Termin składania ofert
Numer ogłoszenia
Status ogłoszenia
Zakończone
Treść ogłoszenia została zmieniona
Dnia 16.01.2019r. zamieszczono pytania i odpowiedzi.
Dnia 18.01.2019 zmodyfikowano treść zapytania ofertowego w zakresie:
a) Sekcja VII Warunki udziału w postępowaniu, pkt 7. Sytuacji ekonomiczno-finansowej:
Zamawiający uzna warunek za spełniony, jeśli Wykonawca wykaże, że posiada środki finansowe lub zdolność kredytową w wysokości 1.000.000,00 zł (słownie: jeden milion złotych zero groszy) oraz, że posiada polisę ubezpieczeniową od odpowiedzialności cywilnej w zakresie prowadzonej działalności gospodarczej związanej z przedmiotem zamówienia na kwotę nie mniejszą niż 1.000.000,00 zł (słownie: jeden milion złotych zero groszy), obowiązującą na dzień złożenia oferty (Należy dołączyć dokumenty potwierdzające spełnienie kryterium – informację z banku o zdolności kredytowej oraz kopię polisy ubezpieczeniowej). Przed podpisaniem umowy z wybranym wykonawcą Zamawiający będzie wymagał przedłożenia polisy j.w. obowiązującej przez cały okres realizacji zamówienia.
b) Sekcja XII, pkt 2 - termin składania ofert: 04.02.2019r.
C) wprowadzone modyfikacje spowodowały ponowną publikację pytań i odpowiedzi - o zmodyfikowanej treści. Obowiązująca jest wersja pytań i odpowiedzi z dnia 18-01-2019r.
Miejsce i sposób składania ofert
Ofertę należy złożyć w zamkniętej kopercie listownie lub osobiście w recepcji Polsko-Niemieckiego Centrum Młodzieży Europejskiej w Olsztynie ul. Okopowa 25, 10-075 Olsztyn
Koperta powinna zostać opatrzona - imieniem i nazwiskiem (nazwą/firmą), dokładnym adresem (siedzibą) oraz numerem telefonu i faksu Wykonawcy; dopuszcza się odcisk stempla lub podobnym napisem dostatecznie wyróżniającym ofertę spośród innej korespondencji wpływającej do Zamawiającego, oraz napisem: Oferta na realizację zadania – „Modernizacja infrastruktury Ośrodka Szkoleniowo-Wypoczynkowego ZHP „Perkoz” na rzecz pozaszkolnych form szkoleń żeglarskich i wychowania wodnego
Osoba do kontaktu w sprawie ogłoszenia
Norbert Kardahs
Skrócony opis przedmiotu zamówienia
Przedmiotem postępowania jest wyłonienie wykonawcy/wykonawców na realizację prac budowlanych projektu pn. „Modernizacja infrastruktury Ośrodka Szkoleniowo-Wypoczynkowego ZHP „Perkoz” na rzecz pozaszkolnych form szkoleń żeglarskich i wychowania wodnego” w miejscowości Waszeta gm. Stawiguda i gm. Olsztynek oraz dostawę sprzętu wodnego i sprzętu szkoleniowego o tematyce żeglarskiej.
Kategoria ogłoszenia
Roboty budowlane
Podkategoria ogłoszenia
Roboty budowlane
Miejsce realizacji zamówienia
Województwo:
warmińsko-mazurskie
Powiat:
olsztyński
Miejscowość:
Waszeta
Cel zamówienia
Celem zamówienia jest realizacja projektu pn.: „Modernizacja infrastruktury Ośrodka Szkoleniowo-Wypoczynkowego ZHP „Perkoz” na rzecz pozaszkolnych form szkoleń żeglarskich i wychowania wodnego” dofinansowanego w ramach działania 6.2.3 Regionalnego Programu Operacyjnego Województwa Warmińsko-Mazurskiego na lata 2014-2020.
