/IAZ” w związku z realizacją projektu pt.: „INKUBATOR AKTYWNOŚCI ZAWODOWEJ” współfinansowanego ze środków Europejskiego Funduszu Społecznego w ramach Regionalnego Programu Operacyjnego Województwa Podkarpackiego na lata 2014-2020, OŚ PRIORYTETOWA VII Regionalny rynek pracy, 7.1 Poprawa sytuacji osób bezrobotnych na rynku pracy - projekty konkursowe)” w formie oryginału. Wadium w formie poręczenia lub gwarancji musi obejmować cały okres związania ofertą, a beneficjentem takich dokumentów musi być Zamawiający.
7) Gwarancja/poręczenie musi być podpisana przez przedstawiciela Gwaranta. Podpis winien być złożony w sposób umożliwiający jego identyfikację np. złożony wraz z imienną pieczątką lub czytelny (z podaniem imienia i nazwiska). Z treści gwarancji /poręczenia winno wynikać bezwarunkowe i nieodwołalne zobowiązanie Gwaranta do wypłaty Zamawiającemu, na jego pierwsze żądanie, pełnej kwoty wadium.
8) Wykonawcy, którego oferta zostanie wybrana, Zamawiający zatrzyma wadium wraz z odsetkami w przypadku gdy:
a) odmówił podpisania umowy na warunkach określonych w ofercie,
b) zawarcie umowy stało się niemożliwe z przyczyn leżących po stronie Wykonawcy.
9) Zamawiający zwróci wadium wszystkim Wykonawcom niezwłocznie po wyborze oferty najkorzystniejszej lub po unieważnieniu postępowania, z wyjątkiem Wykonawcy, którego oferta została wybrana jako najkorzystniejsza. Wadium wniesione w formie przelewu, będzie zwracane na konto z którego wpłynęło, o ile Wykonawca nie wskaże innego numeru konta. Wykonawcy, którego oferta została wybrana jako najkorzystniejsza zamawiający zwróci wadium niezwłocznie po zawarciu umowy.

Warunki zmiany umowy

Dopuszcza się możliwość wprowadzenia zmian postanowień zawartej umowy w stosunku do treści oferty Wykonawcy na podstawie której dokonano wyboru Wykonawcy. Dopuszczalne będą zmiany, dotyczące w szczególności:
a) okoliczności wynikających ze zmiany jakichkolwiek rozporządzeń, przepisów, wytycznych, umowy o dofinansowanie i innych dokumentów, w tym dokumentów programowych RPO WP 2014 – 2020 , mających wpływ na realizację umowy,
b) zmiany okresu realizacji zamówienia, wynikających z przyczyn niezależnych od Wnioskodawcy,
c) aktualizacji danych Wykonawcy i Zamawiającego poprzez: zmianę firmy, zmianę adresu i/lub siedziby, zmianę formy prawnej itp.

Lista dokumentów/oświadczeń wymaganych od Wykonawcy

Oferta powinna zawierać co najmniej:
a) Formularz oferty - Załącznik nr 1
b) Oświadczenie o spełnieniu warunków udziału w postępowaniu – Załącznik nr 2
c) Oświadczenie w sprawie braku powiązań osobowych i kapitałowych – Załącznik nr 3
d) Wykaz posiadanego udokumentowanego doświadczenia w świadczeniu doradztwa/poradnictwa zawodowego – Załącznik nr 4
e) Kserokopie potwierdzonych za zgodność z oryginałem dokumentów potwierdzających posiadane doświadczenie w realizacji doradztwa zawodowego tj. referencje, umowy bądź protokoły lub inne dokumenty potwierdzające wykonanie usługi
f) Kserokopie potwierdzonych za zgodność z oryginałem dokumentów: kopia dyplomu magisterskiego, świadectwo ukończenia studiów podyplomowych i in. dokumenty potwierdzające kwalifikacje)
g) Oświadczenie o wyrażeniu gotowości świadczenia usługi przez osobę wskazaną przez Oferenta – Załącznik nr 5
h) Potwierdzenie wpłaty wadium (kserokopia potwierdzona za zgodność z oryginałem)
i) Dokument potwierdzający prowadzenie działalności (aktualny na dzień złożenia oferty wpis do CEiIDG lub KRS – kserokopia potwierdzona za zgodność z oryginałem) (dot. podmiotów gosp.)

Ocena oferty

Kryteria oceny i opis sposobu przyznawania punktacji

Zamawiający dokona wyboru najkorzystniejszej oferty spośród pozytywnie zweryfikowanych na etapie oceny formalnej, w oparciu o kryterium:
a) Cena – 60%
b) Doświadczenie – 40%
Oferty zostaną ocenione za pomocą systemu punktowego, w oparciu o kryterium ceny zgodnie z poniższą metodologią:

KRYTERIUM A: Cena – 60%
- Oferent w Formularzu ofertowym określi cenę zamówienia w PLN cyfrowo i słownie uwzględniając należny podatek VAT.
- Cena podana przez Oferenta musi zawierać wszystkie koszty wykonania przedmiotu zamówienia oraz ewentualne upusty oferowane przez niego.
- Wszystkie ceny określone przez Oferenta zostaną ustalone na okres ważności umowy i nie będą podlegały zmianom.

Metoda obliczania punktacji dla KRYTERIUM A:
Liczba punktów = cena najniższa / cena wskazana w badanej ofercie x 100 x 0,60 waga
Maksymalnie w ramach Kryterium cena Oferent może uzyskać 60 punktów.

