Strona główna
Logo unii europejskiej

Dostawa modułu nadruku przemysłowego na profile w zakładzie do produkcji granulatów i elementów kompozytowych z pyłu drzewnego oraz pyłów recyklingowych w m. Szczuczyn. woj. podlaskie.

Data publikacji: 21.12.2018

Informacje o ogłoszeniu

Termin składania ofert

do dnia 04-01-2019

Numer ogłoszenia

1157115

Status ogłoszenia

Zakończone

Miejsce i sposób składania ofert

Ofertę można złożyć osobiście w siedzibie Zamawiającego lub za pośrednictwem poczty tradycyjnej na adres: Zamawiającego : 3 Spare Sp. z o.o. z siedzibą w Białymstoku, 15-085 Białystok ul. Branickiego 17A lok.106 z dopiskiem na kopercie zapytanie ofertowe 26/12/2018 lub też pocztą elektroniczną na adres: office@3spare.eu z zaznaczeniem w treści wiadomości email zapytanie ofertowe 26/12/2018. O złożeniu oferty w terminie w wypadku przesyłki pocztowej lub wiadomości elektronicznej decyduje data i godzina doręczania na adres Zamawiającego lub adres poczty elektronicznej Zamawiającego .

Adres e-mail, na który należy wysłać ofertę

office@3Spare.eu

Osoba do kontaktu w sprawie ogłoszenia

Dariusz Cezary Bieryło tel.: 604276153., e-mail dbierylo@3spare.eu zagadnienie formalne postępowania ofertowego Radoslaw Wierzbicki tel. 606787061, email rwierzbicki @3spare.eu zagadnienia techniczne przedmiotu zamówienia

Nr telefonu osoby upoważnionej do kontaktu w sprawie ogłoszenia

604276153

Skrócony opis przedmiotu zamówienia

Przedmiotem zamówienia jest dostawa fabrycznie nowego modułu nadruku przemysłowego na profile. Dostawa powinna być zrealizowana w celu spełnienia wymagań służących do znakowania/nadruku kodu kreskowego i nazwy handlowej w desce kompozytowej według wymagań szczegółowo opisanych w zapytaniu ofertowym nr 26/12/2018

Kategoria ogłoszenia

Dostawy

Podkategoria ogłoszenia

Dostawy inne

Miejsce realizacji zamówienia

Województwo: podlaskie Powiat: grajewski Miejscowość: Szczuczyn

Opis przedmiotu zamówienia

Cel zamówienia

Zamówienie udzielane będzie w trybie postępowania ofertowego zgodnie z zasadą konkurencyjności.
Zamawiający oświadcza, że niniejsze zapytanie ofertowe jest realizowane w ramach projektu pt: „Budowa zakładu produkcji biokompozytów WPC na osnowie polimerów syntetycznych (PCV) oraz pyłu drzewnego pochodzącego z recyklingu odpadów drzewnych w tym odpadów przemysłu meblarskiego ”.