Przedmiot zamówienia
Zamówienie obejmuje:
1) Przebudowa przystani i modernizacja/remont pomostów:
- modernizacja obiektu przystani i pomostów
- instalacje elektryczne przystani
- instalacje sanitarne przystani
Szczegółowy zakres prac znajduje się w projekcie budowlanym (załącznik 8), projekcie budowlanym zamiennym (załącznik 9) i opinia geotechniczna (załącznik 10) stanowiące załączniki do niniejszego zapytania ofertowego, dostępne pod adresem:
http://perkoz.zhp.pl/projekt-modernizacji-przystani/projekt-budowlany-przystani/
2. Zakup i dostawa sprzętu wodnego
Zgodnie e specyfikacją zawartą w zapytaniu ofertowym nr ZHP/P/1/2018, sekcja II, pkt. 2
Kod CPV
45000000-7
Nazwa kodu CPV
Roboty budowlane
Dodatkowe przedmioty zamówienia
34500000-2 Statki i łodzie
39162110-9 Sprzęt dydaktyczny
37412000-9 Sprzęt do uprawiania sportów wodnych
Harmonogram realizacji zamówienia
1. Przewidziany termin realizacji przedmiotu zamówienia:
1.1. Przebudowa przystani i modernizacja/remont pomostów do 30.06.2019 r.
1.2. Zakup i dostawa sprzętu wodnego i szkoleniowego do 31.10.2019 r.
2. Terminy realizacji zamówienia mogą ulec zmianie, w zależności od wystąpienia okoliczności, których nie można było przewidzieć w dniu ogłoszenia zapytania ofertowego czy w dniu zawarcia umowy.
Załączniki
Pytania i wyjaśnienia
Uprawnienia do wykonywania określonej działalności lub czynności
Dla zadania: Przebudowa przystani i modernizacja/remont pomostów
5.1. Zamawiający uzna warunek za spełniony, jeśli Wykonawca oświadczy, że dysponuje/współpracuje z osobami, które będą uczestniczyć w wykonaniu zamówienia, posiadającymi odpowiednie kwalifikacje zawodowe, uprawnienia, doświadczenie i wykształcenie niezbędne do wykonania zamówienia przebudowy przystani i remontu pomostów w tym:
5.1.1. Osobę do pełnienia funkcji Kierownika Robót Budowlanych:
- posiadającą uprawnienia budowlane w specjalności konstrukcyjno-budowlanej - lub odpowiadające im równoważne uprawnienia, które zostały wydane na podstawie wcześniej obowiązujących przepisów prawa;
5.1.2. Osobę do pełnienia funkcji Kierownika Robót Sanitarnych
- posiadającą uprawnienia budowlane do kierowania robotami budowlanymi w specjalności instalacyjnej w zakresie sieci, instalacji i urządzeń cieplnych, wentylacyjnych, gazowych, wodociągowych i kanalizacyjnych lub odpowiadające im równoważne uprawnienia, które zostały wydane na podstawie wcześniej obowiązujących przepisów prawa,
5.1.3. Osobę do pełnienia funkcji Kierownika Robót Elektrycznych
- posiadającą uprawnienia budowlane do kierowania robotami budowlanymi w specjalności instalacyjnej w zakresie sieci, instalacji i urządzeń elektrycznych lub elektroenergetycznych lub odpowiadające im równoważne uprawnienia, które zostały wydane na podstawie wcześniej obowiązujących przepisów prawa,
W odniesieniu do obywateli innych państw uprawnienia budowlane oznaczają również odpowiednie, równoważne kwalifikacje zawodowe do wykonywania działalności w budownictwie równoznacznej wykonywaniu samodzielnych funkcji technicznych w budownictwie na terytorium Rzeczypospolitej Polskiej, odpowiadające swoim zakresem uprawnieniom budowlanym, o których mowa w ustawie Prawo budowlane.