KRYTERIUM B: Doświadczenie – 40%
Kryterium doświadczenia w doradztwie zawodowym oceniane będzie następująco (osobno dla każdego wykazanego doradcy zawodowego):
a) do 300 zrealizowanych godzin doradztwa zawodowego w ostatnich 5 latach licząc od dnia terminu składania ofert w niniejszym zapytaniu – 0 pkt,
b) od 301 do 600 zrealizowanych godzin doradztwa zawodowego w ostatnich 5 latach licząc od dnia terminu składania ofert w niniejszym zapytaniu – 2 pkt,
c) od 601 do 900 zrealizowanych godzin doradztwa zawodowego w ostatnich 5 latach licząc od dnia terminu składania ofert w niniejszym zapytaniu – 4 pkt,
d) od 901 do 1200 zrealizowanych godzin doradztwa zawodowego w ostatnich 5 latach licząc od dnia terminu składania ofert w niniejszym zapytaniu – 6 pkt,
e) powyżej 1201 zrealizowanych godzin doradztwa zawodowego w ostatnich 5 latach licząc od dnia terminu składania ofert w niniejszym zapytaniu – 8 pkt
Doświadczenie osób wykazanych w ofercie weryfikowane na podstawie załącznika 4 oraz na podstawie załączonych dokumentów (referencji/umów/protokołów odbioru) potwierdzających informacje zawarte w ww. załączniku, złożonych wraz z ofertą.
Oferent za każdego z doradcy zawodowego wykazanego w Ofercie może zdobyć maksymalnie 8 pkt. Maksymalnie w ramach Kryterium: doświadczenie Oferent może uzyskać 40 punktów.

OSTATECZNA OCENA KONKURENCYJNOŚCI OFERTY = Liczba uzyskanych punktów w kryterium A + Liczba uzyskanych punktów w kryterium B
Za najkorzystniejszą zostanie uznana oferta, która w wyniku oceny otrzyma największą liczbę punktów.

Obliczenie będzie dokonywane z dokładnością do dwóch miejsc po przecinku.
Zamawiający wybierze Wykonawcę, który złoży najkorzystniejszą ofertę.
Zamawiający oświadcza, że niniejsze zapytanie ofertowe ma na celu wyłonienie Wykonawcy/ Wykonawców, który/którzy zapewni/ą łącznie nie mniej niż 5 doradców zawodowych.

Oznacza to, że jeśli Oferent, którego oferta zostanie oceniona jako najkorzystniejsza, zaoferuje świadczenie usług przez Doradców zawodowych w liczbie nie mniejszej niż założona przez Zamawiającego, to może on zostać wybrany jako wyłączny Wykonawca.
W sytuacji, gdy najkorzystniejsza oferta nie zagwarantuje rzeczonej liczby Doradców zawodowych, Zamawiający udzieli zamówienie Wykonawcy, którego cena zostanie uznana za najkorzystniejszą, zgodnie z ofertą, oraz kolejnym Wykonawcom (wg kryterium oceny), aż do uzyskania minimum 5 Doradców zawodowych.

Wykonawca, lub Wykonawcy, którego/których oferta zostanie wybrana zostaną wezwani do podpisania umowy.
Na etapie realizacji przedmiotu zamówienia, przydzielanie zadań będzie odbywało się przy zasadzie efektywności finansowej

O wyborze najkorzystniejszej oferty Zamawiający zawiadomi Wykonawcę, który złożył najkorzystniejszą ofertę telefonicznie lub za pośrednictwem poczty elektronicznej lub poprzez zamieszczenie stosownej informacji na stronie internetowej Zamawiającego.

Wykluczenia

W postępowaniu nie mogą brać udziału podmioty, które powiązane są z Zamawiającym tj. ZRYW II Ośrodek Szkolenia Kierowców Marta Skowron Pl. Wolności 2/209, 35-075 Rzeszów osobowo lub kapitałowo.
Przez powiązania kapitałowe lub osobowe rozumie się wzajemne powiązania między Zamawiającym lub osobami upoważnionymi do zaciągania zobowiązań w imieniu Zamawiającego lub osobami wykonującymi w imieniu Zamawiającego czynności związane z przygotowaniem i przeprowadzeniem procedury wyboru Wykonawcy, a Wykonawcą, polegające w szczególności na:
a. uczestniczeniu w spółce jako wspólnik spółki cywilnej lub spółki osobowej,
b. posiadaniu co najmniej 10% udziałów lub akcji,
c. pełnieniu funkcji członka organu nadzorczego lub zarządzającego, prokurenta, pełnomocnika,
d. pozostawaniu w związku małżeńskim, w stosunku pokrewieństwa lub powinowactwa w linii prostej, pokrewieństwa drugiego stopnia lub powinowactwa drugiego stopnia w linii bocznej lub w stosunku przysposobienia, opieki lub kurateli.

Zamawiający - Beneficjent

Nazwa

ZRYW II - OŚRODEK SZKOLENIA KIEROWCÓW MARTA SKOWRON

Adres

pl. Wolności 2/209

35-075 Rzeszów

podkarpackie , Rzeszów

Numer telefonu

602728212

NIP

8131565126

Tytuł projektu

INKUBATOR AKTYWNOŚCI ZAWODOWEJ

Numer projektu

RPPK.07.01.00-18-0055/18-00
Liczba wyświetleń: 479