Strona główna
Logo unii europejskiej

Dostawę, montaż oraz konfigurację sprzętu IT dla potrzeb realizacji projektu „Zmiana sposobu użytkowania budynku przemysłowego wraz z przebudową na przychodnię lekarską zlokalizowanego przy ul. Licznikowej 3 w Świdnicy wraz z zakupem nowoczesnego sprzętu medycznego dla Zespołu Usług Medycznych „MEDYK Sp. z o.o.”.

Data publikacji: 20.12.2018

Informacje o ogłoszeniu

Termin składania ofert

do dnia 03-01-2019

Numer ogłoszenia

1156604

Status ogłoszenia

Zakończone

Miejsce i sposób składania ofert

Miejsce złożenia ofert:

Zespół Usług Medycznych „MEDYK” Sp. z o.o.
ul. Gdyńska 25 A 58-100 Świdnica

1. Wykonawca umieści ofertę w zamkniętej kopercie, zaadresowanej i oznaczonej w następujący sposób:
NAZWA WYKONAWCY I JEGO ADRES

Zespół Usług Medycznych „MEDYK” Sp. z o.o.
ul. Gdyńska 25 A 58-100 Świdnica

OFERTA NA:
Dostawę, montaż oraz konfigurację sprzętu IT
dla potrzeb realizacji projektu
„Zmiana sposobu użytkowania budynku przemysłowego wraz z przebudową
na przychodnię lekarską zlokalizowanego przy ul. Licznikowej 3 w Świdnicy
wraz z zakupem nowoczesnego sprzętu medycznego dla
Zespołu Usług Medycznych „MEDYK Sp. z o.o.”.
Nie otwierać przed dniem 03.01.2019r., godz. 11.00
2. Wykonawca umieści na kopercie także nazwę Firmy oraz adres
Szczegółowy opis został umieszczony w zapytaniu ofertowym rozdział p

Osoba do kontaktu w sprawie ogłoszenia

Elżbieta Olbrycht - Prezes zarządu Zespołu Usług Medycznych „MEDYK” sp. z o.o.

Nr telefonu osoby upoważnionej do kontaktu w sprawie ogłoszenia

(tel.74/8527231)

Skrócony opis przedmiotu zamówienia

Przedmiot zamówienia obejmuje dostawę, montaż oraz konfigurację sprzętu i oprogramowania IT dla potrzeb realizacji projektu „Zmiana sposobu użytkowania budynku przemysłowego wraz z przebudową na przychodnię lekarską zlokalizowanego przy ul. Licznikowej 3 w Świdnicy wraz z zakupem nowoczesnego sprzętu medycznego dla Zespołu Usług Medycznych „MEDYK” Sp. z o.o.”, współfinansowanego ze środków Unii Europejskiej w ramach Regionalnego Programu Operacyjnego na lata 2014-2020; w ramach działania nr 6.2 Inwestycje w infrastrukturę zdrowotną, w Osi Priorytetowej nr 6 Infrastruktura spójności społecznej.

Kategoria ogłoszenia

Dostawy

Podkategoria ogłoszenia

Sprzęt IT

Miejsce realizacji zamówienia

Województwo: dolnośląskie Powiat: świdnicki Miejscowość: Świdnica

Opis przedmiotu zamówienia

Cel zamówienia

Celem zamówienia jest wybór dostawcy sprzętu IT zgodnie z Specyfikacją Istotnych Warunków Zamówienia wraz z usługą montażu oraz konfiguracji odpowiednich programów niezbędnych do pracy przychodni medycznej

Przedmiot zamówienia

Przedmiot zamówienia obejmuje dostawę, montaż oraz konfigurację sprzętu i oprogramowania IT dla potrzeb realizacji projektu „Zmiana sposobu użytkowania budynku przemysłowego wraz z przebudową na przychodnię lekarską zlokalizowanego przy ul. Licznikowej 3 w Świdnicy wraz z zakupem nowoczesnego sprzętu medycznego dla Zespołu Usług Medycznych „MEDYK” Sp. z o.o.”, współfinansowanego ze środków Unii Europejskiej w ramach Regionalnego Programu Operacyjnego na lata 2014-2020; w ramach działania nr 6.2 Inwestycje w infrastrukturę zdrowotną, w Osi Priorytetowej nr 6 Infrastruktura spójności społecznej.