(oświadczenie należy przedstawić w załączniku nr 3: weryfikacja spełnia/nie spełnia)
Wiedza i doświadczenie
Zamawiający uzna warunek za spełniony, jeżeli Wykonawca składając ofertę częściową lub na całość zamówienia wykaże, że w okresie ostatnich 5 lat przed upływem terminu składania ofert, a jeżeli okres prowadzenia działalności jest krótszy - w tym okresie, wykonał:
Dla zadania: Przebudowa przystani i modernizacja/remont pomostów:
- co najmniej 2 roboty budowlane polegające na budowie lub modernizacji obiektów użytkowych o łącznej wartości nie mniejszej niż 800.000,00 złotych brutto (słownie: osiemset tysięcy złotych zero groszy)
(wykaz prac należy przedstawić w załączniku nr 4 w formie oświadczenia: weryfikacja spełnia/nie spełnia)
i/lub
Dla zadania: Zakup i dostawa sprzętu wodnego i szkoleniowego
- wykonał co najmniej 1 zamówienie na dostawę sprzętu wodnego o wartości nie mniejszej niż 800.000,00 złotych brutto (słownie: osiemset tysięcy złotych zero groszy)
(wykaz dostaw należy przedstawić w załączniku nr 5 w formie oświadczenia: weryfikacja spełnia/nie spełnia)
Potencjał techniczny
Zgodnie z wymogami z zapytania ofertowego ZHP/P/1/2018 sekcja VII
Osoby zdolne do wykonania zamówienia
Zgodnie z wymogami z zapytania ofertowego ZHP/P/1/2018 sekcja VII
Sytuacja ekonomiczna i finansowa
Zamawiający uzna warunek za spełniony, jeśli Wykonawca wykaże, że posiada środki finansowe lub zdolność kredytową w wysokości 1.000.000,00 zł (słownie: jeden milion złotych zero groszy) oraz, że posiada polisę ubezpieczeniową od odpowiedzialności cywilnej w zakresie prowadzonej działalności gospodarczej związanej z przedmiotem zamówienia na kwotę nie mniejszą niż 1.000.000,00 zł (słownie: jeden milion złotych zero groszy), obowiązującą na dzień złożenia oferty (Należy dołączyć dokumenty potwierdzające spełnienie kryterium – informację z banku o zdolności kredytowej oraz kopię polisy ubezpieczeniowej). Przed podpisaniem umowy z wybranym wykonawcą Zamawiający będzie wymagał przedłożenia polisy j.w. obowiązującej przez cały okres realizacji zamówienia.
Dodatkowe warunki
Zgodnie z wymogami z zapytania ofertowego ZHP/P/1/2018 sekcja VII i VIII
Warunki zmiany umowy
Zamawiający przewiduje możliwość zmiany umowy w przypadku, gdy:
a. nastąpi zmiana powszechnie obowiązujących przepisów prawa w zakresie mającym wpływ na realizację przedmiotu umowy,
b. zaistnieje siła wyższa,
c. zostaną wydane przez Instytucję Zarządzającą, Instytucję Pośredniczącą lub Instytucję Pośredniczącą II Stopnia zalecenia lub wytyczne, których wykonanie będzie możliwe jedynie po dokonaniu zmian w niniejszej umowie,
d. zmieni się projekt w zakresie mającym wpływ na przedmiot umowy (w szczególności termin realizacji umowy może ulec wydłużeniu, gdy w pierwotnym terminie nie zostaną osiągnięte wskaźniki lub ulegnie zmianie harmonogram projektu oraz IZ wyrazi zgodę na stosowne zmiany w projekcie w tym zakresie)
e. wystąpią inne okoliczności uniemożliwiające lub utrudniające wykonanie umowy,
f. będzie ona prowadziła do usprawnienia współpracy stron i wykonania umowy bądź zwiększenia efektywności lub jakości przedmiotu umowy
2) Zamawiający przewiduje, że zmiany umowy w zakresie realizacji przedmiotu zamówienia mogą dotyczyć w szczególności:
a. terminu obowiązywania umowy,
b. zasad dokumentowania rozliczeń,
c. wysokości wynagrodzenia i przedmiotu zamówienia,
d. oczywistych omyłek pisarskich i błędów rachunkowych w umowie
Lista dokumentów/oświadczeń wymaganych od Wykonawcy
Dokumenty i oświadczenia wymagane od wszystkich wykonawców, które należy złożyć wraz z ofertą:
a) Oświadczenia Wykonawcy:
- nie podleganiu wykluczeniu z postępowania i spełnianiu warunków udziału w postępowaniu
- korzystaniu/nie korzystaniu przy wykazywaniu spełniania warunków udziału w postępowaniu z zasobów podmiotów trzecich,
- korzystaniu/nie korzystaniu przy wykonywaniu zamówienia z podwykonawców.
