Strona główna
Logo unii europejskiej

ZAPYTANIE OFERTOWE nr CDG/01/2019/IAZ

Data publikacji: 13.01.2019

Informacje o ogłoszeniu

Termin składania ofert

do dnia 21-01-2019

Numer ogłoszenia

1160264

Status ogłoszenia

Zakończone

Miejsce i sposób składania ofert

Miejsce i termin składania ofert:
Ofertę należy złożyć (osobiście lub przesłać pocztą) na adres: CDG PRO Sp. z o.o., Świlcza 145B, 36-072 Świlcza, w terminie do dnia 21 stycznia 2019 r. do godziny 9:00.
Oferty przesłane faksem, pocztą elektroniczną nie będą rozpatrywane.
Za datę złożenia oferty uznaje się datę wpływu oferty do siedziby Zamawiającego.

Osoba do kontaktu w sprawie ogłoszenia

Aneta Tyrakowska

Nr telefonu osoby upoważnionej do kontaktu w sprawie ogłoszenia

601 663 500

Skrócony opis przedmiotu zamówienia

Przedmiotem zapytania jest: przeprowadzenie indywidualnego pośrednictwa pracy (10h/os.) przez min. 3 pośredników pracy dla Uczestników projektu „INKUBATOR AKTYWNOŚCI ZAWODOWEJ”.

Kategoria ogłoszenia

Usługi

Podkategoria ogłoszenia

Usługi inne

Miejsce realizacji zamówienia

Województwo: podkarpackie Powiat:

Opis przedmiotu zamówienia

Cel zamówienia

Cel i zakres pośrednictwa pracy:. zebranie niezbędnych informacji do znalezienia odpowiedniego miejsca stażu i pracy dla Uczestników Projektu. Usługa ma na celu dostarczanie Uczestnikom Projektu ofert pracy/stażu zgodnych z posiadanymi kompetencjami i doświadczeniem, weryfikacji efektów poszukiwania pracy. Pośrednik będzie pozyskiwał oferty od pracodawców. Przekazanie Uczestnikom Projektu wiedzy nt. aktywnego poszukiwania pracy, informacje o aktualnej sytuacji i przewidywanych zmianach na rynku pracy, pobudzenie do samodzielnego poszukiwania pracy podczas spotkań, kontaktu telefonicznego, mailowego.

Przedmiot zamówienia

Przedmiotem zapytania jest: przeprowadzenie indywidualnego pośrednictwa pracy (10h/os.) przez min. 3 pośredników pracy dla Uczestników projektu „INKUBATOR AKTYWNOŚCI ZAWODOWEJ”.
Spotkania z każdym Uczestnikiem projektu odbywać się będą według ustalonego harmonogramu. Wsparcie obejmie wszystkich 70 Uczestników Projektu, w formie indywidualnych spotkań. Przewidziany czas pośrednictwa pracy dla jednego Uczestnika Projektu wynosi nie więcej niż 10 godzin zegarowych. Łącznie w projekcie przewidziane jest nie więcej niż 700h pośrednictwa pracy.

Kod CPV

85312320-8

Nazwa kodu CPV

Usługi doradztwa

Harmonogram realizacji zamówienia

Termin: od dnia podpisania umowy, nie później niż do 31.10.2019 r. Zamawiający zastrzega sobie możliwość przesunięcia terminu realizacji zamówienia na skutek wystąpienia okoliczności niezależnych i niezawinionych przez Zamawiającego (których nie można było przewidzieć). O konkretnych terminach pośrednictwa Zamawiający każdorazowo poinformuje Wykonawcę na co najmniej 1 dzień przed rozpoczęciem konkretnego pośrednictwa.

Załączniki

Pytania i wyjaśnienia

Brak pytań i wyjaśnień

Uprawnienia do wykonywania określonej działalności lub czynności

W przypadku ofert składanych przez osoby fizyczne prowadzące działalność gospodarczą, osoby prawne lub jednostki organizacyjne nieposiadające osobowości prawnej wymagany jest aktualny wpis do KRAZ oraz dokument potwierdzający prowadzenie działalności (aktualny na dzień złożenia oferty wpis do CEiIDG lub KRS)
Opis weryfikacji spełniania warunku:
- Oświadczenie Wykonawcy o spełnianiu wymagań – według wzoru stanowiącego załącznik nr 2 do niniejszego zapytania ofertowego.
- aktualny na dzień złożenia oferty wypis z KRAZ
- dokument potwierdzający prowadzenie działalności (aktualny na dzień złożenia oferty wpis do CEiIDG lub KRS)

Osoby zdolne do wykonania zamówienia

Wykonawcy dysponują odpowiednimi osobami zdolnymi do wykonania przedmiotu zamówienia.
Zamawiający uzna poniższy warunek za spełniony w stosunku do Wykonawców, którzy wykażą, że osoby oddelegowane do realizacji usługi posiadają minimum 2 lata doświadczenia zawodowego w danej dziedzinie/zawodzie lub przeprowadzone 300h pośrednictwa pracy.
Opis weryfikacji spełniania warunku:
- według wzoru stanowiącego załącznik nr 4 do niniejszego zapytania ofertowego wraz z udokumentowaniem na podstawie przedłożonych dokumentów: referencje, umowy bądź protokoły lub inne dokumenty potwierdzające wykonanie usługi.