Przedmiot zamówienia

Przedmiotem zamówienia jest dostawa fabrycznie nowego modułu nadruku przemysłowego na profile. Dostawa powinna być zrealizowana w celu spełnienia wymagań służących do znakowania/nadruku kodu kreskowego i nazwy handlowej w desce kompozytowej według poniższych wymagań:
Zamawiający dopuszcza stosowanie w oferowanej znakowarce szybko schnących atramentów na bazie MEK (atramenty na bazie etanolu oraz wody)
1. Nadruk z systemem samooczyszczania głowic, przed i po zakończeniu pracy urządzenia.
2. Obudowa urządzenia wykonana ze stali nierdzewnej ( obudowa głowicy w dwóch płaszczyznach uchylna)
3. Prędkość zadruku minimum 4 m/min, z możliwością zadruku kodu kreskowego
4. Żywotność głowicy znakującej minimum 45 000 godzin
5. Wysokość znakowania minimum 5 mm, maximum 13 mm, długość łączna zadruku (kod kreskowy, znaki alfanumeryczne) 150 mm
6. Nadruk kontrastujący z podłożem szarym , beżowym, jasny brąz, brązowym, antracytem, czarnym, czerwonym.
7. Odporność zadruku na silne rozpuszczalniki oraz działania mechaniczne. Oferent dostarczy próbkę z przykładowym kodem kreskowym i 10 znakami alfanumerycznymi zapisanymi na desce kompozytowej
8. Własny system chłodzenia powietrzem
9. Intuicyjny (dotykowy) interface oprogramowania,
10. Dostawa, montaż, uruchomienie w obecności pracowników Zamawiającego
11. Zasilanie 230 V.
Zamawiający dopuszcza oferowanie rozwiązań równoważnych (nie atramentowych) w następującym zakresie:
1. Nadruk z systemem samooczyszczania głowic, przed i po zakończeniu pracy urządzenia.
2. Obudowa urządzenia wykonana ze stali nierdzewnej (obudowa głowicy w dwóch płaszczyznach uchylna)
3. Prędkość zadruku minimum 4 m/min, z możliwością zadruku kodu kreskowego.
4. Żywotność głowicy znakującej minimum 45 000 godzin.
5. Wysokość znakowania minimum 5 mm, maksimum 13 mm, długość łączna zadruku (kod kreskowy, znaki alfanumeryczne) 150 mm
6. Świetlny wskaźnik pola znakowania.
7. Nadruk kontrastujący z podłożem szarym , beżowym, jasny brąz, brązowym, antracytem, czarnym, czerwonym.
8. Odporność zadruku na silne rozpuszczalniki oraz działania mechaniczne. Oferent dostarczy próbkę z przykładowym kodem kreskowym i 10 znakami alfanumerycznymi zapisanymi na desce kompozytowej
9. Własny system chłodzenia powietrzem
10. Intuicyjny (dotykowy) interface oprogramowania,
11. Dostawa, montaż, uruchomienie w obecności pracowników Zamawiającego
12. Zasilanie 230 V.
Do dostarczonego wyposażenia muszą być dołączone opracowane w języku polskim:
- dokumenty gwarancyjne
- instrukcje obsługi i instrukcje serwisowe.
Dostawa oraz inne czynności będące przedmiotem zamówienia mają być wykonane w zakładzie produkcyjnym Zamawiającego w Szczuczynie, woj. podlaskie ( kod pocztowy 19-230 ) PL.

Kod CPV

30232100-5

Nazwa kodu CPV

Drukarki i plotery

Dodatkowe przedmioty zamówienia

brak

Harmonogram realizacji zamówienia

Termin zakończenia realizacji: (protokół końcowy odbioru) : 15 marca 2019 r

Załączniki

Pytania i wyjaśnienia

Brak pytań i wyjaśnień

Uprawnienia do wykonywania określonej działalności lub czynności

Do udziału w postępowaniu dopuszczeni są oferenci spełniający łącznie następujące warunki:
Oferent winien posiadać uprawnienia do wykonywania określonej działalności lub czynności, jeżeli przepisy prawa nakładają obowiązek ich posiadania: sposób oceny na podstawie złożonego przez Oferenta aktualnego odpisu z właściwego rejestru lub centralnej ewidencji i informacji o działalności gospodarczej, wystawionego nie wcześniej niż 6 miesięcy przed upływem terminu składania oferty.
Oferta winna zostatać podpisana przez osoby mogące reprezentować ważnie i skutecznie prawnie Oferenta: sposób oceny na podstawie dokumentów rejestracyjnych lub dokumentów umocowania.

Wiedza i doświadczenie

Oferent winien potwierdzić posiadanie niezbędnej wiedzy i doświadczenia w obsłudze gwarancyjnej/wsparcia technicznego przedmiotu zamówienia - sposób oceny na podstawie podpisanego oświadczenia dołączonego do zapytania ofertowego z podaniem potencjału technicznego obsługi gwarancyjnej oraz punktów serwisowych.

Potencjał techniczny

Oferent winien potwierdzić wykonanie w okresie ostatnich 3 lat ( wykonanie przynajmniej 5 umów) na dostawę modułu nadruku przemysłowego na profile - sposób oceny na podstawie dostarczonych min. różnych referencji z wykonanych umów lub wykazu wykonanych dostaw. W wypadku podwykonawstwa sposób oceny na podstawie potwierdzenia umowy Oferenta o podwykonawstwo.

