Strona główna
Logo unii europejskiej

01/01/2019/PBK Organizacja transportu eksponatów wystawienniczych na targi IMM 2019 w Kolonii, Niemcy

Data publikacji: 03.01.2019

Informacje o ogłoszeniu

Termin składania ofert

do dnia 10-01-2019

Numer ogłoszenia

1158537

Status ogłoszenia

Zakończone

Miejsce i sposób składania ofert

elektronicznie na adres: bartlomiej.czerniak@zieta.pl

Adres e-mail, na który należy wysłać ofertę

bartlomiej.czerniak@zieta.pl

Osoba do kontaktu w sprawie ogłoszenia

Bartłomiej Czerniak

Nr telefonu osoby upoważnionej do kontaktu w sprawie ogłoszenia

+48 609 772 154

Skrócony opis przedmiotu zamówienia

Przedmiotem zamówienia jest organizacja transportu eksponatów wystawienniczych drogą lądową z miejsca wskazanego przez Zamawiającego (Zielona Góra) na Międzynarodowe targi designu IMM 2019 w Kolonii, Niemcy

Kategoria ogłoszenia

Usługi

Podkategoria ogłoszenia

Usługi inne

Miejsce realizacji zamówienia

Województwo: dolnośląskie Powiat: Wrocław Miejscowość: Wrocław

Opis przedmiotu zamówienia

Cel zamówienia

Celem zamówienia jest dostarczenie eksponatów wystawienniczych, w ramach promocji marki, na Międzynarodowe targi designu IMM 2019, Koelnmesse Hall 3.1, Kolonia, Niemcy

Przedmiot zamówienia

Przedmiotem zamówienia jest organizacja transportu eksponatów wystawienniczych drogą lądową z miejsca wskazanego przez Zamawiającego na Międzynarodowe targi designu IMM 2019, Koelnmesse Hall 3.1 w Kolonii, Niemcy - która obejmować będzie:
- organizację i koordynację transportu eksponatów wystawienniczych w składzie i ilości jak poniżej:
1)Skrzynia 290cm x 130cm x max H 215cm
2)Skrzynia 205cm x 60cm x max H 215cm
3)Skrzynia 185cm x 75cm x max H 215cm
4)Paleta 3000cm x 138cm x max H 215cm
5)Paczka 140cm x 20cm x H 140cm
Waga całości ładunków do 1600kg
Z miejsca wskazanego przez Zamawiającego, - tj.:
Zieta Prozessdesign Sp. z o.o.
Trasa Północna 16e
65-119 Zielona Góra
do
Międzynarodowe targi designu IMM 2019 - miejsce dostawy
Koelnmesse Hall 3.1
Kolonia, Niemcy
i z powrotem wg wskazań Zamawiającego
- przewożony towar musi być:
1)odebrany z Zielonej Góry w dniu 11.01.2019r. w godz. od 13.00 do15.00,
2)przewieziony i dostarczony do miejsca dostawy tj. targi IMM 2019 w dniu 12.01.2019r. w godz. od 10.00 do 12.00,
3)odebrany po zakończeniu ekspozycji na targach IMM 2019 w dniu 20.01.2019r. o godz. 22.00,
4)przewieziony i dostarczony z powrotem do Zielonej Góry
- wycena musi obejmować cenę ostateczną transportu wraz ze wszystkimi kosztami uwzględniającymi opłaty celne, skarbowe i graniczne.
- wymóg konieczny samochodu z plandeką, ładowany z boku. Brak konieczności windy.

Kod CPV

60100000-9

Nazwa kodu CPV

Usługi w zakresie transportu drogowego

Dodatkowe przedmioty zamówienia

brak

Harmonogram realizacji zamówienia

Realizacja przedmiotu zamówienia wg poniższych wytycznych:
1)odbiór z Zielonej Góry w dniu 11.01.2019r. w godz. od 13.00 do15.00,
2)transport w miejsce dostawy tj. targi IMM 2019 w dniu 12.01.2019r. w godz. od 10.00 do 12.00,
3)odbiór po zakończeniu ekspozycji na targach IMM 2019 w dniu 20.01.2019r. o godz. 22.00,
4)transport z powrotem do Zielonej Góry

Zamawiający określi datę i miejsce podpisania umowy, zawiadamiając Wykonawcę mailowo i telefonicznie. Płatność za realizację zamówienia zostanie zrealizowana na podstawie faktury.