(Załącznik 1)
b) Oświadczenie Wykonawcy o braku powiązań kapitałowych i osobowych (Załącznik nr 2)
W przypadku korzystania przy wykazywaniu spełniania warunków udziału w postępowaniu z zasobów podmiotów trzecich lub korzystaniu przy wykonywaniu zamówienia z podwykonawców, Wykonawca/ Podwykonawca/ Podmiot trzeci również składa oświadczenie o braku powiązań kapitałowych i osobowych (załącznik nr 2 )
c) Oświadczenie potwierdzające spełnienie kryterium dostępu: Zdolności technicznej lub zawodowej w zakresie potencjału osób skierowanych przez Wykonawcę do realizacji zamówienia (Załącznik nr 3)
d) Wykaz robót potwierdzających spełnienie kryterium dostępu: Zdolności technicznej lub zawodowej w zakresie doświadczenia Wykonawcy (Załącznik nr 4)
e) Wykaz wykonanych zamówień potwierdzających spełnienie kryterium dostępu: Zdolności technicznej lub zawodowej w zakresie doświadczenia Wykonawcy (Załącznik nr 5).
f) Informacja z banku o zdolności kredytowej oraz kopia polisy ubezpieczeniowej potwierdzające spełnienie kryterium dostępu Sytuacja ekonomiczno-finansowa
g) Kosztorys ofertowy na przebudowę przystani i remont pomostów
h) Wycena sprzętu żeglarskiego i szkoleniowego
i) Oświadczenie o przynależności lub braku przynależności do tej samej grupy kapitałowej (Załącznik nr 6)
j) Aktualny odpis z Krajowego Rejestru Sądowego (KRS) lub aktualne zaświadczenie o wpisie do Centralnej Ewidencji i Informacji o Działalności gospodarczej (CEIDG), jeżeli odrębne przepisy wymagają wpisu do ewidencji działalności gospodarczej, wystawiony nie wcześniej niż 6 miesięcy przed upływem terminu składania ofert. Odpis KRS lub zaświadczenie CEIDG mogą być także dołączone w formie wydruku ze strony internetowej.
k) W przypadku podpisywania oferty przez osoby nie wymienione w odpisie z właściwego rejestru – pełnomocnictwo do podpisania oferty lub podpisania oferty i zawarcia umowy w formie oryginału lub kopii poświadczonej notarialnie.
l) W przypadku podmiotów występujących wspólnie pełnomocnictwo podpisane przez upoważnionych przedstawicieli każdego z podmiotów występujących wspólnie, do reprezentowania w postępowaniu.
m) Zobowiązanie innego podmiotu, na zasobach którego polega Wykonawca, do oddania do dyspozycji Wykonawcy niezbędnych zasobów na potrzeby realizacji zamówienia.
n) zaświadczenie o niezaleganiu ze składkami z ZUS;
o) zaświadczenie o niezaleganiu z należnościami karno-skarbowymi;
p) oświadczenie, że nie jest powiązany osobowo lub kapitałowo z Zamawiającym. Poprzez powiązania kapitałowe lub osobowe rozumie się wzajemne powiązania między Zamawiającym lub osobami upoważnionymi do zaciągania zobowiązań w imieniu Zamawiającego lub osobami wykonującymi w jej imieniu czynności związane z przygotowaniem i przeprowadzeniem procedury wyboru Wykonawcy a Wykonawcą polegające na:
- uczestniczeniu w spółce jako wspólnik spółki cywilnej lub spółki osobowej,
- posiadaniu co najmniej 10% udziałów lub akcji,
- pełnieniu funkcji członka organu nadzorczego lub zarządzającego, prokurenta, pełnomocnika,
- pozostawaniu w związku małżeńskim, w stosunku pokrewieństwa lub powinowactwa w linii prostej, pokrewieństwa drugiego stopnia lub powinowactwa drugiego stopnia w linii bocznej lub w stosunku przysposobienia, opieki lub kurateli;
r) Formularz ofertowy
s) Potwierdzenie wpłaty wadium
Zamówienia uzupełniające
Zamawiający nie przewiduje udzielenia zamówień uzupełniających
Kryteria oceny i opis sposobu przyznawania punktacji
Przy wyborze oferty Zamawiający będzie się kierował następującymi kryteriami:
Kryterium nr 1 -Cena brutto oferty (łączna cena zamówienia) max - 50pkt.
