Termin składania ofert
Numer ogłoszenia
Status ogłoszenia
Zakończone
Miejsce i sposób składania ofert
Oferty można składać: Drogą pocztową, przesyłką kurierską, osobiście w siedzibie zamawiającego (ZMM MAXPOL sp. z o.o., Al. Gen L. Okulickiego 16 c, 35-206 Rzeszów )
pocztą elektroniczna jednocześnie 2 adresy e-mail: sekretariat@zmm-maxpol.pl oraz biuro@zmm-maxpol.pl
Adres e-mail, na który należy wysłać ofertę
sekretariat@zmm-maxpol.pl
Osoba do kontaktu w sprawie ogłoszenia
Robert Wojas
Nr telefonu osoby upoważnionej do kontaktu w sprawie ogłoszenia
17 863 04 47
Skrócony opis przedmiotu zamówienia
Przedmiotem zamówienia jest zakup, dostawa, montaż i uruchomienie urządzenia do nakładania powłok metalicznych w ramach realizacji projektu pod nazwą „Stworzenie zaplecza badawczo-rozwojowego w ZMM MAXPOL w ramach Działania 1.2 „Badania przemysłowe, prace rozwojowe oraz ich wdrożenia” Typ projektu „Infrastruktura B+R” Regionalnego Programu Operacyjnego Województwa Podkarpackiego na lata 2014-2020.
Kategoria ogłoszenia
Dostawy
Podkategoria ogłoszenia
Dostawy inne
Miejsce realizacji zamówienia
Województwo:
podkarpackie
Powiat:
Rzeszów
Miejscowość:
Rzeszów
Cel zamówienia
Celem zamówienia jest wybór dostawcy fabrycznie nowego, nieuszkodzonego, wolnego od wad fizycznych i wad prawnych urządzenia do nakładania powłok metalicznych w technologii PVD magnetron sputtering
Przedmiot zamówienia
Przedmiotem zapytania jest fabrycznie nowe, nieuszkodzone, wolne od wad fizycznych i wad prawnych urządzenie do nakładania powłok metalicznych w technologii PVD magnetron sputtering o podanych minimalnych parametrach technicznych oraz spełniające niżej podane warunki lub równoważne:
- pozioma komora próżniowa o wymiarach : średnica -min 1000mm, głębokość – min 1250 mm;
- generator PVD sputtering o mocy DC min 20kW;
- źródło rozpylania (sputteringu) o wymiarach min 1000x120mm;
- zdolność do wytwarzania próżni na poziomie roboczym 1x10-4 mbar;
- 2 obrotowe uchwyty do mocowania detali przeznaczonych do pokrycia powłoką i 2 osłony ze stali nierdzewnej;
- 2 kpl. wózków do załadunku i rozładunku przedmiotów umieszczanych w komorze;
- doprowadzanie gazów procesowych wraz z kontrolerem przepływu gazu;
- system plazmy do aktywacji i czyszczenia powierzchni;
- system plazmy PEVCD (Plasma-enhanced chemical vapor deposition) do ochrony naniesionej powłoki metalicznej;
- przemysłowy system automatyki z możliwością nadzoru on line;
- komputerowy system kontroli i regulacji parametrów procesu nakładania powłok z możliwością archiwizowania parametrów;
- system zarządzania danymi procesowymi musi mieć możliwość integracji z systemem zarządzania produkcją TIG (stosowanym w ZMM MAXPOL) ;
- dokumentacja techniczna urządzenia oraz instrukcje obsługi w języku polskim;
- wsparcie techniczne dostępne 24 h / dobę przez 7 dni w tygodniu;
- bezpieczeństwo użytkowania potwierdzone znakiem CE;
-termin dostawy, montażu i uruchomienia urządzenia w Rzeszowie: do 20 września 2019r
W cenie zawarte będą koszty dostawy, montażu i uruchomienia jak również testowania z operatorami urządzenia.