Kod CPV

48000000-8

Nazwa kodu CPV

Pakiety oprogramowania i systemy informatyczne

Dodatkowe przedmioty zamówienia

30213100-6 Komputery przenośne,
48000000-8 Pakiety oprogramowania i systemy informatyczne,
30236000-2 Różny sprzęt komputerowy,
30200000-1 Urządzenia komputerowe

Harmonogram realizacji zamówienia

Wykonawca zobowiązany będzie do wykonania zamówienia w terminie: 30 dni od daty podpisania umowy

Załączniki

Pytania i wyjaśnienia

Brak pytań i wyjaśnień

Uprawnienia do wykonywania określonej działalności lub czynności

Zamawiający nie określa niniejszego warunku udziału w postępowaniu

Wiedza i doświadczenie

Zamawiający nie określa niniejszego warunku udziału w postępowaniu.

Potencjał techniczny

Zamawiający uzna warunek za spełniony, jeżeli Wykonawca złoży oświadczenie, że posiada zdolność techniczną lub zawodową do wykonania przedmiotu zamówienia. (Wzór załącznika nr 3)

Osoby zdolne do wykonania zamówienia

1. O udzielenie zamówienia mogą ubiegać się Wykonawcy, którzy nie podlegają wykluczeniu na podstawie art. 24 ust.1 pkt. 12–23 ustawy Pzp oraz spełniają warunki udziału w postępowaniu

Sytuacja ekonomiczna i finansowa

Zamawiający uzna warunek za spełniony, jeżeli Wykonawca złoży oświadczenie, że znajduje się w sytuacji finansowej pozwalającej na realizację zamówienia. (Wzór załącznika nr 3)

Warunki zmiany umowy

1. Wzór umowy w sprawie zamówienia publicznego stanowi Załączniki nr 6 do SIWZ.
2. Umowa zostanie zawarta w formie pisemnej pod rygorem nieważności.
3. Umowa jest jawna i podlega udostępnieniu na zasadach ogólnych określonych w przepisach o dostępie do informacji publicznej.
4. Osoby reprezentujące Wykonawcę przy podpisywaniu umowy powinny posiadać ze sobą dokumenty potwierdzające ich umocowanie do podpisywania umowy, o ile umocowanie to nie będzie wynikać z innych dokumentów załączonych do oferty.
5. Okoliczności , w jakich zmieniona może zostać umowa, są opisane w §10 wzoru umowy.
6. Wymagania dotyczące umów o podwykonawstwo, zostały określone w §5 wzoru umowy.

Lista dokumentów/oświadczeń wymaganych od Wykonawcy

1. Wykonawca jest zobowiązany złożyć wraz z ofertą, sporządzoną według wzoru stanowiącego Załącznik nr 2 i 2a do SIWZ oraz z Załącznikami następujące aktualne na dzień składania ofert oświadczenia:
1) oświadczenie Wykonawcy składane na podstawie art. 25 ust.1 ustawy Pzp dotyczące spełniania warunków udziału w postępowaniu – sporządzony według wzoru stanowiącego Załącznik nr 3 do SIWZ,
2) oświadczenie Wykonawcy składane na podstawie art. 25 ust.1 ustawy Pzp dotyczące przesłanek wykluczenia z postępowania - sporządzony według wzoru stanowiącego Załącznik nr 4 do SIWZ,
3) Oświadczenie o przynależeniu lub braku przynależeniu do grupy kapitałowej; załącznik nr 5
4) Wzór umowy zaparafowany załącznik nr 6
Szczegółowy opis znajduje się w zapytaniu ofertowym rozdział 5