Załączniki

Pytania i wyjaśnienia

Brak pytań i wyjaśnień

Uprawnienia do wykonywania określonej działalności lub czynności

Oferent powinien wykazać uprawnienia do wykonania określonej działalności lub czynności

Wiedza i doświadczenie

Oferent powinien wykazać się wiedzą i doświadczeniem w zakresie tematyki opisanej w przedmiocie zamówienia. Doświadczenie w transporcie drogą lądową.

Potencjał techniczny

Oferent powinien posiadać niezbędny potencjał techniczny umożliwiający realizację zakresu usługi badawczej opisanej w przedmiocie zamówienia.

Osoby zdolne do wykonania zamówienia

Oferent powinien posiadać niezbędny potencjał osobowy umożliwiający realizację zakresu usługi badawczej opisanej w przedmiocie zamówienia.

Sytuacja ekonomiczna i finansowa

Oferenci biorący udział w postępowaniu muszą znajdować się w sytuacji ekonomicznej i finansowej zapewniającej terminowe i zgodne z wymaganiami wykonanie zamówienia, muszą posiadać niezbędną wiedzę i doświadczenie oraz potencjał techniczny, a także dysponować osobami zdolnymi do wykonania Zamówienia. Wzór oświadczenia stanowi załącznik nr 2 do niniejszej oferty.

Dodatkowe warunki

Postanowienia ogólne:
1. Zamawiający zastrzega sobie prawo do unieważnienia postępowania bez podania przyczyny.
2. W przypadku unieważnienia postępowania o zamówienie Oferentom nie przysługuje roszczenie o zwrot kosztów uczestnictwa w postępowaniu.
3. Złożenie oferty jest równoznaczne z przyjęciem bez zastrzeżeń wszystkich warunków postępowania.
4. Odstąpienie przez Zamawiającego od zawarcia umowy w przypadku zawiadomienia Oferenta o wyborze jego oferty nie może być podstawą roszczeń poniesionych kosztów udziału w postępowaniu.
5. W toku dokonywania oceny złożonych wniosków Zamawiający może żądać udzielenia przez Oferentów wyjaśnień dotyczących treści złożonych przez nich dokumentów.
6. Jeżeli oferta nie zawiera wszystkich wymaganych elementów, Zamawiający może w uzasadnionych przypadkach wezwać Oferenta do jego uzupełnienia.
7. Zamawiający rezerwuje prawo do nagrywania dźwięku podczas spotkań technicznych z dostawcami. Przesłanie oferty będzie traktowane jako udzielenie zgody na nagrywanie spotkań.
8. Zamawiający zastrzega sobie prawo negocjacji ceny z Oferentem, którego oferta uzyskała najwyższą liczbę punktów, w przypadku, gdy cena zaoferowana przez Oferenta przekracza kwotę przeznaczoną przez Zamawiającego na realizację zamówienia, a w przypadku nieosiągnięcia porozumienia, do niepodpisania umowy i unieważnienia postępowania.
9.Oferta powinna być sporządzona w języku polskim. Dokumenty sporządzone w języku obcym muszą być złożone wraz z tłumaczeniem na język polski, poświadczonym przez Oferenta.
10.Nie dopuszcza się składania ofert częściowych.
11. Zamawiający przewiduje przekazanie projektu końcowego wyłącznie wybranemu Wykonawcy, po zawarciu umowy.