Warunki zmiany umowy

Dopuszcza się możliwość wprowadzenia zmian postanowień zawartej umowy w stosunku do treści oferty Wykonawcy na podstawie której dokonano wyboru Wykonawcy. Dopuszczalne będą zmiany, dotyczące w szczególności:
a) okoliczności wynikających ze zmiany jakichkolwiek rozporządzeń, przepisów, wytycznych, umowy o dofinansowanie i innych dokumentów, w tym dokumentów programowych RPO WP 2014 – 2020 , mających wpływ na realizację umowy,
b) zmiany okresu realizacji zamówienia, wynikających z przyczyn niezależnych od Wnioskodawcy,
c) aktualizacji danych Wykonawcy i Zamawiającego poprzez: zmianę firmy, zmianę adresu i/lub siedziby, zmianę formy prawnej itp.

Lista dokumentów/oświadczeń wymaganych od Wykonawcy

Oferta powinna zawierać co najmniej:
a) Formularz oferty - Załącznik nr 1
b) Oświadczenie o spełnieniu warunków udziału w postępowaniu – Załącznik nr 2
c) Oświadczenie w sprawie braku powiązań osobowych i kapitałowych – Załącznik nr 3
d) Wykaz posiadanego udokumentowanego doświadczenia w świadczeniu pośrednictwa pracy – Załącznik nr 4
e) Kserokopie potwierdzonych za zgodność z oryginałem dokumentów potwierdzających posiadane doświadczenie w realizacji pośrednictwa pracy tj. referencje, umowy bądź protokoły lub inne dokumenty potwierdzające wykonanie usługi
f) Oświadczenie o wyrażeniu gotowości świadczenia usługi przez osobę wskazaną przez Oferenta – Załącznik nr 5
g) Potwierdzenie wpłaty wadium (kserokopia potwierdzona za zgodność z oryginałem)
h) Aktualny na dzień złożenia oferty wypis z KRAZ – kserokopia dok. potwierdzającego wpis do rejestru potwierdzona za zgodność z oryginałem (dot. podmiotów gosp.)
i) Dokument potwierdzający prowadzenie działalności (aktualny na dzień złożenia oferty wpis do CEiIDG lub KRS – kserokopia potwierdzona za zgodność z oryginałem) (dot. podmiotów gosp.)

Ocena oferty

Kryteria oceny i opis sposobu przyznawania punktacji

Zamawiający dokona wyboru najkorzystniejszej oferty spośród pozytywnie zweryfikowanych na etapie oceny formalnej, w oparciu o kryterium:
a) Cena – 70%
b) Doświadczenie – 30%
Oferty zostaną ocenione za pomocą systemu punktowego, w oparciu o kryterium ceny zgodnie z poniższą metodologią:
KRYTERIUM A: Cena – 70%
- Oferent w Formularzu ofertowym określi cenę jednostkową brutto za godzinę zamówienia w PLN cyfrowo i słownie uwzględniając należny podatek VAT.
- Cena podana przez Oferenta musi zawierać wszystkie koszty wykonania przedmiotu zamówienia oraz ewentualne upusty oferowane przez niego.
- Wszystkie ceny określone przez Oferenta zostaną ustalone na okres ważności umowy i nie będą podlegały zmianom.

Metoda obliczania punktacji dla KRYTERIUM A:
Liczba punktów = cena najniższa / cena wskazana w badanej ofercie x 100 x 0,70 waga
Maksymalnie w ramach Kryterium cena Oferent może uzyskać 70 punktów.

KRYTERIUM B: Doświadczenie – 30%
Kryterium doświadczenia w pośrednictwie pracy oceniane będzie następująco (osobno dla każdego wykazanego pośrednika):
a) 300 zrealizowanych godzin pośrednictwa pracy w okresie ostatnich 2 lat licząc od dnia terminu składania ofert - 0 pkt,
b) od 301 do 400 zrealizowanych godzin pośrednictwa pracy w okresie ostatnich 2 lat licząc od dnia terminu składania ofert – 2 pkt,
c) od 401 do 500 zrealizowanych godzin pośrednictwa pracy w okresie ostatnich 2 lat licząc od dnia terminu składania ofert – 4 pkt,
d) od 501 do 600 zrealizowanych godzin pośrednictwa pracy w okresie ostatnich 2 lat licząc od dnia terminu składania ofert – 6 pkt,
e) od 601 do 700 zrealizowanych godzin pośrednictwa pracy w okresie ostatnich 2 lat licząc od dnia terminu składania ofert – 8 pkt,
f) powyżej 701 zrealizowanych godzin pośrednictwa pracy w okresie ostatnich 2 lat licząc od dnia terminu składania ofert – 10pkt
Doświadczenie osób wykazanych w ofercie weryfikowane na podstawie załącznika 4 oraz na podstawie załączonych dokumentów (referencje, umowy bądź protokoły lub inne dokumenty potwierdzające wykonanie usługi) potwierdzających informacje zawarte w ww. załączniku, złożonych wraz z ofertą.
Oferent za każdego z pośrednika wykazanego w Ofercie może zdobyć maksymalnie 10 pkt. Maksymalnie w ramach Kryterium: doświadczenie Oferent może uzyskać 30 punktów.