Osoby zdolne do wykonania zamówienia

Oferent winien potwierdzić posiadanie niezbędnej wiedzy i doświadczenia w obsłudze gwarancyjnej/wsparcia technicznego przedmiotu zamówienia - sposób oceny na podstawie podpisanego oświadczenia dołączonego do zapytania ofertowego z podaniem potencjału technicznego obsługi gwarancyjnej oraz punktów serwisowych.

Sytuacja ekonomiczna i finansowa

Nie posiadają zaległości podatkowych wobec Skarbu Państwa: sposób oceny na podstawie podpisanego oświadczenia dołączonego do zapytania ofertowego.

Dodatkowe warunki

Ofertę należy złożyć na formularzu ofertowym (Załącznik nr 1) wraz z uzupełnionymi i podpisanymi oświadczeniami (Załącznik nr 2, Załącznik nr 3 ), oświadczeniami, listami referencyjnymi, wykazami oraz podpisanym aktualnym odpisem z właściwego rejestru lub centralnej ewidencji i informacji o działalności gospodarczej oraz dokumentami dotyczącymi reprezentacji lub umocowania oraz dokumentami dotyczącymi specyfikacji technicznej.
Ofertę należy przygotować zgodnie z opisem przedmiotu zamówienia.
Do oferty należy załączyć również informacje dotyczące :
- wydajności modułu nadruku
- odciągu
- konstrukcji obudowy (załączyć rysunek)
- elementów zabezpieczających
- wielkości zadruku
- kosztów eksploatacji uwzględnionych w cenie oferty,
- kosztów eksploatacji przyjętych do kalkulacji.

Warunki zmiany umowy

Zmiana postanowień zawartej umowy może nastąpić za zgodą obu stron, wyrażoną na piśmie pod rygorem nieważności, z zastrzeżeniem ust. 2. , o ile zmiany nie prowadza do zmiany charakteru umowy
2. Zmiana istotnych postanowień zawartej umowy dopuszczalna jest w przypadkach:
a) zmiany albo wprowadzenia nowych przepisów lub norm, jeżeli zgodnie z nimi konieczne będzie dostosowanie treści umowy do aktualnego stanu prawnego,
b) zmiany dotyczą realizacji dodatkowych dostaw, usług od dotychczasowego wykonawcy, nieobjętych zamówieniem podstawowym, o ile stały się niezbędne i są spełnione łącznie następujące warunki :
i. zmiana wykonawcy nie może być dokonana z powodów ekonomicznych lub technicznych, w szczególności dotyczących zamienności lub interoperacyjności sprzętu, usług i instalacji , zamówionych w ramach zamówienia podstawowego,
ii. zmiana wykonawcy spowodowałaby istotna niedogodność lub znaczne zwiększenie kosztów dla Zamawiającego,
iii. wartość każdej kolejnej zmiany nie przekracza 50 % wartości zamówienia określonej pierwotnie w umowie
3. Zmiana umowy dopuszczalna jest również gdy spełnione są łącznie następujące warunki :
i. konieczność zmiany umowy spowodowana jest okolicznościami, których Zamawiający, działając z należytą starannością, nie mógł przewidzieć
ii. wartość zmiany nie przekracza 50 % wartości zamówienia określonej pierwotnie w umowie
4. zmiana umowy jest dopuszczalna w wypadku gdy łączna wartość zmian jest mniejsza niż 209 000 euro i jednocześnie jest mniejsza niż 10 % wartości zamówienia określonej pierwotnie w umowie

Lista dokumentów/oświadczeń wymaganych od Wykonawcy

Ofertę należy złożyć na formularzu ofertowym (Załącznik nr 1) wraz z uzupełnionymi i podpisanymi oświadczeniami (Załącznik nr 2, Załącznik nr 3 ), oświadczeniami, listami referencyjnymi, wykazami oraz podpisanym aktualnym odpisem z właściwego rejestru lub centralnej ewidencji i informacji o działalności gospodarczej oraz dokumentami dotyczącymi reprezentacji lub umocowania oraz dokumentami dotyczącymi specyfikacji technicznej.