Warunki zmiany umowy

Zamawiający przewiduje możliwość wprowadzenia istotnych zmian umowy zawartej w wyniku przeprowadzonego postępowania o udzielenie zamówienia w stosunku do treści oferty, na podstawie której dokonano wyboru Oferenta, w przypadku ziszczenia się konieczności zmiany wskazanego w ofercie/umówionego zakresu robót wynikającej z:
1. Koniecznych lub uzasadnionych zmian w dokumentacji projektowej powstałych z przyczyn niemożliwych do przewidzenia;
2. konieczności wykonania rozwiązań równoważnych wynikających z uwarunkowań technologicznych lub użytkowych;
3. ograniczeń finansowych po stronie Zamawiającego powodujących konieczność ograniczenia zakresu prac ujętych w ofercie.
Wszelkie zmiany i uzupełnienia do umowy zawartej z wybranym Oferentem będą dokonywane w formie pisemnych aneksów do umowy podpisanych przez obie strony, pod rygorem nieważności.

Lista dokumentów/oświadczeń wymaganych od Wykonawcy

-Oferta
-Oświadczenie o braku powiązań z Zamawiającym
-Oświadczenie potwierdzające spełnienie warunków.
-Oświadczenie o posiadaniu uprawnień do reprezentowania Oferenta i jego formy prawnej.
W ramach konkursu oferent może złożyć tylko jedną ofertę.
Oferta nie posiadająca minimalnego zakresu wskazanego powyżej nie będzie brana pod uwagę podczas wyłaniania oferenta.

Zamówienia uzupełniające

Nie wyklucza się udzielenia zamówień uzupełniających w wysokości nieprzekraczającej 50% wartości zamówienia określonej w umowie zawartej z Oferentem, o ile te zamówienia są zgodne z przedmiotem zamówienia podstawowego.

Ocena oferty

Kryteria oceny i opis sposobu przyznawania punktacji

Kryterium oceny ofert: Kryterium WAGA (%)
Zamawiający przyjmuje kryterium cena jako jedyne kryterium oceny ofert, któremu przypisuje wartość 100 pkt.
Wartość punktowa powyższego kryterium będzie obliczana według poniższego wzoru:
p = (Cn/Cob) x 100 pkt
gdzie:
p – liczba punktów przyznanych badanej ofercie w kryterium – cena netto
Cn – cena najtańszej złożonej oferty
Cob – cena badanej oferty.

Cena musi zostać podana w złotych polskich z dokładnością do dwóch miejsc po przecinku.
Maksymalna łączna liczba punktów do zdobycia wynosi 100. Wygrywa oferta, która otrzyma największą łączną liczbę punktów.

Wykluczenia

Zamawiający ma prawo odrzucenia oferty złożonej przez Oferenta niespełniającego warunków udziału w postępowaniu lub jeśli oferta jest niezgodna z niniejszym zapytaniem.

Zamawiający - Beneficjent

Nazwa

ZIETA PROZESSDESIGN SPÓŁKA Z OGRANICZONĄ ODPOWIEDZIALNOŚCIĄ

Adres

Stanisława Moniuszki 29/2

51-610 Wrocław

dolnośląskie , Wrocław

Numer telefonu

693 969 063

NIP

8982176666

Tytuł projektu

Promocja oraz internacjonalizacja oferty ZIETA PROZESSDESIGN Spółka z ograniczoną odpowiedzialnością

Numer projektu

POIR.03.03.03-02-0056/17-00

Informacja o wybranym wykonawcy

Rozstrzygnięte

Nazwa i adres, data wpłynięcia oferty oraz jej cena

DONIMA Transport i Spedycja
Sebastian Osowski
ul. B.Krzywoustego 31/5
84-300 Lębork
NIP: 841-169-48-18
Regon: 368586928
e-mail: dominatransport@wp.pl

data wpłynięcia: 4 styczeń 2019r.
cena:
Koszt netto: 8 600,00 PLN (osiem tysięcy sześćset złotych zero groszy)
Koszt brutto: 10 578,00 PLN (dziesięć tysięcy pięćset siedemdziesiąt złotych, zero groszy)
Liczba wyświetleń: 608