Kod CPV
42000000-6
Nazwa kodu CPV
Maszyny przemysłowe
Dodatkowe przedmioty zamówienia
brak
Harmonogram realizacji zamówienia
termin dostawy, montażu i uruchomienia urządzenia w Rzeszowie: do 20 września 2019r
Załączniki
Pytania i wyjaśnienia
Brak pytań i wyjaśnień
Uprawnienia do wykonywania określonej działalności lub czynności
O udziale zamówienia mogą ubiegać się Wykonawcy, którzy:
- posiadają niezbędną wiedzę dotyczącą znajomości przedmiotu zamówienia, jego dostawy, instalacji, oraz obsługi gwarancyjnej. Potwierdzeniem spełnienia warunku będzie przedłożenie przez Oferenta minimum 2 referencji z zakresu przedmiotu zamówienia, jego dostawy i instalacji oraz obsługi gwarancyjnej (przynajmniej jedna z referencji musi pochodzić od dostawcy produktów z branży wykorzystującej przetwórstwo tworzyw sztucznych lub uczelni technicznej).
1. Uprawnienia do wykonywania określonej działalności lub czynności: Na potwierdzenie niniejszego warunku należy złożyć oświadczenie o spełnianiu warunków udziału w postępowaniu - załącznik nr 3.
2. Warunki zmiany umowy:
1.1. Zamawiający dopuszcza zmianę innych postanowień umowy nie przewidzianych na tym etapie w formie aneksu, w szczególności niemożliwych do przewidzenia w dniu podpisywania umowy przez Zamawiającego i nie mających wpływu na wybór oferty najkorzystniejszej. Umowa może zostać zmieniona w drodze pisemnego aneksu, bez zmian warunków podlegających ocenie w ramach postępowania ofertowego. Przewidziano możliwość zmiany umowy w następującym zakresie:
- zmiana terminu realizacji zamówienia,
- zmiana warunków płatności,
- zmiana stawki podatku VAT
- obniżenie ceny zamówienia.
3. Lista dokumentów/oświadczeń wymaganych od Wykonawcy:
3.1. Formularz ofertowy (zgodnie ze wzorem – załącznik nr 1 do zapytania ofertowego);
3.2. Oświadczenie o braku powiązań kapitałowych lub osobowych (zgodnie ze wzorem – załącznik nr 2 do zapytania ofertowego);
3.3. Oświadczenie o spełnianiu warunków udziału w postępowaniu (zgodnie ze wzorem - załącznik nr 3 do zapytania ofertowego);
3.4. Aktualny odpis z właściwego rejestru lub centralnej ewidencji informacji o działalności gospodarczej, jeżeli odrębne przepisy wymagają wpisu do rejestru lub ewidencji, w celu potwierdzenia do umocowania osoby składającej oświadczenie woli.
4. Możliwość składania ofert częściowych – NIE
5. Możliwość składania ofert wariantowych – NIE
6. Możliwość udzielenia wykonawcy wybranemu zgodnie z zasadą konkurencyjności, w okresie 3 lat od udzielenia zamówienia podstawowego, przewidzianych w zapytaniu ofertowym zamówień na usługi lub roboty budowlane, polegających na powtórzeniu podobnych usług lub robót budowlanych – Nie przewiduje się.
Dodatkowe warunki
1. Oferent może złożyć tylko jedną ofertę.
2. Kopie dokumentów powinny być zaopatrzone adnotacją „Za zgodność z oryginałem” i podpisane przez osoby uprawnione do składania oferty.
3. Do „Formularza ofertowego” należy załączyć podpisaną przez osobę/-y upoważnione szczegółową charakterystykę (dokumentacja/specyfikacja techniczna) oferowanego przedmiotu zamówienia, która będzie jednoznacznie identyfikowała oferowane urządzenia.
4. Przedmiot zamówienia musi spełniać wymagania oraz warunki techniczne.
5. O udzielenie zamówienia mogą ubiegać się Oferenci, którzy zaakceptowali bez zastrzeżeń wszystkie postanowienia niniejszego zapytania ofertowego.