Zamówienia uzupełniające

brak

Ocena oferty

Kryteria oceny i opis sposobu przyznawania punktacji

Zamawiający wybierze najkorzystniejszą ofertę spełniającą warunki określone w zapytaniu ofertowym.
Przy wyborze oferty Zamawiający będzie się kierował następującymi kryteriami:
Kryterium Punktacja Sposób oceny
Cena Netto 50% Stosunek ceny najniższej oferty do ceny badanej oferty, mnożymy
przez 50
Gwarancja 30% Stosunek gwarancji badanej oferty do gwarancji najdłuższej, mnożymy
przez 30
Cena Eksploatacji
W okresie 36 miesięcy 20% Stosunek Ceny z oferty o najniższej cenie eksploatacji do ceny eksploatacji badanej oferty mnożymy przez 20

Maksymalna liczba punktów możliwych do uzyskania: 100 pkt.

Minimalny wymagany okres gwarancji: 36 miesięcy z czasem naprawy w następnym dniu roboczym od momentu odebrania zgłoszenia przez serwis. Obsługa gwarancyjna winna być wykonywana w zakładzie produkcyjnym w Szczuczynie, będącym lokalizacją urządzenia .
Zamawiający określa iż przez Cenę Eksploatacji należy rozumieć łączne koszty netto materiałów eksploatacyjnych jakimi będzie obciążony Zamawiający w normalnym działaniu urządzenia nadruku w podanym okresie.
Uzyskane oceny zostaną zaokrąglone z dokładnością do dwóch miejsc po przecinku.
Zamawiający udzieli zamówienia Wykonawcy, którego oferta spełni wszystkie warunki i wymagania określone w postępowaniu oraz otrzyma największą liczbę punktów.
W przypadku podania wartości oferty/ przedmiotu zamówienia w walucie obcej, przeliczanie na złote dokonane zostanie według średniego kursu NBP z dnia otwarcia ofert.

Wykluczenia

Zamówienie nie może być udzielone podmiotom powiązanym osobowo lub kapitałowo z Zamawiającym. Za podmiot powiązany osobowo lub kapitałowo rozumie się wzajemne powiązania między Zamawiającym lub osobami upoważnionymi do zaciągania zobowiązań w imieniu Zamawiającego lub osobami wykonującymi w imieniu Zamawiającego czynności związane z przygotowaniem i przeprowadzeniem procedury wyboru wykonawcy a wykonawcą, polegające w szczególności na:
a) uczestniczeniu w spółce jako wspólnik spółki cywilnej lub spółki osobowej,
b) posiadaniu co najmniej 5% udziałów lub akcji,
c) pełnieniu funkcji członka organu nadzorczego lub zarządzającego, prokurenta, pełnomocnika,
d) pozostawaniu w związku małżeńskim, w stosunku pokrewieństwa lub powinowactwa w linii prostej, pokrewieństwa drugiego stopnia lub powinowactwa drugiego stopnia w linii bocznej lub w stosunku przysposobienia, opieki lub kurateli.

Zamawiający - Beneficjent

Nazwa

3 SPARE SPÓŁKA Z OGRANICZONĄ ODPOWIEDZIALNOŚCIĄ

Adres

Jana Klemensa Branickiego 17A/106

15-085 Białystok

podlaskie , Białystok

Numer telefonu

858745080

Fax

858745031

NIP

5423070660

Tytuł projektu

Budowa zakładu produkcji biokompozytów WPC na osnowie polimerów syntetycznych (PVC) oraz pyłu drzewnego pochodzącego z recyklingu odpadów drzewnych w tym odpadów przemysłu meblarskiego.

Numer projektu

POIR.03.02.01-20-0010/17-00

Inne źródła finansowania

brak

Informacja o wybranym wykonawcy

Nierozstrzygnięte – Brak ofert spełniających kryteria
Liczba wyświetleń: 641