Kryterium nr 2 -Okres gwarancji jakości i rękojmi za wady max - 25pkt.
Kryterium nr 3 -Złożenie kompletnej oferty na oba zadania max - 25pkt.
1. Przebudowa przystani i modernizacja/remontu pomostów.
2. Zakup i dostawa sprzętu wodnego i szkoleniowego.
Sposób przyznawania punktacji
Maksymalna liczba punktów jaką zdobyć może Oferent wynosi 100 punktów, w podziale na poszczególne kryteria (według ich wagi):
Kryterium nr 1 - Cena brutto oferty (łączna cena zamówienia) max - 50pkt.
Kryterium nr 2 - Okres gwarancji jakości i rękojmi za wady max – 25pkt.
Kryterium nr 3 – Złożenie kompletnej oferty na oba zadania max – 25pkt.
1. Przebudowy przystani i modernizacja/remontu pomostów.
2. Zakup i dostawa sprzętu wodnego i szkoleniowego.
Szczegółowe zasady oceny w ramach każdego kryterium
1) Cena brutto oferty max – 50pkt.
a) Oferty w tym kryterium będą oceniane w odniesieniu do najniższej ceny przedstawionej przez wykonawców,
b) Ocena punktowa tego kryterium dokonana zostanie zgodnie z formułą:
wartość najniższa spośród nieodrzuconych ofert
wartość punktowa oferty = ---------------------------------------------------------------- x 100 x 50%
wartość oferty badanej nieodrzuconej
Punkty przyznane zostaną z dokładnością do dwóch miejsc po przecinku z zastosowaniem reguł matematycznych.
2) Okres gwarancji jakości i rękojmi za wady - 25 pkt.
2.1 Kryterium „Okres gwarancji jakości i rękojmi za wady” – rozpatrywane będzie na podstawie deklaracji Wykonawcy zawartej w Formularzu Oferty, gdzie Wykonawca powinien wskazać okres gwarancji jakości i rękojmi za wady na wykonane roboty plus dostawy objęte przedmiotem zamówienia, wyrażony w postaci całkowitej liczby lat. Zamawiający ustala wymagany okres gwarancji jakości i rękojmi za wady na okres min. 2 lat licząc od daty odbioru końcowego robót i dostaw. Punkty w kryterium „Okres gwarancji jakości i rękojmi za wady” zostaną przyznane tylko za wydłużenie gwarancji jakości i rękojmi za wady, której okres będzie biegł od daty odbioru końcowego robót w następujący sposób:
a) Powyżej 5 lat i więcej – 25 pkt.
b) Powyżej 4 lat – do 5 lat włącznie– 15 pkt.
c) 2 lata i więcej do 4 lat włącznie – 10 pkt.
d) Gwarancja do 2 lat – oferty podlegają wykluczeniu na etapie oceny formalnej
2.2 informacje dotyczące terminu gwarancji jakości i rękojmi za wady wykonawca poda w formularzu oferty – załączniku nr 6 do zapytania ofertowego,
3. Złożenie kompletnej oferty na oba zadania
a) Złożenie kompletnej oferty na oba zadania – 25 pkt.
b) Złożenie oferty na 1 zadanie – 0 pkt.
Zamawiający wybierze ofertę, która otrzyma najwyższą liczbę punktów stanowiących sumę przyznanych w ramach każdego z podanych kryteriów.