Ocena oferty

Kryteria oceny i opis sposobu przyznawania punktacji

1. Zamawiający zastosuje następujące kryteria wyboru:
2. Kryterium: Cena brutto.
3. Maksymalna ilość punktów jaką może uzyskać oceniana oferta wynosi 100 pkt.
4. Zamawiający jako najkorzystniejszą ofertę wybierze tę, która przy spełnieniu wszystkich wymagań zawartych w specyfikacji, zawierać będzie najkorzystniejszą cenę.
5. Wybór Oferenta dokonany zostanie na podstawie największej ilości uzyskanych punktów zgodnie z następującą metodologią:

Przez kryterium „Cena” Zamawiający rozumie określoną przez Oferenta cenę brutto wykazaną w ofercie. Ocena w ramach kryterium „Cena” (C) będzie obliczana na podstawie następującego wzoru:
C=(Cmin/Cb)x100,

gdzie:
Cmin – najniższa zaproponowana cena brutto przedmiotu zamówienia
Cb – cena brutto przedmiotu zamówienia zaproponowana w badanej ofercie
C – liczba punktów przyznana danej ofercie w kryterium „Cena”

6. Za najkorzystniejszą uznana zostanie ta oferta, która uzyska najwyższą liczbę punktów.
7. W sytuacji, gdy Zamawiający nie będzie mógł wybrać najkorzystniejszej oferty z uwagi, że dwie lub więcej ofert przedstawia taki sam bilans ceny, Zamawiający wezwie Wykonawców, którzy złożyli te oferty, do złożenia w terminie określonym przez Zamawiającego ofert dodatkowych.
8. Wykonawcy, składając oferty dodatkowe, nie mogą zaoferować cen wyższych niż zaoferowane w złożonych ofertach.
9. Zamawiający zastrzega sobie prawo do pisemnego wezwania każdego Wykonawcy w celu udzielenia dodatkowych wyjaśnień na temat treści złożonej oferty. Od Wykonawców oczekuje się̨ gotowości udzielania wszelkich żądanych wyjaśnień.