6. Zamawiający zastrzega sobie możliwość wezwania Wykonawcy do złożenia wyjaśnień w terminie wyznaczonym przez Zamawiającego. Nie złożenie wyjaśnień w określonym przez Zamawiającego terminie oraz wymaganej formie będzie podstawą do odrzucenia ofert.
7. Zamawiający zastrzega możliwość unieważnienia postępowania na każdym etapie bez podawania przyczyn.
Warunki zmiany umowy
Zamawiający dopuszcza zmianę innych postanowień umowy nie przewidzianych na tym etapie w formie aneksu, w szczególności niemożliwych do przewidzenia w dniu podpisywania umowy przez Zamawiającego i nie mających wpływu na wybór oferty najkorzystniejszej. Umowa może zostać zmieniona w drodze pisemnego aneksu, bez zmian warunków podlegających ocenie w ramach postępowania ofertowego. Przewidziano możliwość zmiany umowy w następującym zakresie:
- zmiana terminu realizacji zamówienia,
- zmiana warunków płatności,
- zmiana stawki podatku VAT
- obniżenie ceny zamówienia.
Lista dokumentów/oświadczeń wymaganych od Wykonawcy
3. Lista dokumentów/oświadczeń wymaganych od Wykonawcy:
3.1. Formularz ofertowy (zgodnie ze wzorem – załącznik nr 1 do zapytania ofertowego);
3.2. Oświadczenie o braku powiązań kapitałowych lub osobowych (zgodnie ze wzorem – załącznik nr 2 do zapytania ofertowego);
3.3. Oświadczenie o spełnianiu warunków udziału w postępowaniu (zgodnie ze wzorem - załącznik nr 3 do zapytania ofertowego);
3.4. Aktualny odpis z właściwego rejestru lub centralnej ewidencji informacji o działalności gospodarczej, jeżeli odrębne przepisy wymagają wpisu do rejestru lub ewidencji, w celu potwierdzenia do umocowania osoby składającej oświadczenie woli.
Zamówienia uzupełniające
nie
Kryteria oceny i opis sposobu przyznawania punktacji
Opis sposobu dokonywania oceny spełniania warunków udziału w postępowaniu.
Ocena spełnienia warunków udziału w postępowaniu zostanie dokonana na podstawie przedstawionej przez Oferenta oferty, zgodnie z formułą SPEŁNIA/NIE SPEŁNIA.
Niespełnienie warunków udziału w postępowaniu wyklucza oferenta z postępowania.
Kryteria oceny i opis sposobu przyznawania punktacji
Zamawiający dokona oceny ważnych ofert, spełniających warunki udziału w postępowaniu ofertowym, na podstawie następujących kryteriów:
Cena w PLN - waga kryterium – 45 %.
W kryterium „cena” Wykonawca może uzyskać maksymalnie 45 pkt. Ocena punktowa zostanie obliczona wg wzoru.
P=Cn/Cb x[45]
gdzie:
P – liczba punktów przyznanych Wykonawcy za zaoferowaną cenę
CN – najniższa zaoferowana cena w postępowaniu
CB – cena zaoferowana w ofercie badanej
Know-how - Przekazanie wiedzy technologicznej związanej z wykorzystaniem dostarczanego urządzenia (np. w postaci biblioteki procesów technologicznych związanych z aplikacjami finalnymi – nakładanie powłok w branżach AGD, motoryzacyjnej, sanitarnej, medycznej itp.). Jako technologię rozumiemy sposób wykorzystania urządzenia do otrzymania trwałych powłok posiadających właściwości dekoracyjno-użytkowe na różnych podłożach (takich jak : PP, ABS, PC, PET, MABS, szkło, metal, ceramika itp.)
Liczba przekazanych technologii – waga kryterium – 25 %.