Jeżeli w wyniku złożonych ofert okaże się, że nie można dokonać wyboru oferty najkorzystniejszej ze względu na to, że zostały złożone oferty o tym samym bilansie ceny i kryterium poza cenowego, Zamawiający wezwie Wykonawców, którzy złożyli te oferty, do złożenia w określonym terminie ofert dodatkowych. Wykonawcy, składając oferty dodatkowe, nie mogą zaoferować cen wyższych niż zaoferowane w złożonych pierwotnie ofertach.
W toku badania i oceny ofert Zamawiający może żądać od Wykonawców wyjaśnień dotyczących treści złożonych ofert.
Zamawiający poprawia w tekście oferty oczywiste omyłki pisarskie oraz omyłki rachunkowe. Wykonawca, który złożył ofertę zawierającą omyłki rachunkowe, zostanie poinformowany o ich poprawieniu i jeżeli w terminie trzech dni od daty otrzymania zawiadomienia nie zgodzi się na ich poprawienie, jego oferta zostanie odrzucona.
Zamawiający w celu ustalenia, czy oferta zwiera rażąco niską cenę w stosunku do przedmiotu zamówienia, zwraca się w formie pisemnej do Wykonawcy o udzielenie w określonym terminie wyjaśnień dotyczących elementów oferty mających wpływ na wysokość ceny. Zamawiający odrzuci ofertę Wykonawcy, który nie złożył wyjaśnień we wskazanym przez Zamawiającego terminie lub jeżeli dokonana ocena wyjaśnień wraz z dostarczonymi dowodami potwierdza, że oferta zawiera rażąco niską cenę w stosunku do przedmiotu zamówienia.
Wykluczenia
Z postępowania o udzielenie zamówienia Zamawiający może wykluczyć Wykonawcę który nie wykaże spełniania warunków udziału w postępowaniu lub nie wykaże braku podstaw wykluczenia (weryfikowane na podstawie oświadczenia).
Z postępowania o udzielenie zamówienia Zamawiający może wykluczyć wykonawcę/ podwykonawcę/ podmiot trzeci jeżeli wykonawca/wykonawcy nie przedstawią stosownych oświadczeń:
a) zaświadczenie o niezaleganiu ze składkami z ZUS;
b) zaświadczenie o niezaleganiu z należnościami karno-skarbowymi;
c) oświadczenie, że nie jest powiązany osobowo lub kapitałowo z Zamawiającym. Poprzez powiązania kapitałowe lub osobowe rozumie się wzajemne powiązania między Zamawiającym lub osobami upoważnionymi do zaciągania zobowiązań w imieniu Zamawiającego lub osobami wykonującymi w jej imieniu czynności związane z przygotowaniem i przeprowadzeniem procedury wyboru Wykonawcy a Wykonawcą polegające na:
- uczestniczeniu w spółce jako wspólnik spółki cywilnej lub spółki osobowej,
- posiadaniu co najmniej 10% udziałów lub akcji,
- pełnieniu funkcji członka organu nadzorczego lub zarządzającego, prokurenta, pełnomocnika,
- pozostawaniu w związku małżeńskim, w stosunku pokrewieństwa lub powinowactwa w linii prostej, pokrewieństwa drugiego stopnia lub powinowactwa drugiego stopnia w linii bocznej lub w stosunku przysposobienia, opieki lub kurateli;
Nazwa
ZWIĄZEK HARCERSTWA POLSKIEGO
Adres
00-491 Warszawa
mazowieckie
, Warszawa
Numer telefonu
223390645
Fax
223390606
NIP
5260251440
Tytuł projektu
Modernizacja infrastruktury Ośrodka Szkoleniowo - Wypoczynkowego ZHP "Perkoz" na rzecz pozaszkolnych form szkoleń żeglarskich i wychowania wodnego
Numer projektu
RPWM.06.02.03-28-0012/17-00
Rozstrzygnięte
Nazwa i adres, data wpłynięcia oferty oraz jej cena
Zapytanie rozstrzygnięte w zakresie zadania:
1. Przebudowa przystani i modernizacja/remont pomostów
Wyłoniona oferta:
Repro Sp. z o.o.
ul. Witolda Zglenickiego 50G , 09-411 Płock
Data wpływu:
04.02.2019r
Cena:
1.144.426,18 PLN brutto