Wykluczenia

2. Na podstawie art. 24 ust. 1 pkt. 12-23 ustawy Pzp z postępowania o udzielenia zamówienia wyklucza się:
1) Wykonawcę, który nie wykazał spełniania warunków udziału w postępowaniu lub nie wykazał braku podstaw wykluczenia;
2) Wykonawcę będącego osobą fizyczną, którego prawomocnie skazano za przestępstwo:
a) o którym mowa w art. 165a, art. 181–188, art. 189a, art. 218–221, art. 228–230a, art. 250a, art. 258 lub art. 270–309 ustawy z dnia 6 czerwca 1997 r. – Kodeks karny (Dz. U. poz. 553, ze zm.) lub art. 46 lub art. 48 ustawy z dnia 25 czerwca 2010 r. o sporcie (Dz. U. z 2016 r. poz. 176),
b) o charakterze terrorystycznym, o którym mowa w art. 115 § 20 ustawy z dnia 6 czerwca 1997 r. – Kodeks karny,
c) skarbowe,
d) o którym mowa w art. 9 lub art. 10 ustawy z dnia 15 czerwca 2012 r. o skutkach powierzania wykonywania pracy cudzoziemcom przebywającym wbrew przepisom na terytorium Rzeczypospolitej Polskiej (Dz. U. poz. 769);
3) Wykonawcę, jeżeli urzędującego członka jego organu zarządzającego lub nadzorczego, wspólnika spółki w spółce jawnej lub partnerskiej albo komplementariusza w spółce komandytowej lub komandytowo-akcyjnej lub prokurenta prawomocnie skazano za przestępstwo, o którym mowa w pkt. 2;
4) Wykonawcę, wobec którego wydano prawomocny wyrok sądu lub ostateczną decyzję administracyjną o zaleganiu z uiszczeniem podatków, opłat lub składek na ubezpieczenia społeczne lub zdrowotne, chyba że wykonawca dokonał płatności należnych podatków, opłat lub składek na ubezpieczenia społeczne lub zdrowotne wraz z odsetkami lub grzywnami lub zawarł wiążące porozumienie w sprawie spłaty tych należności;
5) Wykonawcę, który w wyniku zamierzonego działania lub rażącego niedbalstwa wprowadził Zamawiającego w błąd przy przedstawieniu informacji, że nie podlega wykluczeniu, spełnia warunki udziału w postępowaniu lub obiektywne i niedyskryminacyjne kryteria, zwane dalej „kryteriami selekcji”, lub który zataił te informacje lub nie jest w stanie przedstawić wymaganych dokumentów;
6) Wykonawcę, który w wyniku lekkomyślności lub niedbalstwa przedstawił informacje wprowadzające w błąd Zamawiającego, mogące mieć istotny wpływ na decyzje podejmowane przez Zamawiającego w postępowaniu o udzielenie zamówienia;
7) Wykonawcę, który bezprawnie wpływał lub próbował wpłynąć na czynności Zamawiającego lub pozyskać informacje poufne, mogące dać mu przewagę w postępowaniu o udzielenie zamówienia;
8) Wykonawcę, który brał udział w przygotowaniu postępowania o udzielenie zamówienia lub którego pracownik, a także osoba wykonująca pracę na podstawie umowy zlecenia, o dzieło, agencyjnej lub innej umowy o świadczenie usług, brał udział w przygotowaniu takiego postępowania, chyba że spowodowane tym zakłócenie konkurencji może być wyeliminowane w inny sposób niż przez wykluczenie Wykonawcy z udziału w postępowaniu;
9) Wykonawcę, który z innymi Wykonawcami zawarł porozumienie mające na celu zakłócenie konkurencji między wykonawcami w postępowaniu o udzielenie zamówienia, co Zamawiający jest w stanie wykazać za pomocą stosownych środków dowodowych;
10) Wykonawcę będącego podmiotem zbiorowym, wobec którego sąd orzekł zakaz ubiegania się o zamówienia publiczne na podstawie ustawy z dnia 28 października 2002 r. o odpowiedzialności podmiotów zbiorowych za czyny zabronione pod groźbą kary (Dz. U. z 2015 r. poz. 1212, 1844 i 1855 oraz z 2016 r. poz. 437 i 544);
11) Wykonawcę, wobec którego orzeczono tytułem środka zapobiegawczego zakaz ubiegania się o zamówienia publiczne;
12) Wykonawców, którzy należąc do tej samej grupy kapitałowej, w rozumieniu ustawy z dnia 16 lutego 2007 r. o ochronie konkurencji i konsumentów (Dz. U. z 2015 r. poz. 184, 1618 i 1634), złożyli odrębne oferty, oferty częściowe lub wnioski o dopuszczenie do udziału w postępowaniu, chyba że wykażą, że istniejące między nimi powiązania nie prowadzą do zakłócenia konkurencji w postępowaniu o udzielenie zamówienia.

Zamawiający - Beneficjent

Nazwa

ZESPÓŁ USŁUG MEDYCZNYCH MEDYK SPÓŁKA Z OGRANICZONĄ ODPOWIEDZIALNOŚCIĄ

Adres

Gdyńska 25a

58-100 Świdnica

dolnośląskie , świdnicki

Numer telefonu

748527231

Fax

748527228

NIP

8842257407

Tytuł projektu

,,Zmiana sposobu użytkowania budynku przemysłowego wraz z przebudową na przychodnię lekarską zlokalizowanego przy ul. Licznikowej 3 w Świdnicy wraz z zakupem nowoczesnego sprzętu medycznego dla Zespołu Usług Medycznych ,,MEDYK Sp. z o.o.”

Numer projektu

RPDS.06.02.00-02-0039/16-00

Informacja o wybranym wykonawcy

Rozstrzygnięte

Nazwa i adres, data wpłynięcia oferty oraz jej cena

Inlis Sp. Z o.o.
Ul. Armii Krajowej 15
57-400 Nowa Ruda
Data wpływu: 03.01.2019
Cena: 165 871,64 zł
Liczba wyświetleń: 742