Liczba przekazanych technologii dla branży AGD – minimum 12 – 12 pkt, poniżej 12 technologii – 0 pkt;
Liczba przekazanych technologii dla branży motoryzacyjnej – minimum 5 – 5 pkt, poniżej 5 technologii – 0 pkt;
Liczba przekazanych technologii dla branży „dom i ogród” – minimum 6 – 6 pkt, poniżej 6 technologii – 0 pkt;
Liczba przekazanych technologii dla innych branż – minimum 2 – 2 pkt, poniżej 2 technologii – 0 pkt;
Pomoc techniczna i czas reakcji serwisu - waga kryterium – 10 %. Czas reakcji serwisu – mniejszy lub równy 24 h – 10 pkt; czas reakcji serwisu – mniejszy lub równy 48 h – 5 pkt; czas reakcji serwisu – większy niż 48 h – 0 pkt;
Okres gwarancji – waga kryterium – 10 %. Okres gwarancji : 2 lata – 10 pkt; -1 rok – 5 pkt;
Możliwość rozbudowy technologicznej - waga kryterium – 5 %. Możliwość zainstalowania dodatkowego źródła sputteringu ) – 5 pkt., brak możliwości – 0 pkt.;
Możliwość zarządzania i archiwizowania procesów – waga kryterium – 5 %. Możliwość zarządzania i archiwizowania procesów z ostatnich 5 lat lub więcej – 5 pkt; archiwizowanie procesów z ostatnich 2 lata eksploatacji urządzenia – 2 pkt; archiwizowanie procesów z okresu krótszego niż 2 lata eksploatacji urządzenia – 0 pkt.
Przyznane punkty zostaną zsumowane a za najkorzystniejszą zostanie uznana oferta, która uzyska największą ilość punktów (maksymalnie 100).
2.3. Ocenie będą podlegały oferty niepodlegające odrzuceniu.
2.4. Obliczenie uzyskanych punktów będzie dokonywane z dokładnością do dwóch miejsc po przecinku.
Wykluczenia
1. Oferty będą podlegały odrzuceniu jeżeli:
1.1 Treść oferty nie odpowiada treści Zapytania ofertowego,
1.2 Oferta złożona przez oferenta nie spełnia wymogów określonych w Zapytaniu ofertowym,
1.3 Oferta została złożona po wyznaczonym terminie
1.4 W postępowaniu nie mogą uczestniczyć podmioty powiązane osobowo lub kapitałowo z Zamawiającym (na podstawie oświadczenia stanowiącego załącznik nr 2 do niniejszego zapytania ofertowego). Przez powiązania kapitałowe lub osobowe rozumie się wzajemne powiązania między beneficjentem lub osobami upoważnionymi do zaciągania zobowiązań w imieniu beneficjenta lub osobami wykonującymi w imieniu beneficjenta czynności związane z przeprowadzeniem procedury wyboru wykonawcy a wykonawcą, polegające w szczególności na:
a) uczestniczeniu w spółce jako wspólnik spółki cywilnej lub spółki osobowej,
b) posiadaniu co najmniej 10% udziałów lub akcji, o ile niższy próg nie wynika z przepisów prawa lub nie został określony przez IZ PO,
c) pełnieniu funkcji członka organu nadzorczego lub zarządzającego, prokurenta, pełnomocnika,
d) pozostawaniu w związku małżeńskim, w stosunku pokrewieństwa lub powinowactwa w linii prostej, pokrewieństwa drugiego stopnia lub powinowactwa drugiego stopnia w linii bocznej lub w stosunku przysposobienia, opieki lub kurateli
Nazwa
ZMM MAXPOL SPÓŁKA Z OGRANICZONĄ ODPOWIEDZIALNOŚCIĄ
Adres
gen. Leopolda Okulickiego 16 C/nie dotycz
35-206 Rzeszów
podkarpackie
, Rzeszów
Numer telefonu
17 8630447
Fax
17 8630452
NIP
5170383818
Tytuł projektu
Stworzenie zaplecza badawczo rozwojowego w ZMM MAXPOL
Numer projektu
RPPK.01.02.00-18-0092/17-00
Rozstrzygnięte
Nazwa i adres, data wpłynięcia oferty oraz jej cena
Kolzer srl
Via Francia4, 20093 Cologno Monzese
data wpłynięcia 22.01.2019
cena 414800EUR