OSTATECZNA OCENA KONKURENCYJNOŚCI OFERTY = Liczba uzyskanych punktów w kryterium A + Liczba uzyskanych punktów w kryterium B
Za najkorzystniejszą zostanie uznana oferta, która w wyniku oceny otrzyma największą liczbę punktów.

Obliczenie będzie dokonywane z dokładnością do dwóch miejsc po przecinku.
Zamawiający wybierze Wykonawcę, który złoży najkorzystniejszą ofertę.
Zamawiający oświadcza, że niniejsze zapytanie ofertowe ma na celu wyłonienie Wykonawcy/Wykonawców, który/którzy zapewni/ą łącznie nie mniej niż 3 Pośredników.

Oznacza to, że jeśli Oferent, którego oferta zostanie oceniona jako najkorzystniejsza, zaoferuje świadczenie usług przez Pośredników w liczbie nie mniejszej niż założona przez Zamawiającego, to może on zostać wybrany jako wyłączny Wykonawca.
W sytuacji, gdy najkorzystniejsza oferta nie zagwarantuje rzeczonej liczby Pośredników, Zamawiający udzieli zamówienie Wykonawcy, którego cena zostanie uznana za najkorzystniejszą, zgodnie z ofertą, oraz kolejnym Wykonawcom (wg kryterium oceny), aż do uzyskania minimum 3 Pośredników.

Wykonawca, lub Wykonawcy, którego/których oferta zostanie wybrana zostaną wezwani do podpisania umowy.
Na etapie realizacji przedmiotu zamówienia, przydzielanie zadań będzie odbywało się przy zasadzie efektywności finansowej

O wyborze najkorzystniejszej oferty Zamawiający zawiadomi Wykonawcę, który złożył najkorzystniejszą ofertę telefonicznie lub za pośrednictwem poczty elektronicznej lub poprzez zamieszczenie stosownej informacji na stronie internetowej Zamawiającego.

Wykluczenia

W postępowaniu nie mogą brać udziału podmioty, które powiązane są z Zamawiającym tj. CDG PRO Sp z o.o., Świlcza 145B, 36-072 Świlcza oraz Liderem tj. ZRYW II Ośrodek Szkolenia Kierowców Marta Skowron Pl. Wolności 2/209, 35-075 Rzeszów osobowo lub kapitałowo. Przez powiązania kapitałowe lub osobowe rozumie się wzajemne powiązania między Zamawiającym lub osobami upoważnionymi do zaciągania zobowiązań w imieniu Zamawiającego lub osobami wykonującymi w imieniu Zamawiającego czynności związane z przygotowaniem i przeprowadzeniem procedury wyboru Wykonawcy a Zamawiającym, polegające w szczególności na:
• uczestniczeniu w spółce jako wspólnik spółki cywilnej lub spółki osobowej;
• posiadaniu co najmniej 10% udziałów lub akcji;
• pełnieniu funkcji członka organu nadzorczego lub zarządzającego, prokurenta, pełnomocnika;
• pozostawaniu w związku małżeńskim, w stosunku pokrewieństwa lub powinowactwa w linii prostej, pokrewieństwa drugiego stopnia lub powinowactwa drugiego stopnia w linii bocznej lub w stosunku przysposobienia, opieki lub kurateli.

Zamawiający - Beneficjent

Nazwa

ZRYW II - OŚRODEK SZKOLENIA KIEROWCÓW MARTA SKOWRON

Adres

pl. Wolności 2/209

35-075 Rzeszów

podkarpackie , Rzeszów

Numer telefonu

602728212

NIP

8131565126

Tytuł projektu

INKUBATOR AKTYWNOŚCI ZAWODOWEJ

Numer projektu

RPPK.07.01.00-18-0055/18-00

Inne źródła finansowania

ZAMAWIAJĄCY:
Partner Projektu: CDG PRO Sp. z o.o., Świlcza 145B, 36-072 Świlcza, wpisaną do Krajowego Rejestru Sądowego pod nr KRS 0000346408, NIP: 8133611534, REGON: 180525680
e-mail: atyrakowska@cdgpro.pl
www: www.cdgpolska.pl

Informacja o wybranym wykonawcy

Nierozstrzygnięte – Inne

Opis

Zapytanie ofertowe nr CDG/01/2019/IAZ zgodnie z par. XI pkt. 7 przedmiotowego zapytania ofertowego zostało unieważnione.
Z uwagi na powyższy fakt informujemy, iż zapytanie dotyczące przedmiotu zamówienia jakim jest przeprowadzenie indywidualnego pośrednictwa pracy zostanie ponownie ogłoszone w najbliższym czasie.
Liczba wyświetleń: 694